Olen toinen nainen, perustelkaa, mitä teen väärin
Eli siis minä olen se toinen nainen. Miehellä pitkähkö avoliitto ja lapsi. Hänen naisensa antaa noin kerran vuodessa, mies haluaisi tietysti useamminkin. Hänen naisensa sanonut, että voi hakea seksiä muualta, jos ei "kerran vuodessa nopea lähetyssaarnaaja" kelpaa.
Mies lähestyi minua asian tiimoilta. Mitä teen väärin, jos mies saa tarpeensa tyydytettyä? Av-mammat, estradi on teidän.
Kommentit (199)
Minäkin olen toinen nainen ja myös ensimmäinen.
Pettämisen syyllinen on vain ja ainoastaan parisuhteessa pettävä henkilö, ei toinen nainen tai mies.
Tälläisessä seksisuhteessa, varsinkin pidemmässä sellaisessa tietty rehellisyys on tarpeen, muuten suhteella ei ole mahdollisuuksia.
Mies tai nainen saattaa valehdella jos siitä on hänelle hyötyä - saa seksiä. Mutta esim mulla oli ko. Miehen kanssa jo takana 4 vuoden työ- ja ystävyyssuhde, näissä ei valehdella. Eli todella tiedän, että seksiä ei rakastajani suhteessa ole olut pitkään aikaan uhan samalla lailla kun tiedän vaimon ja lasten saamat joululahjat tai vaikka viikonloppuna kylässä käyneet vieraat.
Niin me hoidamme keskenämme sen seksin, mitä ei kotona saada, olemme myös ystäviä ja ja ystävät puhuvat kaikesta maan ja taivaan välillä. Paria meistä ei tule, eikä sellaisesta haaveilla. Emme ole rakastuneita, tämänkäön vuoksi valheille ei ole tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Eli siis minä olen se toinen nainen. Miehellä pitkähkö avoliitto ja lapsi. Hänen naisensa antaa noin kerran vuodessa, mies haluaisi tietysti useamminkin. Hänen naisensa sanonut, että voi hakea seksiä muualta, jos ei "kerran vuodessa nopea lähetyssaarnaaja" kelpaa.
Mies lähestyi minua asian tiimoilta. Mitä teen väärin, jos mies saa tarpeensa tyydytettyä? Av-mammat, estradi on teidän.
Mikä väärin?
- uskot miehen (patologinen valehtelija) puheisiin kerran vuodessa saadusta seksistä aviopuolisoltaan
-perustelet omaa suhdettasi miehen tarpeiden tyydytyksellä (provo)
Tänne ei kannata tollasta kirjottaa ap :D Naiset alkaa riehua ihan huolella 😂 luulevat olevansa miehillensä se ihanin ja haluttavin.
Kyllä vaimot ovatkin. Miksi mies jäisi muuten vainon kanssa. Tyhmä toinen nainen kuvittelee olevansa muuta kuin vienäri jonne lasti lasketaan. Jos sairastut äkillisesti, tuleeko mies luoksesi?Ei. Jos välittäisi, tulisi
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vaimot ovatkin. Miksi mies jäisi muuten vainon kanssa. Tyhmä toinen nainen kuvittelee olevansa muuta kuin vienäri jonne lasti lasketaan. Jos sairastut äkillisesti, tuleeko mies luoksesi?Ei. Jos välittäisi, tulisi
Miksi ihmeessä fuckbuddyn pitäisi tulla luokseni jos sairastun? Sitä varten minulla on lähiomaiset ja ystävät.
Vapaitakin kunnon miehiä löytyy, niin miksi tuhlata aikaansa varattuihin joiden kanssa ei ole tulevaisuutta. Tietty jos ei haaveile omasta perheestä niin varattu pano on varmaan ok.
Miehet usein valehtelevat omasta tilanteestaan saadakseen seksiä. Varattuihin ei kannata koskaan sekaantua.
Mies ei ikinä jätä perhettään toisen naisen takia. Jos sulle riittää satunnainen seksi ja tuo on myös vaimolle fine, niin sillon ei tuo olekaan väärin.
Mutta. Ikinä et voi tietää millainen heidän suhteensa oikeasti on, olet vain sen tiedon varassa mitä mies sinulle puhuu. Valitettavan usein vaan tahtoo olla niin että mies on valehteleva kusipää ja vedättää vaimoaan ja sinua. Näitä miehiä on baarit ja tinderit pullollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies lähestyi minua asian tiimoilta. Mitä teen väärin, jos mies saa tarpeensa tyydytettyä? Av-mammat, estradi on teidän.Mikä väärin?
- uskot miehen (patologinen valehtelija) puheisiin kerran vuodessa saadusta seksistä aviopuolisoltaan
-perustelet omaa suhdettasi miehen tarpeiden tyydytyksellä (provo)
Jos toinen nainenkin haluaa vain seksiä? Niin onhan se tarpeiden tyydytystä molemmin puolin! Ja miksi naisella olisi vastuu huolehtia, ettei mies petä omaa vaimoaan..? Mies on sanonut että vaimolle ok, niin ok. Ei ole hänen ongelma ruveta selvittelemään oliko vale vai ei. Miehellä on ihan itsellään vastuu parisuhteestaan.
Paljas penikseni on ollut yli 100 naisen suussa - haluatko kysyä jotain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua tätä hysteriaa siitä että mies panee muita. Mitä se on sulta pois niin kauan kun mies panee sua silloin kun haluat, palaa aina kotiin huolehtimaan perheestään, ja pysyy taudittomana?
Nainen35
Et ole sellaisesta henkisestä suhteesta ja sitoutumisesta puolisoiden välillä koskaan kuullut tai havainnut merkkejä? En ihmettele, jos et ole, kun vaikutat että et, varsinkaan kovin syvällisellä tasolla.
No naisethan tässä vaativat yksiavioisuutta kaikilta paitsi siltä mieheltään. Olemalla naisen kimpussa jatketaan kulttuuria jossa miehellä on ikuinen oikeus pettää. Pitäkää hauskaa siinä avioliitossanne, me muut naiset komeroidumme ja säilymme neitsyinä ja arvokkaina.
Miksi teidän pitää neitsyinä pysyä? On niitä vapaitakin miehiä.
Minä en luota ihmiseen , sen enempää naiseen kuin mieheenkään, joka tietäen tilanteen paneskelee varattua.
Siis en myöskään mieheen.
En ottaisi vaikkapa neuvonantajaksi enkä uskoisi asioitani sellaisen hoitoon.
En pystyisi heidän oikeudenmukaisuuteensa luottaa enkä siihen sellainen ihminen pystyy ajattelemaan seurauksia pidemmän päälle ja kaikkien kannalta.
Ymmärrän toki etten useinkaan tiedä tuollaisesta tai en tiedä koko tilannetta.
Mutta arvostan suoraselkäisyyttä niin paljon molemmissa sukupuolissa.Samaa mieltä. Pettämistä on monenlaista enkä luota yhteenkään ihmiseen, joka valehtelee, huijaa ja tietoisesti satuttaa läheisiään saadakseen omat tarpeensa tyydytettyä. En arvosta sellaisen ihmisen ystävyyttä, en ottaisi sellaista ihmistä hoitamaa omaisuuttani tai ylipäätään asioitani, koska oletan, että ihminen, jonka on helppo puukottaa muita selkään, tekee sen väistämättä ennemmin tai myöhemmin myös muilla elämänalueilla. En haluaisi tuollaisia arvoja omaavan ihmisen esim. lasteni lähelle, koska haluan, että lapsistani kasvaa suoraselkäisiä, rehellisiä ja empaattisia ihmisiä.
En tiedä, missä vaiheessa on arvomaailma niin muuttunut, että on jotenkin hienoa ja hyväksyttävää valehdella läheisilleen. Tiedän, että elämä ei ole mustavalkoista ja tiedän, että ihmiset tekevät virheitä mutta silloin ne virheet myönnetään ja asiat selvitetään eikä peitellä eikä salata eikä ainakaan ihannoida lupauksiaan pettävää ja valehtelevaa ihmistä. En ole täydellinen itsekään mutta en tahdo elää myöskään valheessa.
Hivenen off-topic mutta minä tiedän erinomaisen esimerkin elävästä elämästä. Eräässä aikaisemmassa työpaikassani oli mies, joka säännönmukaisesti paneskeli likimain kaikkia joiden haarat vain aukesivat. Kyseinen mies oli ja on edelleen erittäin rikkaissa naimisissa ja hänellä on pari lasta. Kun hänen kanssaan on tekemisissä hän antaa erinomaisen ensivaikutelman siitä kuinka reilu ja rehellinen hän oikein onkaan ja myös todella mukava. Ymmärrän siis oikein hyvin miksi hänellä niitä naisia riittää.
Kun hänen kanssaan onkin vähän enemmän tekemisissä on päivänselvää, että korkea asema firmassa on saatu suhteilla, hän ei itse uskalla koskaan olla mitään mieltä mistään ja yleensä ottaen kun hänen suunsa avautuu, sieltä tulee ulos puolitotuuksia, kiertelyä ja kaartelua sekä silkkoja törkeitä valheita. Viime aikoina hän on kuulemma kunnostautunut toimimalla työtovereidensa asioihin liittyvänä tietotoimistona suoraan uudelle toimitusjohtajalle.
Hän saattaa olla poikkeus, joka vahvistaa säännön, mutta epäilen, koska olen huomannut muissa työpaikoissa miehissä (ja naisissa) samaa ilmiötä. Lähtökohtaisesti siis, jos huomaat että henkilö on kyvykäs pettämään omaa tyttö-/poikaystäväänsä, avo- tai aviopuolisoaan, mitä luultavammin hän päästelee suustaan muutenkin sellaista potaskaa että oksat pois. Itse en näitä juttuja sivusta seuranneena kertakaikkiaan enää pysty työasioissa 100% luottamaan kehenkään, jonka tiedän pettävän puolisoaan.
No riippuu siitä mitä ap elämältäsi toivot. Kun minä olin elämässäni toinen nainen, omatuntoni kyllä kolkutti, koska olin mukana valehtelemassa miehen vaimolle. En ole hänestä vastuussa, mutta kyllähän minä nyt ihmisenä ymmärsin, kuinka törkeä petos häntä kohtaan on, ja valitsin osallistumisen siihen. Vähän niinkuin kiusaajan touhuja puuttumatta siihen seuraava on passiivinen kiusaaja. Mut suurin väärin tekeminen tapahtui mulle itselleni. Se että suostuu johonkin salaiseen, jonkun selän takana, piilossa, kertoo plajon siitä, ettei arvosta itseään. Toisen naisen osa on toisarvoinen osa. Jos mies arvostaisi sinua, hän tunnustaisi sinut päivänvalossa, myös vaimolleen. Nyt hän hyväksikäyttää sekä sinua, että vaimoa saadakseen omat tarpeensa tyydytettyä. Vaikka et itse tajuaisikaan, se, että suostuu salaiseksi ihmissuhteeksi, on itsensä kaltoin kohtelemista. Itselläni meni vuosia päästä niistä traumoista jota se "nurkissa luikkiminen" aiheutti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulle tulisi hyväksikäytetty olo, jos olisin miehelle vain nukke, joka hänet tyydyttää.. Jos et muunlaista suhdetta etsi ja olet tyytyväinen siihen, että mieheltä saat vain seksiä niin sitten asia on eri.
Yleensähän nimenomaan se toinen nainen saa kaiken tavoittelemisen arvoisen. Hellyyttä, rakkautta, aikaa, matkoja, ruusuja, koruja, keskustelua ja läheisyyttä. Joku muu saa hoitaa siivoukset, pyykinpesut ja räkänokat. Kukin valitkoon osansa.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei ikinä jätä perhettään toisen naisen takia. Jos sulle riittää satunnainen seksi ja tuo on myös vaimolle fine, niin sillon ei tuo olekaan väärin.
Mutta. Ikinä et voi tietää millainen heidän suhteensa oikeasti on, olet vain sen tiedon varassa mitä mies sinulle puhuu. Valitettavan usein vaan tahtoo olla niin että mies on valehteleva kusipää ja vedättää vaimoaan ja sinua. Näitä miehiä on baarit ja tinderit pullollaan.
Jaajaa kyllä minä vaan tiedän monta jotka ovat jättäneet vaimon toisen naisen takia. Ei vaimo mikään ihmeellinen pyhä lehmä ole, jota parempaa ei vaan voi olla. Lähteväthän vaimotkin joskus puutarhureiden matkaan, kun omassa miehessä joku mättää.
Vierailija 64/64.
Taas yksi naiivi nainen. Kuvitteletko, että 4 vuoden työkaveruuden ja seksisuhteen ja ystävyyssuhteen vuoksi mies ei voisi valehdella sinulle? Mitä
todennäköisemmin hän valehtelee. Te vasta olettekin "ystäväpari", valehtelette itsellenne, puolisoillenne ja toisillenne.
Se, että hän saa sinulta seksiä ja ystävyyttä ei takaa sitä, että hän olisi sinulle sen rehellisempi kuin on vaimolleen. Eikä myöskään se takaa miehen rehellisyyttä sinua kohtaan että olette ns. samalla viivalla eli että myös itse petät puolisoasi . Rehellisyyttä ei takaa myöskään se, että ette ole rakastuneita ettekä aio koskaan olla pari.Työkaverimiehelläsi voi hyvinkin olla seksiä myös kotona. Miksei myös muualla. Hän voi olla myös maksullisissa käyvä tai maksullisten entinen käyttäjä, jolla kävi tuuri kun työpaikalta löytyi ilmainen nainen samaan tarkoitukseen. On todella naiivia kuvitella, että teidän seksisuhteemme vuoksi mies olisi sinulle rehellinen! Ei miehet kerro teille toisille naisille myöskään todellisia syitä sille, miksi kotona ei saa seksiä (jos ylipäänsä näin edes on) .
Miksi hän valehtelisi sinulle? No juuri siksi, että tämä tarina seksittömästä kotielämästä palvelee tarkoitusta paremmin eli seksisuhde kanssasi jatkuu todennäköisemmin tai ainakin mutkattomammin kanssasi, kun maalailee vaimosta täysin haluttoman kuvan. Todellisuudessa et voi tietää mitä siellä makuuhuoneessa tapahtuu, kun et ole katsomassa. Toisaalta onko sillä ylipäänsä sinulle väliä? Ja jos on niin miksi ihmeessä?
Neljässä vuodessa et myöskään vielä tunne ihmistä. On luonnehäiriöisiä kaksoiselämää eläviä ihmisiä, joiden todellinen luonne paljastuu vasta vuosikymmenienkin jälkeen. Miten ihmeessä oletat tämän työkaveri/seksisuhdemiehen olevan rehellinen juuri sinulle? Uskomatonta typeryyttä ja itsensä toisten yläpuolelle nostamista on kuvitella, että sinulle hän ei valehtelisi!! Taidat nyt yliarvioida omat taitosi tunnistaa valehtelija.
Moraalisen ajattelun tasosi on myös kehittymätöntä, jos kuvittelet, että vain pettävällä on vastuu tekemisistään. Myös sinulla on moraalinen vastuu omista teoistasi ja se, ei koske vain vastuuta puolisoa kohtaan. Sinä elät yhteisössä muiden ihmisten kanssa. Voit joko kunnioittaa ja kohdella ihmisiä, myös niitä, joiden kanssa et suoraan ole tekemisissä, joko hyvin tai voit sulkea silmäsi omalta vastuullasi, koskien niitä ihmisiä kohtaan, joihin tekosi välillisesti vaikuttavat.
Huomaat vamasti oman moraalisen vastuusi seksisuhdemiehesi puolisoa ja hänen perhettään kohtaan sitten kun jäätte kiinni! Toistaiseksi voit vielä valehdella itsellesi että sinulla ei ole vastuuta. Tottakai sinulla on moraalinen vastuu kaikista omista teoistasi! Et ole irrallinen ihminen jossain tyhjiössä. Myös sinulla on moraalinen vastuu toisista ihmisistä. Yhteisö ei katso hyvällä niitä ihmisiä, jotka toisia ihmisiä itsekkäästi satuttavat. Tätä varten on olemassa vankilat, lait yms. Pettäminen ei ole rikos, mutta se voi johtaa sellaisiin tapahtumaketjuihin, jolloin tapahtuu rikoksia (esim. perhesurmat).
On uskomatonta, kuinka tältäkin palstalta saa jatkuvasti lukea kuinka kehittymätöntä joidenkin ihmisten moraalinen ajattelu on. Yhtään omaa napaa pidemmälle ei ajatella ja ulkoistetaan oma vastuu asiasta.
Miksi täällä puhutaan vain miehen tarpeista, niiden tyydyttämisestä? Minulla on suhde varattuun mieheen hyvän seksin vuoksi. En kaipaa seurustelusuhdetta, mutta fyysistä kontaktia kyllä ja tämä "järjestely" sopii minulle enemmän kuin hyvin. Komea, koulutettu mies ja helppoa yhdessä oloa. Ja kyllä, olen itsekäs mutta moraaliset dilemmat ovat miehen, eivät minun asioitani. Jos se en olisi minä, se olisi joku muu.
Miehet ovat hyviä puhumaan naisille niitä asioita, joita naiset haluavat kuulla. Toiset naiset tuskin haluavat kuulla kuinka upeaa ja kiihkeää seksi on kotona vaimon kanssa ollut viime yönä tai että ostin vaimolle vielä kalliimman korun kuin sinulle.
.Kuulin kerran erään miehen ohjeistavan poikaansa näin: "Naisten kanssa pärjää kun puhuu niille asioita, joita he haluavat kuulla".
Hyvin uppoaa naisiin miesten puheet ja näitä satusetiä riittää.
Poimit rusinat pullasta. Miehen vaimo kantaa vastuun. Lisäksi olet hyväuskoinen hölmö. Kun parempi osuu kohdalle, niin sitten jäät lehdellä soittelemaan. Ja voi se routakin porsaan kotiin ajaa.
Teot kertovat enemmän kirjoitti:
Miehet ovat hyviä puhumaan naisille niitä asioita, joita naiset haluavat kuulla. Toiset naiset tuskin haluavat kuulla kuinka upeaa ja kiihkeää seksi on kotona vaimon kanssa ollut viime yönä tai että ostin vaimolle vielä kalliimman korun kuin sinulle.
.Kuulin kerran erään miehen ohjeistavan poikaansa näin: "Naisten kanssa pärjää kun puhuu niille asioita, joita he haluavat kuulla".
Hyvin uppoaa naisiin miesten puheet ja näitä satusetiä riittää.
Joo aivan varmasti suurinosa näistä pettäjämiehistä on miehiä joilla seksi on NIIIN KIIHKEÄÄ kotona ja kalliita koruja vaan ostellaan xD
Raiskaus ei ole seksiä vaan väkivaltaa.