Aion jatkossa kohdella naisia samalla tavalla kuin miehiä
Saatte tuta tasa-arvoa oikein koko rahan edestä, ettäs tiedätte!
Kommentit (84)
No niin! Nyt sulla alkaa olla mahdollisuus saada se parisuhde.
Parempi niin kuin toisinpäin. Raavaalle heteromiehelle on kauhea ajatus, että toinen mies ajattelee hänestä samalla tavalla kuin hän naisista.
Olet tärkeän havainnon äärellä. Ihmisenä kohtelu on juurikin avainasemassa naisen saamisessa.
Vierailija kirjoitti:
Kohteletko miehiä jotenkin kusipäisesti, kun toivottelet "siitä saatte"?
Johdatteleva kysymys. Tulette kokemaan tasa-arvoa sen puhtaimmassa muodossa. Kestäkää se kuin miehet!
Ap
Minä en moiseen pystyisi. Arvostan naisia aivan liikaa.
T: M45
Mahtavaa, olet vihdoin kehittynyt ihmisenä!
N42
Vierailija kirjoitti:
Minä en moiseen pystyisi. Arvostan naisia aivan liikaa.
T: M45
Kun arvostat naisia liikaa, sinusta tulee kaverimies. Olet varmaan jo sen huomannutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johdatteleva kysymys. Tulette kokemaan tasa-arvoa sen puhtaimmassa muodossa. Kestäkää se kuin miehet!
Ap
Kyllä mä vaan arvostan tasa-arvoista vittuilua enkä odota että mulle pidetään ovia. Mitä muuta on tiedossa?
Kyllä nää pikku hiljaa edistyy täällä, hyvin hitaasti mutta varmasti.
Hienoa. Aiot siis kohdella naisia kuten ihmistä? Vai tarkoittaako aloitus, että kohtelet jotenkin huonosti isääsi, veljeäsi, miespuolisia ystäviäsi ja aiot jatkossa kohdella niin myös naisia? Eikö vaan olisi parasta opetella kohtelemaan kaikkia hyvin? Niin metsä vastaa kuin huudetaan, pitää paikkansa vielä tänäkin päivänä. Itse kohtelen kaikkia kanssaihmisiä samalla tavalla, riippumatta heidän sukupuolestaan, iästään tai painostaan. Kaikki me olemme ihmisiä. Kohdellaan siis kaikkia samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Parempi niin kuin toisinpäin. Raavaalle heteromiehelle on kauhea ajatus, että toinen mies ajattelee hänestä samalla tavalla kuin hän naisista.
Oh the irony! Paljastit juuri, mitä SINÄ kuvittelet raavaiden heteromiesten ajattelevan, sinä seksistinen sika.
Ap
Minä kannatan. Aion kohdella naistani ihan kuten miestäkin.
Saa aivan itse vaihtaa renkaat autoon, tehdä lumityöt, tehdä halkotytöt ja puut pölleiksi moottorisahalla metsästämme. Kun hän jää moottorikelkalla kiinni hankeen tai mönkijällä jänkään, hän saa aivan itse kaivaa 200 kg painavan koneen sieltä irti ja selvitä kotiin kuin mies. Turha tulla inisemään siitä, että painaa vain 50 kiloa eikä omista puoliakaan miesten lihaksista. Turha valittaa, että on raskaana eikä oikein pysty mahansa kanssa.
Saa luvan mennä myös miesten saunailtaan, käyttää miesten vaatteita, piereskellä ja juoda kaljaa ukkojen kanssa autojen tuunausiltamassa. Ei mitään tyttöjen iltoja ja naistenlehtiä meidän talouteemme. Ei myöskään kuukautissuojia, koska miehet eivät niitä käytä. Ei talon sisustamista. Eräkämppä, jossa hirvensarvet seinällä koristeena.
Seksiä harrastan hänen kanssaan kuten raavaan homomiehen kanssa harrastetaan eli vedän kakkoseen. Kehun hänen miehekästä ulkomuotoaan, viiksiään, lihaksiaan ja litteää rintakehää. Hyvä äijä on hyvä äijä.
Jos haluaa tulla kohdelluksi kuten mies niin saamansa pitää. Rusinoita ei voi poimia pullasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kyllä mä vaan arvostan tasa-arvoista vittuilua enkä odota että mulle pidetään ovia. Mitä muuta on tiedossa?
Tasa-arvoa joka asiassa. Pelkkää tasa-arvoa ilman erityisasemaa.
Ap
Hajosin. Tämä pitäisi lukea jokaisen "me kaikki olemme vain ihmisiä" -pellen.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa. Aiot siis kohdella naisia kuten ihmistä? Vai tarkoittaako aloitus, että kohtelet jotenkin huonosti isääsi, veljeäsi, miespuolisia ystäviäsi ja aiot jatkossa kohdella niin myös naisia? Eikö vaan olisi parasta opetella kohtelemaan kaikkia hyvin? Niin metsä vastaa kuin huudetaan, pitää paikkansa vielä tänäkin päivänä. Itse kohtelen kaikkia kanssaihmisiä samalla tavalla, riippumatta heidän sukupuolestaan, iästään tai painostaan. Kaikki me olemme ihmisiä. Kohdellaan siis kaikkia samalla tavalla.
Minä en ainakaan kohtele miehiä ja naisia samalla tavalla. En esimerkiksi kehu naisia komeiksi tai miehiä kauniiksi ja naisellisiksi, enkä pidä sellaista kohteliaana. Ja jos joku kuiskailisi korvaani, että olen ihana ihminen enkä ihana nainen niin saisi kyllä jäädä kuiskailemaan keskenään ja etsiä jonkun yhtä hörhön sukupuolineutraalius-ideologistin kumppanikseen.
laskuvarjojääkäri kirjoitti:
Saa aivan itse vaihtaa renkaat autoon, tehdä lumityöt, tehdä halkotytöt ja puut pölleiksi moottorisahalla metsästämme. Kun hän jää moottorikelkalla kiinni hankeen tai mönkijällä jänkään, hän saa aivan itse kaivaa 200 kg painavan koneen sieltä irti ja selvitä kotiin kuin mies. Turha tulla inisemään siitä, että painaa vain 50 kiloa eikä omista puoliakaan miesten lihaksista. Turha valittaa, että on raskaana eikä oikein pysty mahansa kanssa.
Saa luvan mennä myös miesten saunailtaan, käyttää miesten vaatteita, piereskellä ja juoda kaljaa ukkojen kanssa autojen tuunausiltamassa. Ei mitään tyttöjen iltoja ja naistenlehtiä meidän talouteemme. Ei myöskään kuukautissuojia, koska miehet eivät niitä käytä. Ei talon sisustamista. Eräkämppä, jossa hirvensarvet seinällä koristeena.
Seksiä harrastan hänen kanssaan kuten raavaan homomiehen kanssa harrastetaan eli vedän kakkoseen. Kehun hänen miehekästä ulkomuotoaan, viiksiään, lihaksiaan ja litteää rintakehää. Hyvä äijä on hyvä äijä.
Jos haluaa tulla kohdelluksi kuten mies niin saamansa pitää. Rusinoita ei voi poimia pullasta.
Taisit ymmärtää jotakin väärin...
Vai onko sinulla tapana esim määräillä, mitä miespuoliset kaverisi ja sukulaisesi tekevät vapaa-aikanaan... Onko miestem välillä normaalia mtös määrätä toisen miehen pukeutumisesta ja hygieniasta ja ruuasta? Sulla on melko outo kaveripiiri...
Nyt uuden linjan mukaisesti sinun pitää siis täysin lopettaa vaimon kontrollointi.
Vastaavasti kumpikin tekee samat kotityöt eikä enää jakoa miesten ja naisten töihin.
Seksiä kukin harrastaa silloin kun se itselle sopii eikä kumpikaan ole velvollinen suostumaan siihen toista miellyttääkseen, toimii molempiin suuntiin.
Nyt en ihan ymmärrä. Siis pakotatko sä miespuoliset kaverisi pöllimetsään vai miksi vaimosi pitäisi sinne mennä? Ja ihan varmasti vaimoltasikin onnistuu se renkaiden vaihto paitsi että luuultavasti hän on fiksumpi ja hoitaa sen ostopalveluna. Mutta siis jos vaimollesi nakitetaan joku miesten työ, niin minkä naisten työn itse aiot ottaa? Hankit, kirjoitat ja lähetät joulukortit. Älytöntä sontaa tämä avautumisesi eikä ole mitään tekemistä kohtelun kanssa, jollet sitten urputa kavereillesikin jostain pöllimetsästä :D.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tasa-arvoa joka asiassa. Pelkkää tasa-arvoa ilman erityisasemaa.
Ap
Hyvä. Naisena mua pännii kun huomaan, että mua kohdellaan varovaisemmin tai erilailla siksi kun olen nainen. Pännii myös kun näin naisten odottavan erityiskohtelua koska ovat naisia.
Loistava kiteytys. Naiset, jotka haluavat tulla kohdelluiksi kuin miehet eivät oikeasti halua tulla kohdelluiksi kuin miehet. He haluavat tulla kohdelluiksi naisina ja samalla arvostusta asioista, joista 95% heistä ei pysty.