Taas mies kuoli poliisin otteisiin Vantaalla!
Poliisi ei kerro, miksi aikaisemmin hyväkuntoisen miehen tila romahti äkkiseltään ja toisen kunnan poliisi tutkii tapauksen todetakseen, ettei mitään rikosta ole sattunut, eihän koskaan. Vaikka Aarniokin välitti satoja kiloja hasista. Onkohan poliisit todennäköisesti kuristaneet tai hakanneet uhriaan, joka on mennyt överiksi taasen ja mies menettänyt henkensä. Suomessa ei voi enää poliisiin luottaa yhtään, oma luottamus on täysin nollissa.
Poliisi pimittää tapahtumien kulun juuri siksi, että mahdolliset ylilyönnit ja kuolemaan johtaneet jäljet voidaan peitellä, se on täysin selvää. Sipilän hallituksen tyyliä on laitattaa ihmiset hengiltä.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201701240132425_uu.shtml
Kommentit (199)
generalissue kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
generalissue kirjoitti:
Älä oikeesti ala ton kanssa keskustelemaan. Ei kaikista ole siihen.
Kiitos neuvosta, häiritseekö se sinua? Tiedän kyllä että se trollaa ihan tahallaan ja sillä alkaa olla paukut loppu. Yritän vaan antaa sillekin vähän illanvietettä koska se on samanlainen kuin minä: ei mitään tekemistä eikä oikein kykyäkään.
Lopetan toki vastailun jos rupeaa muita ahdistamaan. Ei vaan tullut oikein mieleen että muut voi kärsiä, sitä pyydän anteeksi.
Eromme ovat kyvyt.
M.O.T.
Yllättävää itseironiaa, yllätit minut mutta nyt on tosiaan pakko mennä nukkumaan kun muita ahdistaa tämä läpänheitto.
Antautumisesi on huomattu ja hyväksytty.
Vierailija kirjoitti:
generalissue kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
generalissue kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
generalissue kirjoitti:
"Sulla hyppii nyt lauseet pari synapsia aina yli. Annatko esimerkin tästä poliisin olemisesta de facto diilerin aseena?"
Annan.
Ihmiset eivät halua sekopäistä amfetamiinin käyttäjää ja huumekauppiasta piireihinsä. Diileri ajetaan pois. Tämä jää diileriä harmittamaan joten hän selvittää niiden ihmisten osoitteen jotka hänet ajoivat pois, esim vaikka sinun.
Oletko kärryillä?
Jos olet niin jatketaan. Diileri ilmoittaa poliisille, ei edes nimettömänä, että nämä hänet poisajaneet kasvattavat kannabista ja käyttävät huumeita. Poliisi tekee kotietsinnän vihjeen perusteella. Mitään ei löydy, koska ilmianto oli perusteeton. Poliisi turvautuu väkivallalla uhkailuun. Eli diileri on yhdella soitolla saanut poliisin tunkeutumaan vihamiehensä asuntoon ja uhkailemaan tätä.
Vaikka olisit eri mieltä niin varmasti ymmärrä miten tätä voidaan käyttää aseena. Näinhän voi vaikka poistaa kilpailijan tai vastaavaa. Miksi sitten luulit että narkit vasikoivat toisiaan paitsi kostoksi?
Alaluokan ongelmia. Ei koske kunnon ihmisiä mitenkään.
Totta. Nehän löysivät europarlamentistä kokaiinijämiä joka ikisestä vessasta. Asiaa ei silti tutkita vaikka se tarkoittaa että siellä ne tekevät päätöksiä kamapäissään ja niitä on sinunkin noudatettava tai tulee poliisi. Harmi vaan että näiden yläluokan nistien tekosilta et voi suojautua mitenkään.
Sen vuoksi olenkin kiitollinen että poliisi pitää ainakin alaluokan nistit kurissa. Ja yläluokan kokkelipäät harvoin yrittävät ryöstää työmatkalaisia metrossa.
Tämäkin on totta, ne ottavat osuutensa joka ikisestä palkasta jonka tienaat. Ne voivat myös pistää työpaikkasi lihoiksi jos ei massia tule riittävän nopeasti. Turpaan niiltä ei saa paitsi jos rupeaa luulemaan että niille ei tarvitse osuutta antaa. Sitten tulee taas poliisi.
Tiedän että puhun totta. Onko sinulla mitään annettavaa muuta kuin huonotasoista narkkiretoriikkaa?
Toki, sinun pitää vaan nyt todistaa että miksi olisit sen arvoinen että saisit jotain muuta? Et ole vielä antanut aihetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pienikokoisena naisena kokenut poliisit väkivaltaisina (revitty tukasta ja puristettu mustelmille) joten kyllähän se mielessä käy miten sitten kohtelevat miehiä. Ja itse en siis ole ollut väkivaltainen poliiseja kohtaan. Karkuun kyllä juoksin, joten pitkästä tukasta vaan kiinni 😒Olin vielä alaikäinen.
no vit..uako juoksit karkuun? Minä nyt vaan tiedän, että suomessa poliisi ei pahoinpitele "asiakkaitaan".83
Kyllä vaan. Ei ne mustelmat itsestään tulleet. Ja myönnän että sattui aikalailla.
No miksi vitussa sitten juoksit karkuun?
Oman perseilysi syytä. Toivottavasti opit jotain.
Vanhan liiton pokelta olisit saanut peukutuksen:
https://potku.net/forum/viewtopic.php?p=640790#p640790
:D
Vierailija kirjoitti:
generalissue kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
generalissue kirjoitti:
Kiitos neuvosta, häiritseekö se sinua? Tiedän kyllä että se trollaa ihan tahallaan ja sillä alkaa olla paukut loppu. Yritän vaan antaa sillekin vähän illanvietettä koska se on samanlainen kuin minä: ei mitään tekemistä eikä oikein kykyäkään.
Lopetan toki vastailun jos rupeaa muita ahdistamaan. Ei vaan tullut oikein mieleen että muut voi kärsiä, sitä pyydän anteeksi.
Eromme ovat kyvyt.
M.O.T.
Yllättävää itseironiaa, yllätit minut mutta nyt on tosiaan pakko mennä nukkumaan kun muita ahdistaa tämä läpänheitto.
aletaan molemmat olla väsyneitä. Katso nyt näitä nälväisyjä, helvetin huonolaatuista. Minä yritän kääntää 180 astetta ja sinä kimität narkkaria kuin pikkulapsi :D
Nyt on kuule meille molemmille aika mennä tutimaan kun ei tästä mitään tule. Palataan asiaan huomenna, voit vaikka kertoa minulle että miksi sinusta tuli nettitrolli ja tuntuuko sinusta kivalta vai helpottaako pahaa mieltä? Sinulla on muuten samanlainen argumentointitapa kuin Halla-aholla, käytkö paljon hommafoorumilla?
ei hyvää päivää kirjoitti:
Ja sitten on vielä ihmisiä, jotka haluais nää mömmöt laillisiksi.
Jos huumesotaa jatketaan niin tilanne voi meilläkin olla sadan vuoden päästä sama kuin Brasiliassa. Eli joka lähiö on oma pieni valtionsa jonne pitää tehdä panssarivaunulla vierailuja.
Halutaanko sellaista vai olisiko ongelman ratkaisuksi jotain uutta?
Kofi Annan on sellainen ihminen jonka ajattelun juoksua kummastelet.
Jos luet HS:n vieraskynä-palstalla kirjoituksen ajatuksella niin ehkä ymmärrät paremmin erilaisempaa näkökulmaa ja alat itsekin ajattelemaan että tämä on oikein.
Jos tämäkin keskustelun miehen kuolemaan liittyi huumeet niin sekin oltaisiin voitu välttää uudenlaisella huumepolitiikalla.
http://www.hs.fi/paakirjoitukset/art-2000002896567.html
Kofi Annan HS:n Vieraskynä-palstalla: Huumepolitiikkaa pitää tehdä terveyden ehdoilla
Kiellot ja ankarat rangaistukset eivät toimi. Niiden sijaan tarvitaan maailmanlaajuisesti sääntelyä ja valistusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju tekee minut kiitolliseksi siitä, että poliisi asioi Apn ja muiden narkkien kanssa, jotta meidän muiden ei tarvitse. Tai ainakin mahdollisimman vähän.
Arvostan todella poliiseja, tekevät raskasta työtä. Ilman heitä narkit ryöstelisivät ja ryöstömurhaisivat kadulla kulkijoita vain saadakseen päivän annoksensa. Jossain Brasiliassahan on tämmöinen meno. Hieno kello kädessä tarkoittaa narkille oikeutta katkaista käsi ranteesta ja viedä kello.
Yläpeukutin ensimmäistä lausettasi.
Miksi ihmeessä pitää nollata hieno lause jauhamalla provokatiivista paskaa nollatakseen lopun?
Miten narkomaanit liittyvät tuohon tuon miehen kuolemaan?
Vierailija kirjoitti:
Hei kaikki narkkarit siellä kuvaputkinäyttäjenne takana: tavalliset ihmiset eivät arvosta teitä, tavalliset ihmiset eivät halua teidän kanssa missään tekemisissä, normaalit ihmiset välttelevät teitä kuin syöpää.
En tuomitse teitä kuitenkaan lopullisesti. Suosittelen että hankitte elämäänne sisältöä ja ette koske enää koskaan huumeisiin. Silloin kohtelen teitä tasavertaisena, ihmisenä. Sitä odotellessa annan teille yhtä paljon arvoa kuin te annatte minulle, ZERO. Ero on siinä, että minä pärjään elämässä, te kuihdutte pois muutaman vuoden päästä. Itsepähän valitsitte polkunne, älkää syyttääkö muita.
Mikä on kuvaputkinäyttäjä? -Bobi-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pienikokoisena naisena kokenut poliisit väkivaltaisina (revitty tukasta ja puristettu mustelmille) joten kyllähän se mielessä käy miten sitten kohtelevat miehiä. Ja itse en siis ole ollut väkivaltainen poliiseja kohtaan. Karkuun kyllä juoksin, joten pitkästä tukasta vaan kiinni 😒Olin vielä alaikäinen.
no vit..uako juoksit karkuun? Minä nyt vaan tiedän, että suomessa poliisi ei pahoinpitele "asiakkaitaan".83
Kyllä vaan. Ei ne mustelmat itsestään tulleet. Ja myönnän että sattui aikalailla.
Oman perseilysi syytä. Toivottavasti opit jotain.Vanhan liiton pokelta olisit saanut peukutuksen:
https://potku.net/forum/viewtopic.php?p=640790#p640790:D
Peräaukkolukko opetettiin seitsemänkymmentäluvulla monissa itsepuolustuslajeissa hallintaotteena samassa sarjassa kuin kiinni korvista tai nenänreijistä.
Ensimmäistä kertaa luen että joku on käytännössä käyttänyt tuota karateportsari tekniikkaa menestyneesti.
Mm painissa ote herkusta on aika legendaarinen ja sitä näkee amatööriotteluissa paljon. Takaapäin kun yrittää hamuta pitoa vastustajasta niin siinä kolon kohdalla on pitoa ja siitä voi tarttua heittoonkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman perseilysi syytä. Toivottavasti opit jotain.Vanhan liiton pokelta olisit saanut peukutuksen:
https://potku.net/forum/viewtopic.php?p=640790#p640790:D
Peräaukkolukko opetettiin seitsemänkymmentäluvulla monissa itsepuolustuslajeissa hallintaotteena samassa sarjassa kuin kiinni korvista tai nenänreijistä.
Ensimmäistä kertaa luen että joku on käytännössä käyttänyt tuota karateportsari tekniikkaa menestyneesti.
Mm painissa ote herkusta on aika legendaarinen ja sitä näkee amatööriotteluissa paljon. Takaapäin kun yrittää hamuta pitoa vastustajasta niin siinä kolon kohdalla on pitoa ja siitä voi tarttua heittoonkin.
Ei helvetti mikä linkki..
"Skipihän toi yhden kalkkunan melko omintakeisesti, tää oli ensinkin sammunu pöntölle ja sitte käyny riiteleen ja kieltäytyny nousemasta.
Skipipä nappas ns majavasta kiinni ja lähti käveleen ja niinsitä mentiin ulos asti, Skipi edellä ja kalkkuna haaralaukalla perässä.
Sille jäi asiasta aika paljo sanomista..
Ritarielementtiä ei noillakerroilla ilmaantunu."
generalissue kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
generalissue kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
generalissue kirjoitti:
Eromme ovat kyvyt.
M.O.T.
aletaan molemmat olla väsyneitä. Katso nyt näitä nälväisyjä, helvetin huonolaatuista. Minä yritän kääntää 180 astetta ja sinä kimität narkkaria kuin pikkulapsi :D
Nyt on kuule meille molemmille aika mennä tutimaan kun ei tästä mitään tule. Palataan asiaan huomenna, voit vaikka kertoa minulle että miksi sinusta tuli nettitrolli ja tuntuuko sinusta kivalta vai helpottaako pahaa mieltä? Sinulla on muuten samanlainen argumentointitapa kuin Halla-aholla, käytkö paljon hommafoorumilla?
Ja taas tää väittää tietävänsä paremmin mikä on kellekin parasta ja mikä ei, sanelee jopa nukkumaanmenoaikoja täällä toisille! Käy kurkkaamassa "Pahin haju keskustelu" s.5 klo:18:49 viesti.
generalissue kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
generalissue kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
generalissue kirjoitti:
Eromme ovat kyvyt.
M.O.T.
Tosissaan sulla ei ole parempaa tekemistä kun koittaa päteä täällä päivästä toiseen? Mene tutumaan joo että jaksat taas huomenna vängätä täällä omien totuuksiesi kanssa. Tai koita välissä jotain toista palstaa, jos saisit vähän perspektiiviä asioihin.
generalissue kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei kaikki narkkarit siellä kuvaputkinäyttäjenne takana: tavalliset ihmiset eivät arvosta teitä, tavalliset ihmiset eivät halua teidän kanssa missään tekemisissä, normaalit ihmiset välttelevät teitä kuin syöpää.
En tuomitse teitä kuitenkaan lopullisesti. Suosittelen että hankitte elämäänne sisältöä ja ette koske enää koskaan huumeisiin. Silloin kohtelen teitä tasavertaisena, ihmisenä. Sitä odotellessa annan teille yhtä paljon arvoa kuin te annatte minulle, ZERO. Ero on siinä, että minä pärjään elämässä, te kuihdutte pois muutaman vuoden päästä. Itsepähän valitsitte polkunne, älkää syyttääkö muita.
Itse en käytä mutta voin lohduttaa etten minä tai suurin osa narkkareista tunne samoin kuin sinä. Aika harva on niin sairas ettei arvostaisi toista ihmisenä. Mulkkuhan sinä olet, siitä ei pääse mihinkään. Silti kaikkea hyvää.
Vaikka olenkin itse raitis (en käytä edes alkoholia, tupakoin kyllä) niin siinä olen samaa mieltä etten todellakaan halua jakaa elämääni yhtään kaltaistesi ihmisten kanssa.
Narkeille toki suosittelen samaa, eli yrittäkää päästä irti. Elämänlaatu paranee ja saa mielihyvää ihan vaan arkiasioista. Kyllä sitä kokeilla kannattaa.
Sanoin suoraan, ehkä liian suoraan. Asenteeni kumpuaa kuitenkin siitä, miten näen narkkareiden suhtautuvan muihin ihmisiin. Jos joku ei arvosta omaa elämäänsä, se on lopulta jokaisen oma valinta. Mutta oli oma elämä kuinka kamalaa tahansa, täytyisi antaa arvo ihmisille, jotka haluavat elää. Narkkareilla tuntuu olevan usein asenne, ettei se niin justiinsa, jos ajaa huumepäissään vaikka jonkun mummon yli. Siitä epäarvostukseni näitä ihmisiä kohtaan on lähtöisin.
Toki toivon, että jokainen nisti löytäisi sen verran mielekkyyttä elämäänsä, ettei tarvitsisi huumeita käyttää niin että lopulta kuolee. Se ei ole elämää alkuunkaan.
Lohdullista lukea, että niin moni suomalainen vielä luottaa poliisiin ja kuvittelee, ettei huumemaailma heitä koske millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
generalissue kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
generalissue kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
generalissue kirjoitti:
Eromme ovat kyvyt.
M.O.T.
Ja taas tää väittää tietävänsä paremmin mikä on kellekin parasta ja mikä ei, sanelee jopa nukkumaanmenoaikoja täällä toisille! Käy kurkkaamassa "Pahin haju keskustelu" s.5 klo:18:49 viesti.
No jopas kiukustui. Tunnetko itsesi jotenkin uhatuksi eri mielipiteistä? Jos joku sanoo että "mene nukkumaan" niin kai aikuinen ihminen tietää että sitä neuvoa voi joko noudattaa tai olla noudattamatta? Ohita viestit joita ei pää kestä, niin minäkin teen. Trollien kanssa toki leikin joskus mukana.
Vierailija kirjoitti:
generalissue kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en käytä mutta voin lohduttaa etten minä tai suurin osa narkkareista tunne samoin kuin sinä. Aika harva on niin sairas ettei arvostaisi toista ihmisenä. Mulkkuhan sinä olet, siitä ei pääse mihinkään. Silti kaikkea hyvää.
Vaikka olenkin itse raitis (en käytä edes alkoholia, tupakoin kyllä) niin siinä olen samaa mieltä etten todellakaan halua jakaa elämääni yhtään kaltaistesi ihmisten kanssa.
Narkeille toki suosittelen samaa, eli yrittäkää päästä irti. Elämänlaatu paranee ja saa mielihyvää ihan vaan arkiasioista. Kyllä sitä kokeilla kannattaa.
Sanoin suoraan, ehkä liian suoraan. Asenteeni kumpuaa kuitenkin siitä, miten näen narkkareiden suhtautuvan muihin ihmisiin. Jos joku ei arvosta omaa elämäänsä, se on lopulta jokaisen oma valinta. Mutta oli oma elämä kuinka kamalaa tahansa, täytyisi antaa arvo ihmisille, jotka haluavat elää. Narkkareilla tuntuu olevan usein asenne, ettei se niin justiinsa, jos ajaa huumepäissään vaikka jonkun mummon yli. Siitä epäarvostukseni näitä ihmisiä kohtaan on lähtöisin.
Toki toivon, että jokainen nisti löytäisi sen verran mielekkyyttä elämäänsä, ettei tarvitsisi huumeita käyttää niin että lopulta kuolee. Se ei ole elämää alkuunkaan.
Tuon ymmärrän täysin. En itsekään voi sietää antisosiaalista käyttäytymistä josta kumpuaakin vastenmielisyyteni amfetamiinia kohtaan. Voi olla että on väärä mielikuva kun en itse käytä mutta mutu-tuntuma on että se tekee ihmisistä ajan kanssa juuri tuollaisia ettei toisista välitetä yhtään. Kyllä se kieltämättä sellaisia pelko/inho reaktioita auttaa.
Vierailija kirjoitti:
generalissue kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
generalissue kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
generalissue kirjoitti:
Eromme ovat kyvyt.
M.O.T.
Tosissaan sulla ei ole parempaa tekemistä kun koittaa päteä täällä päivästä toiseen? Mene tutumaan joo että jaksat taas huomenna vängätä täällä omien totuuksiesi kanssa. Tai koita välissä jotain toista palstaa, jos saisit vähän perspektiiviä asioihin.
No ei ole parempaa tekemistä. Olisi tosi kivaa jos olisi mutta juuri tällä hetkellä ei ole. Miksi minun mielipiteeni osuvat noin arkaan paikkaan? Ahdistiko kun leikin trollin kanssa vai ollaanko vaan eri mieltä ja se suututtaa?
Otan mielelläni vastaan suosituksia muista palstoista joista sitä perspektiiviä saa.
Jos juokset ja sinut pitää siitä kaataa maahan, niin onhan se mahdollista, että lyöt pääsi. Ei kannata lähteä karkuun.
Nämä ovat ihmisiä, joilla ei ole elämä hallinnassa muutenkaan. He kuolevat aina tyhmyyteen, se on todellinen kuolinsyy.
M.O.T.