Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

2017 laihduttajat, pistetäänkö ketju pystyyn?

Bingbing
01.01.2017 |

Noniin, eli te joilla tarkoitus laihtua, pistetäänkö ketjua kasaan jossa voidaan tsempata ja tukea toisiamme? :)

-164cm/79kg

Kommentit (897)

Vierailija
501/897 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakas, sinusta on tullut pullukka kirjoitti:

No niin, pippalot juhlittu ja hubaa oli :D Mut ei kyllä tarvi ihan heti ottaa uusiksi, sen verran keinutti päänuppia aamulla... No, syömiset ei lähtenyt lapasesta ja jälkiruokapöydän kiersin kaukaa, mutta aika monta sidukkaa tuli kieltämättä kumottua. Tänään onkin sitten janottanut koko ajan (vaikka koko illan juonut, Heh heh ) ja vettä on mennyt pari litraa. Karkkia teki mieli niin maan perkuleesti, mutta en antanut periksi! Sokeritonta lakritsia ja Light limsaa oon varannut illaksi.

Stay strong!

Raksu

"Karkkia teki mieli, mutta en antanut periksi, vaan ostin lakritsia ja limua"  :D

Niin, sokeritonta, jos osaat lukea.

Mutta varmasti makeutettu makeutusaineella, johon keho reagoi kuin sokeriin, vaikka se olisikin kaloritonta.

No eikä reagoi. Mistä ihmeestä tuollaista keksit??

Vierailija
502/897 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, pippalot juhlittu ja hubaa oli :D Mut ei kyllä tarvi ihan heti ottaa uusiksi, sen verran keinutti päänuppia aamulla... No, syömiset ei lähtenyt lapasesta ja jälkiruokapöydän kiersin kaukaa, mutta aika monta sidukkaa tuli kieltämättä kumottua. Tänään onkin sitten janottanut koko ajan (vaikka koko illan juonut, Heh heh ) ja vettä on mennyt pari litraa. Karkkia teki mieli niin maan perkuleesti, mutta en antanut periksi! Sokeritonta lakritsia ja Light limsaa oon varannut illaksi.

Stay strong!

Raksu

"Karkkia teki mieli, mutta en antanut periksi, vaan ostin lakritsia ja limua"  :D

Mutta varmasti makeutettu makeutusaineella, johon keho reagoi kuin sokeriin, vaikka se olisikin kaloritonta.

Ei sitä keksiä tarvitse, ihan perusaineenvaihduntaan kuuluva asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/897 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stay strong!

Raksu

Älä jaksa. Keinotekoiset makeutusaineet eivät pompsauta verensokeria kuten oikea sokeri.

Vierailija
504/897 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä viikkoa täynnä. Loppuviikosta motivaatio oli pohjamudissa, sillä alkuperäisiin suunnitelmiin tuli muutoksia ja kaikki peruuntui. Viikon liikuntasaldoksi tuli kuitenkin viisi cardiota ja yksi pumppi. Nyt kahden perättäisen lepopäivän jälkeen on todella laiska ja vetämätön olo.

Painon putoaminen on jo hidastunut, eli motivaatiota ei heru sieltäkään suunnalta. Tämän viikon saldoksi tuli -0,4 kg, eli yhteensä -5,3 kg. Tosin perjantaina paino käväisi hieman alempana, mutta nousi sitten yhden elokuvan aikana. Dippikasviksia meni taas ihan armoton määrä! :D Senttejä katosi kuitenkin vyötäröltä yksi ja reidestä puolikas.

Huomenna on onneksi kuukauden viimeinen päivä, eli annan luvan itselleni herkutella yhdellä aterialla. Ensi kuun lopussa on suunnitteilla meidän vuosipäivän ravintolaillallinen, joten tässä kuussa voisin panostaa aamiaiseen; paahtoleipää, pekonia, cappuccinoa, tuoremehuja... Toivottavasti huominen tuo paljon voimia loppuviikolle :)

- Joanna

Vierailija
505/897 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stay strong!

Raksu

Älä jaksa. Keinotekoiset makeutusaineet eivät pompsauta verensokeria kuten oikea sokeri.

Sanoinko muka niin?

Vierailija
506/897 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stay strong!

Raksu

Sanoinko muka niin?

Kyllä. Sanoit että keho reagoi samalla tavalla kuin sokeriin.

Tarkista vaikka tuo lainaus tuosta ylempää.

Vierailija
507/897 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stay strong!

Raksu

Sanoinko muka niin?

Mutta en maininnut verensokerin noususta sanallakaan.

Vierailija
508/897 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuna oli kaverin synttärit ja söin suolaista piirasta sekä palan kakkua, mutta en ainuttakaan karkkia tai sipsiä, jotka ovat olleet heikkouteni. Olen niin ylpeä itsestäni!

Vierailija
509/897 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stay strong!

Raksu

Sanoinko muka niin?

Mutta en maininnut verensokerin noususta sanallakaan.

Joo, et eritellyt todellakaan mitään. Väitit vain että elimistö reagoisi keinotekoisiin makeutusaineisiin samalla tavalla kuin sokeriin :D

Mitäköhän nämä reaktiot muuten ovat? Haluatko puhua itseäsi vielä tiukemmin pussiin?

Vierailija
510/897 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan kuukausi kevennystä takana. Pudotusta lähtöpainosta 2,8 kg.  Eli keskimäärin 700g/vko.

Kaipa pitäisi olla tyytyväinen, että paino putoaa kohtuullista vauhtia. Kaloreita en seuraa, vaan perstuntumalla mennään. Herkut on jätetty pois ja liikuntaa olen lisännyt reilusti.

Hieman harmittaa, että en tehnyt projektin alkaessa mittanauhalla mittauksia esim. vyötäröstä ja lantiosta. Nyt kun vaatteet ja peili kertoo mittojen pienentymisestä, vaikka vaaka näyttääkin aika vaatimatonta tulosta.

No anyway, tavoitteena kesään mennessä -10kg lähtöpainosta. Tällä pudotusvauhdilla pitäisi onnistua.

N49, 162cm, 63,2kg

Vierailija
511/897 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, viikonlopusta tosiaan selvitty! Lauantai meni kuten odotinkin kaveriporukan kanssa kosteissa tunnelmissa ja viiniä kului lasi jos toinenkin (ja kolmas ja neljäs jne...). Syömiset ei kuitenkaan menneet mitenkään yli äyräiden, söin aamiaisen lisäksi vain yhden aterian (kaksi härkistortillaa) ja jonkun 2 tai 3 keksiä siinä illan kuluessa. Ihme ja kumma sunnuntaina ei sitten turvottanutkaan mitenkään hirveästi ja olo oli muutenkin ihan ok, ja joinkin varmaan kolme litraa vettä eilen :D eilen syömiset meni krapulasta huolimatta suht maltillisesti: herättyäni siinä iltapäivällä (kröhöm :D) söin pienen palan patonkia Floralla, sitten kotimatkalla bussissa pienen salaatin ja illalla vielä subin. Olisi voinut mennä huonomminkin kun mulla ruuanhimot kuitenkin ovat krapulassa aina ihan megalomaaniset!

Sen olen muuten huomannut että nyt kun olen jättänyt yksin kotona tissuttelut pois niin ei tule niitä epäterveellisiä ruokiakaan syötyä kuten ennen. Mullahan oli ennen tapana juoda useampana päivänä viikossa ihan vain yksinäisyyteeni ja kurjaan oloon mutta nyt jotenkin kun on terveellisemmin syönyt niin mielialakin on paljon parempi, eli ei enää tee mieli juoda. Sekin jo auttaa kun miettii kuinka hirveältä se krapula ja väsymys ja turvotus tuntuu aina tissutteluillan jälkeen, puhumattakaan rahanmenosta.

Tältä viikolta odotan lenkkimotivaatiota ja myös muutaman kerran olisi tarkoitus kahvakuulailla. Se on kätevää kun sitä voi tehdä vaikka telkkaria katsoessa, ei tarvi edes ulos lähteä :) mutta kuitenkin mun tärkein motivaattori ja personal trainer on mun koira! Sen kanssa lenkkeily on mielekästä ja on PAKKO sen neljä-viisi kertaa mennä ulos haukkaamaan happea ja vähintään kerran käydä pitempi lenkki.

Elämän iloa ja onnistumisia teille kaikille tähänkin viikkoon :)

-Alma

Vierailija
512/897 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta! Se ois sitten tammikuun viimeinen päivä. Itsellä ei vielä ihan kuukautta takana kun aloitin "laihdutuksen" vasta 7. päivä. Aamupaino tasan 65kg eli 3kiloa on lähtenyt. Tässä nyt näköjään jumitellaan vähän aikaa, mut ei kai mulla mikään kiire ole. Vähän kyllä käy positiivisella tavalla kateeksi Joannan hieno suoritus ;) Huikea tulos!!

Ja uusia pudottajia todellakin mahtuu mukaan, tervetuloa! Ketjuun on tosiaan pesiytynyt joku elämäänsä kyllästynyt Ankeuttaja, yritetään olla välittämättä oudoista välikommenteista :)

Ihanaa, kun pääsee taas harrastamaan liikuntaa, ja pumpissakin jaksan jo entisillä painoilla. Jospa alkuvuoden vastoinkäymiset ois nyt ohi.

Raksu

Vierailija
513/897 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virallinen viisiviikkoispudotus on sitten sopivasti viisi kiloa...eli kahdessa viikossa on lähtenyt vain 500 lisägrammaa. Mutta se on kaikki oikeaan suuntaan, ja haastavissa olosuhteissa!

Urakka jatkuu. Aikaeroväsymys vähän haittaa liikunnan lisäämistä, mutta eiköhän se siitä lähde pikku hiljaa.

Vierailija
514/897 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

Ensimmäinen kuukausi takana ja tulos -1,7kg ja -2cm vyötäröltä. Ei kovin hääppöisesti mennyt, alkuun lähti hyvin painoa GoFatGo:lla, mutta en sitä kauaa jaksanut. Toiveissa kuitenkin on, josko sinne 12 viikon loppuun mennessä olisi lähtenyt yhteensä 5kg ja vyötärönympärys pienentynyt lähemmäs 69cm:ä (lähtömitta oli 75cm). Suunta on kuitenkin oikea, joten eteen päin vain!

Nyt olen joitakin päiviä syönyt rasvaisemmin, mutta vähemmän hiilaria ja tuntuu että näin on helpompaa.

Eilen söin aamiaiseksi mantelileipää salaatilla ja kurkulla ja paprikalla. Lounaaksi kreikkalaisen salaatin, päivälliseksi paistetun kananmuna, jauhelihaa, keitettyjä kasviksia ja salaattia, jossa vähän fetaa. Iltapalaksi Profeel rahka.

Onnea kaikille hienoista suorituksista! Ja uusia mahtuu totta kai mukaan, tervetuloa ja tsemppiä!

-Katri-

Vierailija
515/897 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat kaks viikkoa meni tosi hyvin, painoa lähti ja huomasin että osa vaatteistakin on löystynyt. Nyt sitten viikonlopusta lähtien on mennyt huonosti, on tullut syötyä epäsäännöllisesti ja epäterveellisesti. Jääkaapissa kyllä olis ainekset terveellisiin aamu- ja iltapaloihin, mutta silti on tullut syötyä jotain muuta. Puuro ei maistu, rahka ei maistu, ruisleipä ei maistu. Mieli huutaa jotain rasvaista mättöä :( Viikonloppuna sorruinkin rasvaiseen pikaruokaan, sen jälkeen oon onneksi syönyt terveellistä kotiruokaa mutta iltapalaksi esim nuudeleita ja aamulla ei yleensä mitään. Jotenkin pitäisi saada itsensä takaisin ruotuun, koska huomaan jo nyt että olo on huono kun on mättänyt rasvaa, sokeria ja hiilareita ähkyyn asti. 

Ja ennen kuin kukaan sanoo että olisin syönyt liian vähän tms, niin olen kuuliaisesti täyttänyt syömiset Sulamoon ja ollut joka päivä tavoitteessa. Silti tuntuu että kroppa ja mieli oikein huutaa jotain mahdollisimman suolaista ja rasvaista. 

Olen siis se M, joka aikaisemmin kirjoitti että on erittäin paljon pudotettavaa. 

Vierailija
516/897 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei täälläkään mikään huippufiilis tällä hetkellä :P Syömiset onneksi ok ja herkkuihin en ole sortunut, mutta silti puolisen kiloa noussut paino. Maha oli aamulla aika sekaisin mutta onneksi rauhoittui. Mut mihinkään treeneihin en pystynyt lähtemään ja muutenkin ollut alakuloinen päivä. Onneksi tää on OHI niin pääsee nukkumaan. Jospa huominen ois parempi!

Raksu

Vierailija
517/897 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen kuukauden aikana paino on pudonnut 3.6 kg. Olen iloinen ja toiveikas!!! Jäljellä vielä 7,4kg joten kesään mennessä hyvinkin voin mahtua bikineihin siedettävästi! Tavoitteena on myös saada ihanat jalanmyötäiset pitkät saapikkaat taas jalkaan. Olen ollut sairaslomalla kotona ja saanut pidätellä itseäni ahmimasta lohturuokaa kipuhini. Päätös syödä aamupala ja lounas sekä illalla pelkkä kaakao on auttanut himojen hallinnassa eikä kaloreita ole tarvinnut kytätä. Nyt taas tervehtyneenä olen aloittanut liikunnan ja toivon sen buustaavan painonpudotusta sekä senttien vähenemistä. Ei lannistuta kaverit!!!

Popi

Vierailija
518/897 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekat kaks viikkoa meni tosi hyvin, painoa lähti ja huomasin että osa vaatteistakin on löystynyt. Nyt sitten viikonlopusta lähtien on mennyt huonosti, on tullut syötyä epäsäännöllisesti ja epäterveellisesti. Jääkaapissa kyllä olis ainekset terveellisiin aamu- ja iltapaloihin, mutta silti on tullut syötyä jotain muuta. Puuro ei maistu, rahka ei maistu, ruisleipä ei maistu. Mieli huutaa jotain rasvaista mättöä :( Viikonloppuna sorruinkin rasvaiseen pikaruokaan, sen jälkeen oon onneksi syönyt terveellistä kotiruokaa mutta iltapalaksi esim nuudeleita ja aamulla ei yleensä mitään. Jotenkin pitäisi saada itsensä takaisin ruotuun, koska huomaan jo nyt että olo on huono kun on mättänyt rasvaa, sokeria ja hiilareita ähkyyn asti. 

Ja ennen kuin kukaan sanoo että olisin syönyt liian vähän tms, niin olen kuuliaisesti täyttänyt syömiset Sulamoon ja ollut joka päivä tavoitteessa. Silti tuntuu että kroppa ja mieli oikein huutaa jotain mahdollisimman suolaista ja rasvaista. 

Olen siis se M, joka aikaisemmin kirjoitti että on erittäin paljon pudotettavaa. 

Onko sulla tarpeeksi rasvoja ruokavaliossa? Munakokkeli on esimerkiksi tosi hyvä aamupala, se täyttää ja pitää useamman tunnin kylläisenä. Siihen kun lisäilet mausteita vielä oman maun mukaan, niin oijoi!

T: toinen Sulamon käyttäjä

Vierailija
519/897 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain viimein uuden vaakan ostetuksi, 1.2. paino 92,6kg. Toisin sanoen tasan kuukaudessa lähtenyt tasan 4 kiloa. Nyt joudun lisäämään vähän syömisiä sillä puoli kiloa viikossa olisi se järkevin pudotusvauhti jota on mahdollista pitää yllä kuukaudesta toiseen ilman että lihakset rupsahtaa.

Treenirintamalla olen todella tyytyväinen, liikuin siis aiemmin noin tunnin päivässä ja vuoden alusta lisäsin puolet lisää. Olen varsinkin luistellut nyt paljon. Luistelen esim. tunnin ja toisen mokoman kävelen. Olen aina ollut urheiluhullu. Lisäksi pelaan paljon PokemonGo:ta mikä on kyllä hiukan noloa tämän ikäiselle :D

Mitään suurempia haasteita ei ole vielä tullut vastaan. Ainoa mitä kaipaan on saunasiiderini joka lauantai. Juon nyt tilalla Lidlin vissyä :)

-Fatso N31 (-4kg)

Vierailija
520/897 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuntaa tuli tänään 2.5h, ei mitään älytöntä rääkkiä mut kuitenkin. Muuten on mennyt istuessa/maatessa tääpäivä. Iltapäivällä oli pakko ottaa pikku tirsat :O en oikeesti nuku juuri koskaan päikkäreitä. Toivottavasti tää ei nyt kieli mistään ikävästä, masu edelleen kipeä. Epäilen "stressivatsaa", oon ennenkin oireillut näin kun käy liian raskaaksi asiat.

No, mutta en ole sortunut mässäilemään ja herkuttelemaan! Aamulla kaurapuuroa ja raejuustoa ja puolikas sämpylä (kahvin juominen ei houkutellut mahakivun takia)

Lounas kanaa, couscousia ja salaattia

Välipala sämpylän puolikas kalkkunaleikkeellä ja mandariini

Toinen välipala 200g rahkaa ja mustikkakeittoa

Vihreää teetä pari kupillista

Mies kokkaa iltaruokaa, uunissa on joku köntsä possun lihaa, teen salaatin siihen vielä lisäksi.

Aamulla puntari näytti 65.6kg, alimmillaan kävi jo sen 64.5kg. Jospa tää lähtis taas alaspäin.

Raksu