Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aamun paras uutinen: Keskustan kannatus pudonnut yhdeksään prosenttiin

Vierailija
08.12.2022 |

Ensimmäistä kertaa mittaushistoriassa Keskustan kannatus on alle 10%. Alkaa näkymään nuo naisten kissatappelut ja tämä sataa suoraan Kokoomuksen ja PS:n laariin. Petterin ja Riikan ei tarvitse tehdä mitään. Vaaleissa tulee käymään niin, että Kokoomus saa yli 50 edustajaa ja PS yli 40, hallitusta varten reiluun enemmistöön riittää siis RKP ja KD tukipuolueiksi. Saa jäädä koko vihervasemmisto oppositioon ja saadaan aidosti muutettua Suomi-laivan suuntaa.

Kommentit (107)

Vierailija
1/107 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele, koska kepu pettää aina.

Vierailija
2/107 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auttanut yhtään keskustan aloite tuplalapsilisästä kannatuksen nostoon. Harmittaako nyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/107 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä maa tarvitsee oikeistohallituksen. Saadaan työn verotusta kevenemään ja holtiton velanotto aisoihin.

Vierailija
4/107 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä maa tarvitsee oikeistohallituksen. Saadaan työn verotusta kevenemään ja holtiton velanotto aisoihin.

Oikeistohallitus ilman kepuja, jotka ovat nykyään asemoituneet syvälle vasemmistoon

Vierailija
5/107 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa kun keskusta kuitenkin teki nyt juuri sitä mitä pitääkin tehdä eli vastustaa vihreiden hirmuvaltaa ja terrorismia. Toivottavasti toimivat jatkossakin vastuullisesti ja vihdoin pääsemme kaikkien aikojen huonoimmasta hallituksesta eroon.

Saarikko petasi "vastustuksensa" antamalla ensitöikseen kepun pjnä periksi turveveron nostamiselle.

Sitten hän johti kepun ryssimään välit hallituskumppa eihin kinaamalla siitä kuka on oikea saamelainen.

Nyt maatalousapupaketti on jäissä.

Vierailija
6/107 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin nautin tästä. Enää puuttuu, että kaivavat Paavon naftaliinista pelastamaan tilanteen.

Vierailija
7/107 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras uutinen on se että Marisijasta päästään.

Vierailija
8/107 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleekohan oikeistohallituksen myötä köyhien kivittäminen lailliseksi?

Vierailija
9/107 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä niin nautin tästä. Enää puuttuu, että kaivavat Paavon naftaliinista pelastamaan tilanteen.

Johan se kaivoi on itse itsensä 🤣

Vierailija
10/107 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeistohallitus ilman kepuja, jotka ovat nykyään asemoituneet syvälle vasemmistoon

No sitähän aloittaja tarkoitti. En näe Keskustaa tuossa ehdotuksessa (Kok., PS, RKP, KD).

Vierailija
11/107 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihmettelisi. Työttömät joutuvat nöyrtymään.

Vierailija
12/107 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ihmettelisi. Työttömät joutuvat nöyrtymään.

Älkää turhaan narisko, kyllä oikeisto teistäkin huolehtii. Työn vastaanottaminen tehdään aina kannattavaksi ja motivoivaksi. Loppu on teistä itsestä kiinni.

13/107 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa kun keskusta kuitenkin teki nyt juuri sitä mitä pitääkin tehdä eli vastustaa vihreiden hirmuvaltaa ja terrorismia. Toivottavasti toimivat jatkossakin vastuullisesti ja vihdoin pääsemme kaikkien aikojen huonoimmasta hallituksesta eroon.

Juuri tästä syystä olisi tärkeää, että Kepu olisi hallituksessa jatkossakin. Luulen, että ihmiset ovat pettyneet siihen, ettei kepu ole vastustanut vihreitä hanakammin. Luulen, että nämä äänestäjät siirtyvät nyt äänestämään persuja.

Itse äänestän hätäpäissäni ihan ketä vaan, joka vastustaa vihreiden päätöksiä. Luulen, että moni ajattelee samoin. Tämä sataa persujen laariin. Kristilliset on myös hyvä vaihtoehto.

🇺🇦🇮🇱

14/107 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkö, ettei köyhillä tule olemaan enää mitään kohta jos tämä nykyinen kehitys jatkuu.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
15/107 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole töihin ajatellut mennä?

Vierailija
16/107 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johan se kaivoi on itse itsensä 🤣

Paavon suosiolla avustuksella vajoaa vielä taistelemaan RKP:n ja KD:n kanssa.

Vierailija
17/107 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purran pitäisi keksi jotain, että tuo Keskustan kannatuksen lasku ohjautuisi PS:lle. Viljelijöillä kuitenkin aika samanlainen arvopohja.

Vierailija
18/107 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kepun epätoivoinen toiminta vaalien alla ja opposition nuoleskelu on niin läpinäkyvää ettei uppoa kansaan. Siihen kun välillä Väyrynen käy mesomassa, niin eipä ihme että kannatus putoaa.

Vierailija
19/107 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Purran pitäisi keksi jotain, että tuo Keskustan kannatuksen lasku ohjautuisi PS:lle. Viljelijöillä kuitenkin aika samanlainen arvopohja.

Parhaiten se ohjautuu kun Purra pitää suunsa kiinni ja huolehtii että myös kaikenlaiset huhtasaaaret pitävät suunsa kiinni.

Vierailija
20/107 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kepu ryssii huolella sen vähäisenkin kannatuksen säilyttämisen, mikä sillä viime vaaleissa oli.

Syitä on (ainakin) kolme: Palauttamalla väkevästi mieleen mitä vanha viisaus "kepu pettää aina" tarkoittaa, mikä näkyy täydellisenä ja tietoisena yhteistyökyvyn puutteena hallituksessa. Sallimalla putinisti-Väyrysen paluun kansanedustajaehdokkaaksi. Ja unohtamalla, että impivaaralaisen keskusta-aatteen kannattajat ovat jo kirkkomaalla tai hoivakodeissa.