Olen toinen nainen, perustelkaa, mitä teen väärin
Eli siis minä olen se toinen nainen. Miehellä pitkähkö avoliitto ja lapsi. Hänen naisensa antaa noin kerran vuodessa, mies haluaisi tietysti useamminkin. Hänen naisensa sanonut, että voi hakea seksiä muualta, jos ei "kerran vuodessa nopea lähetyssaarnaaja" kelpaa.
Mies lähestyi minua asian tiimoilta. Mitä teen väärin, jos mies saa tarpeensa tyydytettyä? Av-mammat, estradi on teidän.
Kommentit (199)
Itsepä siitä kärsit tai nautit! Mikäpä minä olen sinun valintoihisi puuttumaan.
Osallistut aviorikokseen jos nait miehen kanssa, joka on aviossa.
Vierailija kirjoitti:
Naisen ainoa ylpeys on oma perhe. Siksi pidetään itkien parkuen siitä kiinni ja on syytettävä toista naista koska miehen kyseenalaistaminen rikkoisi perheen. Naiset ovat nössöjä kun ottavat miehen ja sitten ruikuttavat kun pervomies petti. Vähän kuin syyttäisi huumeenmyyjää heroiinin vaikutuksista.
Seksi on luonnonilmiö ja miehet on tehty naimaan useita naaraita. Näin on kaikissa lajeissa. Koska miehet on tehty naimaan, on joidenkin naisten suostuttava siihen.
Tässäpä oiva satiiri! Hyvin kirjoittettu. Tosi korni. Loppua kohden vain paranee koko ajan. Lopulta nauroin vedet silmissä. :DDD
Olen itsekin vaimo ja minulla on aivan uskomattoman ihana puoliso ollut jo 31 vuotta.
Tuo, että pääsee vaimo helpommalla kun on jokin paikka jossa käydä purkamassa lastinsa on minulle vain muistona yliseksuaalisesta isästäni, joka aina helman nähdessään"refleksin omaisesti" kaatoi naisen kun naisen , sai äitiparka lepoa välillä, eikä se tuntunut äitiä haittaavan. Oma puolisoni on sitä lajia, jolla vain ja ainoastaan mielenkiinto kohdistuu omaan puolisoon niin henkisesti kuin fyysisesti. Tasapaino ja luottamus kohdallaan.
Käy vaan sääliksi niitä sinisilmäisiä nuoria naisia, jotka kuvittelevat saavansa varatun miehen vaimon paikan ja vielä kyselevät että mitä väärää he tekevät. He tekevät väärin lähinnä itseään kohtaan, jos suostuvat jalkavaimon osaan. Ei se petturimies tapojaan muuta . Jos ero tuleekin niin niin uutena vaimona saa hyvin pian kokea olevansa petetty vaimo.
Jotta silviisii
Oletko tavannut tämän miehen puolison ja kysynyt häneltä, mitä hän tuumii asiasta? Jos et, tee se.
Aloittajalle: Et tee mitään väärin. Kahden ihmisen välinen suhde, silloin kun se ei loukkaa heitä tai muita läheisiä, on heidän asiansa. On sitten kysymys pelkästä seksisuhteesta tai sielunkumppanuudesta.
Mitä väärää teet?
Mitä väärää tekee työkaveri, joka kuuntelee, kun kollega paljastaa jostain toisesta ihmisestä intiimejä asioita ja puuttuu sitten näiden väleihin antamalla neuvoja, ohjeita ja ihan konkreettisia tekoja, joilla tämä kollega voi jatkaa tämän ihmisen piinaamista? Eihän hän itse piinaa, eikä hauku eikä paljasta noloja yksityiskohtia, joten onko siinä mitään väärää, vaikka asioihin puuttuukin kulisseissa ja antaa tukensa kollegan ikävälle käytökselle. Kun se kollegan piinaama henkilö on kollegan mukaan ihan tyhmä ja ansaitsee kaiken pahan....
Mitä väärää tekee tyttäresi, kun hän naureskelee luokkakaverille, joka kiusaa nynnyä luokkakaveria? Itsepä se on erilainen ja ärsyttävä, kun ei saa sanaa suustaan. On ihan oikein, että tuollaisille näytetään, mitä seuraa, jos ei osaa olla niin kuin muut. Tyttäresi ei itse kiusaa mutta neuvoo ja auttaa ja hymyilee vieressä, kun tämä toinen kiusaa.
Mitä väärää tekee miehesi, kun hän neuvojesi mukaan muuttaa äitinsä luokse, jotta sinä voit saada yksinhuoltajakorotuksen sekä asumistukea? Ketä siinä muka loukataan? Kuka kärsii?
Onko ylipäätään väärin satuttaa ihmisiä, joita ei tunne? Tekisitkö saman ystävällesi? Tyttärellesi? Sisarellesi? Miksi joku tuntematon olisi yhtään sen vahvempi kuin vaikkapa se tyttäresi, kun saa selville pettämiskuvion? Ymmärrätkö, mitä voi seurata tästä sinun mielestäsi niin kovin näppärästä salapaneskelusta? Johonkuhun voi sattua ja pahasti. Lapset voivat menettää isänsä tai äitinsä - vuosiksi ja ehkäpä lopullisesti. Meillä ihmisillä on erilaisia voimavaroja enkä tasan tarkkaan rupeaisi leikkimään kenenkään toisen voimavaroilla venäläistä rulettia. Pidän sitä vastuuttomana ja erittäin itsekkäänä tekona. Onko hyvä pano oikeasti tärkeämpää kuin esim. puolison mielenterveys?
Nopea tarina, jossa kukaan ei mielestään tehnyt yhtään mitään väärin. Mies löysi toisen naisen ja halusi erota. Vaimo masentui. Lapset jäivät äidille kun eihän mies nyt sentään halunnut uutta onneaan pilata entisen elämän taakoilla. Kun vaimo erittäin pahan vuoden jälkeen kiipesi suosta, oli esiteini-ikäinen tytär romahtanut. Ja kuuden vuoden jälkeen on edelleen esim. työ- ja opiskelukyvytön. Kenen syy vai onko tämä niitä "elämässä sattuu ja tapahtuu"-tarinoita? Vai olisiko jotain voinut jossain vaiheessa tehdä toisin?
Tässäkään tarinassa se syy ei varmasti ole tämän isän uuden puolison. Mutta omalta osaltaan hän kyllä osallistui ja kovastikin tähän tarinaan. Hän oli se, joka halusi nopeasti naimisiin ja vauvan. Hän oli se, joka ei halunnut miehen vanhaa elämää omiin nurkkiinsa. Hän oli se, joka korosti, että kaksi kertaa kuussa tapaaminen yhden yön yli on maksimi, mitä lapset voivat heillä oleskella. Mutta hän ei tietenkään ole vastuussa toisen lapsista eikä tuntemattomien elämästä.
Jos syyllistä etsitään, on vika tietysti aina siinä tekijässä, isässä ja äidissä ja heidän päätöksissään, tekemisissään ja tekemättä jättämisissään. Mutta en ehkä tuona uutena vaimona oman lapsen kanssa tuntisi oloani kovin hyväksi, kun olen omalta osaltani tuhonnut yhden nuoren elämänä omilla itsekkäillä päätöksilläni.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väärää teet?
Mitä väärää tekee työkaveri, joka kuuntelee, kun kollega paljastaa jostain toisesta ihmisestä intiimejä asioita ja puuttuu sitten näiden väleihin antamalla neuvoja, ohjeita ja ihan konkreettisia tekoja, joilla tämä kollega voi jatkaa tämän ihmisen piinaamista? Eihän hän itse piinaa, eikä hauku eikä paljasta noloja yksityiskohtia, joten onko siinä mitään väärää, vaikka asioihin puuttuukin kulisseissa ja antaa tukensa kollegan ikävälle käytökselle. Kun se kollegan piinaama henkilö on kollegan mukaan ihan tyhmä ja ansaitsee kaiken pahan....
Mitä väärää tekee tyttäresi, kun hän naureskelee luokkakaverille, joka kiusaa nynnyä luokkakaveria? Itsepä se on erilainen ja ärsyttävä, kun ei saa sanaa suustaan. On ihan oikein, että tuollaisille näytetään, mitä seuraa, jos ei osaa olla niin kuin muut. Tyttäresi ei itse kiusaa mutta neuvoo ja auttaa ja hymyilee vieressä, kun tämä toinen kiusaa.
Mitä väärää tekee miehesi, kun hän neuvojesi mukaan muuttaa äitinsä luokse, jotta sinä voit saada yksinhuoltajakorotuksen sekä asumistukea? Ketä siinä muka loukataan? Kuka kärsii?
Onko ylipäätään väärin satuttaa ihmisiä, joita ei tunne? Tekisitkö saman ystävällesi? Tyttärellesi? Sisarellesi? Miksi joku tuntematon olisi yhtään sen vahvempi kuin vaikkapa se tyttäresi, kun saa selville pettämiskuvion? Ymmärrätkö, mitä voi seurata tästä sinun mielestäsi niin kovin näppärästä salapaneskelusta? Johonkuhun voi sattua ja pahasti. Lapset voivat menettää isänsä tai äitinsä - vuosiksi ja ehkäpä lopullisesti. Meillä ihmisillä on erilaisia voimavaroja enkä tasan tarkkaan rupeaisi leikkimään kenenkään toisen voimavaroilla venäläistä rulettia. Pidän sitä vastuuttomana ja erittäin itsekkäänä tekona. Onko hyvä pano oikeasti tärkeämpää kuin esim. puolison mielenterveys?
Nopea tarina, jossa kukaan ei mielestään tehnyt yhtään mitään väärin. Mies löysi toisen naisen ja halusi erota. Vaimo masentui. Lapset jäivät äidille kun eihän mies nyt sentään halunnut uutta onneaan pilata entisen elämän taakoilla. Kun vaimo erittäin pahan vuoden jälkeen kiipesi suosta, oli esiteini-ikäinen tytär romahtanut. Ja kuuden vuoden jälkeen on edelleen esim. työ- ja opiskelukyvytön. Kenen syy vai onko tämä niitä "elämässä sattuu ja tapahtuu"-tarinoita? Vai olisiko jotain voinut jossain vaiheessa tehdä toisin?
Tässäkään tarinassa se syy ei varmasti ole tämän isän uuden puolison. Mutta omalta osaltaan hän kyllä osallistui ja kovastikin tähän tarinaan. Hän oli se, joka halusi nopeasti naimisiin ja vauvan. Hän oli se, joka ei halunnut miehen vanhaa elämää omiin nurkkiinsa. Hän oli se, joka korosti, että kaksi kertaa kuussa tapaaminen yhden yön yli on maksimi, mitä lapset voivat heillä oleskella. Mutta hän ei tietenkään ole vastuussa toisen lapsista eikä tuntemattomien elämästä.
Jos syyllistä etsitään, on vika tietysti aina siinä tekijässä, isässä ja äidissä ja heidän päätöksissään, tekemisissään ja tekemättä jättämisissään. Mutta en ehkä tuona uutena vaimona oman lapsen kanssa tuntisi oloani kovin hyväksi, kun olen omalta osaltani tuhonnut yhden nuoren elämänä omilla itsekkäillä päätöksilläni.
Harvinaisen hieno kirjoitus
Näitä on mielenkiintoista lukea, kuinka ihmiset ajattelevat seksistä ja seksin harrastamisesta, pettämisestä jos suhteessa ei ole seksiä jne... Minulla on suhde naimisissa olevaan perheellisen mieheen ja järjestely tyydyttää molempia. Nautimme seksistä yhdessä, en halua kuitenkaan parisuhdetta ja hän pitää kulissinsa yllä. Hän on hauskaa seuraa ja seksi on timanttista. Mitään romanttisia tunteita minulla ei ole seksisuhteen aikanakaan herännyt. Tätä on jo jatkunut hyvän aikaa eikä loppua näy.
Minulla taas se ilmeisen tavallinen tarina, itse olen vapaa ja suhteessa varattuun mieheen. Mies sanoo, että kotona ei läheisyyttä, eikä tietty seksiäkään, ovat lähinnä kämppistasolla. Vaimon analyysi suhteesta voi olla jotain muuta ja enhän minäkään tiedä, mikä tilanne oikeasti on, mies voi valehdella, kuten kuka tahansa. Onneksi itselleni en ole tässä sormuksesta ja ko miehestä haaveilemassa, en siis odota hänen jättävän vaimoaan minun takiani, harvoin kai niin tapahtuu, vaikka vaimo olisi oikeastikin ties mikä kivireki miehelle, eivät eroa.
Miten mammat voivat osoittaa tässäkin asiassa kateellisuuden merkkejä?
Vierailija kirjoitti:
On se jännä miten kaikki vaimot leikkivät olevansa juuri kunnioitettuja ja korkea-arvoisia mutta toinen nainen ja muut naiset ylipäätään pahoja. Se aggressio mikä tästä kumpuaa kertoo paljon. Naisille on oikeasti vaikeaa se että miehet ovat moniavioisia. Sen takia naiset ovat aina vihanneet toisiaan. Muut naiset ovat uhka naisen omalle suhteelle, miksi naista kiinnostaisi muuten? Seksi on vain seksiä, ei siihen mitään häpäisyä liity. Jos liittyy, kannattaa miettiä onko itsekään kovin arvostettu. Miehet kun ovat itse ilmoittaneet yhdeksi motiivikseen avioliitossa säännöllisen seksin.
T: Se sama lesbo joka säälii heteronaisia denialismeineen ja naisvihoineen.
elikkäs Alba
Se että olet random aivoton kana jonka aloitus on täysi provo.
Sinä olet haureellinen, halpa, huono, kaikkien pantava, ällöttävä, inhottava, likainen yäk, tosi oksettava tyyppi
Sinä varmaan annat pillua kaikille jotka on sitä vailla?
Miksi et etsi vapaata sinkkumiestä?
Ketjua lukematta kommentoin ihan omakohtaisena kokemuksena että ainoa jota kohtaan sinä (mahdollisesti) teet väärin olet sinä itse. Turhaan siis murehdit teetkö väärin jotakuta muuta kohtaan, sillä kun ei ihan oikeasti ole edes mitään väliä miltä muista osapuolista tuntuu tai on tuntumatta, vaan ainoastaan sillä on väliä mitä sinusta tuntuu nyt ja tulevaisuudessa. Toisena (naisena) oleminen ei ole epäitsekkään ihmisen homma ollenkaan eli lopeta heti tuo muiden miettiminen ja keskity ainoastaan siihen että sinulla on hyvä olla (myös tulevaisuudessa) ja tietyllä tavalla langat omissa käsissäsi. Sinun pitää itsekin olla vahva ja itsekäs, koska olet suhteessa vahvan ja itsekkään ihmisen kanssa. Parasta on kun pidät suhteen ainoastaan hauskanpitona ja hyvänä seksinä ilman sen syvempiä tunteita.
Jokainen vastaa itse omasta elämästään ja tekemisistään eli kenenkään ei tarvitse olla toinen (nainen) eikä kenenkään myöskään tarvitse olla se "ensimmäinen" miehelle joka pyörittää useampaa samaan aikaan. Miehenkään ei tietysti ole pakko pyörittää useampaa vaikka siihen tilaisuus tulisikin eli nämä on kaikki valintoja jotka on jokaisen omissa käsissä. Itsekkäät ihmiset toki pitävät kynsin ja hampain kiinni siitä mitä ovat itselleen "saaneet" ja siksi näissä kolmiodraamoissa ei yleensä ole voittajia vaan ainoastaan 3 häviäjää.
N41
Taidat itse uskoa näitä selityksiäsi. Surullista. Pahinta on kuitenkin se, mitä tämä teidän terapeuttinen seksielämänne ja "ystävyytenne" tekee muille. Miten voit luottaa ystävään, joka kohtelee muita ihmisiä noin? Erotkaa nyt hyvät ihmiset!