mistä löytäisin tällaisen lihavan tytön/nuoren naisen? vol.2
Edellinen poistettiin, kun läskivihaajatrollit hyökkäsivät pilaamaan ketjun. Olen fat admirer ja tämä EI OLE trolli tmv.
Eli siis:
-160-175 cm
-Bmi vähintään 27, mieluiten 40+
-Iso plus jos olet gainer eli lihotat itseäsi, mutta ainakaan ei sellainen joka laihduttaa/haluaa laihtua
-Vatsa- ja selkämakkarat, mielellään myös allit, kaksoisleuka ja rasvarengas sen alla
-Pukeutuu massamuodin mukaisesti, esim kun bomber jacketit ja juoksutrikoot ovat muotia, käyttää niitä
-Pukeutuu tiukkoihin muodot esiintuoviin vaatteisiin, niin että makkarat näkyvät, eikä esim avoimia kaula-aukkoja
-Brune, pitkät hiukset, normaali hiusmalli. Ruskeita hiuksia preferoin mustiin, kastanjan, pähkinän, suklaanruskea suosikkisävyjä
-Ei tatuointeja ja lävistyksiä (pl.korvikset)
-Ei polta eikä käytä kannabista tms, juo kohtuudella tai on absolutisti
-Ei ole wt amis-tyyppiä
-Ikä mieluiten 16-22v
-plussaa jos välimerenmaalainen (Etelä-Eurooppa, Pohjois-Afrikka, Lähi-itä), ainakin puoliksi, ei näytä ihan suomalaiselta
Itse olen parikymppinen 175 cm 70-80 kg ruskeahiuksinen muotia seuraava ja classysti pukeutuva jätkä pk-seudulta. Ig, kik, snap löytyy.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Voitko kertoa ig -tunnuksen? Haluan ensin nähdä sinut.
En täällä viitsi jakaa... Etkö itse voi kertoa? Vaikka sähköpostilla voitaisiin kertoa ne
Vierailija kirjoitti:
Mun insta on krisuboii jos kiinnostaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun insta on krisuboii jos kiinnostaa..
Omgg oot nii Qmis 😍😍😘😘
Sulta 22v, 170 cm 105 kg tytöltä piti kysyä että ootko tyytyväinen nykyiseen painoon vai haluatko laihtua, yritätkö olla enää lihomatta? Mitkä on sun ig ja kik? Tai sähköposti?