Miten saa pidettyä pikkulinnut poissa parvekkeelta? Ne paskoo ja nyppii tuolien pehmusteet!!!
Ärsyttävää, paskaaa jokapaikassa, ei voi mennä istumaan ennen kun siivoaa ensin! Miten nuo saisi pysymään poissa!? Joku tehokas karkote, kissaa en voi ottaa..
Kommentit (44)
linnunpelätin. pysyy naapuritkin kaukana.
nauhalta tiikerin mylvintää?
Ne tekee pesää niin tarvii täytteitä.
Sähköistä parveke aina suurjännitteiseksi silloin kun et itse oleile siellä.
Minä väijyn oven takana ja kun lintu ilmestyy häiriköimään, paukautan oven levälleen ja huudan että mene pois siitä senkin siivekäs rotta.
Naapurit ovat alkaneet kyllä vähän välttelemään.
Tuolien pehmusteet sisälle siksi aikaa, että lintujen pesänrakennus on ohi. Lisäksi voisit laittaa vanhoja cd-levyjä tai ostaa kaupasta auringossa kimaltelevia tuulihyrriä, jotka tekevät lintujen oleilusta parvekkeella epämiellyttävää.
Hyi sinua, ihanat pienet lintuset ja häätää haluat! Häpeäisit!
---
(mikähän köyhä tuo ap oikein on kun ei ole parvekkeella lasitusta)
Laita sinne joku petolintusiluetti
Vierailija kirjoitti:
linnunpelätin. pysyy naapuritkin kaukana.
nauhalta tiikerin mylvintää?
Mä voin tulla linnunpelätiksi, olen niin susiruma
pari kuppia kahvia ja voileipää, kyllä niillä istun
Vanha ja hyväksihavaittu keino pikkulintujen karkoittamiseksi on linnunpelätin esimerkiksi muovinen pöllö. Niitä on saatavana pyörivänä ja äänellä varustettuna. Marjapensaita olemme suojanneet CD-levyillä - ovat kiiltäviä ja tuulessa liikkuvat - tehokkaita pikkulintujen pelättimiä.
käy paskomassa ja nyppimässä niiden koti
Naapurin talon partsilla näkyy käyvän varikset ja kyyhkykin,ajattelin eka että ruokkii niitä muttei kyyhky syö leipää. Pesäntäytteitä hakevat.
Karkotepöllö- tai haukka. Kai ne niihinkin tosin ajan myötä tottuvat.
Viritä siima kaiteen päälle. Eivät jää kaiteelle istumaan vaan lentävät muualle.
Laita pihalle yksi risa pehmuste niin menevät sinne. Kirjota siihen että olkaa hyvä ja ottakaa!
Osta tekokyykäärme. Räksätkin kiertävät kaukaa, kun käärme näkyvissä.
Vierailija kirjoitti:
Hyi sinua, ihanat pienet lintuset ja häätää haluat! Häpeäisit!
---
(mikähän köyhä tuo ap oikein on kun ei ole parvekkeella lasitusta)
Jos hänellä on isompi ranskalainen parveke, niin kerrotko miten siihen saa lasituksen, minuakin kiinnostaa. Nimim. sen verran rikas, että on varaa asua vanhassa jugendaikaisessa asunnossa. Tosin julkisivu on suojeltu, joten sekin vähän hidastaa asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Karkotepöllö- tai haukka. Kai ne niihinkin tosin ajan myötä tottuvat.
Kannattaa varmaan siirrellä, ehkä vaihdellakin.
Hommaa joku tekohaukka, tekokäärme jne..
Parvekelasi tai parvekeverkko.