Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aion jatkossa kohdella naisia samalla tavalla kuin miehiä

Vierailija
05.01.2017 |

Saatte tuta tasa-arvoa oikein koko rahan edestä, ettäs tiedätte!

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jaakobsson kirjoitti:

laskuvarjojääkäri kirjoitti:

Minä kannatan. Aion kohdella naistani ihan kuten miestäkin.

Saa aivan itse vaihtaa renkaat autoon, tehdä lumityöt, tehdä halkotytöt ja puut pölleiksi moottorisahalla metsästämme. Kun hän jää moottorikelkalla kiinni hankeen tai mönkijällä jänkään, hän saa aivan itse kaivaa 200 kg painavan koneen sieltä irti ja selvitä kotiin kuin mies. Turha tulla inisemään siitä, että painaa vain 50 kiloa eikä omista puoliakaan miesten lihaksista. Turha valittaa, että on raskaana eikä oikein pysty mahansa kanssa.

Saa luvan mennä myös miesten saunailtaan, käyttää miesten vaatteita, piereskellä ja juoda kaljaa ukkojen kanssa autojen tuunausiltamassa. Ei mitään tyttöjen iltoja ja naistenlehtiä meidän talouteemme. Ei myöskään kuukautissuojia, koska miehet eivät niitä käytä. Ei talon sisustamista. Eräkämppä, jossa hirvensarvet seinällä koristeena.

Seksiä harrastan hänen kanssaan kuten raavaan homomiehen kanssa harrastetaan eli vedän kakkoseen. Kehun hänen miehekästä ulkomuotoaan, viiksiään, lihaksiaan ja litteää rintakehää. Hyvä äijä on hyvä äijä.

Jos haluaa tulla kohdelluksi kuten mies niin saamansa pitää. Rusinoita ei voi poimia pullasta.

Loistava kiteytys. Naiset, jotka haluavat tulla kohdelluiksi kuin miehet eivät oikeasti halua tulla kohdelluiksi kuin miehet. He haluavat tulla kohdelluiksi naisina ja samalla arvostusta asioista, joista 95% heistä ei pysty.

Mielenkiintoisia näkemyksiä.

Olen nelikymppinen nainen. Monet kerrat olen osallistunut miesten saunailtaan opiskeluaikoina ja myöhemmin työelämässä. Työskentelen miesvaltaisella alalla. Ei niissä saunailloissa mitään ihmeellistä ole. Syödään, juodaan, jutellaan, jotkut käy saunassa ja jotkut ei.

Ajokorttia minulla ei ole enkä aio ajaa autolla, en moottorikelkalla enkä edes mopolla.

Oman eräkämppänsä saa jokainen sisustaa ihan oman mielen mukaan. Olen kuitenkin huomannut että miehetkin tykkäävät sisustaa kotinsa, laittaa vaikka ne sarvet seinälle. Ovat muuten olleet jo pidemmän aikaa muodikas sisustuselementti.

Hygieniastakin useimmat miehet haluavat huolehtia ihan itse valitsemallaan tuotteilla. Esim ystävä jolla on psoriasis on hyvin tarkka shampoosta ja kaikista muistakin hygieniatuotteista.

Ei hän ilahtui jos joku kaveri alkaisi määräämään millä aineilla saa ihoaan hoitaa.

Halko- ja puutöitä ei kaupungissa ole miehilläkään enkä tunne ketään kuka omistaisi moottorisahan.

Jos nyt joku mies haluaa kohdella naisia homoseksuaaleina eräjormina niin ihan vapaasti vaan. Yrittäkää kuitenkin unohtaa ylimääräinen kyykytys. Ette te oikeasti kenenkään miehenkään harrastuksia, vaatteita tai lukemisia määräile. 😂

Ai ei kaupungissa ole puutöitä?! Todellakin on, jos asuu omakotitalossa, jossa on pihaa (pihassa puita) ja takkaakin on kiva polttaa...

Terveisiä omakotitalosta kaupungista. On varaava takka ja leivinuuni. Lämmitän niitä siinä missä mieskin. Moottorisahaa ei ole sen vaikeampi käyttää kuin ompelukonetta. Jos ei jakseta käydä pöllimetässä niin klapeja saa kuivana tilattua kotiovelle. Kuivan koivuklapin polttaminen on esim ruoanlaittoon verrattuna helppo kotihomma. T. Emäntä

Vierailija
42/84 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvo on myös sitä, että ihmiset saa etsiä matchejaan samalla tavalla ajattelevista eikä jonkun feministin tarvitse alkaa ölisemään että mies (huom! Vain ja ainoastaan tätä lyöntikeinoa ja alistamista käytetään vain miehiin) jää ilman puolisoa, mikäli on mieltynyt perinteisiin sukupuolirooleihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jaakobsson kirjoitti:

Saa aivan itse vaihtaa renkaat autoon, tehdä lumityöt, tehdä halkotytöt ja puut pölleiksi moottorisahalla metsästämme. Kun hän jää moottorikelkalla kiinni hankeen tai mönkijällä jänkään, hän saa aivan itse kaivaa 200 kg painavan koneen sieltä irti ja selvitä kotiin kuin mies. Turha tulla inisemään siitä, että painaa vain 50 kiloa eikä omista puoliakaan miesten lihaksista. Turha valittaa, että on raskaana eikä oikein pysty mahansa kanssa.

Saa luvan mennä myös miesten saunailtaan, käyttää miesten vaatteita, piereskellä ja juoda kaljaa ukkojen kanssa autojen tuunausiltamassa. Ei mitään tyttöjen iltoja ja naistenlehtiä meidän talouteemme. Ei myöskään kuukautissuojia, koska miehet eivät niitä käytä. Ei talon sisustamista. Eräkämppä, jossa hirvensarvet seinällä koristeena.

Seksiä harrastan hänen kanssaan kuten raavaan homomiehen kanssa harrastetaan eli vedän kakkoseen. Kehun hänen miehekästä ulkomuotoaan, viiksiään, lihaksiaan ja litteää rintakehää. Hyvä äijä on hyvä äijä.

Jos haluaa tulla kohdelluksi kuten mies niin saamansa pitää. Rusinoita ei voi poimia pullasta.

Loistava kiteytys. Naiset, jotka haluavat tulla kohdelluiksi kuin miehet eivät oikeasti halua tulla kohdelluiksi kuin miehet. He haluavat tulla kohdelluiksi naisina ja samalla arvostusta asioista, joista 95% heistä ei pysty.

Mielenkiintoisia näkemyksiä.

Olen nelikymppinen nainen. Monet kerrat olen osallistunut miesten saunailtaan opiskeluaikoina ja myöhemmin työelämässä. Työskentelen miesvaltaisella alalla. Ei niissä saunailloissa mitään ihmeellistä ole. Syödään, juodaan, jutellaan, jotkut käy saunassa ja jotkut ei.

Ajokorttia minulla ei ole enkä aio ajaa autolla, en moottorikelkalla enkä edes mopolla.

Oman eräkämppänsä saa jokainen sisustaa ihan oman mielen mukaan. Olen kuitenkin huomannut että miehetkin tykkäävät sisustaa kotinsa, laittaa vaikka ne sarvet seinälle. Ovat muuten olleet jo pidemmän aikaa muodikas sisustuselementti.

Hygieniastakin useimmat miehet haluavat huolehtia ihan itse valitsemallaan tuotteilla. Esim ystävä jolla on psoriasis on hyvin tarkka shampoosta ja kaikista muistakin hygieniatuotteista.

Ei hän ilahtui jos joku kaveri alkaisi määräämään millä aineilla saa ihoaan hoitaa.

Halko- ja puutöitä ei kaupungissa ole miehilläkään enkä tunne ketään kuka omistaisi moottorisahan.

Jos nyt joku mies haluaa kohdella naisia homoseksuaaleina eräjormina niin ihan vapaasti vaan. Yrittäkää kuitenkin unohtaa ylimääräinen kyykytys. Ette te oikeasti kenenkään miehenkään harrastuksia, vaatteita tai lukemisia määräile. 😂

Ai ei kaupungissa ole puutöitä?! Todellakin on, jos asuu omakotitalossa, jossa on pihaa (pihassa puita) ja takkaakin on kiva polttaa...

Terveisiä omakotitalosta kaupungista. On varaava takka ja leivinuuni. Lämmitän niitä siinä missä mieskin. Moottorisahaa ei ole sen vaikeampi käyttää kuin ompelukonetta. Jos ei jakseta käydä pöllimetässä niin klapeja saa kuivana tilattua kotiovelle. Kuivan koivuklapin polttaminen on esim ruoanlaittoon verrattuna helppo kotihomma. T. Emäntä

.

Terveisiä sinnekin! Kysehän oli huomautuksessani vain siitä, että kaupungissakin voi olla puutöitä toisin kuin aiempi kommentoija väitti.

T. Emäntä itsekin

Vierailija
44/84 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa jotenkin kummallisia näkemyksiä ihmisillä. Olen nainen ja pidän kyllä ihmisille ovea auki ihan sukupuoleen katsomatta. Myöskin autan kantamisessa jos nään että joku mies tai nainen apua tarvii.. :o eivätkö kaikki muka tee näin? Miten teidät on kasvatettu?

Vierailija
45/84 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

afoxy kirjoitti:

Eikös se tasa-arvo ole kaikkien sitä haluavien yhteinen projekti? En jaksanu lukea kaikkia kommentteja, koska suurin osa oli vaan hullua kilarointia.. Oon käsittäny että tasa-arvo esim. sukupuolten välillä on sitä että arvostetaan toisen puolen ominaisuuksia yhtä paljon kuin omia. Tasa-arvo toteutuu mikäli molemmat osapuolet osaavat arvostaa toistensa sekä hyviä että haastavia ominaisuuksia. Arvostaa toisessa sitä mitä ei itsesssä ole, tai ylipäätään arvostaa toisen valintoja ja mielipiteitä yms. vaikka olisikin eri mieltä. Mua ei tarvi kohdella miehenä tai naisena, enkä aio tulevaa (mahdollista:) kumppaniani kohdella miehenä. Mutta aion antaa arvostusta hänelle ja valinnoilleen, haluilleen ja tarpeilleen. Ainakin jos saan takaisin "samalla mitalla" eihän se muuten toimi. En oo lesbiaani, homo tai mikään muukaan, enkä pilvessäkään tällä kertaa, vaikka ehkä haluaisin.

Korjatkaa jos oon väärässä. Oon niin nuori vielä että mua on hyvä vähän ohjeistaa..

No mulle ei ole sama kohdellaanko mua jotenkin sukupuolettomana olentona, vaan suuri osa romanttisesta ja seksuaalisesta vetovoimasta perustuu juuri siihen, että mieheni näkee minut nimenomaan naisena. Mihinkään stereotypioihin ei tietenkään ole tämän vuoksi syytä sortua eikä pitää mua yhtään vähempiarvoisena, mutta olen ylpeä omasta naisellisuudestani.

Jooo!!! Siis eikö me ollakin samaa mieltä, arvostan miehissä niitä piirteitä ja asioita mitä itsessäni ei ole. Kyllä mä tykkään siitä kun ne on ihan erilaisia!! Tuollahan se lukee. En oo mikään suuri romantiikka fani, enkä tosiaan sukupuolettomuuden kannalla. Arvostaa muissa sitä mitä itsessä ei ole!! Miehet on ihanan miehekkäitä paitsi jos ne ämmäilee. En kyl missään vaiheessa oo sanonu mitään sukupuolettomuudesta, varmaan muotoilin huonosti.

Vierailija
46/84 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasa-arvo on myös sitä, että ihmiset saa etsiä matchejaan samalla tavalla ajattelevista eikä jonkun feministin tarvitse alkaa ölisemään että mies (huom! Vain ja ainoastaan tätä lyöntikeinoa ja alistamista käytetään vain miehiin) jää ilman puolisoa, mikäli on mieltynyt perinteisiin sukupuolirooleihin.

Sano seuraavalle ölisijälle että se womanspleinaa :D Menisi luultavasti psykoosiin.

Vierailija
47/84 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt en ihan ymmärrä. Siis pakotatko sä miespuoliset kaverisi pöllimetsään vai miksi vaimosi pitäisi sinne mennä? Ja ihan varmasti vaimoltasikin onnistuu se renkaiden vaihto paitsi että luuultavasti hän on fiksumpi ja hoitaa sen ostopalveluna. Mutta siis jos vaimollesi nakitetaan joku  miesten työ, niin minkä naisten työn itse aiot ottaa? Hankit, kirjoitat ja lähetät joulukortit. Älytöntä sontaa tämä avautumisesi eikä ole mitään tekemistä kohtelun kanssa, jollet sitten urputa kavereillesikin jostain pöllimetsästä :D.

Voihan vaimo asua talon ulkopuolella jos ei halua ottaa osaa sen lämmitykseen.

Mitä fiksua on maksaa rahaa renkaiden vaihdosta?

Joulukorttien lähettäminen ei ole työtä, se tekee ketä sellainen kiinnostaa.

Vierailija
48/84 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungissa on kyllä tilattava ammattilainen kaatamaan puut, ettei vahinkoja synny. Ja meillä kyllä minä teen enemmän lumitöitä ja varsinkin ruohonleikkuuuta kuin mieheni.

Tässä on jotenkin vastakkainasetteluna, että naista pitää kohdella joko naisena tai sivistymättömänä ääliönä. Eli saa haukkua ihmisten ulkonäköä jne. Nyt miehille tiedoksi, että on olemassa myös älykkäitä ja hyvin käyttäytyviä miehiä, jotka pitävät myös niitä ovia auki muille miehille, ja joille naisetkin avaavat niitä ovia. Minulle sopii hyvin, että minua kohdeltaisiin kuin mieheni kohtelee muita miehiä. Toki tietysti läheisempiä olemme. Aloittajan sen sijaan toivoisin pysyvän minusta mahdollisimman kaukana, koska ilkeiden ja aggressiivisten ihmisten seuraa en tarvitse mihinkään.

Vierailija
49/84 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuinkas sujuu se naisen metsästys perinteisiin sukupuolirooleihin tukeutuen? Ai ei ole yhtään onnistuttu nappaamaan. Hyvää se feministi luultavasti tarkoitti kun sua ohjeisti 😃.

Vierailija
50/84 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöllimetsässä möyriminen on pelkää tyhmyyttä paitsi jos on tosi köyhä ja työtön. Rankakuorma pihaan ja osuus kunnon laitteeseen jolla vedellään tavara palasiksi. Pöllimetsä on harrastus ja turha vaimoa on tyhmistä harrastuksista syyttää.

Vierailija
51/84 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohteletko miehiä jotenkin kusipäisesti, kun toivottelet "siitä saatte"?

Ehkäpä tietynlainen, jätkämäinen kohtelu

Miksi "jätkämäinen tapa" olisi joku oikea ja ainoa tapa kohdella kanssaihmisiä?

Miksi oletat, että se miten kohtelet miehiä, on jotenkin universaali tapa kohdella ihmisiä? Jos sä haukut kavereitasi tai muita miehiä, mikä tae se on siitä, että muutkin miehet tekevät niin?

Menetkö lainaa pankista hakemaan vittuilemalla virkailijalle? Tai jos haluat ostaa talon, niin auot päätäsi ja piereskelet reteesti? Kännipäissä työpaikkahaastatteluun?

Jos sovitaan vaikka, että tästä lähtien kohtelet muita ihmisiä tavalla, jolla käyttäydyt kun haet asuntolainaa tai menet kuulemaan labratuloksia, niin kaikki voittaa.

Vierailija
52/84 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kuinkas sujuu se naisen metsästys perinteisiin sukupuolirooleihin tukeutuen? Ai ei ole yhtään onnistuttu nappaamaan. Hyvää se feministi luultavasti tarkoitti kun sua ohjeisti 😃.

Ööö ei... kyllä tuo on sellanen peruslaini mitä käytetään, kun yritetään osua arkaan paikkaan. Ei todellakaan tarkoita hyvää. Ja kato, sä itsekin oletat että ei onnistu perinteisillä sukupuolirooleilla, vaikkei kukaan ole sanonut niin.

Vierailija
53/84 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohteletko miehiä jotenkin kusipäisesti, kun toivottelet "siitä saatte"?

Ehkäpä tietynlainen, jätkämäinen kohtelu

Miksi "jätkämäinen tapa" olisi joku oikea ja ainoa tapa kohdella kanssaihmisiä?

Miksi oletat, että se miten kohtelet miehiä, on jotenkin universaali tapa kohdella ihmisiä? Jos sä haukut kavereitasi tai muita miehiä, mikä tae se on siitä, että muutkin miehet tekevät niin?

Menetkö lainaa pankista hakemaan vittuilemalla virkailijalle? Tai jos haluat ostaa talon, niin auot päätäsi ja piereskelet reteesti? Kännipäissä työpaikkahaastatteluun?

Jos sovitaan vaikka, että tästä lähtien kohtelet muita ihmisiä tavalla, jolla käyttäydyt kun haet asuntolainaa tai menet kuulemaan labratuloksia, niin kaikki voittaa.

Olipa reipas kasa olkiukkoja :D

Vierailija
54/84 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt en ihan ymmärrä. Siis pakotatko sä miespuoliset kaverisi pöllimetsään vai miksi vaimosi pitäisi sinne mennä? Ja ihan varmasti vaimoltasikin onnistuu se renkaiden vaihto paitsi että luuultavasti hän on fiksumpi ja hoitaa sen ostopalveluna. Mutta siis jos vaimollesi nakitetaan joku  miesten työ, niin minkä naisten työn itse aiot ottaa? Hankit, kirjoitat ja lähetät joulukortit. Älytöntä sontaa tämä avautumisesi eikä ole mitään tekemistä kohtelun kanssa, jollet sitten urputa kavereillesikin jostain pöllimetsästä :D.

Voihan vaimo asua talon ulkopuolella jos ei halua ottaa osaa sen lämmitykseen.

Mitä fiksua on maksaa rahaa renkaiden vaihdosta?

Joulukorttien lähettäminen ei ole työtä, se tekee ketä sellainen kiinnostaa.

Eikö nyt olisi vain helpompaa myöntää se seksuaalinen suuntautumisesi ja reippaasti ottaa poikaystävä? Voit sitten kehua hänen karvaista rintaa, vaimo tuskin siitä innostuu :D

Vierailija
55/84 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatte tuta tasa-arvoa oikein koko rahan edestä, ettäs tiedätte!

Minkä suuruisesta rahasummasta on kyse? 

Ja kukas sinä sitten olet? Mies? Nainen? Vanha? Nuori? 

Vierailija
56/84 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap luulee, että tasa-arvo on samanlaisuuden synonyymi. Tai sen että kaikki tekevät samaa kyvyistä riippumatta. Ap:n maailmassa jokaisen pitäisi saada olla lääkäri tai poliisi kyvyistä riippumatta, koska kaikki muu on epäreilua.

Jos niin kadehdit naisten osaa ap, niin miksi et ala elää naisellisesti? Julistaudu ja leikkauta itsesi naiseksi jos huvittaa. Sinähän saisit kaikki naiseuden edutkin ilman haittoja. Ei kuukautisia. Lihasvoimaakin enemmän. Ymmärtäisit miehiä täydellisesti.

Vierailija
57/84 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on osa väestä ilmeiseti hyvin vähän tekemisissä oikeiden ihmisten kanssa oikeassa elämässä. Itse näin naisena olisin hyvin kiitollinen jos voisin tulla kohdelluksi kuten ihminen. Tiedoksi, en menettäisi siinä mitään. Sen sijaan siinä että tulen kohdelluksi naisena menetän jatkuvasti jotain. Aikaani, vapauttani, tuloja, asemaa. Niin kauan kuin miehet joiden kanssa en meinaa ryhtyä minkäänlaiseen seksuaaliseen kanssakäymiseen (noin 99,9 % heistä) priorisoi kommunikaatiossamme ja yhteisissä asioissamne asioita jotka ei kiinnosta minua v*ttuakaan, menetän joka kerta mahdollisuuden asialliseen yhteistyöhön. Jos joku kokee antavansa minulle jotain erityisesti koska olen nainen, hän antaisi saman asian tuplana ja aidosti pyyteettömästi jos näkisi minut "hyvänä tyyppinä". Tietäisittepä urpot kuinka paljon menetettyjä mahdollisuuksia sukupuoli on elämääni tuonut.

Vierailija
58/84 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelle puhut? Minä, joka kirjoitin kaikkien oikeudesta etsiä omien mieltymysten mukaista kumppania (sis. myös perinteiset sukupuoliroolit) olen avioliitossa elävä heteronainen, joten ei naisten "metsästys" kiinnosta.

Vierailija
59/84 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelle puhut? Minä, joka kirjoitin kaikkien oikeudesta etsiä omien mieltymysten mukaista kumppania (sis. myös perinteiset sukupuoliroolit) olen avioliitossa elävä heteronainen, joten ei naisten "metsästys" kiinnosta.

Lisään vielä, että tunnen pareja, joissa on perinteiset roolit (eli moni mies on löytänyt naisen) ja huomaan kyllä miten se ahdistaa monia ja moni kokee sellaisen uhkana. Varsinkin naiset. Miehet yleensä antaa muiden elää omaa elämäänsä helpommin. Jostain syystä naiset kokee usein suurta tarvetta kontrolloida muita. Karkea yleistys.

Vierailija
60/84 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu, ap! Mä olen jo 55 vuotta kohdellut miehiä ja naisia samalla tavalla.