Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen toinen nainen, perustelkaa, mitä teen väärin

Vierailija
02.01.2017 |

Eli siis minä olen se toinen nainen. Miehellä pitkähkö avoliitto ja lapsi. Hänen naisensa antaa noin kerran vuodessa, mies haluaisi tietysti useamminkin. Hänen naisensa sanonut, että voi hakea seksiä muualta, jos ei "kerran vuodessa nopea lähetyssaarnaaja" kelpaa.
Mies lähestyi minua asian tiimoilta. Mitä teen väärin, jos mies saa tarpeensa tyydytettyä? Av-mammat, estradi on teidän.

Kommentit (199)

Vierailija
101/199 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kahdenlaisia naisia: Tukiaisia ja vaimoja. Molemmat mahtuvat tähän maailmaan, kunhan mies katsoo ettei ilman kumia niiden kanssa ole.

Vierailija
102/199 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on lapsuutensa aaanut hypätä kahden kodin väliä eikä ole elänyt tasapainoista perhe-elämää rakastavassa ympäristössä, on jäänyt paljosta paitsi ja pyrkii hajottamaan toistenkin onnen.Toivottavasti omat lapset avioituvat ehjien perheiden lasten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/199 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Ap uskoit miehen ruikutukset pihtaavasta vaimosta? Olet säälittävän sinisilmäinen.

Vierailija
104/199 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko todeta että ns. toisena naisena saat tietoosi vain sen toisen osapuolen näkemyksen kyseessä olevan liiton asioista ja seksielämästä. Sen osapuolen jota sinä et kuule, näkemys voi olla täysin erilainen.

Toisaalta, voi hyvin olla että heidän liittonsa on seksitön, niin on meidän liittomme ollut jo vuosien ajan.

Miksi, se vastaus on niin laaja että voin hyvin kuvitella että mieheni näkemys on siitä yksinkertaistettuna se että vaimo on itsekäs nihilisti joka ei anna.

Näinhän se on mutta meillä syyt siihen ovat melkoisen laajat.

* alkuvuosista saakka jatkunut perusteeton mustasukkaisuus

* psykoosin kaltainen kohtaus jonka juurisyynä oli ilmeisesti hoitamaton masennus mutta siinä yhteydessä minun pahoinpitely ja alaikäisten lasten vaaraan saattaminen

* muu ahdistava käyttäytyminen ja määräily

Jotenkin nämä kaikki ovat saaneet alussa vahvana roihunneen rakkauteni muuttumaan niin että koen vastuuta miehestäni ja ajattelen että en kehtaa jaksa ja viitsi alkaa eroamaan mutta normaaliin parisuhteeseen en enää kykene. On sitten vain eletty taloudellisena työyhteenliittymänä ilman läheisyyttä.

Avauduin tässä lähinnä sen vuoksi että huomaisit että kaikki ei aina ole ihan sitä miltä näyttää ja totuuskin on eri osapuolilla erilainen ilman että siihen liittyy valhetta. On vain erilainen kokemuspohja.

Voi olla että sinun rooliisi ei liity edes avioliiton sisältä mitään erikoista draamaa toisen naisen roolin glamourista puhumattakaan.

Minä olen jo vuosia kokenut että voisi olla molemmille osapuolille helpotus jos mieheni löytäisi uuden kumppanin. Kaikkien elämänlaatu saattaisi parantua.

Vierailija
105/199 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua tätä hysteriaa siitä että mies panee muita. Mitä se on sulta pois niin kauan kun mies panee sua silloin kun haluat, palaa aina kotiin huolehtimaan perheestään, ja pysyy taudittomana?

Nainen35

Et ole sellaisesta henkisestä suhteesta ja sitoutumisesta puolisoiden välillä koskaan kuullut tai havainnut merkkejä? En ihmettele, jos et ole, kun vaikutat että et, varsinkaan kovin syvällisellä tasolla.

No naisethan tässä vaativat yksiavioisuutta kaikilta paitsi siltä mieheltään. Olemalla naisen kimpussa jatketaan kulttuuria jossa miehellä on ikuinen oikeus pettää. Pitäkää hauskaa siinä avioliitossanne, me muut naiset komeroidumme ja säilymme neitsyinä ja arvokkaina.

Miksi teidän pitää neitsyinä pysyä? On niitä vapaitakin miehiä.

Minä en luota ihmiseen , sen enempää naiseen kuin mieheenkään, joka tietäen tilanteen paneskelee varattua.

Siis en myöskään mieheen.

En ottaisi vaikkapa neuvonantajaksi enkä uskoisi asioitani sellaisen hoitoon.

En pystyisi heidän oikeudenmukaisuuteensa luottaa enkä siihen sellainen ihminen pystyy ajattelemaan seurauksia pidemmän päälle ja kaikkien kannalta.

Ymmärrän toki etten useinkaan tiedä tuollaisesta tai en tiedä koko tilannetta.

Mutta arvostan suoraselkäisyyttä niin paljon molemmissa sukupuolissa.

Samaa mieltä. Pettämistä on monenlaista enkä luota yhteenkään ihmiseen, joka valehtelee, huijaa ja tietoisesti satuttaa läheisiään saadakseen omat tarpeensa tyydytettyä. En arvosta sellaisen ihmisen ystävyyttä, en ottaisi sellaista ihmistä hoitamaa omaisuuttani tai ylipäätään asioitani, koska oletan, että ihminen, jonka on helppo puukottaa muita selkään, tekee sen väistämättä ennemmin tai myöhemmin myös muilla elämänalueilla. En haluaisi tuollaisia arvoja omaavan ihmisen esim. lasteni lähelle, koska haluan, että lapsistani kasvaa suoraselkäisiä, rehellisiä ja empaattisia ihmisiä.

En tiedä, missä vaiheessa on arvomaailma niin muuttunut, että on jotenkin hienoa ja hyväksyttävää valehdella läheisilleen. Tiedän, että elämä ei ole mustavalkoista ja tiedän, että ihmiset tekevät virheitä mutta silloin ne virheet myönnetään ja asiat selvitetään eikä peitellä eikä salata eikä ainakaan ihannoida lupauksiaan pettävää ja valehtelevaa ihmistä. En ole täydellinen itsekään mutta en tahdo elää myöskään valheessa.

Hivenen off-topic mutta minä tiedän erinomaisen esimerkin elävästä elämästä. Eräässä aikaisemmassa työpaikassani oli mies, joka säännönmukaisesti paneskeli likimain kaikkia joiden haarat vain aukesivat. Kyseinen mies oli ja on edelleen erittäin rikkaissa naimisissa ja hänellä on pari lasta. Kun hänen kanssaan on tekemisissä hän antaa erinomaisen ensivaikutelman siitä kuinka reilu ja rehellinen hän oikein onkaan ja myös todella mukava. Ymmärrän siis oikein hyvin miksi hänellä niitä naisia riittää.

Kun hänen kanssaan onkin vähän enemmän tekemisissä on päivänselvää, että korkea asema firmassa on saatu suhteilla, hän ei itse uskalla koskaan olla mitään mieltä mistään ja yleensä ottaen kun hänen suunsa avautuu, sieltä tulee ulos puolitotuuksia, kiertelyä ja kaartelua sekä silkkoja törkeitä valheita. Viime aikoina hän on kuulemma kunnostautunut toimimalla työtovereidensa asioihin liittyvänä tietotoimistona suoraan uudelle toimitusjohtajalle.

Hän saattaa olla poikkeus, joka vahvistaa säännön, mutta epäilen, koska olen huomannut muissa työpaikoissa miehissä (ja naisissa) samaa ilmiötä. Lähtökohtaisesti siis, jos huomaat että henkilö on kyvykäs pettämään omaa tyttö-/poikaystäväänsä, avo- tai aviopuolisoaan, mitä luultavammin hän päästelee suustaan muutenkin sellaista potaskaa että oksat pois. Itse en näitä juttuja sivusta seuranneena kertakaikkiaan enää pysty työasioissa 100% luottamaan kehenkään, jonka tiedän pettävän puolisoaan.

Juuri näin. Kyse ei siis ole pelkästä sukupuolimoraalista tai seksistä vaan kyse on pettäjän tai pettäjän mahdollistajan omasta arvomaailmasta.

He toiminnallaan kertovat kaikille ettei heitä sopimusten pitäminen kiinnosta.

Ei kiinnosta toisten tunteet eivätkä seuraukset esim lapsille jne.

Miksi sellaiseen luottaisi vaikka olisi päällisin puolin kiva ihminen.

Vierailija
106/199 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija 64/64.

Taas yksi naiivi nainen. Kuvitteletko, että 4 vuoden työkaveruuden ja seksisuhteen ja ystävyyssuhteen vuoksi mies ei voisi valehdella sinulle? Mitä

todennäköisemmin hän valehtelee. Te vasta olettekin "ystäväpari", valehtelette itsellenne, puolisoillenne ja toisillenne.

Se, että hän saa sinulta seksiä ja ystävyyttä ei takaa sitä, että hän olisi sinulle sen rehellisempi kuin on vaimolleen. Eikä myöskään se takaa miehen rehellisyyttä sinua kohtaan että olette ns. samalla viivalla eli että myös itse petät puolisoasi . Rehellisyyttä ei takaa myöskään se, että ette ole rakastuneita ettekä aio koskaan olla pari.Työkaverimiehelläsi voi hyvinkin olla seksiä myös kotona. Miksei myös muualla. Hän voi olla myös maksullisissa käyvä tai maksullisten entinen käyttäjä, jolla kävi tuuri kun työpaikalta löytyi ilmainen nainen samaan tarkoitukseen. On todella naiivia kuvitella, että teidän seksisuhteemme vuoksi mies olisi sinulle rehellinen! Ei miehet kerro teille toisille naisille myöskään todellisia syitä sille, miksi kotona ei saa seksiä (jos ylipäänsä näin edes on) .

Miksi hän valehtelisi sinulle? No juuri siksi, että tämä tarina seksittömästä kotielämästä palvelee tarkoitusta paremmin eli seksisuhde kanssasi jatkuu todennäköisemmin tai ainakin mutkattomammin kanssasi, kun maalailee vaimosta täysin haluttoman kuvan. Todellisuudessa et voi tietää mitä siellä makuuhuoneessa tapahtuu, kun et ole katsomassa. Toisaalta onko sillä ylipäänsä sinulle väliä? Ja jos on niin miksi ihmeessä?

Neljässä vuodessa et myöskään vielä tunne ihmistä. On luonnehäiriöisiä kaksoiselämää eläviä ihmisiä, joiden todellinen luonne paljastuu vasta vuosikymmenienkin jälkeen. Miten ihmeessä oletat tämän työkaveri/seksisuhdemiehen olevan rehellinen juuri sinulle? Uskomatonta typeryyttä ja itsensä toisten yläpuolelle nostamista on kuvitella, että sinulle hän ei valehtelisi!! Taidat nyt yliarvioida omat taitosi tunnistaa valehtelija.

Moraalisen ajattelun tasosi on myös kehittymätöntä, jos kuvittelet, että vain pettävällä on vastuu tekemisistään. Myös sinulla on moraalinen vastuu omista teoistasi ja se, ei koske vain vastuuta puolisoa kohtaan. Sinä elät yhteisössä muiden ihmisten kanssa. Voit joko kunnioittaa ja kohdella ihmisiä, myös niitä, joiden kanssa et suoraan ole tekemisissä, joko hyvin tai voit sulkea silmäsi omalta vastuullasi, koskien niitä ihmisiä kohtaan, joihin tekosi välillisesti vaikuttavat.

Huomaat vamasti oman moraalisen vastuusi seksisuhdemiehesi puolisoa ja hänen perhettään kohtaan sitten kun jäätte kiinni! Toistaiseksi voit vielä valehdella itsellesi että sinulla ei ole vastuuta. Tottakai sinulla on moraalinen vastuu kaikista omista teoistasi! Et ole irrallinen ihminen jossain tyhjiössä. Myös sinulla on moraalinen vastuu toisista ihmisistä. Yhteisö ei katso hyvällä niitä ihmisiä, jotka toisia ihmisiä itsekkäästi satuttavat. Tätä varten on olemassa vankilat, lait yms. Pettäminen ei ole rikos, mutta se voi johtaa sellaisiin tapahtumaketjuihin, jolloin tapahtuu rikoksia (esim. perhesurmat).

On uskomatonta, kuinka tältäkin palstalta saa jatkuvasti lukea kuinka kehittymätöntä joidenkin ihmisten moraalinen ajattelu on. Yhtään omaa napaa pidemmälle ei ajatella ja ulkoistetaan oma vastuu asiasta.

Ja on uskomatonta miten naiivi sinä voit olla. Moni on naimissa hyvin paljon lyhemmön suhteen jälkeen. Mun piti kirjoittaa tunteneeni miehen 4 vuotta ennen kuin suhde alkoi. Tätä neljää vuotta mies ei ole käyttänyt rakentaakseen mahdollista suhdetta. Olimme työpari, joka pystyi luottamaan toisen varaan ihan kaiken, paikkaamaan toisiamme. Vietimme päivässä aikaa yhdessä useita tunteja. Kerroimme kaikista työasioista toisillemme. Siinä sivussa tutustuimme toisiimme. Meillä on ollut suhde 3 vuotta, olen tuntenut hänet 7 vuotta. Kuvitteletko sinä, että hän olisi valehdellut mulle 4 vuotta. Kaikista pienistä yksityiskohdista, lasten koulusta, vanhemmistaan, appivanhemmistaan, omista harrastuksistaan, ystävistään jne. Ja pitää vielä valheistaan lukua ettei jää niistä kiinni. Jos hän vaikka saisi sen työkaverinsa jossain kohtaa sänkyyn? Niin ja paljonko sulla on tapana valehdella sun työkavereille normiarjessa? Taitaa kertoa aika hiton paljon sinusta nämä oletuksesi.

Sullapa vasta mielikuvitus laukkaa perhesurmien muodossa. Mitäs jos vaikka pitäisitte huolta niistä suhteista kotonanne, niin miesten ei tarvitse hakea seksiä ja hyväksyntää jostain muualta?

Omasta moraalista tai sen puutteesta olen vastuussa vain itse, ikää mulla on jo 50 v joten en todellakaan katso maailmaa naiivien lasien läpi vaan elämässä on paljonkin harmaan eri sävyjä. Ja yllätyksesi voin myös kertoa, että esim mun elämäntilanteessani kaikki eivät enää tuomitse vaan osa ymmärtää. Niin kuin sanot pettäminen ei ole rikos, eikä tämän seurauksena sellaista tapahdu.

Mä en omista rakastajaani, hänellä saa olla seksiä muuallakin kuten myös mulla.

Vierailija
107/199 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kulttuurissamme jos kahden aikuisen välistä suhdetta pitää piilotella eikä kyse ole mistään julkisuuden henkilöistä jotka esiintyvät sinkkuina ettei suhde vaikuttaisi kummankaan uraan, niin yleensä joku suhteen osapuoli tekee omasta mielestään jotain väärää olemalla suhteessa. Jollet se ole sinä ap, niin se on mies. Ilmeisesti suhteenne on kuitenkin salainen yhteisestä sopimuksesta, eikä mies ole painostanut sinua pitämään sitä salassa. Eli sinäkin tiedät tekeväsi jotain väärää. Joten miksi tulet täältä tekopyhästi kyselemään mitä väärää teet.

Vierailija
108/199 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah. Minunkin paljas penikseni on ollut yhtäjaksoisesti miulivan suussa todella monta tuntia...ps sekosin laskuissa 28h jälkeen koska kuvioihin tuli pari muutakin mimosaa...

Vierailija
109/199 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vasta naurettavaa onkin,kun samaa sukupuolta olevat seurustelee,harrastaa seksiä ja ovat mustasukkaisia toisilleen,mikä on epänormaalia,likaista ja sairasta,sitä ei voi kuin nauraa asialle.

Vierailija
110/199 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ainakaan haittaisi, jos mieheni kävisi vieraissa, kunhan saisin sitten vastavuoroisesti käydä itsekin. Valitettavasti mieheni kuuluu siihen pieneen superuskolliseen superyksiavioiseen prosenttiin, joten ei taida avoin suhde onnistua hänen kohdallaan.

Ja minä olen tässä suhteessa se, joka saan liian vähän seksiä. Välillä käväissyt mielessäkin, että pitäisikö pettää tai jättää, mutta toinen rakkauteni kohde on myös varattu, niin turha tässä on kai liittoa ruveta rikkomaan. Vaikka olisihan yksin hauska harrastaa irtoseksiä, mutta sitten mieheni olisi onneton, kun niin kovin minua rakastaa, enkä haluaisi häntä satuttaa.

Jos minulle selviäisi, että mies pettää niin ainoa asia, mikä harmittaisi on se, etten itse saa suhteessamme tarpeeksi seksiä ja ei olla yhdessä sovittu, että ulkopuolisia suhteitakin saa olla. Eli sinänsä sympatiat ap:n panokumppanille tässä asiassa. En todellakaan tuomitse. Respectit myös vaimolle, joka antanut miehelleen luvan hakea muualta - jos tosiaan avoin suhde niin ei siinä tehdä mitään väärin ketään kohtaan.

t. hiljaa itsekseen polyamorisuudestaan kärsivä

Vierailija
111/199 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä se on, että on jakorasioita, joissa voi käydä latauttamassa  ilmaiseksi :D

Vierailija
112/199 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tässä näemme miksi naiset eivät menesty missään :D Eivät edes perheessä joka on heidän ainoa elinpiirinsä.

:'D Tämä oli hauska! Asutko jossain jumalan selän takana olevassa neljän ihmisen punaniskatuppukylässä jossa kaikki ovat sukua keskenään, jos tuo on havaintosi ja päätelmäsi naisista yhteiskunnassa?

Vierailija
113/199 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hyvä se on, että on jakorasioita, joissa voi käydä latauttamassa  ilmaiseksi :D

Olisi syytä lopettaa kaksinaismoralismi. Yksikään nainen ei ole jakorasia. Naisella on yhtäläinen oikeus seksiin kuten miehelläkin. Ja seksin harrastaminen ei tee kenestäkään lähtökohtaisesti huonoja ihmisiä.

Mulle seksi on perustarve, jos en saa kotona, tarve hoidetaan muualla.

Vierailija
114/199 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vierailija 108 tekstiin viitaten, miksi et ajattele ollenkaan työparisi/seksisuhteesi puolisoa? Vai onko työparin vaimolle seksisuhteemme ihan ok?

Kypsinä ja elää nähneinä ihmisinä voisitte varmasti istahtaa yhdessä puolisoidenne kanssa alas ja sopia tästä järjestelystänne? Jos ette voi niin miksi ette voi? Mikä oikeus teillä on päättää puolisoidenne puolesta tästä asiasta? Olette heille varmaan kuitenkin jotakin luvanneet?

Missä on teidän arvostus ja kunnioitus puolisoitanne kohtaan? Usein ihmiset lupaavat olla uskollisia toisilleen. Elämä ei ole mustavalkoista, mutta on oksettavaa kun ihmiset asettavat itsensä toisten yläpuolelle (niinku olette työparisi kanssa tehneet ja asettautuneet puolisoidenne yläpuolelle) ja olette päättäneet olla kuuntelematta puolisoidenne ajatuksia siitä, millaisessa suhteessa he haluavat olla, onko suhteen ulkopuolinen seksi ok vai eikö ole. Olette omavaltaisesti päättäneet, että te voitte hoidella seksitarpeet keskenänne. Viisikymppiset ihmiset vielä! Toimitte ja ajattelette tässä asiassa vastuuttomasti kuin teinit. Ettekö kunnioita ja arvosta itseännekään yhtään kun alennusta tuollaiseen? Sillon on tietysti vaikea arvostaa ja kunnioittaa muitakaan ihmisiä, jos ei edes itsearvostusta löydy.

En tarkoittanu sitä, että tämä työparisi/salasuhteeni valehtelisi sinulle arkielämänsä kaikista yksityiskohdista, mutta ihmettelen millä perusteella luotat ihmiseen, joka pettää puolisoaan? Millä tavoin tämä työparisi on osoittanut olevansa sinulle rehellinen? Ja miksi sinä olisit sen erityisempi ihminen että hän olisi sinulle rehellinen? Se, että olet tuntenut hänet 7 vuotta ei ole peruste luottamukselle. Miksi suljet silmäsi siltä, miten hän kohtelee omaa puolisoaan? Varmaan siksi kun teet itse ihan samaa.

Kyllä, uskon edelleen tuntevani miesten ajattelumaailma sinua paremmin. Sinulle mies maalaa sellaista todellisuutta omasta elämästään, että seksin saanti pysyy taattuna. Kyllä, hän varmasti välittää sinusta, koska saa sinulta sen mitä tarvitsee. Ei hän välttämättä sinulle paljon valehtele kodin seksielämän suhteen.. Mutta voi hyvinkin omaa etuaan ajatellen värittää totuutta. Typerää on kuitenkin olettaa pettävällä ihmiseltä rehellisyyttä!

Olen nähnyt myös niitä tilanteita, kun jäädään kiinni ja mies paljastaakin oman kumppaninsa toiveesta koko tilanteen/salasuhteen myös toisen osapuolen puolisolle. Mies ei tule olemaan hankalassa tilanteessa sen lojaalimpi sinullekaan kuin on vaimolleen. Joudut vielä pahaan pulaan tuon suhteenne vuoksi, mutta itsepä sitten soppansa selvitätte, kun olette sen keittäneet. Huomaat sitten ettei se seksi ollutkaan sen arvoista, mitä tulette tulevaisuudessa menettämään kun asia paljastuu. Onneksi puolisonne sentään pääsevät halutessaan eroon teistä. Te, joudutte omat tekonne jollain tavalla käsittelemään itsenne kanssa jossakin vaiheessa kuitenkin ja elämään niiden kanssa.

Toivottavasti tämä viestiketju pisti edes hieman miettimään omaa toimintaansa. Ainahan sitä pettäjä löytää "oikeutuksia" pettämiselleen ja ne, jotka ymmärtävät, ovat usein myös samalla tavalla narsistisia piirteitä ja ajattelua omaavia.

Jos uskaltaisitte kypsinä ihmisinä nyt edes ottaa puolisoidenne kanssa puheeksi nämä seksiasiat? Voisi olla, että ei tarvitsisi enää kenenkään pettää ketään ja silti voisitte harrastaa sitä seksiänne keskenänne? Mikä estää toimimasta rehellisesti ja avoimesti?

Vierailija
115/199 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko tätä... Eläkää miten haluatte. Minä tiedän vaan mikä on itselleni ja perheelleni parasta, jos joku tekee toisin niin tehkööt.

Vierailija
116/199 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tuossa tilanteessa tekee väärin, niin se on joko mies (valehtelemalla sinulle) tai kyseinen pariskunta joka ei osaa keskustella suhdettaan kuntoon tai erota. Mikäli sinulle on ok olla toinen nainen etkä muuta kaipaakaan, niin en näe ongelmaa.

Vierailija
117/199 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin löytää suolasuuden lähteen. Sähän et voi itse mennä naimisiin. Paska säkä 

Vierailija
118/199 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimit prostituoituna, jolla on huono palkka ja sekaannut moraalittomaan perheenisään. 

Jokaisella on oikeus hölmöillä omalla tavallaan. 

Vierailija
119/199 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan ap:lle. Minä vaimona voisin sanoa omasta puolestani, että minua kohtaan et tekisi  mitään väärin. Itseäsi kohtaan ehkä, kun roikut löysässä hirressä ja alennat itsesi miehen edessä (eivät arvosta salarakkaita yleensä pidemmän päälle). Mutta minä en edes ajattelisi sinua, jos olisit mieheni salarakas. Jos saisin tietää suhteesta, kohdistaisin pettymykseni ja suruni mieheen. Et ole osa meidän avioliittoamme,mutta jos mieheni ei suostuisi selvittämään asioita kanssani tai kohtaamaan reilusti minut siinä tilanteessa kun pettäminen paljastuu, jättäisin mieheni ja saisit pitää hänet ihan kokonaan.

En ymmärrä, miksi naiset jaksavat kantaa kaunaa toista naista kohtaan. Oma äitini teki niin isälle joka jätti tämän toisen naisen takia. Isä kuoli 15v sen jälkeen yhä edelleen kimpassa oli tuon toisen naisen takia ja nainen kuoli pari vuotta isän jälkeen. Äitini suurinpiirtein nauroi paskaisesti, kun toinen nainen kuoli. Isän kuolemaakin ilkkui aikanaan. Minä en voi ymmärtää tuollaista katkeruutta ja kaunaa, jokainen valitsee oman elämänsä suunnan ja jos mieheni valitsisi jonkun toisen, en todellakaan alkaisi vääntämään asiasta. Edellisessä suhteessani minua petettiin, selvitin kuka nainen on ja keskustelin hänen kanssaan faktat selviksi kun mies ei halunnut puhua. Ero siitä tuli, mutta ei naisen takia, vaan miehen epärehellisyyden takia.

Jokaisella on vapaus päättää, kenen kanssa viettää aikaansa ja jos miestäni ei kiinnosta mun seura, niin menkööt menojaan.

Joten ap, ole rehellinen itsellesi ja tee elämästäsi sellainen, missä olet onnellinen. Jos siihen vaaditaan naimisissa oleva mies, niin olkoon sitten niin. Ei pettäjän kanssa kukaan nainen halua olla avioliitossa, ehkä teet siis palveluksen sille vaimolle kun pääsee eroon petturista.

Vierailija
120/199 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö, että toi on sama selitys jonka raiskaajat antaa tuomareille

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi