Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen kaunein koti

Vierailija
16.01.2017 |

Katsooko kukaan?

Kommentit (451)

Vierailija
141/451 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos aikaisempina kausina oli isojahienoja kämppiä, joissa tähtityynyjä, ranskalaisia mietelauseita ja maitolasikattokruunuja, nyt näyttää olevan muotia pikkukämppä, teippiovet, kahvinsuodatinlamput ja eriparituolit. 

Sama ilmiö on käynyt Meidän Mökki-lehdessä. Lukijat rutisevat, että on liikaa täysinvarusteltuja kakkoskoteja, ja lehti on siirtynyt esittelemään risutaivutuskoristeita, kuusenoksanaulakoita ja muuta "tein itse ja säästin"-henkistä.  

Eilisestä jaksosta jäi mieleen Hanna Sumarin "miksi ihmeessä viemäriputki menee katon läpi"-äimistely.

Ja se että se funkkislättänä olisi muka entinen radiomasto.😂

Tuo talo on ollut aikoinaan radiotalo, koska vieressä sijaitsi radiomasto. Tuomareilla vähän faktat hakusessa.

Tuomareilla?

Vierailija
142/451 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopas lämmitti mieltä tuo vanha asema Kuohulla.Kuohulta on monet rakkaat muistot.

Mua häiritsee ohjelmassa välillä väärin muotoillut lauseet spiikeissä. Tässäkin jaksossa oli ainakin pari. Lisäksi talohan oli Kuohulla (ei Kuohussa)mutta taivutinpa itse viime viikolla väärin Luviaa (joka kuulema sanotaan juuri Luviassa).

No, eipä takuulla sanota! Sekoitat sen vissiin Laviaan, mutta tässä sinulle vähän oppia: Luvia-Luvialla-Luvialle; Lavia-Laviassa-Laviaan.

Terv. turkulainen, jonka vanhemmat syntyneet Luvialla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/451 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos aikaisempina kausina oli isojahienoja kämppiä, joissa tähtityynyjä, ranskalaisia mietelauseita ja maitolasikattokruunuja, nyt näyttää olevan muotia pikkukämppä, teippiovet, kahvinsuodatinlamput ja eriparituolit. 

Sama ilmiö on käynyt Meidän Mökki-lehdessä. Lukijat rutisevat, että on liikaa täysinvarusteltuja kakkoskoteja, ja lehti on siirtynyt esittelemään risutaivutuskoristeita, kuusenoksanaulakoita ja muuta "tein itse ja säästin"-henkistä.  

Eilisestä jaksosta jäi mieleen Hanna Sumarin "miksi ihmeessä viemäriputki menee katon läpi"-äimistely.

Ja se että se funkkislättänä olisi muka entinen radiomasto.😂

Tuo talo on ollut aikoinaan radiotalo, koska vieressä sijaitsi radiomasto. Tuomareilla vähän faktat hakusessa.

Miespuolinen voiceover siitä puhui, eivät tuomarit.

Vierailija
144/451 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kolmikko on niin pihalla arvostellessaan näitä milloin mitäkin koteja.

Kaikkein ärsyttävin on arkkitehdin-planttu. Aivan epäoleellisia kommentteja. lasiovet autotalleihin. No kappas, olipa siinä arkkitehti opintonsa sisäistänyt. Vaikka tarkoittikin yhteisiksi tiloiksi, niin silti. Aika sekalaisen näköinen olisi ulospäin. Miettis edes ennenkuin möläyttelee. Eipä ihme että nykyarkkitehtuuri on mitä on... Olevinaan kovinkin hyvä ammattimainen huomioitsija, mutta nuoruus ja kokemattomuus paistaa läpi.

Sitten tämä suu korvissa jatkuvasti hiipivä sisustaja. Huudahdukset luokkaa: kato toi on maalattu. No just.

Kolmantena könyää sisustustoimittaja joka nyökyttelee näiden kaikille typeryyksille ja on onnessaan kun edes pääsee johonkin ohjelmaan.

Onneteon tekele koko ohjelma sekä aikansa elänyt. Ei jaksa kiinnostaa, mutta tuli katsottua, kun eipä ollut muussakaan TV:n annissa tänä iltana kehumista.

Muakin ärsyttää toi nuori arkkitehti. Briljeeraa hienoilla sanoilla ja kommentoi just noita kaikkia talojen julkisivuja, pihoja ja pohjaratkaisuja. Siis asioita joille asukas ei voi yhtään mitään ja ainakin mun mielestä tän ohjelman suola on nimenomaan siinä, että kaikki tuollaiset huonot pohjat ym. saadaan käännettyä voitoksi erilaisilla sisustus- ja kalustusratkaisuilla.

Olen samaa mieltä. Arkkitehti ihailee jotain ratkaisua ohjelmassa a ja ohjelmassa b se ratkaisu onkin sitten ihan hirveä.

Vierailija
145/451 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka koti oli sellainen ihan kiva, jossa muutamia hienoja yksityiskohtia (kakluuni, lastenhuoneet), toka koti tuntui vähän turhan runsaalta ja ylisisustetulta, mutta kolmas oli upea! Hienoja marokkolaisia mattoja, hauska lippuluukku, kauniit laatat, ihana tunnelma.

Vierailija
146/451 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä Aleksi antoi tuolle ensimmäiselle kodille 8, jos sisustus ei kerran miellyttänyt?

Vierailija
147/451 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheyenne Järvisen bimbobessu Taru Kalenov jaksossa xD Ei ihan pihaan asti aurattu.

Vierailija
148/451 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cheyenne Järvisen bimbobessu Taru Kalenov jaksossa xD Ei ihan pihaan asti aurattu.

No just rupesin googlettelemaan että MIKÄ tämä tapaus on...

Vierailija
149/451 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei jääny mieleen mitään tosta tokasta kodista, kun kaikki huomio meni sen naisen outoihin huuliin.

Vierailija
150/451 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka en pidä valkoisesta, niin aika upea omassa lajissaan toi Töölö.

Vierailija
151/451 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moetin shampanjapahvilaatikko kuuluu keittiön sisustukseen..

Vierailija
152/451 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo töölöläisethän asuu nykyään Dubaissa. Ahdistava asunto kattoikkunoista huolimatta.

Vierailija
153/451 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ton kämpän pohja tosi makee. Valkonen (ikea)sisustus vaan on aina plaah.

Vierailija
154/451 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpöpatterit on peitetty aika hyvin, antakohan lämpöä ollenkaan?

Vierailija
155/451 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on persoonia tässä jaksossa..

Vierailija
156/451 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaah!! Mikä suomenruotsalainen mies!!! Hahahah!! Ihana!

Vierailija
157/451 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aaah!! Mikä suomenruotsalainen mies!!! Hahahah!! Ihana!

Ja ne shortsit...

Vierailija
158/451 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostais tietää näiden ihmisten ammatit, että millä rahalla hankitaan noin upeita koteja helsingin keskustasta.

T. Kateellinen mamma kerrostalolähiöstä Espoosta

Vierailija
159/451 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moetin shampanjapahvilaatikko kuuluu keittiön sisustukseen..

Mulla on ollut aina möet laatikko pulloineen keittiössä kun oon niin peeaa ettei ole viinikaappia. Tuossahan se pöydällä menee. Ja ihan tiedoksi, mulla on AINA möettiä! Ihan parasta!

Vierailija
160/451 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

145 ä komppaan. se marokkolainen vanha talo oli upea, täydellinen suorastaan :D. Eka kerta tän ohjelman aikana, kun rakastun johonkin asuntoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi