Mistä teidän kotiruoasta Hans Välimäki järkyttyisi?
Hans Välimäestä on jäänyt mulle sellainen ruokasnobin mielikuva. Muistan että jossain haastattelussa sen vaimo sanoi hakevansa aina aamulla leipomosta tuoretta leipää kun Hans ei muuta voi syödä. Plaah.
Aloin miettiä että mikä teidän kodin arkiruoista sais Hanssin kirkumaan kauhusta?
Mietin tätä samalla kun tein nuudeleita ja jauhelihaa...
Kommentit (146)
Vierailija kirjoitti:
Kaivan kohta pakastimesta pizzan ja syön sen hyvällä ruokahalulla. Ei paljon kiinnosta joidenkin hansvälimäkien mielipiteet.
Vau, jäistä pizzaa..tuossa on jo asennetta.
Kurkku/porkkana + sinappi
Ruisleipä + sinappi
Kaurahiutaleet + vesi mikrossa
Makaroni + ketsuppi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä vesilasilliset ovat ilmaisia !
No ei taatusti ole, jollet hae vettä luonnonlähteestä.
Meillä on kyllä ihan oma kaivo, eli ilmaista on.
Voit tulla käymään, niin saat vettä, enkä veloita siitä mitään.
Jos et käsin pumppaa sitä sieltä kaivosta, niin ei se edelleenkään ole ilmaista.
Vierailija kirjoitti:
Olen kasvissyöjä, joten haukuthan tulisi jo pelkästään siitä.
Tämä. Äsken söin makaronilaatikkoa jossa oli sipulia, valkosipulia, vaaleaa soijarouhetta, pakastepinaattia, ylikypsiä makaroneja ja Lidlin maustettua tuorejuustoa. Ei varmaan kelpaisi Hansille.
Kokilla, joka mainostaa Lidlin eineksiä ei ole varaa järkyttyä kenenkään ruuista.
T. kokki itsekin
Keitettyä makaronia, pari purkkia jalostjan valmiit lihapullia, paistettua sipulia.
jotakin chili kastiketta tai tabaskoo, ja sitten päälle runsaasti ketsuppia.
Lappapuuro johon dippaan juustoa.
Kaikesta, elän pastalla ja makkaralla, vihaan ruuan tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Keitettyä makaronia, pari purkkia jalostjan valmiit lihapullia, paistettua sipulia.
jotakin chili kastiketta tai tabaskoo, ja sitten päälle runsaasti ketsuppia.
No hyyyi. Miksi pilaat hyvän ruuan sipulilla, chilillä ja tabaskolla? :(
Varmaan kaikesta :D enkä nyt sano että meillä syötäisiin mössöä mössön perään mutta eiköhän nuo todella viimisen päälle ammattikokit kauhistuis aika monesta asiasta ihan tällaisen kotikokin kokkauksista.
Mac and cheese eineslihapullilla :-D nam. Makaronia, juustokermaa, mozzarellaraastetta ja eineslihapullia.
No, sipulin ja chilin voi jättää poies.
Lasagneni ui kastikkeessa ja sellaisena sen haluan syödä, enkä kiinteänä ja kuivana.
Ei mistään olen niin hyvä parempi ku ammattikeittäjäjaolen mielisairasdiagnosoitu
Vierailija kirjoitti:
Paistan lihaa usein vedessä ruokaöljyn sijaan :-D levykin pysyy siistimpänä kun rasva ei roisku
et paista, sä keität.
Aura-makaronilaatikko, nakkikastike + keitetyt perunat jotka syödään kuorineen. Mun lemppari kotiruoat
Mun ruokien ulkonäölle. Harvoin noi mun annokset näyttävät miltään Michelin -tasoisilta.
Paahtoleivät mikrossa tonnikalalla, mozzarellajuustoa,tomaattia & ketsuppia päälle + kurkkusalaattia. Hyvänä päivänä basilikaa päälle rrrrreilusti. Mun välipala, kun en jaksa laittaa ruokaa. Auts 😜
Hans varmaan halveksisi perusruokaani, joka on porkkana +keitettyä makaronia + kanafileesuikaleita maustettuna kaupan valmis currytahnalla suoraan purkista
Burgeriravintolan pyörittäjällä tuskin on varaa arvostella yhtäkään ruokaani.