Kannattaako muiden mielipiteestä välittää kun kyseessä on aito suuri rakkaus? Lukekaa!
Olisiko teillä kokemuksia kun rakkaus on niin sanotusti kiellettyä mutta tunnette vahvaa halua luoda suhteen kuitenkin?
Tai voisitteko kertoa läheistenne kokemuksesta jos tulee mieleen?
En ole koskaan kokenut mitään tällaista. Saatika olisi uskaltanut unelmoida tällaisesta pyytetömästä rakkaudesta.
Mies tekee eteeni mitä vain.
Kuuntelee myös murheeni ja valitukseni.
Kehuu kauniiksi joka päivä ja kertoo että rakastaa minua koko ajan vain enemmän.
Vaikka on nähnyt kaikki huonot puoleni niin hän on jäänyt vain tiukemmin.
Yritin alkuun olla etäinen ja ajattelin, että pysymme ystävinä.
Mutta tämä on jotain sellaista minkä haluaisin kokea juuri sellaisena kun se on.
Hän on monia vuosia vanhempi. Kollega ja naimisissa.
Kaikki varoitusmerkit siitä ettei suhde voi toimia tai edes saisi edetä.
Mutta se on aitoa. Tunnen ja tiedän sen.
Olen avoimesti kertonut ja kysellyt sekä testaillut hänen aikomuksistaan minua kohtaan.
Hän haluaa vain minun pysyvän elämässään, olen hänen mielestään jotain uskomatonta ja hän ymmärtää jos en halua mitään vakampaa suhdetta välillemme tai jos en halua odottaa sitä hetkeä kun hän on vapaa ja voi tarjota minulle kaiken.
Emme ole harrastaneet seksiä mutta olemme tapailleet paljon, keskusteltu, oltu läheisissä tunnelmissa ja meillä on ollut hauskaa.
Hän on tehnyt asioita paljon jotta minun olisi parempi olla ja auttanut.
Ilman vastapalveluksia. Riittää, että hän tietää minun olevan edes vähän onnellisempi.
Olen itse rakastunut mutta ymmärrän hänen tilanteensa. En painosta häntä mihinkään ja voimme pysyä ystävinä jos ei tästä koskaan muuta tule.
Kuitenkin suhteemme etenee kovaa vauhtia ja mietin muiden mielipidettä.
Hän on kuitenkin paljon vanhempi. Ja muut seikat lisäksi.
Kuunnellako sydäntä vai järkeä..
Kommentit (303)
Taustaksi huomioiden on ymmärrettävää että olet tässä tilanteessa. Mieti asioita. Jos mahdollista, hakeudu keskustelemaan jonnekin. Ei tämän asian takia niinkään, mitä tässä tulee esiin, rikkinäisen taustasi ja sen tuoman epävarmuuden ym takia. Tsemppiä, AP, olet arvokas ihan itsenäisiä ilman yhdenkään miehen imarteluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eikö sua häiritse kuinka törkeästi hän kohtelee tässä vaimoaan?
Tottakai olen miettinyt tätäkin puolta.
Tai ehkä enemmän ne lapset.
Mutta jos totuus on, että he elävät kulissin vuoksi yhdessä..
Kuulemma ovat keskustelleet erosta ja vaimolla on säpinää toisen kanssa.
Ovat puhuneet, että jos on uusi ihminen kiikarissa niin se on ok ja jos tunteet syventyvät niin täytyy keskustella ja miettiä jatko ja lopulta erota.
He ovat kuulemma käyneet vuosien mittaan pariterapiassa yms. Ja sanoi, että tunteita on mutta liitto ei toimi.
Vain lapset pitävät yhdessä.
Ei ole kuulemma helppoa hänelle ja ansaitsisin kaiken. Mutta hän ei pysty nyt antamaan enempää.
Eikä hän voi vaatia minua jäämään tai olemaan elämättä vapaasti vaikka hän olisi mustasukkainen ja tietää, että se on väärin.
Kaikenlaista on puhunut..
Mutta kauniisti hän puhuu vaimostaan.
Ei hauku tai syytä kaikkea hänen niskaansa. Vaan sanoo, että hänessäkin on vikaa.
Ap
Kuulostaa ihan omalta tarinaltani ja se ei hyvin päättynyt. Saanko kysyä minkä ikäinen mies on?
Jos tyyppi on K V niin juokse, ei jätä vaimoaan ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Joskus se suhde vaan menee siihen. Esimerkiksi kun molemmat kasvavat aikuisiksi. Huomataan, että arvostetaan eri asioita ei ymmärretä toisia.
Kyllä rakkauden pitää olla sellasta tajunnan räjäyttävää. Moni täällä ei ole varmasti kokenut sellaista. Myös epäily ja asioiden punnitseminen kuuluu siihen. Järkevä ihminen ei suin päin vaan eroa ja muuta yhteen toisen kanssa. Varsinkin kun on lapsia.
Ap luota itseesi ja siihen mikä tuntuu hyvältä. Ehkä sinut palkitaan vielä. Ja jos ei niin ei sen ollut tarkoitus mennä sitten niin. Keskustele rehellisesti miehen kanssa kaikesta muustakin kun vaan ihanasta itsestäsi. Se avaa silmiä.
Olemme puhuneet ja paljon.
Olen jatkuvasti kysellyt ja epäillyt.
Hän on vastannut ja ollut pahoillaan.
Olemme jutelleet kasvokkain.
Itseasiassa olen kertonut hänelle kaiken mikä päätäni vaivaa.
Ei ole mitään mistä en voisi puhua ja on ollut rauhallinen ja sanoo, että haluaa minun puhuvan jos jokin painaa.
Olen oikeastaan sanonut hänelle kaiken mitä näissä viesteissäkin olen jauhanut.
Jopa sen, etten tiedä mihin asiaan tässä suhteessa olen rakastunut.
Hän on niin mielenkiintoinen ihminen..
Välitin hänestä jo paljon ennen kuin suhteemme alkoi.
Meillä oli jo ennen sitä yhteys joka sitten lopulta eteni pienten vahinkojen kautta.
Enkä osaa sanoa kaduttaako, se että asia eteni.
Hän itseasiassa auttoi minua aina jo ennen kuin meillä oli suhdetta tai tietoakaan siitä. Olimme hyviä ystäviä..
Ihailin paljon asioita hänessä ja alusta asti mutta en todellakaan koskaan flirttailut saatika yrittänyt häntä koska tiesin, että se on aivan mahdotonta, että meistä tulisi jotain. Jotenkin tämä sitten tapahtui..
Ap
Jos tuo tarkoitettu että on jotain suurempaa niin ei sitä kukaan muu tule ymmärtämään kuin sinä ja hän. Etsi netistä tietoa sielunkumppaneista ja siitä eteenpäin. Merkkinä yleensä se tiedostaminen ennen tapahtumia. Jotkut ihmiset kuuluvat vain yhteen.
Täällä riittää neuvojia joka suuntaan eikä se paha asia ole. Saatpahan ehkä eri näkökantoja. Tsemppiä sinulle ja aika näyttää! Ei mihinkään isoon rynnitä suin päin.
77
Tämähän on ihan kliseinen koulukirjaesimerkki manipuloivasta naimisissa olevasta vanhemmasta miehestä ja epävarmasti, naiivista nuoresta Mimosa kukasta. Ja nämä ei sen kukan kannalta pääty hyvin. AP, roikut tässä vuosia, mies ei ihan vielä pääse eroamaan, odotat ja saat " ihanaa" seksiä. Sillä aikaa hyvät vapaat miehet viedään, ja kun selviät tuosta, jäät ilman lapsia ja perhettä koska et vaan enää ehdi.
Lopeta homma nyt. Ja älä kysy mieheltä siihen lupaa ja näkemystä. Elä omaa elämääsi.
Huonoitsetuntoinen nuori nainen ja valheessa ja petoksessa elävä vanhempi mies.
Kuulostaa joo tosirakkaudelta.
Suojele itseäsi, jatka matkaa.
Yritän tässä miettiä mitä teen.
Jokin päätös tässä täytyy tehdä.
Jos vaistoni ovat sanoneet jo alusta lähtien, ettei tässä ole järkeä niin miksi olen jatkanut..
Tiedän olevani kaunis ja tiedän olevani fiksu ja myöskin sen, etten pysty suhteisiin tällä hetkellä.
Olen ehkä uteliaisuudesta halunnut tietää mitä tämä mies voisi elämääni tuoda mutta koska otin asian lopulta niin kevytkenkäisesti ja selittelin, että tämä on vain pintaliitoa ja ystävyyttä niin olen nyt aivan sekaisin.
Tämä eteni todella nopeasti koska mies halusi ja minä menin mukana ja otin ehdotukset vastaan.
Olen selvinnyt niin paljon kaikesta tässä elämässä ja noussut jaloilleni siitä elämästä joka oli viedä henkeni.
En kestä tätä asiaa, että olen sotkemassa elämäni kun olin juuri sen saanut tasapainoon ja olin hyvin itsenäinen pärjäävä nainen ja kovalla työllä saanut itseni onnelliseen rauhalliseen tilanteeseen josta vaan unelmoin aikoinaan masennuksen kourissa.
Jos jätän hänet nyt niin mitä häviän..
Ekana mieleen tulee sääli ja ahdistus miten hän pettyisi kun on yrittänyt niin paljon. Tiedän, että hän vastaisi ymmärtäväisesti ja sanoisi, että on pahoillaan tuomastaan sekaannuksesta elämääni.
Sitten jos pitäisin pääni niin olisi tyhjä olo ja olisin jälleen yksinäinen.
Nyt ymmärrän. Olen yrittänyt täyttää sitä tyhjää aukkoa mitä elämässäni on.
Koska olenhan minä yksin ollut kauan, sen jälkeen kun päätin nousta suosta.
Olen selviytynyt ja pärjännyt aivan yksin ja ollut ilman ystävää kauan.
Tietäisin kyllä pärjääväni yksin eikä tilanne surettaisi muuten mutta tuo ihminen jonka sydämen särjen niin sattuu itseenikin.
Näen jo silmissäni sen haikean ja kyynelten täyttämän katseen jonka huomenna näen kun kerron etten pysty tähän. Jos pystyisin niin en jatkuvasti miettisi näitä asioita ja stressaisi mikä on oikein ja väärin. Ja mikä on aitoa.
Kiitos teille.
Opin tässä taas lisää itsestäni ja tein päätöksen. Olette aivan oikeassa, ei tää oo oikein ja olen sen sisimissäni tiennyt koko ajan.
Jaksan yksin eteenpäin ja luotan, että tulevaisuudessa minua varten on varmasti joku joka on vapaa ja rakastaa ilman salailujakin.
Olen teille kiitollinen ja onneksi kirjoitin ja näin toisten näkökulmia.
Ap
Voit myös etsiä itsellesi ystäviä (naisia), että voit puhua asioistasi ja saada tukea ja ymmärrystä. Olet herkkä ja varmasti hyvä ystävä. Saat voimia ja tukea ja iloa elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eikö sua häiritse kuinka törkeästi hän kohtelee tässä vaimoaan?
Mutta jos totuus on, että he elävät kulissin vuoksi yhdessä..
Kuulemma ovat keskustelleet erosta ja vaimolla on säpinää toisen kanssa.
Ovat puhuneet, että jos on uusi ihminen kiikarissa niin se on ok ja jos tunteet syventyvät niin täytyy keskustella ja miettiä jatko ja lopulta erota.Ei ole kuulemma helppoa hänelle ja ansaitsisin kaiken. Mutta hän ei pysty nyt antamaan enempää.
Ap
Noh, eikö miehellä ole tunteet jo hyvinkin syvät sinua kohtaan? Kun jo puhuu rakkaudesta.. Tuon syvempää ei siis voi ollakkaan. Eikö tässä olisi se kohta, jolloin hänen täytyisi kertoa vaimolleen sinusta, jos tuo kaikki on täyttä totta tuossa yllä siteerattuna? Eikä ole kertonut vaimolleen sinusta...hmm...mikäköhän tässä kuviossa mättää. Varmaankin se, että miehen puheet eivät ole totta. En siis usko tähän:
"Kuulemma ovat keskustelleet erosta ja vaimolla on säpinää toisen kanssa.
Ovat puhuneet, että jos on uusi ihminen kiikarissa niin se on ok ja jos tunteet syventyvät niin täytyy keskustella ja miettiä jatko ja lopulta erota."
En usko, että ovat koskaan puhuneet erosta. En usko, että vaimolla on mitään säpinää toisen kanssa. Uskon, että vaimo on täysin tietämätön tästä kaikesta. Sinusta ja millainen mies todellisuudessa on.
Purista miehestä totuus, että miksi ei ole kertonu sinusta vaimolle.
Ap, mitäpä jos kerrot tuolle vaimolle totuuden. Tee feikkiprofiili faceen tai tee uusi sähköpostiosoite ja laitat viestin menemään. Jos kaikki on totta, mitä mies on sulle sepittäny, eli että ihan saavat tapailla muita ja niin edelleen, niin vaimon ei pitäisi olla moksiskaan tuosta paljastuksesta. Eikö?
Tiedätkö vaimosta mitään? Ulkonäkö, ikä, luonne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten melko pienten lasten isällä on aikaa laittaa sinulle ruokaa ja treffailla.
Yleensä melko pienten lasten isillä on kädet täynnä töitä, kun käy töissä ja tekee iltaisin osansa lastenhoidosta.No selitin huonosti. Hän viettää paljon aikaa heidän kanssaan kuitenkin.
On kaiken ajan kotona mitä minun kanssani ei ole ja ikää lapsilla on kymmenen vuoden liepeillä molemmilla.
Eli eivät nyt mitään pieniä mutta niin ettei kulissia kannata rikkoa kun ovat lapsia kuitenkin.
Ap
Siis what the fuck? Mieshän on sopinu vaimonsa kaa, että mikäli tunteet johonkin toiseen syvenee, siitä kerrotaan ja sitten erotaan. Ja mitä mies onkaan tekemässä? Niin ei ainakaan tasan sitä mitä on sopinu vaimonsa kaa. Eli ei kerrokkaan mitään.
Ja vielä pahempi juttu on se, että jos miehen puheet tuosta, että liitto on kulissi ja vaimolla säpinää jne. onkin täyttä valhetta, niin voi vittu mikä sika, ihan oikeasti. Miten tuollaiseen voi ikinä luottaa?
Vierailija kirjoitti:
Mies tekee eteeni mitä vain.
Kehuu kauniiksi joka päivä ja kertoo että rakastaa minua koko ajan vain enemmän.
Varsinainen helmi aviomieheksi. Kertoo niin paljon ihmisestä, joka kykenee pahimpaan petokseen ikinä. Kumppaninsa pettämiseen. Ja jos valehdellu sulle kaiken heidän avioliittonsa oikeasta tolasta, kaikki on jo romutettu sinun ja hänen väliltä. Sille pohjalle ei ikinä, ei ikinä voi rakentaa yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Hän laittaa viestiä jatkuvasti. Ei haluaisi olla erossa minusta ollenkaan.
Hän kustantaa kaiken ja kirjoittelee rakkauskirjeitä ja pyytää anteeksi tätä tilannetta.
Hän haluaa olla kanssani niin paljon kun voi ja on rehellinen.En tiedä meinaako hän lähteä vaimonsa luota. Hänen vaimollaan on jo uusi eivätkä he elä parina liitossaan vaan enemmän kämppiksinä. Ovat yhdessä vielä melko pienten lasten vuoksi.
Buah hah haa.....ihana aviomies. Tossa on kunnon aviomiesmatskua kyllä.
En tasan usko tuota tummennettua kohtaa.
Ota yhteys vaimoon salaa mieheltä. Älä kerro miehelle mitään etukäteen.
Tuu sit tänne raportoimaan, miten meni ja onko miehen puheet totta heidän avioliitostaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt minua pelottaa. Tämä tilanne mihin olen itseni saanut.. Voihan paska.
Mitä jos hän vie työpaikkani kun lopetan tämän?
Vaikka on sanonut kyllä, että ei tekisi mitään pahaa. Jos haluan olla vain ystävä niin se on ok. Hän toivoo, ettei välillemme tule vihaa vaikka suhteemme ei jatkuisi.
Hänellä on kyllä valtaa koska on erittäin hyvä työssään ja hyvässä asemassa kaiken kukkuraksi.Voihan. Ei auta kun itkeä taas.
Kun ei sitä koskaan tiedä mihin uskoa.
ApJos mies vakuuttaa rehellisyyttä ja luotettavuuttaan monisanaisesti ja usein, hän on juuri päinvastaista. Tai että ei haluaisi sinulle mitään pahaa, hän on jo valmis siihen jne. Oikeasti rehelliselle ei tule mieleenkään vakuuttaa moista. Tämä mies ei ole tehnyt vielä mitään hyvää ja pyyteetöntä. Sano että ottaa sitten yhteyttä, kun on eronnut vaimostaan, todistettavasti. Älä tyydy näin vähään. Älä mene halpaan.
tämä
Eli jos lapset on about 10 v, luulisin, että mies on noin 40 v ja ap luultavimmin 25 v kieppeillä. Osuuko oikeaan?
huhuu ap? ota yhteys vaimoon. asap.
Ihan oikeasti, mieti nyt. "Jos tunteet syventyvät niin täytyy keskustella ja miettiä jatko ja lopulta erota."
Jos mies ei saa asialle tehtyä mitään, on kaksi vaihtoehtoa. Joko 1) hän puhuu hevonkukkua pitääkseen sinut lämpimänä odottamassa (onnea vaan...) tai 2) hänen tunteensa eivät ole riittävän syventyneet, että kulissit (tai mukava kotielämä, kotityöpalvelut, säännöllinen seksi) kannattaisi jättää.
Mitä ihmettä sinä näet tuollaisessa miehessä?