Miksi nainen haluaa sänkyynsä itsevarman ja vahvan miehen?
Mistä se kertoo? Miettikää asiaa myös normaalin arjen ja muun kuin pelkän seksin näkökulmasta.
Kommentit (22)
Heikko ja epävarma mies on sellainen myös sängyn ulkopuolella. Oletatko ap kaikkien miesten olevan väkivaltaisia vai mistä aloituksesi kumpuaa?
Vierailija kirjoitti:
Heikko ja epävarma mies on sellainen myös sängyn ulkopuolella. Oletatko ap kaikkien miesten olevan väkivaltaisia vai mistä aloituksesi kumpuaa?
Eli mielestäsi esim. itsevarma on yhtä kuin väkivaltainen?
Mun sänkyyn tulee vain mun puoliso.
Nainen tahtoo rahakkaan menestyvän miehen joka kustantaa naisen menemiset.
Se on kivempaa. Samasta syystä mies haluaa nuoren ja fertiilin naisen.
Itsevarma ja vahva rakastaja on eläimellisen seksikästä.
Oliko myös niillä hyvien perheiden kilteillä tytöillä yliopistossa säpinää bilepoikien kanssa? 🙄
Missä paikassa ja tilanteessa heikkous ja epävarmuus on plussaa? Sängyssä se vie kaikki halut, sori vaan.
Itsevarma, vahva mies on parempi rakastelemaan kuin arka, heikkovoimainen ja ujo.
Vierailija kirjoitti:
Missä paikassa ja tilanteessa heikkous ja epävarmuus on plussaa? Sängyssä se vie kaikki halut, sori vaan.
Onneksi naisella ei haittaa noiden ominaisuuksien puute.
Haluan sänkyyni miehen joka ottaa ohjat.
Onko se niin vaikea tunnustaa?
Mielestäni ei.
Vain etuoikeutetut CIS-naiset. Eivät kaikki naiset naisien kirjosta.
Ai, minun sänkyyni päätyneet miehet ovat kaikki olleet äitinsä alistamia. En tiedä, miksi en kiihotu muista.
Ei joka asiassa tarvitse olla itsevarma
Vierailija kirjoitti:
Haluan sänkyyni miehen joka ottaa ohjat.
Onko se niin vaikea tunnustaa?
Mielestäni ei.
Kuristaa ja tunkeutuu tapauoleen vaikka kiellät. Ikuisena kivuissasi keräät rikki menneitä alusvaatteitasi kun mies makaa raukeana sängyllä ja laittaa tupakaksi.
Itsevarmuus ei ole röyhkeyttä. Röyhkeys kielii huonosta itsetunnosta.
Enkä mieti. Yritä sinä miettiä jotain muuta kuin muiden seksiä.