Suomen kaunein koti
Kommentit (451)
Vierailija kirjoitti:
145 ä komppaan. se marokkolainen vanha talo oli upea, täydellinen suorastaan :D. Eka kerta tän ohjelman aikana, kun rakastun johonkin asuntoon.
Pläääh! Se oli kyllä mielestäni ruma. Tuo mies sanoi sen hyvin että erikoinen tyyli remppaa kun on vanha asema.. totta. No tyylinsä kullakin mut liika on liikaa. Ja liian pimeä omaan makuun.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostais tietää näiden ihmisten ammatit, että millä rahalla hankitaan noin upeita koteja helsingin keskustasta.
T. Kateellinen mamma kerrostalolähiöstä Espoosta
Googlailin. Vikan asunnon mies on diplomi-insinööri, eli varmasti hyvässä duunissa (ilmeisesti tietotekniikka-ala). Nainen on kauppiksen käynyt ja Fortumilla töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moetin shampanjapahvilaatikko kuuluu keittiön sisustukseen..
Mulla on ollut aina möet laatikko pulloineen keittiössä kun oon niin peeaa ettei ole viinikaappia. Tuossahan se pöydällä menee. Ja ihan tiedoksi, mulla on AINA möettiä! Ihan parasta!
Siinä vaiheessa kun meet esittelemään sun kotia telkkariin, niin pliis, pistä se piiloon.
Jaffan olkkari oli aitoa olaria, keittiö liian valkoinen, eteinen blogiklisee.
Upea tehdaslofti olisi ansainnut vähän särmää.
Ihmettelen kyllä Aleksin pisteitä - kaikille kolmelle kodille 8. Kuitenkin ero vaikka ensimmäisen ja viimeisen välillä oli huima viimeisen eduksi.
Vähän ehkä pliisu ton voittajan sisustuskin, vaikka sentään hyvällä maulla ajattomia designesineitä sisältäen. Mutta jos se sama sisustus iskettäisiin johonkin 2000-luvun tusinakerrostaloon, niin ei säväyttäisi juurikaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kyllä Aleksin pisteitä - kaikille kolmelle kodille 8. Kuitenkin ero vaikka ensimmäisen ja viimeisen välillä oli huima viimeisen eduksi.
Molemmissa sössitty hienon talon henki. Arkkitehtuuri ja sisustus eivät kohdanneet.
Ekan noppakerrostalon eteen rakennetaan parasta aikaan toista yhtä korkeata taloa, joten maisemat muuttuu vastapäisen talon ikkunoihin ja partseihin.
Vierailija kirjoitti:
Ekan noppakerrostalon eteen rakennetaan parasta aikaan toista yhtä korkeata taloa, joten maisemat muuttuu vastapäisen talon ikkunoihin ja partseihin.
Joo, samaahan jo sanoin. Se niistä maisemista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moetin shampanjapahvilaatikko kuuluu keittiön sisustukseen..
Mulla on ollut aina möet laatikko pulloineen keittiössä kun oon niin peeaa ettei ole viinikaappia. Tuossahan se pöydällä menee. Ja ihan tiedoksi, mulla on AINA möettiä! Ihan parasta!
Siinä vaiheessa kun meet esittelemään sun kotia telkkariin, niin pliis, pistä se piiloon.
Hahahah! Juu kiitti vinkistä! Mut mun tavallista kotia ei tulla näkemään ikinä tälläisissä ohjelmissa. Korkeintaan suomen tavallisin kämppä ohjelmassa.. :D
Eli koska sanoit samaa? Et ainakaan tällä palstalla?
Vierailija kirjoitti:
Eli koska sanoit samaa? Et ainakaan tällä palstalla?
Tunti sitten tällä palstalla😂
Talostahan on nyt just tuollainen asunto kaupankin, sikahinnalla.
Vitsit miten kalliita koteja. Kellä riittää rahaa esim. Kampin kotiin. Eikö sen maksamisen eteen saisi raataa töitä ainakin viiden ihmiselämän ajan.
Milla-tuomarista saa aivan ihanan kuvan! Piristävää katsoa kun hän hymyilee koko ajan. Vaikuttaa miellyttävältä henkilöltä. Arvostelee koteja hienotunteisesti. Kiva tyyli ja kaunis. Jotenkin kivan oloinen!
Nämä Kampin ja Töölön asukkaat ovat näitä kultamussukoita, joille lankeaa vanhemmilta ja suvulta massit näihin öky kertsiasuntoihin.
nim.merk. Tasan ei käy onnenlahjat
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostais tietää näiden ihmisten ammatit, että millä rahalla hankitaan noin upeita koteja helsingin keskustasta.
T. Kateellinen mamma kerrostalolähiöstä Espoosta
Etkö googlannut tyyppejä? Kampin tyypillä oli sellainen koulutus, että on varmasti osannut raha-asiansa hoitaa ja tienata.
Millahan on tämä suu korvissa ja kaikille kohteille "annan yhdeksän"- tyyppi. Mitenkään muuten ei osaa kommentoida kohteita kuin sanomalla " kato tossa on sininen pöytä tai kato tossa on maalattu seinä."
Aika ärsyttävää keskustella henkilön kanssa jolla on tasan yksi ilme. Toinen samanlainen on TTK:n Kira.
Minusta tuollaiset jatkuvasti irvistelevät ovat epävarmoja ja epäilyttäviä tyyppejä.
Olis joskus kiva kuulla tuomareiden kommentit, kun kamerat on jo suljettu :D Kun ne on lyöny ulko-oven kiinni ja manaa siinä rappukäytävässä että ei saakeli, tämmösen takia me matkustettiin tänne maailman ääriin.
Kyllä siis niin söpö tapaus!
Harmi vaan että olen niin ruma ja tyhmä etten tuollaista ikinä saisi. Tuollaiset menee just niille hennoilla ja kauniille naisille.