Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako muiden mielipiteestä välittää kun kyseessä on aito suuri rakkaus? Lukekaa!

Vierailija
07.01.2017 |

Olisiko teillä kokemuksia kun rakkaus on niin sanotusti kiellettyä mutta tunnette vahvaa halua luoda suhteen kuitenkin?
Tai voisitteko kertoa läheistenne kokemuksesta jos tulee mieleen?

En ole koskaan kokenut mitään tällaista. Saatika olisi uskaltanut unelmoida tällaisesta pyytetömästä rakkaudesta.
Mies tekee eteeni mitä vain.
Kuuntelee myös murheeni ja valitukseni.
Kehuu kauniiksi joka päivä ja kertoo että rakastaa minua koko ajan vain enemmän.
Vaikka on nähnyt kaikki huonot puoleni niin hän on jäänyt vain tiukemmin.
Yritin alkuun olla etäinen ja ajattelin, että pysymme ystävinä.
Mutta tämä on jotain sellaista minkä haluaisin kokea juuri sellaisena kun se on.

Hän on monia vuosia vanhempi. Kollega ja naimisissa.
Kaikki varoitusmerkit siitä ettei suhde voi toimia tai edes saisi edetä.

Mutta se on aitoa. Tunnen ja tiedän sen.
Olen avoimesti kertonut ja kysellyt sekä testaillut hänen aikomuksistaan minua kohtaan.
Hän haluaa vain minun pysyvän elämässään, olen hänen mielestään jotain uskomatonta ja hän ymmärtää jos en halua mitään vakampaa suhdetta välillemme tai jos en halua odottaa sitä hetkeä kun hän on vapaa ja voi tarjota minulle kaiken.
Emme ole harrastaneet seksiä mutta olemme tapailleet paljon, keskusteltu, oltu läheisissä tunnelmissa ja meillä on ollut hauskaa.
Hän on tehnyt asioita paljon jotta minun olisi parempi olla ja auttanut.
Ilman vastapalveluksia. Riittää, että hän tietää minun olevan edes vähän onnellisempi.

Olen itse rakastunut mutta ymmärrän hänen tilanteensa. En painosta häntä mihinkään ja voimme pysyä ystävinä jos ei tästä koskaan muuta tule.
Kuitenkin suhteemme etenee kovaa vauhtia ja mietin muiden mielipidettä.
Hän on kuitenkin paljon vanhempi. Ja muut seikat lisäksi.

Kuunnellako sydäntä vai järkeä..

Kommentit (303)

Vierailija
161/303 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siinä tapaamisessahan lapsille piti näytellä ja valehdella, että kyseessä on isin uusi naispuolinen kaveri.

Vierailija
162/303 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin vielä pienen jatko-osa miten ap tapaa lapset, ja lapset kyynelsilmin painavat päänsä ap:n olalle kertoen kuinka hekin nyt uskovat isän uuteen onneen, tulipa ero tai ei.

" Ah ihanaa, tapasin miehen lapset pienessä ihanassa intiimissä ravintolassa. Ensin lapset arastelivat, mutta tutustumisen jälkeen he kysyivät isältään kauniit suuret silmät säihkien, isi, onko tää meidän uusi äiti? Isä painoi kasvonsa käsiinsä, voi rakkaat lapset, toivoisin sitä niin kovin!

Mutta voi, seuraavana päivänä rekka ajoi lapsien ja lasten äidin päälle, kun he ajoivat rolls roisillaan puistokatua. He murskautuivat aivan hirvittävän paskaksi ja kuolivat kahdesti.

Ah ihanaa ihanaa, nyt saamme olla, vain me kaksi, vain me kaksi rakastunutta, huusi mies!! Ja mikä parasta, mies sai kaiken omaisuuden itselleen! Ja he elivät elämänsä onnellisina loppuun asti!"

The end.

* taputuksia*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/303 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle et katotaan sit ku on vapaa että haluatteko vielä suhdetta. Pallo on miehellä.

Vierailija
164/303 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin vielä pienen jatko-osa miten ap tapaa lapset, ja lapset kyynelsilmin painavat päänsä ap:n olalle kertoen kuinka hekin nyt uskovat isän uuteen onneen, tulipa ero tai ei.

" Ah ihanaa, tapasin miehen lapset pienessä ihanassa intiimissä ravintolassa. Ensin lapset arastelivat, mutta tutustumisen jälkeen he kysyivät isältään kauniit suuret silmät säihkien, isi, onko tää meidän uusi äiti? Isä painoi kasvonsa käsiinsä, voi rakkaat lapset, toivoisin sitä niin kovin!

Mutta voi, seuraavana päivänä rekka ajoi lapsien ja lasten äidin päälle, kun he ajoivat rolls roisillaan puistokatua. He murskautuivat aivan hirvittävän paskaksi ja kuolivat kahdesti.

Ah ihanaa ihanaa, nyt saamme olla, vain me kaksi, vain me kaksi rakastunutta, huusi mies!! Ja mikä parasta, mies sai kaiken omaisuuden itselleen! Ja he elivät elämänsä onnellisina loppuun asti!"

The end.

* taputuksia*

Eiku, sehän rakastaa jo liikaa. Voisko se mies tappaa sen perheensä? Hmm..

Vierailija
165/303 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
166/303 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en aio olla sivustakatsoja ja rakastaja.

Lisäksi hän haluaa säilyttää rauhan ja ystävyyden vaimoonsa.

Hän tekee asialle kyllä päätöksen tai itseasiassa päätöksen hän on tehnyt.

Toteutus vain vaatii suunnittelua ja keskusteluja.

Pysymme pelkkinä ystävinä tai sitten suhde syventyy syventymistään.

Mutta nyt olen tehnyt selväksi etten tässä ole kauaa jos asiat ei muutu.

Kun tämä ei näin voi loputtomiin jatkua enkä aio olla kolmas pyörä vain.

Ap

Mutta eihän tuossa pitäisi olla mitään, kun on jo vaimon kanssa sopinut, että muita sopii katsella ja tapailla ja mikäli tunteet syvenee rakkaudeksi, silloin kerrotaan vaimolle ja erotaan. Ja vaimollakin oli jo uusi mies kuvioissa. Joten eiköhän tuossa rauha ja ystävyys vaimoon pysy.

Ja jos tuo ei ole totta eikä ole tuollaista sopinut miehensä kanssa niin silloin mies on kusettanu sua ja rankasti. Ja myös kusettanu vaimoaan. Kestätkö sen? Pystyisitkö olee siis täys valehtelijan kanssa ja uskoa ja luottaa häneen jatkossa?

No en tietenkään pystyisi.

En todellakaan. Mikä kysymys tuo oli?

Suhde olisi ehdottomasti loppu.

Olen hokenut koko ajan, että tahdon rehellisyyttä ja olen itsekin rehellinen.

Sanon suoraan miltä minusta tuntuu ja eilen viimeistään huomasi sen.

Itse ihmettelen sitä reaktioo.

Kun ei suuttunut eikä tullut mitään pahaa sanottavaa takaisin.

Yritti vain selittää tilanteen ja halusi vakuuttaa, että on rehellinen.

Otan riskin, tiedetään.

Jos hän puhuu totta niin en näe syytä olla jatkamatta tätä.

Olen ollut niin vaikea ihminen hänelle tässä, että ihme kun ei ole lyönyt hanskoja tiskiin ja lopettanut koko juttua.

On kyllä kiltti ja hyväsydäminen.

Aika alistuvaa sorttia ihmisille joista välittää.

Sen jotenkin näkee ihmisestä kun hän ei oikeasti tahdo pahaa.

Ja se vaiva mitä on eteeni nähnyt eikä pelkästään rahallinen puoli..

Itse en ole tehnyt yhtään mitään, ihmetellyt vain miksi ihmeessä hän minusta niin on hullaantunut.

En ole antanut edes sitä pillua.

Hän vain jatkaa ja on ihana vaikka itse huudan ja haukun sekä epäilen.

Rakastaa jo liikaa kuulemma?

En käsitä ollenkaan mutta jos en ottaisi selvää niin varmasti katuisin. Koska jos tämä on totta niin tiedän kuuluvani tämän ihmisen elämään.

Ap

Ei tahdo pahaa, mutta tekee pahaa. Etkä ole ollut hankala - sinullahan tässä on menetettävää, kun joudut olemaan epävarmuudessa. Moni nainen on jäänyt vastaavassa kuviossa lopulta kokonaan ilman perhettä. Niinkin voi käydä, että mies todella eroaa, mutta siinä vaiheessa kuviossa on jo kolmas, ihan fressi nainen, jonka kanssa suhdetta ei ole pilattu kaikella jahkailulla ja salailulla.

Ja tuo lasten tuonti mukaan tässä kohtaa on vihoviimeinen juttu. Mies ei kyllä oikeasti ole isäainesta, pakottaa lapset piilottelemaan äidiltään tietoa isän pikku salasuhteesta.

Ja asiasta sivuun, mutta tärkeään asiaan, jota ei ole täällä puitu. Turha teidän tai sinun on suunnitella mitään yhteistä tulevaisuutta, kun ette ole edes naineet. Voihan olla, että ette sovi sängyssä yhtään yhteen tai miehellä on jotain käsittämättömiä vanhanaikaisia tapoja tai että hänellä on tosi pieni. Ei olisi eka kerta, kun mies ei kiirehdi sänkyyn - muka herrasmiessyistä.

Herrasmieheksi itseään tituleerasi sekin ihanalta vaikuttava mies, jonka kanssa seurustelin jonkin aikaa vuosia sitten. Hän suuteli ja kopeloi mielellään, mutta ei suostunut mihinkään muuhun. Lopulta selvisi, että häntä ei tavallinen seksi kiinnostanut ollenkaan, vaan piti olla S/M-touhua, paljon ja laidasta laitaan. Kun selvittelimme välejämme suhteen viime metreillä, kysyin, miksi mies ei etsinyt seuraa alan nettisivuilta, joilta löytyviä naisia ei varmaankaan tarvitsisi vedättää ja painostaa. Sekavasta vastauksesta sai selville sen, että S/M ei tuon miehen mielestä olisi oikeanlaista, jos nainenkin oikeasti sitä haluaisi. Hänellä eivät seurustelukumppanit eivätkä vaimot olleet pitkäaikaisia tuttavuuksia. Pihtaamisen motiivit ovat monet.

Vierailija
167/303 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä uutta ap?

Vierailija
168/303 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Oih. Tapasimme miehen kanssa salaa toimiston käytävällä. Hän pyyhkäisi hiussuortuvan kasvoiltani ja tuijotti silmiini.

" haluaisin sinua nyt" hän sanoi.

" voih ei, emme voi" sanoin.

Hän kietoi kätensä ympärilleni, ja suutelimme kiihkeästi. Tunsin hänen kovan kalunsa polviani vasten.

" tapaammehan tänään" hän kysyi.

" voih, emme voi" sanoin jälleen.

" etkö osaa muuta sanoa?"

" voih, ihanaa" sanoin.

Mies raapi päätään, täit lentelivät. Hän avasi salkkunsa ja istuutui piknikille toimiston käytävään.

" otatko limepiirakkaa" hän kysyi.

" en voi, olen allerginen" vastasin.

" minulla on myös....

...mitä?... Se kerrotaan seuraavassa jaksossa.

Vierailija
169/303 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
170/303 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt lisää! Ap? Huhuu..

Vierailija
171/303 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kuunnella järkeä. Etenkin ihmissuhdeasioissa.

Vierailija
172/303 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
173/303 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ehkä kuunnella ulkopuolisia ettei tule tehtyä mitään peruuttamatonta.Sama kuin tatuointi tyttö- tai poikaystävästä.

Vierailija
174/303 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

huhuu

Vierailija
175/303 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vain enemmän varpaillani.

Kiitos teidän.

En tiedä.

Tämä ihminen on hyvin kiltti ja vastuullinen. Hän on kaikille ihmisille hyvä mutta hänestä löytyy itsekkyyttäkin.

No shit, Sherlock (että löytyy itsekkyyttä). Mitään muutahan miehestä ei löydy.

On tosi kiltti ja vastuullinen ja hyvä ja umpirehellinen mitä vaimoon ja lapsiin tulee...

Vierailija
176/303 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko tosi nuori vai tosi naiivi? Kuule, ne naimisissa olevat miehet kyllä puhuvat ummet ja lammet liirumlaarumia, mutta tosi huonoja ne ovat vaimojensa luota lähtemään. Pääset helpommalla kun nuolet haavasi ja etsit jonkun vapaan.

No kauan olin etäinen ja taistelin vastaan. Mies ei luovuttanut ja yritti näyttää, että välittää minusta.

Pikkuhiljaa lähennyimme enemmän.

Hän vain tahtoo minulle pelkkää hyvää.

Hän ei ole vain puhunut vain tehnyt paljon tekoja eteeni.

Hän laittaa viestiä jatkuvasti. Ei haluaisi olla erossa minusta ollenkaan.

Olemme esimerkiksi olleet useilla treffeillä ja hän on tehnyt minulle ruokaa.

Hän kustantaa kaiken ja kirjoittelee rakkauskirjeitä ja pyytää anteeksi tätä tilannetta.

Hän ei halua minun ahdistuvan ja sanoo, että minä olen vapaa tekemään mitä vain koska hänellä ei ole oikeutta kieltää vaikka suhteemme onkin jo vakavammalla tasolla.

Hän haluaa olla kanssani niin paljon kun voi ja on rehellinen.

Olen monta kertaa kertonut tunteistani ja epäillyt tätä kaikkea.

Teoin hän on kaiken näyttänyt. Olen sanonut etten usko pelkään puheeseen.

En tiedä meinaako hän lähteä vaimonsa luota. Hänen vaimollaan on jo uusi eivätkä he elä parina liitossaan vaan enemmän kämppiksinä. Ovat yhdessä vielä melko pienten lasten vuoksi.

Tottakai on turvallista olla siellä missä on ja minusta saa piristystä ja ystävän.

En itsekkään suuria linnoja kuvitelmissani rakentele ja nautin tästä.

En tiedä mitä tulee tapahtumaan mutta vaikea enää uskoa, että hän minua ainakaan silmään pissaa.

Onko kellään ollut samankaltaista tilannetta?

Et ole rakastunut mieheen vaan siihen miten hän sinua kohtelee, kustantaa kaiken jne...

Vaimolla toinen jutut eivät välttämättä ole totta, vaan keino luvallistaa suhteenne.

Aikuiset ihmiset yleensä eroavat.

Aivan..

Siitä juuri kirjoitinkin viimesissä viesteissäni. Olen rakastunut vain siihen, että tunnen itseni halutuksi ja saan asioita mitä en muuten saisi.

Mikähän minun on..

Olenko aivan läpimädäksi tullut..?

Ap

Tuo ei ole Aitoa Suurta Tosirakkautta 🙄

"Olen rakastunut vain siihen, että tunnen itseni halutuksi ja saan asioita mitä en muuten saisi."

Niin, tuo kuulostaa Aidolta Suurelta Kusetukselta. Teidän molempien puolesta. Äijä haluaa susta hetken hurmion ja kusettaa sua ja sä haluat hyväkskäyttää äijää, ku maksaa sulle x ja siten kusetat sitä.

Vierailija
177/303 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
178/303 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

huhuu

Vierailija
179/303 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tää loppu?

Mitä kuuluu? Onko viikonloppusuunnitelmia?

Vierailija
180/303 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies selvästi nauttii salaa selän takana puuhailusta, kiinni jäämisen vaarasta. Ei tuollaiseen kannata haksahtaa. Heti ap:n saatuaan pitäisi löytää elämään taas uusi jännityksen lähde.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän