Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Psykologia 2017 - muita hakijoita?

Vierailija
04.01.2017 |

En löytänyt mistään netistä keskustelua psykologian tämän kevään hausta...löytyykö täältä hakijoita? Itse haen 1. kertaa Jyväskylään. Tilastotieteen kirjan lukemisen aloitin pari viikkoa sitten ja tavoite on lukea noin 4-5h|pvä ennen kuin artikkelit julkaistaan. Ilmoittauduin myös valmennuskurssille joka alkaa huhtikuussa. Tiukka kevät tulossa, varsinkin kun mulla on kotihoidossa 1,5- vuotias lapsi. Mutta motivaatio on katossa! Minne te olette hakemassa ja olette jo lukemisen aloittaneet?

Kommentit (308)

Vierailija
301/308 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hain jo toistamiseen HTT enkä päässyt mihinkään. Tiedossa siis taas yksi työntäyteinen vuosi tämän päivän ja yliopistounelmieni välissä :(

Vierailija
302/308 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hain jo kolmatta kertaa, ja odotuksiakin oli. Olin treenannut tilastoja tosi paljon, ja alla hyvät pohjat aikaisemmista hakukerroista. Lisäksi kävin valmennuskurssin artikkeleista. Vaan ei vieläkään onnistunut, eikä sisäänpääsy ollut edes lähellä. Harvoin olen tuntenut itseäni niin huonoksi ja tyhmäksi kuin tulosten jälkeen. Onneksi olo on jo parempi, oli aika synkkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/308 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tampere kutsuu syksyllä! En voi uskoa todeksi!

Sama täällä, siellä siis nähdään!

En kyllä kokeen jälkeen uskonut, että voisin päästä sisään psykalle. Olin varautunut henkisesti jo kolmanteen hakukertaan.

Vierailija
304/308 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä kaikille, jotka ette päässeet sisään. Toivottavasti ensi vuonna sitten lykästää teitäkin!

Vierailija
305/308 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tampere kutsuu syksyllä! En voi uskoa todeksi!

Sama täällä, siellä siis nähdään!

En kyllä kokeen jälkeen uskonut, että voisin päästä sisään psykalle. Olin varautunut henkisesti jo kolmanteen hakukertaan.

Sama, jo pääsykokeessa mietin, että miten viettäisin seuraavan välivuoden. :D Mikään ei oo mun elämässä tullut yhtä puun takaa kuin tää opiskelupaikka...

Vierailija
306/308 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Perustin uuden Psykologia 2018-keskustelun! sinne vaan kaikki uudet hakiat ja rannalle jääneet.

https://www.vauva.fi/keskustelu/3067511/psykologia-2018

Vierailija
307/308 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
308/308 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä jo valmistuneita?