Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten sanoa ei naiselle

Vierailija
07.01.2017 |

tiedän että yksi tällainen ulkoisesti ihastuttava tapaus yrittää kohtapuolin lähestyä, tein kuitenkin aikoinaan jo taustatyöni ja kävi ilmi että hänen ystävänsä ovat käytökseltään liian arveluttavia minun makuun, ja seurahan löytää kaltaisensa.
Normaalina oleminen tai välttelytaktiikka ei ole ilmeisesti onnistunut, joten joudun ikävään tilanteeseen ja sanomaan ei. En haluaisi loukata, joten miten hoitaa vastaus kysymykseen "miksi ei?" niin, ettei kummankaan tarvitse tuntea pahaa oloa ja pettymystä?

Minä en aio hänelle aikaani antaa edes yrittämiseen, luottamusta ei ole.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että seurustelet. Toimii aina.

Vierailija
2/14 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon edellä mainitun lisäksi erittäin toimiva on se, että kerrot olevasi lestadiolainen/ mormoni/ jehovantodistaja. Voisin sanoa melkeinpä tehokkaammaksi.  (Molempia on testattu...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkän ein pitäisi riittää. Sinulla ei ole velvollisuutta selitellä. Et vain ole kiinnostunut.

Vierailija
4/14 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa ystävät olla todella pahoja, jotain irstailuja tietty?

Vierailija
5/14 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävät huumeidenkäyttäjiä tms.? Vai etkö muuten vaan tykkää heistä?

Vierailija
6/14 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan mennä tuolla seurustelulinjalla, sanoi mitä sanoi.

Ja sanotaanko että meikäläisen arvomaailmaan ehkäpä liian railakas tapa nauttia elämästä. Joskus aikoinaan oli tämä yolo -villitys, ja se sopii tähän tapaukseen ainakin mikäli kavereiden käyttäytymistä (joissa hänkin esiintyy) on katsominen.

Vierailija
7/14 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä jätkä imartele itseäsi

Vierailija
8/14 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaisitko itse muka maailmasi sellaiselle, joka on jo sylkenyt arvostamiesi asioiden päälle? Tuskin...

Vierailija
9/14 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurettavia nämä kommentit. Aivan kuin miesten pitäisi tyytyä kaikkiin naisiin, vaikka naiset ovat itse paljon nirsompia. 

Vierailija
10/14 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuinka hyvin tunnet tämän naisen. Jos et tunne juuri lainkaan, etkä näe häntä uudestaan, niin sano vaikka että seurustelet. Jos joudut törmätä naiseen uudestaankin, niin sano, että tapailet toista naista ja olet hänestä kiinnostunut. Samalla voit sanoa naiselle, että hän ei ehkä muutenkaan ole ihan tyyppiäsi. Tällöin naiselle tulee selväksi, että sinä et ole kiinnostunut hänestä, jolloin hänen ei tarvitse yrittää myöhemmin uudestaan. Se ei kuitenkaan ole ainoa syy miksi tyrmäät naisen, joten hän on helpompi hyväksyä nuo pakit, koska tapailet toista. 

Vierailija
11/14 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et halua loukata? Sanot suoraan vaan niin mitään ei jää epäselväksi.

Vierailija
12/14 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyl tähän ihan pakko kertoo, että jos minun nykyinen kumppani olisi tehnyt ystävieni perusteella minusta arvion ja minä hänestä hänen ystäviensä perusteella, niin eipä oltaisi alettu seurustella ollenkaan. Ja yhressä nyt ollaan oltu reilut viistoistavuotta. Molemmilla sellanen vähän poikkeuksellisen erikoinen kaveripiiri.

Vierailija
13/14 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos et osaa sanoa ei niin...

Vierailija
14/14 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurettavia nämä kommentit. Aivan kuin miesten pitäisi tyytyä kaikkiin naisiin, vaikka naiset ovat itse paljon nirsompia. 

"Aivan kuin miesten pitäisi tyytyä kaikkiin naisiin, vaikka naiset ovat itse paljon nirsompia." Voitko nyt hieman avata tätä, miten nämä kaksi asiaa ovat mielestäsi yhteydessä toisiinsa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi