Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka "helppoa" raskaaksituleminen on sulle ollut?

Vierailija
18.01.2017 |

Kuinka "helposti" olet tullut raskaaksi?

Näin kyselee 39-vuotias nainen, joka teki miehen kanssa päätöksen syyskuussa siitä, että esikoinen saa tulla jos on tullakseen ja jo lokakuussa tärppäsi, ensimmäisestä kierrosta! En voi oikeastaan vieläkään uskoa asiaa.

Olen aina kuvitellut raskautumisen jotenkin vaikeaksi, mystiseksi, tiedettä vaativaksi puuhaksi, erityisesti tällä vanhemmalla iällä. Mutta että heti raskaana, käsittämättömän ihanaa ja outoa samaan aikaan.
Onko tämä tällainen heti raskautuminen harvinaista? Vai jaatko saman kokemuksen?

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin yritin tuloksetta viisi vuotta. Sitten elämäntilanne muuttui, ja myöhemmin uudessa suhteessa olen raskautunut kahdesti ekasta kierrosta :) Ja ikää 30+

Vierailija
82/83 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 vuotta seurustellut oman mieheni kanssa ja ikää miehellä 28 ja minulla 23. Ollaan oltu koko aika ilman ehkäisyä ja nyt 5 vuoden jälkeen tärppäsi täysin yllättäen. Ei suunniteltu tai puhuttu mitään lapsen tulosta. Lääkäriltä tuli joskus tuomio, ettei lasten teko mahdollista ilman hoitoja jne (takana pco:ta, kystia, epämääräisiä kuukautisia, pitkiä kiertoja). Joten tää on tosi ihme :D Nyt menossa 18+3 :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanotaan vaikka näin, että ilman ehkäisyä mennään, ja yksikään lapsista ei ole itsekseen tullut. Täytynyt käyttää jippoja.