Kannattaako muiden mielipiteestä välittää kun kyseessä on aito suuri rakkaus? Lukekaa!
Olisiko teillä kokemuksia kun rakkaus on niin sanotusti kiellettyä mutta tunnette vahvaa halua luoda suhteen kuitenkin?
Tai voisitteko kertoa läheistenne kokemuksesta jos tulee mieleen?
En ole koskaan kokenut mitään tällaista. Saatika olisi uskaltanut unelmoida tällaisesta pyytetömästä rakkaudesta.
Mies tekee eteeni mitä vain.
Kuuntelee myös murheeni ja valitukseni.
Kehuu kauniiksi joka päivä ja kertoo että rakastaa minua koko ajan vain enemmän.
Vaikka on nähnyt kaikki huonot puoleni niin hän on jäänyt vain tiukemmin.
Yritin alkuun olla etäinen ja ajattelin, että pysymme ystävinä.
Mutta tämä on jotain sellaista minkä haluaisin kokea juuri sellaisena kun se on.
Hän on monia vuosia vanhempi. Kollega ja naimisissa.
Kaikki varoitusmerkit siitä ettei suhde voi toimia tai edes saisi edetä.
Mutta se on aitoa. Tunnen ja tiedän sen.
Olen avoimesti kertonut ja kysellyt sekä testaillut hänen aikomuksistaan minua kohtaan.
Hän haluaa vain minun pysyvän elämässään, olen hänen mielestään jotain uskomatonta ja hän ymmärtää jos en halua mitään vakampaa suhdetta välillemme tai jos en halua odottaa sitä hetkeä kun hän on vapaa ja voi tarjota minulle kaiken.
Emme ole harrastaneet seksiä mutta olemme tapailleet paljon, keskusteltu, oltu läheisissä tunnelmissa ja meillä on ollut hauskaa.
Hän on tehnyt asioita paljon jotta minun olisi parempi olla ja auttanut.
Ilman vastapalveluksia. Riittää, että hän tietää minun olevan edes vähän onnellisempi.
Olen itse rakastunut mutta ymmärrän hänen tilanteensa. En painosta häntä mihinkään ja voimme pysyä ystävinä jos ei tästä koskaan muuta tule.
Kuitenkin suhteemme etenee kovaa vauhtia ja mietin muiden mielipidettä.
Hän on kuitenkin paljon vanhempi. Ja muut seikat lisäksi.
Kuunnellako sydäntä vai järkeä..
Kommentit (303)
No en todellakaan aio aiheuttaa mitään draamaa vaikka ymmärrän, että te nauttisitte siitä täysin siemauksin ja sitä haluatte. Pesen käteni tästä jutusta ja annan olla.
Oli totuus mikä tahansa niin ihan sama.
Haluan vain jatkaa elämääni.
Jotenkin minusta kuitenkin tuntuu, että vaimo tietää kyllä jotain. Kukaan ole niin tyhmä, että ei tajua kun mies on jatkuvasti kännykässä kiinni ja keksii kaikenlaisia selityksiä yhtäkkiä miksi ei olekkaan iltaisin kotona.
No onko sillä edes enää mitään väliä.
Olen hyvä unohtamaan tällaiset ja jatkamaan elämääni.
En kaipaa mitään lisädraamaa ja vähiten tässä ketään sattuu kun annan asian vain olla. Tuskin tulisi hyvä mieli jos todella rikkoisin jonkun liiton itsekkäistä syistä.
Jos mies on niin helvetin tyhmä, että jää vielä suhteeseen ja pyörittää muita naisia sääliä kerjäten niin eiköhän joskus saa ansaitsemansa mukaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan aio aiheuttaa mitään draamaa vaikka ymmärrän, että te nauttisitte siitä täysin siemauksin ja sitä haluatte. Pesen käteni tästä jutusta ja annan olla.
Oli totuus mikä tahansa niin ihan sama.
Haluan vain jatkaa elämääni.Jotenkin minusta kuitenkin tuntuu, että vaimo tietää kyllä jotain. Kukaan ole niin tyhmä, että ei tajua kun mies on jatkuvasti kännykässä kiinni ja keksii kaikenlaisia selityksiä yhtäkkiä miksi ei olekkaan iltaisin kotona.
No onko sillä edes enää mitään väliä.
Olen hyvä unohtamaan tällaiset ja jatkamaan elämääni.
En kaipaa mitään lisädraamaa ja vähiten tässä ketään sattuu kun annan asian vain olla. Tuskin tulisi hyvä mieli jos todella rikkoisin jonkun liiton itsekkäistä syistä.
Jos mies on niin helvetin tyhmä, että jää vielä suhteeseen ja pyörittää muita naisia sääliä kerjäten niin eiköhän joskus saa ansaitsemansa mukaan.Ap
Siis mitä. Omia sanojasi lainatakseni: "Hänen vaimollaan on jo uusi eivätkä he elä parina liitossaan vaan enemmän kämppiksinä".
Ethän sä silloin mitään ole rikkomassakaan eikä mitään draamaakaan olisi luvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten melko pienten lasten isällä on aikaa laittaa sinulle ruokaa ja treffailla.
Yleensä melko pienten lasten isillä on kädet täynnä töitä, kun käy töissä ja tekee iltaisin osansa lastenhoidosta.No selitin huonosti. Hän viettää paljon aikaa heidän kanssaan kuitenkin.
On kaiken ajan kotona mitä minun kanssani ei ole ja ikää lapsilla on kymmenen vuoden liepeillä molemmilla.
Eli eivät nyt mitään pieniä mutta niin ettei kulissia kannata rikkoa kun ovat lapsia kuitenkin.
ApSiis what the fuck? Mieshän on sopinu vaimonsa kaa, että mikäli tunteet johonkin toiseen syvenee, siitä kerrotaan ja sitten erotaan. Ja mitä mies onkaan tekemässä? Niin ei ainakaan tasan sitä mitä on sopinu vaimonsa kaa. Eli ei kerrokkaan mitään.
Ja vielä pahempi juttu on se, että jos miehen puheet tuosta, että liitto on kulissi ja vaimolla säpinää jne. onkin täyttä valhetta, niin voi vittu mikä sika, ihan oikeasti. Miten tuollaiseen voi ikinä luottaa?
Niin, siis jos ei olekaan sopinu vaimonsa kanssa avoimesta suhteesta, niin silloinhan mies on kusettanu sua ihan urakalla.
Mikset voi kysyä siltä mieheltä nyt uudelleen, että mikä hänen ja vaimonsa tilanne siis nyt onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mutta nyt katson miten käy. Jos minä en ole sitä hänelle mitä hän väittää minun olevan niin tulen huomaamaan sen kohta.
Jos tämä on niin suurta rakkautta kun väittää niin päätöksen ei pitäisi olla kovin vaikea.
Nähtäväksi jää.
Ap
niin jää
Vierailija kirjoitti:
No nyt olen taas astetta enemmän hämilläni.
Heti kun etäännyn niin tämä nostaa panoksia ja tahtoo yrittää kovemmin.
Ja kaikki siitä kun en jaksanut viestitellä niin paljoa.
Hän keksi siis, että tapaisin hänet ja lapsensa. Ei tietenkään niin, että suhteemme paljastuisi vaan kaverimielessä tapaisimme ja samalla tutustuisin lapsiinsa. Koska se olisi hänelle kuulemma tärkeää.
Hmm. En kyllä suostunut.
Mutta tätä tarkoitin. Haluaa aina yrittää lujemmin jos hän aistii etääntymiseni.
Ap
Niin olisiko susta perhe- elämään?
Totuus voi joskus pilata hyvän tarinan.
Tänähän on kun pelimiehen käsikirjasta.
Tuntuisi tosi ällöttävältä, jos työpaikallani olisi tällainen vanhempi ihailija, joka vakuuttelisi rakkauttaan ja palvelisi minua. Pahinta olisi jos hän olisi esimieheni tai muuten valta-asemassa minuun.
Ei rakkaus ole tuollaista, että sitä jatkuvasti hoetaan. Hankkiudu mahdollisimman nopeasti eroon tästä miehestä, vaikka hän kuinka manipuloisi sinua tunteilla pysymään kiinni itsessään. Toivottavasti saat pitää työpaikkasi. Ei ole tavatonta sekään, että tällaisessa tilanteessa naiselle ei jää lopulta muuta vaihtoehtoa kuin jättää työpaikkansa. Tuollainen mies voi kostaa ja hän voi tehdä sen myös hyvin hienovaraisesti, mutta niin, että putoat sieltä missä olet.
Ajattele, jos tutustutkin ja rakastut itsesi ikäiseen mieheen. Millaista se olisi? Aika erilaista varmaan kuin tuo nykyinen suhteesi.
Vierailija kirjoitti:
Tänähän on kun pelimiehen käsikirjasta.
Anteeksi. Iltapäiväteeni tyrskähti näppikselle.
Voit miettiä sitäkin, että millainen itsesi ikäisen miehen spontaani reaktio olisi jos kertoisit tästä vanhemmasta miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Ajattele, jos tutustutkin ja rakastut itsesi ikäiseen mieheen. Millaista se olisi? Aika erilaista varmaan kuin tuo nykyinen suhteesi.
No miten nyt sitten jätit miehen? Tekstarilla? Mitä hän vastasi?
Veikkaan että äijä parasta aikaa lirkuttelee ap:lle ja ap meinaa varmaan sitten sortua taas...
Parikymppisenä jokainen idea tuntuu täydelliseltä ja jokainen ajatus, josta joutuu luopumaan, tuntuu maailmanlopulta..
Helvetin alhaista mieheltä vetää lapset mukaan pillunmetsästysvakuudeksi. Tuon ikäiset lapset ymmärtävät kyllä mistä on kyse. Muistan itsekin 8-vuotiaana, kun tapasimme kaupassa ystäväni äidin "työkaverin" (olin siis ystäväni ja tämän äidin kanssa). Näin heti, että kyseessä ei ollut pelkkä työkaveri vaan mies, jonka vuoksi vuotta myöhemmin tuli ero. Kehonkieli ja äänensävy paljastivat, vaikka tuon ikäisenä en kaikkea tajunnutkaan. Näin vain sen, että työkaveri oli ystävän äidille jotain enemmän ja jotain seksuaalista. Kohtaaminen kesti 5-10 minuuttia.
Vierailija kirjoitti:
No miten nyt sitten jätit miehen? Tekstarilla? Mitä hän vastasi?
Veikkaan että äijä parasta aikaa lirkuttelee ap:lle ja ap meinaa varmaan sitten sortua taas...
Lukisit vaikka viestini ensin tarkemmin ennen kun rupeat mitään veikkailemaan.
Huomenna tapaamme ja avaan suuni ja kerron, etten voi jatkaa.
Ap
Ap:n tärkein tehtävä on nyt selvittää jotenkin, onko miehen puheet vaimosta totta. Se on tärkein asia. Muuten ap jää vellomaan tähän tietämättä mikä on totta.
Jos selviää, että miehen puheet hänen ja vaimonsa suhteen tilasta ei ole totta, pääsee ap piinastaan. Koska silloin mies on valehdellu myös ap:lle.
Jos on oikeasti totta, että vaimolla on toinen, suhde on molemminpuolisesti sovittu kulissi ja muuta diipadaapaa, niin sitten ap pelaa korttinsa sen tiedon mukaan.
Eli nyt totuus miehen ja vaimon suhteesta. Miehen sanaanhan ei tässä tapauksessa voi siis luottaa.