Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ystävässä ärsyttää, ottaa aivoon, ketuttaa jne., mutta et sano sitä hänelle? - Sano se tässä!

Vierailija
14.01.2017 |

Katsotaan saadaanko samoja kenkutuksen aiheita!

Kommentit (92)

Vierailija
1/92 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkyys ja ajattelemattomuus. Esim. kutsuu itsensä luokseni kun tarvitsee yösijaa, syö ruokiani mutta ei tiskaa, ei tuo mitään, sotkee paikat ja odottaa minun tekevän palveluksia hänelle. Vastavuoroisuutta ei kuitenkaan ole :/ on myös saamarin pihi ja aina PA (no olen minäkin, kun olen opiskelija, mutta silti minun pitäisi maksaa hänen ruokailunsa?)

On myös aika ylimielinen ilman syytä.

Vierailija
2/92 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Olimme ylimmät ystävykset, monia vuosia harrastimme yhdessä, matkailimme yhdessä, juttelimme, kyläilimme jne. Minä olin varattu, sinä etit pakkomielteisesti isää lapsellesi ja hakkasit päätäsi seinään, minä otin aina kiinni kun kaaduin. Kunnes sitten kuin salaman iskusta takerruit kiinni ensimmäiseen potentiaaliseen isäehdokkaaseen ja lähdit pois, muutit miehen perässä oitis. Kaikki yhteinen jäi, sinulle tuli uusi elämä, minä jatkoin vanhassani. Ensin tuli talo, sitten lapsi, sitten oli pakko päästä naimisiin, vaikka minulle valitit koko ajan kuinka on kauhea mies ja miten on ero lähellä. Juttusi koskevat nykyään vain ja ainoastaan lastasi, mitä hän on oppinut, mitä kaikkea hän touhuaa jne. Meidän yhteiset jutut ovat jääneet ja sydämeeni sattuu, vaikka yritänkin parhaani mukaan olla niin kuin ei sattuisi, olit kuitenkin paras ystäväni. Tuo kaikki oli PAKKOPAKKOPAKKO saada ja nyt valitat koko ajan miten on kauhea mies, arki rassaa, lapsi rassaa, mihinkään ei pääse jne, anoppikin on itse piru. Haluaisin nähdä vielä vilauksen siitä minun rakkaasta ystävästäni joka olit, ehkäpä ajan kanssa kun vain olen kärsivällinen? Siihen saakka kestän sen, että lapsesi on koko ajan puheissasi, pommitat minua hänen kuvillaan jatkuvasti, lapsesi on jokaisessa tapaamisessa mukanasi ja vie ihan kaiken huomion temppuilullaan, koska sinulla ei ole minkäänlaista otetta häneen, eikä mieheesi. Tämän haluaisin sanoa ystävälle, mutta en sano, otan kiinni jos/kun hän taas kaatuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/92 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 korjaa: *kaaduiT

Vierailija
4/92 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dokaaminen. Ei voida nähdä ilman, että vetää ainakin kunnon nousukännit. Ottaa pussikaljaa jopa leffaan arki-iltana.

Vierailija
5/92 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ystävä on alkoholisti. Surettaa.

Vierailija
6/92 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leuhkii hyväntekeväisyydellään ja haukkuu ihmisiä yhdyssanavirheistä. 

Vierailija
7/92 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, olen jo sanonut, isänsä käytti mua hyväksi teininä, mutta tämän tiedon jälkeen kaveri hylkäs mut... Kaveri oli kiva, mutta lopputulos ei. Ovat eri ihmiset, mutta ei, isä on tärkeämpi. Enkä tavallaan edes ihmettele? En tiedä...

Vierailija
8/92 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ystäväni kun tulee kylään, hänelle ei kelpaa mikään tarjottava koska: itse keksitty keliakia ja laktoosi-intoleranssi, koko ajan kauhea kyyläys että mitäköhän aineosia tarjottavissa on. Ja silti rouva on sairaalloisen ylipainoinen, koska kotona laktoosi-intoleranssia ja keliakiaa ei ole. Painajaiskyläilijä!

Vierailija
9/92 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitsemattomuus. Aikataulussa pysymättömyys. Asioiden unohtelu. Mitä sylki suuhun tuo -tyyppinen asioiden töksäyttely. Rakas ystävä silti, vaikka välillä ärsyttää ja lujaa!

Vierailija
10/92 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävälläni on tapana muistuttaa/ottaa puheeksi exiäni etenkin, kun miesystäväni on seurassa. Olen itse sinut ja ok parin vakavamman menneisyyden suhteeni kanssa, mutta en ole vakuuttunut siitä, että miestäni kiinnostaa kuunnella juttuja heistä. Varsinkin, kun ystäväni tekee selväksi joka kerta "kyseessähän on siis X:n exä." En itsekään ole kiinnostunut mieheni existä eikä minua kiinnosta kuulla esim. miehen ja hänen ystävänsä muisteluja kyseisistä tyypeistä. Hienotunteisuuden vuoksi haluaisin säästää myös mieheni tältä. Voi kun ystäväni ymmärtäisit tämän, en pelkästään minä vaan muutkin kaveriporukastamme on huomauttanut tästä.

Vierailija
11/92 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustamaalaat minua miespuoliselle ystävällesi, koska olet rakastunut häneen ja kuvittelet minun olevan sinulle jonkinlainen uhka. Tiedoksesi, en ole kaveristasi kiinnostunut. 

Vierailija
12/92 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ärsyttää, että kun kerroin sinulle taas asian luottamuksella, niin kerroit asian heti äidillesi, joka on kylän pahin juoruämmä ikinä ja muutenkin todella ilkeämielinen elämäntapatyötön sossupummi, johon et voi edes itse luottaa. Miksi luulet, että hän sitten minun asiani pitäisi omana tietonaan? Olet itsekin avautunut lähiaikoina siitä, kuinka hirveästi äitisi sinua kohtelee, etkä voi luottaa häneen ollenkaan. Luulin että asiat olisivat muuttuneet, etkä sinä, aikuinen ihminen juoksisi heti juoruamaan äidillesi asioita, jotka eivät hänelle kuulu.

Vierailija
13/92 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme ystäväni kanssa eri kaupungeissa. Minä olen aina se, joka menee heillä käymään. Kun olen hänen kotikaupungissaan, kysyn aina että ehtiikö nähdä ja käyn kylässä. Hän käy kyllä monesti minun kotikaupungissani, mutta ei kysy että voitaisiinko nähdä samalla. Ei ole käynyt luonani moneen vuoteen, en jaksa enää pyytää. Jos tulee joskus tänne esim. viikonlopuksi, menee aina hotelliin (vaikka meilläkin olisi tilaa) ja näemme jopa joskus siellä hänen hotellihuoneessa. Eli jos hän kerrankin viitsii nähdä minua täällä, joudun siltikin raahautumaan hotelliin tai kaupungille. (Ennen kuin joku alkaa kyselemään niin meillä on ylimääräinen vierashuone, siistiä ja olemme muutenkin vieraanvaraisia eli tarjoamme kyllä ruuat vieraille jne. Kun menen käymään, voin olla vaikka viikonlopun hänen luonaan eli viihdymme yhdessä, joten ei johdu siitäkään.)

Vierailija
14/92 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi ovat ihan karseita riiviöitä, ja inhoan heitä. Olisi tosi kiva nähdä joskus vain kaksin, ilman näitä ilonpilaajia, mutta se ei ole yrityksistäni huolimatta onnistunut varmaan 4 vuoteen. Lapset jumaloivat minua, mutta tunne ei todellakaan ole molemminpuolinen!

Vierailija
15/92 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsesi ovat ihan karseita riiviöitä, ja inhoan heitä. Olisi tosi kiva nähdä joskus vain kaksin, ilman näitä ilonpilaajia, mutta se ei ole yrityksistäni huolimatta onnistunut varmaan 4 vuoteen. Lapset jumaloivat minua, mutta tunne ei todellakaan ole molemminpuolinen!

Täällä toinen joka ei kestä ystävänsä miestä. En ole nähnyt 7 vuoteen häntä ilman että mies on joka kerta mukana tai kotona.

Lapset jotenkin ymmärrän (kiva nähdä välillä ilmankin) mutta että miestä ei voi jättää edes pariksi tunniksi matkasta?!

Vierailija
16/92 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas ystäväni. Heräisit jo, jos se mies ei oo jättänyt sun takia vaimoaan puoleentoista vuoteen niin ei se sitä varmasti koskaan tee.

Vierailija
17/92 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme kaikki kyllästyneitä pihistelyysi, jossa hyödynnät muita. Muiden tarjoilut kyllä kelpaavat, muttet itse ikinä tarjoa. Ja ollaan kyllä huomattu kuinka luikit vessaan kun lasku tulee :D

Ja hyvätuloinen työssä käyvä ihminen olet kuitenkin.

Vierailija
18/92 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa parempaa palkkaa kuin minä, silti valittaa vähäisestä palkastaan minulle ja siitä kun joutuu tekemään sunnuntaina pitkää päivää (josta saa kuitenkin tuplaliksan).

Vierailija
19/92 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero 1: Loputonta puhetta ja kälätystä! Niin kovasti tekisi mieli sanoa, että olisit edes joskus hiljaa, mutta eihän sitä voi.

Numero 2: Mies, jota en siedä. Ja liikkuvat aina yhdessä. Eli ei tavata. Samalle ystävälle tekisi mieli sanoa, että älä hyvä ihminen ostele minulle lahjoja (jotka saan välikäden kautta)! 

Numero 3: Totaalinen lokkeilija, tosin jo entinen ystävä. Aivan uskomattoman vaativa ja itsekäs, välit loppuivat viimeiseen lokkeiluun.

Vierailija
20/92 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi järkevimmistä tuntemistani ihmisistä mutta lastenkasvatuksessa meni vituiksi. Kasvatit sitten materialisteja joista toinen koulukiusaaja. Käytöstavat hukassa. Muuten käytit ilmaisena terapeuttina ja väsyin. Ikinä et ollut oikeasti kiinnostunut että mitä minulle oikeasti kuuluu, vaan ne asiat sivuutettiin nopeasti. Sua kiinnosti vaan negatiiviset asiat ja niillä mässäily. Toisten ilo kuin olisi ollut sinulta pois.