Taas mies kuoli poliisin otteisiin Vantaalla!
Poliisi ei kerro, miksi aikaisemmin hyväkuntoisen miehen tila romahti äkkiseltään ja toisen kunnan poliisi tutkii tapauksen todetakseen, ettei mitään rikosta ole sattunut, eihän koskaan. Vaikka Aarniokin välitti satoja kiloja hasista. Onkohan poliisit todennäköisesti kuristaneet tai hakanneet uhriaan, joka on mennyt överiksi taasen ja mies menettänyt henkensä. Suomessa ei voi enää poliisiin luottaa yhtään, oma luottamus on täysin nollissa.
Poliisi pimittää tapahtumien kulun juuri siksi, että mahdolliset ylilyönnit ja kuolemaan johtaneet jäljet voidaan peitellä, se on täysin selvää. Sipilän hallituksen tyyliä on laitattaa ihmiset hengiltä.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201701240132425_uu.shtml
Kommentit (199)
Vierailija kirjoitti:
Olen pienikokoisena naisena kokenut poliisit väkivaltaisina (revitty tukasta ja puristettu mustelmille) joten kyllähän se mielessä käy miten sitten kohtelevat miehiä. Ja itse en siis ole ollut väkivaltainen poliiseja kohtaan. Karkuun kyllä juoksin, joten pitkästä tukasta vaan kiinni 😒Olin vielä alaikäinen.
Voi pyhää tyhmyyttä. Jos poliisia voisi vain juosta karkuun eikä paha poliisisetä saisi ottaa edes vaatteista kiinni pysäyttääkseen, niin mitä tekisimme poliisilla? Kaikki eivät halua elää idioottien anarkiassa kuten sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tuon jutun perusteella nyt lähtisi heti syyttämään yksittäisiä poliiseja saati koko instituutiota. Todennäköisempää, että kyseessä on esim. huumeet.
Kyllästyttävää kun aina vastaukseksi tarjotaan epämääräisesti huumeet, kyllä ne huumeet on pahoja ja huumeet sitä.
Aina jos jotain omituista tapahtuu niin selitykseksi tulee huumeet.
Kemissä kuoli steroidien heikentämä sydän kun tukeva tyyppi oli juossut poliiseja karkuun.Reilu 10v. sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pienikokoisena naisena kokenut poliisit väkivaltaisina (revitty tukasta ja puristettu mustelmille) joten kyllähän se mielessä käy miten sitten kohtelevat miehiä. Ja itse en siis ole ollut väkivaltainen poliiseja kohtaan. Karkuun kyllä juoksin, joten pitkästä tukasta vaan kiinni 😒Olin vielä alaikäinen.
no vit..uako juoksit karkuun? Minä nyt vaan tiedän, että suomessa poliisi ei pahoinpitele "asiakkaitaan".83
Kyllä vaan. Ei ne mustelmat itsestään tulleet. Ja myönnän että sattui aikalailla.
Kuules pikkutyttö... se oli sinulle ihan oikein.
kerron kolme tapausta, jotka veivät itseltäni täysin uskon poliiseihin
tapaus 1: olimme silloisen poikakaverini kanssa juomassa satamassa ja poliisiauto tuli paikalle. kaveri otettiin kiinni koska sattui olemaan pissalla, eli rikkoi siis lakia.. emme olleet huutaneet tai riehuneet, joimme vähän lonkeroa ja nautimme kesä-illasta. ihan kiltisti tämä ex oli lähdössä poliisien mukaan, mutta silti hänet paiskattiin ovea päin ja muutenkin retuutettiin kuin räsynukkea ! kun huusin tyrmistyneenä "hei!" toinen poliisi huusi takaisin että ole sinä hiljaa!
tapaus 2: jouduin i festareilla heitetyksi ulos alueelta ja putkaan, poliisit olivat ulkona vastassa. mietin oliko joku muu tuntomerkkejäni vastaava rettelöinyt ja minä sain kärsiä siitä?
ja tapaus 3: kaverin vaimo riehui kännissä, poliisit tulivat ja ottivat kiinni.. tämän kaverini, koska miehethän ne aina rettelöivät! joutui putkaan yöksi ja ikkunan paskaksi potkinut vaimo sai jäädä tyytyväisenä kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Poliisikouluun pääsyssä ei paljoa älyä tarvita.
Vain alhaisen ÄO:n omaava ihminen sanoo tämmöistä, toisin sanoen sellainen idiootti, joka joutuu tyhmyytensä vuoksi usein vaikeuksiin poliisin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
tapaus 1: olimme silloisen poikakaverini kanssa juomassa satamassa ja poliisiauto tuli paikalle. kaveri otettiin kiinni koska sattui olemaan pissalla, eli rikkoi siis lakia.. emme olleet huutaneet tai riehuneet, joimme vähän lonkeroa ja nautimme kesä-illasta. ihan kiltisti tämä ex oli lähdössä poliisien mukaan, mutta silti hänet paiskattiin ovea päin ja muutenkin retuutettiin kuin räsynukkea ! kun huusin tyrmistyneenä "hei!" toinen poliisi huusi takaisin että ole sinä hiljaa!
tapaus 2: jouduin i festareilla heitetyksi ulos alueelta ja putkaan, poliisit olivat ulkona vastassa. mietin oliko joku muu tuntomerkkejäni vastaava rettelöinyt ja minä sain kärsiä siitä?
ja tapaus 3: kaverin vaimo riehui kännissä, poliisit tulivat ja ottivat kiinni.. tämän kaverini, koska miehethän ne aina rettelöivät! joutui putkaan yöksi ja ikkunan paskaksi potkinut vaimo sai jäädä tyytyväisenä kotiin.
Omituista kun toisille sattuu ja tapahtuu. Minulla on PELKÄSTÄÄN positiivisia kokemuksia poliisista ja olen 39 vuotias mies. Enemmän ihmettelen, miten he pystyvät olemaan niin tyyniä ja rauhallisia kun tietää kuinka tyhmiä monet ihmiset - kuten sinä ja kaverisi - ovat. Koskaan vika ei ole itsessä. Täysin infantiilia itkemistä. 100 vuotta sitten ette olisi selvinneet montaa vuotta yli 20v koska veronmaksajat eivät olisi elättäneet teidän rupusakkia. Olette surkeita, hävetkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ammuttu taserilla, ja sydän oli liian heikko kestääkseen sen iskun voiman.
Eikä vaan Karhu-ryhmä teki rynnäkön selliin, ninjaili sitä lyönneillä ja potkuilla ainakin seitsemän tuntia ja sitten ampui aseensa tyhjäksi siihen. Tässä peitellään totuutta, saatan!!!
Et siis pätemisen tarpeeseesi löytänyt parempaa paikkaa kuin vauvalehden av-palsta "hassunhauskoine" vitseinesi.
narkkari poliisia ei tarvitse paljoa yllyttää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omituista kun toisille sattuu ja tapahtuu. Minulla on PELKÄSTÄÄN positiivisia kokemuksia poliisista ja olen 39 vuotias mies. Enemmän ihmettelen, miten he pystyvät olemaan niin tyyniä ja rauhallisia kun tietää kuinka tyhmiä monet ihmiset - kuten sinä ja kaverisi - ovat. Koskaan vika ei ole itsessä. Täysin infantiilia itkemistä. 100 vuotta sitten ette olisi selvinneet montaa vuotta yli 20v koska veronmaksajat eivät olisi elättäneet teidän rupusakkia. Olette surkeita, hävetkää.
Voi hallelujaa 39- vuotias mies! Koita nyt saada paksuun kalloosi mahtumaan se, että et edusta kaikkea kansaa. Sinun kokemuksesi ovat sinun kokemuksia, muiden kokemukset muiden kokemuksia. Luulisi että 39- ikävuoteen mennessä olisi edes vähän laajempi kokonaiskäsitys asioista. Ei ne sivistyssanat sinua viisaaksi tee.
T. Vähän iäkkäämpi täti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no vit..uako juoksit karkuun? Minä nyt vaan tiedän, että suomessa poliisi ei pahoinpitele "asiakkaitaan".83
Ihan tavallisia ihmisiä ne poliisitkin ovat. Raiskaavat vaimojaan, järjestelevät huumeita Suomeen tynnyrikaupalla, murhaavat ihmisiä jne. Valot päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä on poliisiin luottavaista kommentointia täällä. Voi olla että kun kerran omalle kohdalle osuu poliisin "oikeudenmukainen" kohtelu niin muuttuu ääni kellossa. Olen ollut monesti todistamassa poliisin yliliioiteltua voimankäyttöä, mutta harvoimpa tuo valtion mies vastuuseen joutuu tekosistaan. Sieltä sinisen haalarin suojista on hyvä toimia ja huudella kun tietää että valtio puoltaa omia työntekijöitään etunenässä aina.
Voi olla että muuttuu. Jännä että muille ei vaan millään satu näitä tapauksia omalle kohdalle ja sinulle useampia. On se sattuma jännä juttu.
39-vuotiaille imbesilleille miehille harvemmin muutenkaan tapahtuu mitään...Säälin puolisoasi, jos sellainen sinulla on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vaan. Ei ne mustelmat itsestään tulleet. Ja myönnän että sattui aikalailla.
Sanoon setä kenen kikkelillä on jo toinen jalka haudassa.
[/quote]
Omituista kun toisille sattuu ja tapahtuu. Minulla on PELKÄSTÄÄN positiivisia kokemuksia poliisista ja olen 39 vuotias mies. Enemmän ihmettelen, miten he pystyvät olemaan niin tyyniä ja rauhallisia kun tietää kuinka tyhmiä monet ihmiset - kuten sinä ja kaverisi - ovat. Koskaan vika ei ole itsessä. Täysin infantiilia itkemistä. 100 vuotta sitten ette olisi selvinneet montaa vuotta yli 20v koska veronmaksajat eivät olisi elättäneet teidän rupusakkia. Olette surkeita, hävetkää.[/quote]
Kyllä 99% kerroista saa asiallista kohtelua kun on itse asiallinen. Palataan asiaan kun sinä 39-vuotias pumpulimies olet kohdannut sen 1%. Siinä sitten ollaan aika pirun järkyttyneitä kun kylkiluut on poikki ja sen tekikin taho johon olet aina luullut voivasi luottaa.
Se siinä juuri onkin niin järkyttävää kun minäkin joskus luulin että ne ovat hyviä tyyppejä ja auttamassa... no yleensä ovat mutta sitten kun osuu kohdalle mätämuna jolla on vaan samanlainen työpuku. Toivottavasti sinulle ei käy näin mutta yritä vaan huvikseen uskoa että poliisiin päätyy välillä väärää porukkaa.
En ymmärrä. Olen itse ollut useasti tekemisissä poliisin kanssa. Olen aina saanut poliisilta apua ja muissa tilanteissa poliisi on aina kohdellut minua asiallisesti. Vinkiksi että seuraavan kerran kun poliisilla on puuttumista sinun tekemisiin niin asiaa helpottaa kun käyttäydyt itse asiallisesti. Jos riehut ja haistattelet niin pidä mielessä että metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai, olethan poliisi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisin otti karkuun pyrkivän epäillyn kiinni. Mikä siis oli se operaatiotason virhe, joka kohdallasi toteutui?
No olisko voinut vaikka ottaa kiinni vartalosta eikä tukasta? Tuossa on ihan tahalleen satutettu. Mutta varmaan sulle ok jos 15v tytärtäsi kohdeltais niin.
Kyllä on, jos perseilee. Mutta hän ei perseilekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoon setä kenen kikkelillä on jo toinen jalka haudassa.
Niin että saahan sitä juosta - samalla sekunnilla kun poliisi tulee paikalle.Etpä ole turhan välkky.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaveri juoksi monta kertaa poliisia karkuun. Mustat silmät, lukemattomia tikkausta tarvitsevia haavoja, hiuksia puuttui läikittäin, käsi murtui, jalka vääntyi... mitähän kaikkea muuta.
Turvataloon ei voinut mennä, kun oli poliisin tiedossa. Rikosilmoituksia ei voinut tehdä, koska poliisi on ystävä.
Lääkärit olivat monta kertaa ymmällään, että mitä tämän kanssa sitten tehdä, kun on taas vastaanotolla tikkauttamassa itseään.
Ei, Suomessa ei ole poliisi väkivaltainen, ei edes vapaalla.
Onneksi hän sai töitä ihan jostain muualta ja pääsi sen turvin karkuun lopullisesti.
Aina voi olla juoksematta karkuun. Mutta sinulle ja kavereillesi se ei näytä olevan edes vaihtoehto.
Tässä taidetaan puhua perheväkivallasta. Josta muuten tuomion saaneena menee poliisilta työpaikkakin. Mätämunahan tuollainen tyyppi on mutta ei se silti tarkoita sitä että kaikki poliisit hakkavat- töissä tai vapaalla.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä. Olen itse ollut useasti tekemisissä poliisin kanssa. Olen aina saanut poliisilta apua ja muissa tilanteissa poliisi on aina kohdellut minua asiallisesti. Vinkiksi että seuraavan kerran kun poliisilla on puuttumista sinun tekemisiin niin asiaa helpottaa kun käyttäydyt itse asiallisesti. Jos riehut ja haistattelet niin pidä mielessä että metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan.
Ymmärrän ihmetyksesi. Myönnän kyllä että tuli ihan rehellisesti pelästystippa silmäkulmaan kun ensimmäisen kerran törmäsin poliisiin joka ei olekaan asiallinen. Siinä on pasmat aika sekaisin auttaja muuttuukin pahantekijäksi. No toistaiseksi ensimmäinen ja viimeinen kerta.
Voin ihan suoraan sanoa että siinä tuli kriisipuhelimeenkin soitettua ja asia pyöri pitkään mielessä. Vaikka olen ihan hyviä poliiseja tavannut, esim perus liikennevalvonnan yhteydessä niin kyllä niitä pahojakin on. Siinä on aika saatanan avuton kun useampi aseistettu mies joilla on valtion tuki alkaa uhkailemaan että hakkaavat sinut ja antavat vaimolle ajokieltoa "koska me voidaan tehdä niin" jonka jälkeen menisi työpaikka vaimolta alta ja talous piloilla. Eivät ne lyöneet kun en uskaltanut siinä isotella mutta kuvitteles siinä koneella istuessasi että kämppääsi pamahtaa 3 isoa miestä aseineen ja alkaa uhkailemaan sinua sekä perhettäsi.
Syy? Olin käskenyt yhden huumediilerin painua helvettiin ja lopettaa kaverini kanssa asiointi kun se alkoi sekoilemaan amfetamiinin kanssa. Oli sitten soittanut että minulla on kasvattamo kotona ja kun sitä ei tietenkään löytynyt (koska en ole koskaan kasvattanut) niin alkoi uhkailu. En tiedä miten pitkälle tilanne olisi mennyt jos yksi naispoliisi ei olisi tullut perässä ja kyllästyneenä todennut että ei täällä mitään ole, lähdetään nyt kahville vaan...
Joo pelkäsin helvetisti mutta totta on. En olisi itsekään uskonut ennen sitä vaan olisin ajatellut että väärä tai muunneltu tarina.
Entä sitten?