Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihen naispuolinen työkaveri huolestuttaa

Blaahg
19.01.2017 |

Mieheni aloitti uudet työt. Heti ensimmäisenä päivänä hän kertoi työkaveristaan Niinasta (nimi muutettu) joka on jo molemmille ennestään jotenkin tuttu. Olen kuullut naisesta aina vaan hyvää. Joten en ollut huolissaan. Ensimmäisen viikon aikana mieheni puhui paljon tästä Niinasta joten oli pakko mennä facebookista katsomaan mikä tämä nainen oikein oli. Noh aikaisemmasta muistista poiketen tämä olikin hyvän näköinen, hyväkroppainen, söpö ja ahkera nainen ihanine koteineen ym. Jatkuvasti saan kuulla miten Niina teki sitä ja tätä töissä. Niina niina... Nyt Niina oli leiponut miehelleni töihin pullaa, koska voi että, miehelläni ei ole aina eväitä eikä koskaan kahvileipää mukana.
Niina tekee hauskoja juttuja jokapäivä ja muuta paskaa.
Olen nyt siis vähän mustasukkainen, välillä pelkään että mies ihastuu/on jo ihastunut tähän. Välillä en ole ollenkaan huolissani koska miehen tuntien hän ei ole mikään seksihurjastelija, eikä hempeilijä. Tykkää toki seksistä mutta ei halua sitä samallatavalla kuin ESIM. exäni. Läheisyydestä ei välitä.
Välilä toivon että pettäisi nyt niin pääsisi tästä tuskasta ja miettimisestä.
On todella sekavat tunteet. Mitä minä teen?
Kotona mies on oma itsensä. Käytös ei ole muuttunut. Oli pakko vaan avautua. Miehelle en voi puhua vielä,koska muuten hän pettyy että olen epäillyt ja ei enää kerro mitään siitä naisesta.
Tekisi mieli luoda joku feikki profiili facebookkin että voisin kyylätä tätä Niinaa enemmän. Kun hän ei ole kavereissani niin en näe kaikkia julkaisuja...

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan aukene, että mitä saisit siitä, että vakoilet miehesi työkaveria...? Voiko niitä feikkejä profiileja edes tehdä? Eikö olisi noloa jäädä kiinni???

Oli ihan hyvä kirjoitus, mutta ei vain ymmärrä ihan kaikkea.

Vierailija
2/33 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin nähdä mitä hän kirjoittelee seinälleen. Kirjoitteleeko miehestäni?

En nyt ole mitään feikki profiilia luomassa. Mutta sellainenkin käy mielessä kun epätoivoinen ja haluaa vastauksia. Veikkaan että melkein jokaisella. Tässä nyt vaan pakko olla ja odottaa mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään. Kuunnella mitä niina seuraavaksi keskii, kun on jo pullatkin leiponut...

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi sanoja välistä. Piti kirjoittaa että monenlaiset keinot käy mielessä kun on epätoivoinen,veikkaan että melkein jokaisella ihmisellä.

Ap

Vierailija
4/33 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän ei puhuisi Niinasta niin paljon, jos olisi salattavaa. Vaan ennemmin peittelisi.

Vierailija
5/33 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän sinkku?

Vierailija
6/33 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten näkisit feikkiprofiilillakaan yhtään sen enempää kuin omallasi? Tuskin hyväksyy tuntematonta kaverikseen?

Vierailija
7/33 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeys sumentaa aivot

Vierailija
8/33 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden varatun pullanleipojan ,joka on juuri tälläinen iki-ihana nainen..petti miestään useita vuosia ja vikittelee miehiä aina,kun voi.Muuten aika tavallisen nätin näköinen.En tiedä onko sillä tuo iki-ihana rooli töissä ja kotona pirttihirmu.

Vierailija
9/33 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin leivon työkavereilleni. Oon yksineläjä nainen ja työkaverit varattuja miehiä. Väännetään paljon outoo (kaksmielistäkin) herjaa ja ihan asiaakin puhutaan. En oo kestään heistä kiinnostunut, ne on vaan työkavereita.

Eli ei heti kannata olla maalaamassa piruja seinälle. Varmaan ois paras suoraan keskustella miehen kanssa.

Vierailija
10/33 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään meidän "ihana" koti ilta meni oikein hienosti. Niina alkoi laittelemaan miehelleni viestiä facebookin kautta. Kesken kahdenkeskeisen ruokailun, mieheni jäi vastailemaan Niinan viesteihin joita tuli useita. Hetken olin kärsivällinen, sitten mieheni nousi pöydästä sanoi että soittaa Niinalle kun työ juttuja. Sitten mulla meni jo hermot, söin nopeasti, menin yksin suihkuun vaikka meidän piti syönnin päätteksi saunoa. Sammutin saunan. Huikkasin miehelle että menen nukkumaan,hyvää yötä.

Mies siinä että älä mene meidän piti pitää koti ilta.. Joo niin piti mutta herralla oli tärkeämpää tekemistä.

Niina oli keksinyt jonkun draaman ja mieheni piti oikein pomon kanssa keskustella. Ja lopuksi mitään ei ollut edes sattunut siellä. Siis minusta menee jo yli?

Nyt mieheni lämmittelee kylmää ruokaansa ja minä itken sängyssä että miksi tämän naisen piti tulla meidän elämään. En jaksa kuulla enää sanaakaan Niinasta. Niinalla on omakin mies, on olleet monia vuosia yhdessä...

-Ap

Vierailija
11/33 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, kaikki ihastuvat silloin tällöin, eikä sille mitään voi, ja se voi olla ihan viatonta, ja menee aikanaan ohi.

Toiseksi, tuossa viimeisessä viestissä ollut kuvio ei vaikuta miltään pettämiseltä, jos pomollekin on viestitelty. Ja vaikka Niina olisikin yrittänyt miehen huomiota tuolla saada, ei draamailu ole paras tapa.

Fiksuinta minusta olisi sinun nyt olla ystävällinen miehellesi, ei hän ole mitään pahaa tehnyt. Ja unohtaa tuo nainen. Jos mies pettää, niin pettää. Mutta turha mustasukkaisuus voi sekin pilata suhteen, ja silloin asia on sinun vikasi.

Vierailija
12/33 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkujouluihin on vielä pitkä aika.

Vierailija
13/33 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

11. Olet oikeassa. Mutta kyllähän se pahalle tuntuu, kun kuulee vain toisesta naisesta juttuja kokoajan. Yhteinen iltakin menee toisen takia pilalle...

Olen ehkä turhaan mustasukkainen ja aion keskustella mieheni kanssa. Täytyy vain ensin kerätä itseni ja koittaa uskoa ettei mitään ole tapahtunut.

Ap

Vierailija
14/33 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niina kuulostaa aika pakkaukselta. Tuskin voisin vastustaa... luulen, että miehesi ajattelee Niinaa joka hetki.. kyllä, myös silloin.

No, älä huoli! Se menee varmaan pian ohi.

Vierailija
15/33 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän ei puhuisi Niinasta niin paljon, jos olisi salattavaa. Vaan ennemmin peittelisi.

Ihastumisvaiheessa - kun vielä ei ole "tehty" mitään - ihastuksen kohteesta puhutaan paljon. Sitten, kun ei enää puhutakaan, on "jotain" tapahtunut, peittely alkaa.

Vierailija
16/33 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihastumisvaiheessa - kun vielä ei ole "tehty" mitään - ihastuksen kohteesta puhutaan paljon. Sitten, kun ei enää puhutakaan, on "jotain" tapahtunut, peittely alkaa.

Näin se varmaan on. Olen järjettömän rakastunut toiseen mieheen ja kyllä mä siitä ihmisestä miehelle puhun. Ollaan paljon tekemisissä, joten paljon olis myös puhuttavaa. Yritän kuitenkin pitää puheet tästä miehestä minimissä.

Vierailija
17/33 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun näkökulmastasi ehkä yhteinen ilta meni pilalle "miehen ihastuksen takia". Miehen näkökulmasta varmaan hän hoiti pari työasiaa, ja ilta meni pilalle, kun nainen yks-kaks poistui ruokapöydästä, paukautti lämpiämässä olevan saunan pois päältä ja meni sänkyyn mököttämään.

Kuulostaa, että olet tehnyt kärpäsestä härkäsen. Mies ei varmasti puhuisi tästä naisesta kotona, jos jotain vispiläkauppaa olisi tekeillä. Todennäköisimmin kyseessä on vain kiva tyyppi - joka tuo vielä pullaakin!

Mikäli teillä on aikuinen ja keskusteleva suhde, kerro miehellesi tunteistasi (vältä kuitenkin ylilyöntejä, kuten täällä avauksessasi osittain oli). Jos suhteenne on vielä teiniasteella, niin ole hiljaa ja pure hammasta.

Vierailija
18/33 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään meidän "ihana" koti ilta meni oikein hienosti. Niina alkoi laittelemaan miehelleni viestiä facebookin kautta. Kesken kahdenkeskeisen ruokailun, mieheni jäi vastailemaan Niinan viesteihin joita tuli useita. Hetken olin kärsivällinen, sitten mieheni nousi pöydästä sanoi että soittaa Niinalle kun työ juttuja. Sitten mulla meni jo hermot, söin nopeasti, menin yksin suihkuun vaikka meidän piti syönnin päätteksi saunoa. Sammutin saunan. Huikkasin miehelle että menen nukkumaan,hyvää yötä.

Mies siinä että älä mene meidän piti pitää koti ilta.. Joo niin piti mutta herralla oli tärkeämpää tekemistä.

Niina oli keksinyt jonkun draaman ja mieheni piti oikein pomon kanssa keskustella. Ja lopuksi mitään ei ollut edes sattunut siellä. Siis minusta menee jo yli?

Nyt mieheni lämmittelee kylmää ruokaansa ja minä itken sängyssä että miksi tämän naisen piti tulla meidän elämään. En jaksa kuulla enää sanaakaan Niinasta. Niinalla on omakin mies, on olleet monia vuosia yhdessä...

-Ap

Jos miehesi nyt olisi ihastumassa työkaveriinsa niin sinun kiukuttelusi kotona vain nopeuttaa sitä.

Joka tapauksessa työnnät miestä pois luotasi vaikka hänelle ei mitään ihastumista olisikaan. Kyllä siinä mielellään alkaa kivempaa naista katselemaan jos kotona saa saa kylmää kyytiä.

Itse erosin mustasukkaisesta miehestä juuri sen mustasukkaisuuden ja turhan kiukuttelun ja epäilyn takia.

Vierailija
19/33 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelevatko myös whatsappissa?Voi tämä nainen kohta lähetellä itsestään paljastavia kuvia "menossa yksin saunaan"

Vierailija
20/33 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttelevatko myös whatsappissa?Voi tämä nainen kohta lähetellä itsestään paljastavia kuvia "menossa yksin saunaan"

Mistä tämä kertoo? Mä juttelen mun rakastumisen kohteen kanssa joka päivä whatsappissa. Ihan viatonta läppää heitetään. Molemmat varattuja. Ja ollaan tosi hyvät ystävät. Mutta mies on kertonut, että ystävyydeksi se jääkin. Mutta miksen saisi jutella whatsappissa jos jutteluttaa? Kaverin kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan