Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen toinen nainen, perustelkaa, mitä teen väärin

Vierailija
02.01.2017 |

Eli siis minä olen se toinen nainen. Miehellä pitkähkö avoliitto ja lapsi. Hänen naisensa antaa noin kerran vuodessa, mies haluaisi tietysti useamminkin. Hänen naisensa sanonut, että voi hakea seksiä muualta, jos ei "kerran vuodessa nopea lähetyssaarnaaja" kelpaa.
Mies lähestyi minua asian tiimoilta. Mitä teen väärin, jos mies saa tarpeensa tyydytettyä? Av-mammat, estradi on teidän.

Kommentit (199)

Vierailija
41/199 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän niitä pettäjiä ole ihan yhtä paljon molemmissa sukupuolissa niin miehissä kuin naisissakin. Toinennainen tai Toinenmies. Toiset pettää toiset ei ja monista eri syistä. Yhteiskunta vaati yksiavioisuutta ja tuomitsee vieraissa käynnin niin miehiltä kuin naisiltakin.

Luultavasti nuo miehet jotka selittelevät että mies pettää jostain muinaisjäänteisistä syistä ja että nainen on uskollinen, ovat varmaankin niin epävarmoja ja pelkäävät petetyksi tulemista joten tällaisella tarinalla saavat mielenrauhan itselleen.

Vierailija
42/199 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua tätä hysteriaa siitä että mies panee muita. Mitä se on sulta pois niin kauan kun mies panee sua silloin kun haluat, palaa aina kotiin huolehtimaan perheestään, ja pysyy taudittomana?

Nainen35

Et ole sellaisesta henkisestä suhteesta ja sitoutumisesta puolisoiden välillä koskaan kuullut tai havainnut merkkejä? En ihmettele, jos et ole, kun vaikutat että et, varsinkaan kovin syvällisellä tasolla.

Olen toki kuullut. En vain ymmärrä mitä tekemistä seksillä on henkisen suhteen tai sitoutumisen kanssa. Ei seksi vaadi kumpaakaan, eikä kumpikaan noista vaadi seksiä. Tiedän useita erittäin sitoutuneita ja henkisesti hyvässä suhteessa olevie pariskuntia joilla ei ole seksiä, esim. eturauhassyövän hoitojen seurauksena. Tiedän myös monia jotka harrastavat yhdenillan juttuja joissa on kyse nimenomaan seksistä ilman mitään henkistä suhdetta tai sitoumuksia. Seksi ja henkinen suhde ja sitoutuminen eivät siis ole asioita joiden aina ja välttämättä pitäisi esiintyä yhtä aikaa.

Parisuhteessa niiden kyllä kuuluisi esiintyä yhtäaikaa. Se kuuluu parisuhteen luonteeseen. Irtoseksisuhteisiin se ei kuulu piitata siitä, miltä toisesta tuntuu. Ja siis puhuin nyt tilanteesta, jossa parisuhteessa ei olla sovittu vieraista. Ja jos jouduttaisiinkin sopimaan, niin minusta niissä ihmisissä on jotain pielessä, en ainakaan itse haluaisi olla siinä tilanteessa, etten ole kumppanille niin tärkeä, että hän vaikka pidätäytyy seksistä, jos mulla on siinä joitain vaikeuksia.

Eri asia, jos ongelmani eivät ole tavallaan vaikeuksia, vaan esim. olen aivan sinut sen kanssa, että mulla ei sitten ole seksiä. Mutta luulisin sen olevan todella harvinainen tilanne. Halutonkin voi haluta seksiä, mutta estot tms saattaa vaivata, niin että fyysiset halut hiipuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/199 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin nainen35. Ei ole multa pois, vaikka mies panis joskus muita.

Ap:n tilanteessa moraalisesta kannalta ei voi sanoa tekeekö ap oikein vai väärin ennen kuin ap on jutellut tämän miehen avopuolison kanssa. Avopuoliso ei toki "omista" miestään, mutta he ovat avoliitossa ja ovat tehneet keskenään sopimuksia parisuhteen säännöistä koskien mm. seksiä toisten kanssa. Moraaliselta kannalta on väärin olla mukana petoksessa avopuolisoa kohtaan, mutta jos miehen avopuoliso ajatteleekin tästä asiasta kuten osa naisista (että ei haittaa jos mies harrastaa seksiä avoliiton ulkopuolella) niin silloin tässä ei ole moraalisesti mitään väärää. Aikuiset ihmiset puhukaa ja sopikaa asioista. En ymmärrä miksi se on niin hankalaa.

Moni mies voisi yllättyä, jos ottaisivat "seksitarpeensa" avoimesti puheeksi naisensa kanssa. Voisi olla että ei tarvitsisi enää pettää ja valehdella, vaan voisi harrastaa myös muiden naisten kanssa seksiä hyvillä mielin ilman että tarvitsee valehdella kenellekään. Vaan onko nyt niin, että osalla pettämisen viehätyksen liittyy olennaisesti tuo salailu ja valehtelu? Eikä se seksi vieraan kanssa tuntuisikaan enää niin kiihottavalta, kun asiaan ei liittyisi salailua ja valehtelua? Veikkaan, että osalla pettäjistä olennainen asia, on se jännityksen tunne, minkä salailu ja valehtelu tuovat tilanteeseen..

Vierailija
44/199 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko avovaimo kertonut sinulle nämä asiat eli tiedät varmaksi vai mieskö sulle näitä juttuja selittelee? Että on oikein luvan saanut pettää ja vaimoke ylläripylläri antaa vain kerran vuodessa... Toki saat olla tyhmä ja hyväuskoinen.

Vierailija
45/199 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka väittää että teet jotain väärin?

No, kylläpäs täällä nyt on avarakatseista porukkaa. Varmaan tuo perustelusi muuttaa yleisön ajatusta.

Eiköhän toinen nainen tuomita suvereenisti...yleensä on kyllä niin. Tällä palstalla ainakin.

Mitä luulet...valehteleeko mies. vai puhuuko totta?

Vierailija
46/199 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käskeekö joku miehiä tarkastamaan pettäjäkumppaninsa taustat tai pitämään moraalia yllä? Ei. Miehillä ei ole mitään vastuuta ja miehet naivat aina ympäriinsä. Miksi ottaa löyhämoraalinen kumppani jos haluaa uskollisuutta?

Vierailija
47/199 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono ja seksitön suhde on todennäköisesti paskanjauhantaa mieheltä. Jokaisen oma moraali ja toiveet joka tapauksessa määrittävät sen, kuinka itse henkisesti kestää olla pelkkä pano siinä kun mies aina palaa perheensä luokse. Tai nainen, onhan näitä tapauksia naisissakin, ei se ole pelkästään miesten yksinoikeus. Jos sinulle riittää se, että saat seksuaaliset tarpeesi tyydytettyä ilman sen syvempää yhteyttä ja kumppanuutta toiseen, niin eihän miehen tekemiset sinun vastuullasi ole.

Vierailija
48/199 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono ja seksitön suhde on todennäköisesti paskanjauhantaa mieheltä. Jokaisen oma moraali ja toiveet joka tapauksessa määrittävät sen, kuinka itse henkisesti kestää olla pelkkä pano siinä kun mies aina palaa perheensä luokse. Tai nainen, onhan näitä tapauksia naisissakin, ei se ole pelkästään miesten yksinoikeus. Jos sinulle riittää se, että saat seksuaaliset tarpeesi tyydytettyä ilman sen syvempää yhteyttä ja kumppanuutta toiseen, niin eihän miehen tekemiset sinun vastuullasi ole.

Täällä nyt turhaan demonisoidaan "pelkkää seksiä". Jos miehillänne on taipumus halventaa muita seksillä, kannattaa miettiä millainen kumppani on tullut valittua. Itse en miehistä välitä mutta voin kuvitella että olisin mielummin vain seksikumppani. Kuuma irtiotto tylsästä arjesta, kiehtova rakastaja jota vaimot yrittävät demonisoida alistuneeksi. Totuus on että usein ne rakastajat voivat olla miehelle tärkeämpiä, vaimoksi otetaan usein se perustylsä ja helposti hallittava nainen. Eivät miehet vaimoistakaan kauniisti puhu.

Vierailija
49/199 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaimolta lupaa tarvita vieraisiin käymiseen, sillä kukaan ei voi omistaa toisen kehoa vaan meillä jokaisella on itsemääräämisoikeus.

Ei tarvita lupaa. Eikä tarvita lupaa siihenkään että vaimo jättää. Ja sitten petturimies itkee ja ryyppää.

Älkää miehet jaksako uhota niin hirveesti.

Mikä on surullisempi näky kuin jätetty mies, vaikea edes kuvitella.

Miksi nainen ei jätä sitä miestä jo ennen kun se pettää kun ei kuitenkaan ole halukas parittelemaan sen kanssa?

Häh?

Vierailija
50/199 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tee mitään väärin, mies kyllä tekee sinua kohtaan väärin. Mies valehtelee sinulle, usko pois. Ihan varmasti. Hän olisi vapaa lähtemään, kyseessä vieläpä avoliitto. Muttei lähde avoliitostaan koska saa näinkin mitä haluaa.

Vierailija
51/199 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä nyt turhaan demonisoidaan "pelkkää seksiä". Jos miehillänne on taipumus halventaa muita seksillä, kannattaa miettiä millainen kumppani on tullut valittua. Itse en miehistä välitä mutta voin kuvitella että olisin mielummin vain seksikumppani. Kuuma irtiotto tylsästä arjesta, kiehtova rakastaja jota vaimot yrittävät demonisoida alistuneeksi. Totuus on että usein ne rakastajat voivat olla miehelle tärkeämpiä, vaimoksi otetaan usein se perustylsä ja helposti hallittava nainen. Eivät miehet vaimoistakaan kauniisti puhu.

Eipä tuossa lainaamassasi tekstissä ole tarkoitus demonisoida seksiä. Tarkoitus on tuoda ilmi, että mies todennäköisesti valehtelee, mutta jos se ei häiritse ja jos omat tarpeet ovat tosiaan vain seksuaalisia, niin voihan sitä toiseksi naiseksi alkaa. Moni nainen vaan lopulta kaipaa enemmän kuin pelkkää seksiä, ja moni kokee itsensä "halvaksi" kun suhde on pelkkää seksiä. Jos tälläisiä ongelmia ei kuitenkaan ole, niin eihän asiassa silloin liene ongelmaa. Ja miehen vastuulla on se hänen oma käytöksensä perhettään kohtaan, eikä sen toisen naisen tarvitse siitä huolta kantaa.

Vierailija
52/199 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen ainoa ylpeys on oma perhe. Siksi pidetään itkien parkuen siitä kiinni ja on syytettävä toista naista koska miehen kyseenalaistaminen rikkoisi perheen. Naiset ovat nössöjä kun ottavat miehen ja sitten ruikuttavat kun pervomies petti. Vähän kuin syyttäisi huumeenmyyjää heroiinin vaikutuksista.

Seksi on luonnonilmiö ja miehet on tehty naimaan useita naaraita. Näin on kaikissa lajeissa. Koska miehet on tehty naimaan, on joidenkin naisten suostuttava siihen.

Miksi mies on tehty naamaan useita naaraita? Mitkä perusteet tälle on luonnonilmiönä, siis biologiselta kannalta?

Vierailija
53/199 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tietoisesti mukana toisen loukkaamisessa. Miten se ei olisi väärin?

Vierailija
54/199 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua tätä hysteriaa siitä että mies panee muita. Mitä se on sulta pois niin kauan kun mies panee sua silloin kun haluat, palaa aina kotiin huolehtimaan perheestään, ja pysyy taudittomana?

Nainen35

Et ole sellaisesta henkisestä suhteesta ja sitoutumisesta puolisoiden välillä koskaan kuullut tai havainnut merkkejä? En ihmettele, jos et ole, kun vaikutat että et, varsinkaan kovin syvällisellä tasolla.

No naisethan tässä vaativat yksiavioisuutta kaikilta paitsi siltä mieheltään. Olemalla naisen kimpussa jatketaan kulttuuria jossa miehellä on ikuinen oikeus pettää. Pitäkää hauskaa siinä avioliitossanne, me muut naiset komeroidumme ja säilymme neitsyinä ja arvokkaina.

Miksi teidän pitää neitsyinä pysyä? On niitä vapaitakin miehiä.

Minä en luota ihmiseen , sen enempää naiseen kuin mieheenkään, joka tietäen tilanteen paneskelee varattua.

Siis en myöskään mieheen.

En ottaisi vaikkapa neuvonantajaksi enkä uskoisi asioitani sellaisen hoitoon.

En pystyisi heidän oikeudenmukaisuuteensa luottaa enkä siihen sellainen ihminen pystyy ajattelemaan seurauksia pidemmän päälle ja kaikkien kannalta.

Ymmärrän toki etten useinkaan tiedä tuollaisesta tai en tiedä koko tilannetta.

Mutta arvostan suoraselkäisyyttä niin paljon molemmissa sukupuolissa.

Vierailija
55/199 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksiavioisuus on vanhanaikaista. Itse olen naimisissa ja harrastan seksiä muidenkin kanssa ja kyllä, mieheni tietää siitä. Samoin tiedän että hän harrastaa seksiä muiden kanssa, ei ole minulta pois. :D -N36 ~ 20 onnellista vuotta yhdessä

On se kuule ihanaa olla miehen ainoa. Kurja kohtalo sulla. Ei sitä hymiöllä paranneta. Ymmärrän kyllä, miten tuollaiseen ajaudutaab. Uskon että sulle on se ikioma kulta jossain.

Vierailija
56/199 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen35

No naisethan tässä vaativat yksiavioisuutta kaikilta paitsi siltä mieheltään. Olemalla naisen kimpussa jatketaan kulttuuria jossa miehellä on ikuinen oikeus pettää. Pitäkää hauskaa siinä avioliitossanne, me muut naiset komeroidumme ja säilymme neitsyinä ja arvokkaina.

Vai niin. Minä tiedän kyllä useammankin miehen jotka ovat saaneet vaimoltaan kenkää pettämisen jälkeen.

Vierailija
57/199 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen35

Miksi teidän pitää neitsyinä pysyä? On niitä vapaitakin miehiä.

Minä en luota ihmiseen , sen enempää naiseen kuin mieheenkään, joka tietäen tilanteen paneskelee varattua.

Siis en myöskään mieheen.

En ottaisi vaikkapa neuvonantajaksi enkä uskoisi asioitani sellaisen hoitoon.

En pystyisi heidän oikeudenmukaisuuteensa luottaa enkä siihen sellainen ihminen pystyy ajattelemaan seurauksia pidemmän päälle ja kaikkien kannalta.

Ymmärrän toki etten useinkaan tiedä tuollaisesta tai en tiedä koko tilannetta.

Mutta arvostan suoraselkäisyyttä niin paljon molemmissa sukupuolissa.

Samaa mieltä. Pettämistä on monenlaista enkä luota yhteenkään ihmiseen, joka valehtelee, huijaa ja tietoisesti satuttaa läheisiään saadakseen omat tarpeensa tyydytettyä. En arvosta sellaisen ihmisen ystävyyttä, en ottaisi sellaista ihmistä hoitamaa omaisuuttani tai ylipäätään asioitani, koska oletan, että ihminen, jonka on helppo puukottaa muita selkään, tekee sen väistämättä ennemmin tai myöhemmin myös muilla elämänalueilla. En haluaisi tuollaisia arvoja omaavan ihmisen esim. lasteni lähelle, koska haluan, että lapsistani kasvaa suoraselkäisiä, rehellisiä ja empaattisia ihmisiä.

En tiedä, missä vaiheessa on arvomaailma niin muuttunut, että on jotenkin hienoa ja hyväksyttävää valehdella läheisilleen. Tiedän, että elämä ei ole mustavalkoista ja tiedän, että ihmiset tekevät virheitä mutta silloin ne virheet myönnetään ja asiat selvitetään eikä peitellä eikä salata eikä ainakaan ihannoida lupauksiaan pettävää ja valehtelevaa ihmistä. En ole täydellinen itsekään mutta en tahdo elää myöskään valheessa.

Vierailija
58/199 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tutustunut miehen puolisoon?

Vierailija
59/199 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksiavioisuus on vanhanaikaista. Itse olen naimisissa ja harrastan seksiä muidenkin kanssa ja kyllä, mieheni tietää siitä. Samoin tiedän että hän harrastaa seksiä muiden kanssa, ei ole minulta pois. :D -N36 ~ 20 onnellista vuotta yhdessä

On se kuule ihanaa olla miehen ainoa. Kurja kohtalo sulla. Ei sitä hymiöllä paranneta. Ymmärrän kyllä, miten tuollaiseen ajaudutaab. Uskon että sulle on se ikioma kulta jossain.

Korjaus: On se kuule ihanaa kuvitella olevansa miehen ainoa. 

En minäkään usko puolisoni pettävän, mutta on todella naiivia luottaa siihen sokeasti. Itseesikään et voi täydellisesti luottaa, voitkin yllättävässä tilanteessa reagoida aivan toisin kuin kuvittelisit reagoivasi. Vielä vähemmän voit toiseen täydellisesti luottaa, kun et kerran itseesikään voi. Tällä en tarkoita sitä, että puolisosi välttämättä pettäisi, koska uskollisiakin löytyy riittävän paljon. Tarkoitan lähinnä sitä, että tee itsellesi palvelus ja lakkaa olemasta noin naiivi kuin tekstisi antaa ymmärtää.

Vierailija
60/199 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ja heidän ihanteensa ovat niin erilaisia. Itse olisin mielummin se "perustylsä" puoliso kuin mikään kuuma irtiotto arjesta. Itsekunnioituksen ja arvotuksen vuoksi olisin myös mieluummin petetty kuin pettäjä.

Olisin mielummin se, jonka kanssa se joskus myös harmaa arki jaetaan ja se, jonka huonosta puolista, pettäjä voisi sitten rakastajalleen avautua. Olen mieluummin se aito, vaikka arkinen ja vaikka tylsä, kuin mikään "salaisten tapaamisten irtiotto". Näin me ihmiset ollaan erilaisia ja ajattelemme eri tavoin. Toisille on tärkeämpää olla aito ja jakaa se arki toisen ihmisen kanssa myös kaikkine tylsine puolinensa ja toiset kammoavat kaikkea tavallista ja tylsää ja haluat olla kokea olevansa "erityisiä" . Ehkä joidenkin, jotka haluavat olla mieluummin näitä "erityisiä kuumia irtiottoja" on vaikea hyväksyä omat huonot ja ehkä tylsät puolensa, joita jokaisessa ihmisessä ja ihmisten elämässä on.

Mielenkiintoista on se, että täytyy ylipäänsä vertailla ja pohtia kumpi on parempi, kumpi voittaa, toinen nainen/mies vai se puoliso? Ei elämä ole mikään kilpailu. Tuo asetelma, että kotona on perustylsä puoliso ja toinen nainen olisi jotenkin "erityisempi" "kuumempi" "mielenkiintoisempi" on ihan sitä pettäjän tarinaan mukaan menemistä? Näinhän se pettäjä manipuloi petoskumppaniaan ajattelemaan! Totuus on kuitenkin se, että kaikissa ihmisissä on hyvät ja huonot puolensa.Puolison huonot puolet tuntee toki paremmin kuin vieraamman ihmisen.

Lähtökohtaisesti ihmiset ovat kaikki samanarvoisia. Ihmisten teot sen sijaan eivät ole. Osa teoista on moraalittomia. Enitenhän näissä tilanteissa se pettäjä pettää itseään, koska ei osaa elää elämäänsä kuunnellen sitä, mitä itse elämältään haluaa. Usein pettämisen taustalla on tunteita, tarpeita ja ajatuksia, joita nämä pettäjät eivät osaa käsitellä eivätkä osaa näistä asioista puhua. Itseään pettävät kaikista eniten ja samalla satuttavat ja ehkä hyväksikäyttävät muita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi