Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas mies kuoli poliisin otteisiin Vantaalla!

Vierailija
24.01.2017 |

Poliisi ei kerro, miksi aikaisemmin hyväkuntoisen miehen tila romahti äkkiseltään ja toisen kunnan poliisi tutkii tapauksen todetakseen, ettei mitään rikosta ole sattunut, eihän koskaan. Vaikka Aarniokin välitti satoja kiloja hasista. Onkohan poliisit todennäköisesti kuristaneet tai hakanneet uhriaan, joka on mennyt överiksi taasen ja mies menettänyt henkensä. Suomessa ei voi enää poliisiin luottaa yhtään, oma luottamus on täysin nollissa.
Poliisi pimittää tapahtumien kulun juuri siksi, että mahdolliset ylilyönnit ja kuolemaan johtaneet jäljet voidaan peitellä, se on täysin selvää. Sipilän hallituksen tyyliä on laitattaa ihmiset hengiltä.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201701240132425_uu.shtml

Kommentit (199)

Vierailija
1/199 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään mikään poliisin suurin ystävä ole, mutta muutama epäselvä tai muuten ongelmallinen tapaus ei ole uskottava syy tuomita poliisia instituutiona. Maailmassa on paljon sekopäitä, ei niiden kanssa onnistu aina toimimaan parhaalla mahdollisella tavalla.

Vierailija
2/199 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tuon jutun perusteella nyt lähtisi heti syyttämään yksittäisiä poliiseja saati koko instituutiota. Todennäköisempää, että kyseessä on esim. huumeet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/199 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisin kanssa ei kannata ruveta kilpasille. Siinä voi vain hävitä.

Vierailija
4/199 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pienikokoisena naisena kokenut poliisit väkivaltaisina (revitty tukasta ja puristettu mustelmille) joten kyllähän se mielessä käy miten sitten kohtelevat miehiä. Ja itse en siis ole ollut väkivaltainen poliiseja kohtaan. Karkuun kyllä juoksin, joten pitkästä tukasta vaan kiinni 😒Olin vielä alaikäinen.

Vierailija
5/199 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karkuun kyllä juoksin

Ja siinä teit mokan.

Poliisilla ei ole mitään velvoitetta antaa karkuun juoksijalle ns. reilua mahdollisuutta päästä pakoon.

Vierailija
6/199 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pienikokoisena naisena kokenut poliisit väkivaltaisina (revitty tukasta ja puristettu mustelmille) joten kyllähän se mielessä käy miten sitten kohtelevat miehiä. Ja itse en siis ole ollut väkivaltainen poliiseja kohtaan. Karkuun kyllä juoksin, joten pitkästä tukasta vaan kiinni 😒Olin vielä alaikäinen.

no vit..uako juoksit karkuun? Minä nyt vaan tiedän, että suomessa poliisi ei pahoinpitele "asiakkaitaan".83

Vierailija
7/199 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeissa se lienee ollut, sydän ei kestänyt juoksuspurttia.

Vierailija
8/199 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karkuun kyllä juoksin

Ja siinä teit mokan.

Poliisilla ei ole mitään velvoitetta antaa karkuun juoksijalle ns. reilua mahdollisuutta päästä pakoon.

Aika helposti kovakuntoinen mies saa teinitytön kiinni. En mitenkään täysillä edes juossut. Toki olin ihan rauhallinen kun ottivat kiinni. Mutta yksi sivullinen vähän ihmetteli tukasta vetämisen tarpeellisuutta. Mä kyllä kestän kivun eipä siinä.

Vierailija
9/199 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuollut otteisiin.Taisi olla pumppu seis muuten.

Vierailija
10/199 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no vit..uako juoksit karkuun? Minä nyt vaan tiedän, että suomessa poliisi ei pahoinpitele "asiakkaitaan".83

Kyllä vaan. Ei ne mustelmat itsestään tulleet. Ja myönnän että sattui aikalailla.

Vierailija
11/199 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko nyt niin että sitä saa mitä tilaa?

Minulla on vain hyviä kokemuksia poliisista.

Vierailija
12/199 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

......

Sipilän hallituksen tyyliä on laitattaa ihmiset hengiltä.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/201701240132425_uu.shtml[/quote]

Työpari Sipilä&Berner ehti tuonnekin. Luulen, että menehtynyt järkyttyi tulevat käyttömaksun suuruudesta.

Vierailija
13/199 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdysvalloissa karkuun juoksijat ammutaan...

Vierailija
14/199 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohon en osaa vastata. Mutta totuus on että ainakin nämä poliisit käyttivät väkivaltaa.

Vierailija
15/199 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vaan. Ei ne mustelmat itsestään tulleet. Ja myönnän että sattui aikalailla.

Poliisin otti karkuun pyrkivän epäillyn kiinni. Mikä siis oli se operaatiotason virhe, joka kohdallasi toteutui?

Vierailija
16/199 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään ei ole uutisoitu että olisi kuollut poliisin otteisiin. Pientä tarkkuutta kiitos.

Vierailija
17/199 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohon en osaa vastata. Mutta totuus on että ainakin nämä poliisit käyttivät väkivaltaa.

Poliiseilla on lainmukainen oikeus käyttää väkivaltaa. Sitä kutsutaan voimankäytöksi.

Epäilen vahvasti, että elämäntyylisi ja persoonasi antaa sinulle vielä monta mahdollisuutta tutustua ilmiöön.

Vierailija
18/199 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun kaunis sana ei riitä, poliisilla on voimankäyttöoikeus.

Vierailija
19/199 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poliisin otti karkuun pyrkivän epäillyn kiinni. Mikä siis oli se operaatiotason virhe, joka kohdallasi toteutui?

No olisko voinut vaikka ottaa kiinni vartalosta eikä tukasta? Tuossa on ihan tahalleen satutettu. Mutta varmaan sulle ok jos 15v tytärtäsi kohdeltais niin.

Vierailija
20/199 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä, että vähän kovennetaan otteita. Alkaa olla niin röyhkeää toimintaa poliisia kohtaan Suomessakin. Kaikenlaiset huumehörhöt ja mopokerholaiset mellastaa kaduilla minkä kerkeää ja poliisin pitäisi vain silitellä päätä, että voi voi voimmeko auttaa teitä jotenkin.

Sinulle joka juoksit poliisia karkuun. Mitä odotit tapahtuvan kun lähdet poliisia karkuun? Rakentavaa keskustelua siitä, miksi sinun pitäisi pysähtyä? Tottakai virkavaltaa pakeneva ihminen pysäytetään mahdollisimman nopeasti ja turvallisesti. Vähemmän fyysistä haittaa sinulle siitä tukasta vetämisestä on kuin esim. puristusotteesta kaulanalueelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi