Voi että tuntui kosketus hyvältä.
Ihan kylmiä väreitä meni kun lääkäri tutki kaulanseutua ja paineli selkää.
Nyt haluan lisää!
Kommentit (14)
Käy vaikka hierojalla seuraavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Käy vaikka hierojalla seuraavaksi.
Pitää kyllä mennä. Tuntui niin hyvältä. En muista milloin minua olisi viimeksi koskettu.
Tämä on oikeasti surullinen juttu. - Osa menee lääkäriin vain, että olisi joku jolle puhua huolistaan, tai etää edes lääkäri koskisi Toinen valitsee parturiin tai hierojalle vain, että joku edes joskus koskettaisi, tai hetken kuuntelisi. Läheisyyden kaipuu ja kuulluksi tuleminen osa ihmisyyttä; ellei koe tulevansa koskaan kohdatuksi, niin seuraukset voivat olla kamalat.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on oikeasti surullinen juttu. - Osa menee lääkäriin vain, että olisi joku jolle puhua huolistaan, tai etää edes lääkäri koskisi Toinen valitsee parturiin tai hierojalle vain, että joku edes joskus koskettaisi, tai hetken kuuntelisi. Läheisyyden kaipuu ja kuulluksi tuleminen osa ihmisyyttä; ellei koe tulevansa koskaan kohdatuksi, niin seuraukset voivat olla kamalat.
Harmi kun olen niin kaljuuntunut jo näin kolmekymppisenä ettei kehtaa mennä parturiin. Se kyllä tuntuisi kivalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun olen niin kaljuuntunut jo näin kolmekymppisenä ettei kehtaa mennä parturiin. Se kyllä tuntuisi kivalta.
No kannattaisi mennä. Sieltä saa myös neuvoja hiustenhoitoon ja ongelmatilanteiden parantamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Eikös terveyskeskuksiin tullut maksu sen takia kun mummot ravasivat siellä huvikseen?
"Harmi kun olen niin kaljuuntunut jo näin kolmekymppisenä ettei kehtaa mennä parturiin. Se kyllä tuntuisi kivalta." - En tiedä onko pääsi ihan "nahkapallo" - mutta itse ainakin käyn trimmaamassa ja siistimässä niskavillat; eli vähät hiukseni, mitä nupissani on vielä jäljellä.
"Eikös terveyskeskuksiin tullut maksu sen takia kun mummot ravasivat siellä huvikseen?" - Kyllä todennäköisestilähes jokainen mummo uskoi menevänsä sinne ihan oikeasta asiasta. Mutta oikeasti missä mummot ja nuoremmatkin voisivat tavata ja kohdata ja tulla kohdtuksi ilman, että se edellyttää, jotain ostamista, tai elleivät esim. baarit tai ravintolat kovin kiinnosta. Tai joka ei edellytä, mitään erityistä aktiivisuutta / harrastuneisuutta.
- Harmi kun olen niin kaljuuntunut jo näin kolmekymppisenä ettei kehtaa mennä parturiin. Se kyllä tuntuisi kivalta."
"No kannattaisi mennä. Sieltä saa myös neuvoja hiustenhoitoon ja ongelmatilanteiden parantamiseen. "
- Et sitten tiennyt, että kaljuuntuminen on osalle ihan luonnon tai kohtalon tai minkä lie aiheuttamaa, eikä siinä paljoa parturin puheet paina, kun sellaista asiantuntemusta tai tietoa ei löydy ihotauti lääkäreiltäkään. - Toki parturi saattaa osata neuvoa ja kertoa esimerkiksi peruukki vaihtoehdoista. - Siinä kuin . erikoislääkäri kirurgisesti tapahtuvasta hius-siirroista.
Mutta sellaista ihme hoitoainetta ei ole joka kasvattaisi kaljuuntuneeseen päänuppiin hävinneet hiukset takuu varmasti ei toistaiseksi ole olemassa. Valitettavasti. Osalle kaljuuntuminen on oikeasti taakka. Asiasta tekee erityisen raskaan se, että on kanssa kulkijoita, jotka oikeasti kuvittelevat ja luulevat kaljuuden olevan jotenkin aina itse aiheutettua ja hankittua, mutta ei se ole yhtään sen enempää kuin mikään muukaan geeneistä määräytyvä asia. Kaljuuntunut pää ei ole siis merkki sitä, että sen omaava olisi elänyt jotenkin (poikkeuksellisen) epäterveellisesti, tai että hän olisi ehdottomasti jotenkin muutoin sairas.
Voi sinua, käy hierojalla, niin lekuriaikaa jää kipeille. Myötätuntoni, vaikka luultavasti ärsytät.
o.O