Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihen naispuolinen työkaveri huolestuttaa

Blaahg
19.01.2017 |

Mieheni aloitti uudet työt. Heti ensimmäisenä päivänä hän kertoi työkaveristaan Niinasta (nimi muutettu) joka on jo molemmille ennestään jotenkin tuttu. Olen kuullut naisesta aina vaan hyvää. Joten en ollut huolissaan. Ensimmäisen viikon aikana mieheni puhui paljon tästä Niinasta joten oli pakko mennä facebookista katsomaan mikä tämä nainen oikein oli. Noh aikaisemmasta muistista poiketen tämä olikin hyvän näköinen, hyväkroppainen, söpö ja ahkera nainen ihanine koteineen ym. Jatkuvasti saan kuulla miten Niina teki sitä ja tätä töissä. Niina niina... Nyt Niina oli leiponut miehelleni töihin pullaa, koska voi että, miehelläni ei ole aina eväitä eikä koskaan kahvileipää mukana.
Niina tekee hauskoja juttuja jokapäivä ja muuta paskaa.
Olen nyt siis vähän mustasukkainen, välillä pelkään että mies ihastuu/on jo ihastunut tähän. Välillä en ole ollenkaan huolissani koska miehen tuntien hän ei ole mikään seksihurjastelija, eikä hempeilijä. Tykkää toki seksistä mutta ei halua sitä samallatavalla kuin ESIM. exäni. Läheisyydestä ei välitä.
Välilä toivon että pettäisi nyt niin pääsisi tästä tuskasta ja miettimisestä.
On todella sekavat tunteet. Mitä minä teen?
Kotona mies on oma itsensä. Käytös ei ole muuttunut. Oli pakko vaan avautua. Miehelle en voi puhua vielä,koska muuten hän pettyy että olen epäillyt ja ei enää kerro mitään siitä naisesta.
Tekisi mieli luoda joku feikki profiili facebookkin että voisin kyylätä tätä Niinaa enemmän. Kun hän ei ole kavereissani niin en näe kaikkia julkaisuja...

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkiin suhteisiin kuuluu ihastumisia. Vanhemman naisen neuvo: kiristele hampaita ja kestä. Aiheen ottaminen esille kun ihastus on vain tunne pahentaa tilannetta. Tunteilleen ei voi mitään, teoilleen voi. Sama pätee sinuun. Pura tunteesi ystävien kanssa, älä miehellesi. Se, että hän kertoilee naisesta on hyvä merkki. Hän luottaa sinuun uskottunaan. Ihastus menee ohi. Sinäkin tulet vielä ihastumaan suhteen ulkopuoliseen.

Vierailija
22/33 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukkuja tullut mutta miksi 😀 T. Nro 20

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on epäilyttävää. Eri sia, että mitä sun kannattaa käytännössä tehdä, jos kun miehesi on ihastunut naiseen, joka vikittelee.

Vierailija
24/33 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyseessä olla tahaton alitajuinen ihastuminen. Joskus aikanaan puhuin eräästä kouöukaveristani paljon ja äitini kysyi että olenkos ihastunut kun aina puhun siitä tyypistä. Vasta kysyttyä ymmätsin olevani. Ja vasta sen jälkeen toimin. Minun mielestä sinun itse asiassa kannattaisi nimenomaan päinvastaista taktiikkaa eli lähentyä miehesi kanssa ja jos hän puhuu tästä naisesta sanoa että onpa mukavaa että sinulla on hyviä työkavareita, ehkä voisit jopa kutsua kahville. Näin näkisit myös paremmin että minkälainen heidän tuttavuutensa on. Joskus ihastus loppuu alkuunsa kun nainen näkee että miehellä on mukava vaimo. On irrottautuminen työympäristöstä jonka he ovat sisäistäneet yhteiseksi paikaksi. Jos kysyt pyytämään kylään ja mies vaikuttaa kiusaantuneelta tai vastahakoiselta, voi kyse olla jostain muusta kuin pelkästä työsuhteesta. Mutta älä missään nimessä näytä mustasukkaisuutta liian aikaisin. Itselläni ja ex- kihlatulla kävi näin että ihastuivat luokkakaverinsa kanssa ja luokkakaveri lutsui opiskelijabileisiin ja saunailtoihin. Kerran olimme samassa saunaillassa ja hä katsoi minua kuin todella kiukkuisesti. En silloin vielä tajunnut mistä oli kyse. En siitäkään että hän sai jonkun itkukohtauksen ja mies lohdutti häntä. Väitti että hänellä oli sydänsuruja exän kanssa ja minä hölmö uskoin. Hän oli vain mustasukkainen siitä että suutelin mieheni kanssa ja halailimme hänen läsnäollessaan. Joten pyydä kylään ja halaa miestäsi. Jos mies vaivaantuu ja nainen myös, kyllä siinä silloin jotain todennäköisesti on.

Vierailija
25/33 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä taas huomaa, ettei asioistaan kannata puhua edes puolisolle.

Vierailija
26/33 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkiin suhteisiin kuuluu ihastumisia. Vanhemman naisen neuvo: kiristele hampaita ja kestä. Aiheen ottaminen esille kun ihastus on vain tunne pahentaa tilannetta. Tunteilleen ei voi mitään, teoilleen voi. Sama pätee sinuun. Pura tunteesi ystävien kanssa, älä miehellesi. Se, että hän kertoilee naisesta on hyvä merkki. Hän luottaa sinuun uskottunaan. Ihastus menee ohi. Sinäkin tulet vielä ihastumaan suhteen ulkopuoliseen.

Tässä on nyt ristiriita. Jos kerran teoilleen voi, niin miksei mies ollut vastaamatta työkaverin "työasioihin" kesken koti-illan vieton? Hän olisi voinut viettää rauhassa oman naisensa kanssa illan, ja jatkaa niitä työasioita seuraavana päivänä. Jos pitää kokoajan olla yhteyksissä ihastukseensa, niin se on kyllä väärin omaa kumppania kohtaan, ja ihan syystäkin pilaa suhteen. Ihastus menee ohi vain, jos sitä ei ruoki mitenkään.

Vierailija
27/33 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukkuja tullut mutta miksi 😀 T. Nro 20

Jaa miksikö? Koska sanot olevasi rakastunut toiseen, ja viestitteleväsi hänen kanssaan jatkuvasti, vaikka olet varattu. Siinä syy alapeukkuihin.

Vierailija
28/33 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun mies toimisi noin, niin mä kysyisin ihan ystävällisesti ja suoraan että "miksi te sen Niinan kanssa olette koko ajan tekemisissä, miksi se leipoo sulle pullaa, eikö tuo ole vähän outoa ja kiusallistakin?" Ja kysyisin että miksei mies hengaa muiden työkavereiden kanssa samoin ja että eikö se vähän syö uskottavuutta uudessa työssä, jos koko ajan vaan hengaa yhden työkaverin kanssa.

Mutta mulla on miehen kanssa pitkä ja hyvä suhde ja voidaan puhua vaikeistakin asioista.

Mun mies työskentelee vaihtelevasti muutamien kauniiden naisten kanssa, ja kyllä mun mies pitää homman asiallisena, työasioita joskus joutuvat soittamaan vaikka yöllä (päivystys) mutta mitään somea tai muuta vapaa-ajan hengailua ei ole. Yksi miehen työpaikan yhteistyökumppaneista on aivan mielettömän kaunis nainen ja siitä olen joskus miehelle maininnut, että tuo nainen on musta mielettömän kaunis ja mukavan oloinen, ethän vaihda mua siihen. Ei kuulemma ole aikonut vaihtaa;)

Mutta terveessä suhteessa näistä musta pitäis voida puhua?

Vierailija
29/33 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntisitko samoin jos Niina olisikin Niilo?

Vierailija
30/33 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet käytännössä jo jätetty. Niinalla on miehesi pullat uunissaan ;). Miehesi on käynyt työpaikallaan jyystämässä Niinaa useita kertoja tarvikekomerossa. Niinalla on niin piukka peppu ja terhakat rinnat toisin kuin sinulla.

Vierailija
31/33 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään meidän "ihana" koti ilta meni oikein hienosti. Niina alkoi laittelemaan miehelleni viestiä facebookin kautta. Kesken kahdenkeskeisen ruokailun, mieheni jäi vastailemaan Niinan viesteihin joita tuli useita. Hetken olin kärsivällinen, sitten mieheni nousi pöydästä sanoi että soittaa Niinalle kun työ juttuja. Sitten mulla meni jo hermot, söin nopeasti, menin yksin suihkuun vaikka meidän piti syönnin päätteksi saunoa. Sammutin saunan. Huikkasin miehelle että menen nukkumaan,hyvää yötä.

Mies siinä että älä mene meidän piti pitää koti ilta.. Joo niin piti mutta herralla oli tärkeämpää tekemistä.

Niina oli keksinyt jonkun draaman ja mieheni piti oikein pomon kanssa keskustella. Ja lopuksi mitään ei ollut edes sattunut siellä. Siis minusta menee jo yli?

Nyt mieheni lämmittelee kylmää ruokaansa ja minä itken sängyssä että miksi tämän naisen piti tulla meidän elämään. En jaksa kuulla enää sanaakaan Niinasta. Niinalla on omakin mies, on olleet monia vuosia yhdessä...

-Ap

Jos miehesi nyt olisi ihastumassa työkaveriinsa niin sinun kiukuttelusi kotona vain nopeuttaa sitä.

Joka tapauksessa työnnät miestä pois luotasi vaikka hänelle ei mitään ihastumista olisikaan. Kyllä siinä mielellään alkaa kivempaa naista katselemaan jos kotona saa saa kylmää kyytiä.

Itse erosin mustasukkaisesta miehestä juuri sen mustasukkaisuuden ja turhan kiukuttelun ja epäilyn takia.

Sinä erosit turhan mustasukkaisuuden ja kiukuttelun takia, mutta joku toinen taas erosi ihan aiheellisen epäilyn ja pettämisen takia. Et voi koskaan etukäteen tietää, mikä juuri tässä tapauksessa on tilanne. Minä en pitkään katselisi mitään selkeitä ihastumisia. Sitten voi elää ihan hyvin yksinkin, jos pitää ihastua aina johonkin muihin. Ja näinhän se taitaa nykyään mennäkin. On erittäin paljon sinkkuja, koska ei pystytä enää sitoutumaan yhteen.

Vierailija
32/33 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:ta. Minun mieheni työpaikalla on hänen alaisenaan kaunis flirtti nainen, joka pettää omaa miestään useiden vieraiden miesten kanssa koko ajan. Mieheni aina kertoilee näistä muista, kun käyvät kesken työpäivän tapaamassa naista konttorilla ja nainen kertoilee suhteistaan miehelleni. Eilen aamulla soittelivat kesken aamuroimien työasioita, kun mies oli vessassa.

Kuulostaa erittäin epäilyttävältä ja olen monesti kysynyt suhteen luonteesta ja mies aina vakuuttaa, ettei ole mitään. Kyllä uskonkin enimmäkseen varmaan. Mutta sellainen olo jatkuvasti, että pitää seurata tilannetta ja sen kehitystä. Ärsyttävää.

Vierailija
33/33 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän ap:ta. Minun mieheni työpaikalla on hänen alaisenaan kaunis flirtti nainen, joka pettää omaa miestään useiden vieraiden miesten kanssa koko ajan. Mieheni aina kertoilee näistä muista, kun käyvät kesken työpäivän tapaamassa naista konttorilla ja nainen kertoilee suhteistaan miehelleni. Eilen aamulla soittelivat kesken aamuroimien työasioita, kun mies oli vessassa.

Kuulostaa erittäin epäilyttävältä ja olen monesti kysynyt suhteen luonteesta ja mies aina vakuuttaa, ettei ole mitään. Kyllä uskonkin enimmäkseen varmaan. Mutta sellainen olo jatkuvasti, että pitää seurata tilannetta ja sen kehitystä. Ärsyttävää.

Onko tuo muka työntekoa.

Sen kerron, että työpaikoilla kiertää myös paljon perättömiä juoruja. Niitä kerrotaan, koska ne ovat viihdyttäviä.

Aika asiattomalta minusta kyllä kuulostaa, jos naisen työpaikalla käy hänen eri miesystäviään tapaamassa häntä koko ajan. Paitsi tietysti jos nainen on prostituoitu ja käynnit kuuluvat toimenkuvaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi