Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

2017 laihduttajat, pistetäänkö ketju pystyyn?

Bingbing
01.01.2017 |

Noniin, eli te joilla tarkoitus laihtua, pistetäänkö ketjua kasaan jossa voidaan tsempata ja tukea toisiamme? :)

-164cm/79kg

Kommentit (897)

Vierailija
1/897 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta painoa en tiedä koska kieltäydyn astumista vaa'alle ;)

Mut läskiä pitää saada vähemmäksi nyt.

Vierailija
2/897 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo pistetään vaan.

Mitat 165cm ja 75kg.

Miten ap oli ajatellut laihduttaa? Mulla ruokavalio vaatii korjausta. Liikun suht hyvin.

Sipe

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/897 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

185/~85. Viikon olen kävellyt joka pvä 5-6km. Ei toistaiseksi muuta efektiä kuin että se kävely tuntuu päivä päivältä helpommalta rastilta. Voi että ensimmäinen askel ensimmäisellä kerralla oli lähes ylivoimainen henkinen kynnys.

-m

Vierailija
4/897 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

192cm/123kg

Vielähän tuossa olisi työmaata. Syksyllä taisin painaa jotain 135kg niin ihan hyvin tämä menee.

Vierailija
5/897 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aion laihduttaa ihan vaan sillä että rupean syömään järkevämmin. Ruokarytmi uusiksi, määrät pieniksi ja enemmän kasviksia. Erityisesti tuo määrien pienentäminen on minulle tärkeää koska syön aivan liikaa. Esimerkkinä voidaan ottaa viime ilta. Paino on tänäaamuna 5kg enemmän kuin eilisaamuna. Johtuen siis ruuan sairaanloisesta ahtamisesta. Alkoholia en juonut.

-ap

Vierailija
6/897 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki! Tavoite - 5kg. 167cm/66.6kg  

-Peppi

Vierailija
7/897 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en uskalla käydä punnitsemassa mutt nyt on läskin lähdettävä. Olen jo aloittanut liikuntaa lisäämällä ja karkin syönnin lopettamalla, tästä lähtee täys sokerilakko.

Vierailija
8/897 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

185/~85. Viikon olen kävellyt joka pvä 5-6km. Ei toistaiseksi muuta efektiä kuin että se kävely tuntuu päivä päivältä helpommalta rastilta. Voi että ensimmäinen askel ensimmäisellä kerralla oli lähes ylivoimainen henkinen kynnys.

-m

Mitä ihmettä oot tehnyt aikaisemmin jos muutaman kilometrin kävely tuntuu suurelta rastilta? Hyvä kuitenkin että olet nyt aloittanut liikunnan.

Vierailija
9/897 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Tavoite -5kg. Nyt 161cm/65kg.

Vierailija
10/897 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin jo syyskuussa, matka jatkuu siis yhä. Taidan olla sellainen malliesimerkki jojoilijasta. Olen nyt löytänyt huippu PT:n, jonka kanssa homma etenee. Minusta oikein pysähdyttävää oli, kun mittailimme tuossa pari viikkoa sitten tuloksia, painoa lähtenyt noin 6 kiloa ja vyötäröltä (ongelmakohtani) 10 senttiä. Eli rasva palaa juuri sieltä mistä pitääkin ja rasva palaa nimenomaan syömällä ja liikkumalla. Syön paljon! ja säännöllisesti. Liikun 4-5 kertaa viikossa, jos kevyempikin liikkuminen lasketaan, niin sitten oikeastaan joka päivä.

Ruokavalioni on tehty siten, että siinä on helppo pysyä. Saan syödä asioita, joista nautin. Sokerin ja valkoisen, käsitellyn viljan olen jättänyt oikeastaan kokonaan pois, koska tulen niistä huonovointiseksi.

Tästä on hyvä jatkaa. Tsemppiä teille muillekin!

Vierailija
11/897 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-m

Mitä ihmettä oot tehnyt aikaisemmin jos muutaman kilometrin kävely tuntuu suurelta rastilta? Hyvä kuitenkin että olet nyt aloittanut liikunnan.

En mitään. On ollut paljon mukavampi vaan jäädä loikomaan ja katsoa vaikka joku tvsarja kuin avata ulko-ovi ja mennä kävelemään. <:-)

-m

Vierailija
12/897 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana ollaan! Täällä mitat 158cm ja 74kg. Minulla synnytyksestä puoli vuotta ja raskauskiloja jälellä 5kg, mutta olisi mukava pudottaa aikakin 14kg kokonaisuudessaan.

Minullakin ongelmana isot annoskoot ja kasvisten liian vähäinen syönti. Liikuintaa tulee harrastettua, koska en omista autoa ja lasten kanssa ulkoillaan paljon. Ja kunhan koiranpentu kasvaa niin hänestäkin saa mukavan lenkkikaverin :)

Hyvää uutta vuotta kaikille ja tsemppiä!

-Äm

Vierailija
13/897 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös älytön sohvaperuna ollut. Nyt pitää alkaa kävellä enemmän koiran kanssa. Olen myös jojoilija. 2013 aloitin lapsen syntymän jälkeen, mitat oli 86kg/163cm. Siitä laihdutin 65kg asti. Siitä paino on vuodessa noussut 78kiloon. Todella epäterveellistä. Ja olo on kokoajan huono eikä tarmoa löydy mihinkään.

Vierailija
14/897 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,taas alkaa uusi parempi elämä,nyt en ole käynyt puntarilla,mutta epäisin jotain 87-88kg.

Viime vuonna lähti 1kg/viikko kun jätti kaikki herkut,limsat,energiajuomat,kaljat ym. Pois.

Vähän lisää liikuntaa ja klo18.00jälkeen korkeintaan hedelmiä ja muutenkin pienempiä annoskokoja.

Sillä se lähtee.

T.M41v 181cm

Vierailija
15/897 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up!

Vierailija
16/897 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistetääs nyt Suomen 100 vuotisjuhlavuoden kunniaksi juhlallinen tavoite:

Lähtötilanne: 177cm

Tammikuu 123,5kg,

Mies 39 vuotta

Tavoite:

Marraskuussa 100kg

Mies 40 vuotta.

Olen joku pari vuotta sitten painanut 140kg ja nyt oon jojoillut 123 -126 välillä jo pitemmän aikaa, joten nyt on rykäisyn paikka.

Vierailija
17/897 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän pitäis lihasmassa laskea mukaan tavoitepainoon, kun haluaisin pudottaa painoa, mutta saada myös lihakset kuosiin? En mitään fitness-vartaloa, vaan sellaisen perus atleettisen. Olen 160/70 ja nytkin on sillä tavalla lihaksia, että näkyy selkeästi rajoja mut tää läski tuppaa jo peittämään niitä. Olen aina ollut ruumiinrankenteeltani sellainen.

Miten siis painavampi lihasmassa olisi hyvä huomioida? Mitään varsinaista hoikkuutta en tavoittele. Ehdotuksia? :)

Vierailija
18/897 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä laihduttaja. Leipä ja sipsit on minut turvottaneet. Siispä ne pois ruokavaliosta ja samoin nyt karkit ja leivonnaisetkin. Ruokavaliolla laihdutan ja tietty lenkit pitenee koiran kans. Ananasta hamstrattu kaappiin, jotta sillä makeanhimo taltutettaisiin. Kovasti vettä kitusiin ja iltasyöminen pois. Mitat nyt 161cm ja 77kg. Pois haluan 8 kg ainakin.

Vierailija
19/897 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä laihduttaja. Leipä ja sipsit on minut turvottaneet. Siispä ne pois ruokavaliosta ja samoin nyt karkit ja leivonnaisetkin. Ruokavaliolla laihdutan ja tietty lenkit pitenee koiran kans. Ananasta hamstrattu kaappiin, jotta sillä makeanhimo taltutettaisiin. Kovasti vettä kitusiin ja iltasyöminen pois. Mitat nyt 161cm ja 77kg. Pois haluan 8 kg ainakin.

Et sinä makeaa syömällä makeanhimosta eroon pääse.

Vierailija
20/897 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinä makeaa syömällä makeanhimosta eroon pääse.

Musta taas ihan hyvä ettei kiellä kaikkea makeaa itseltään, niin oppii pitämään himot kurissa paremmin. Tuo ananas vaikuttaa ihan hyvältä ja poistaa nestettäkin!