2017 laihduttajat, pistetäänkö ketju pystyyn?
Noniin, eli te joilla tarkoitus laihtua, pistetäänkö ketjua kasaan jossa voidaan tsempata ja tukea toisiamme? :)
-164cm/79kg
Kommentit (897)
Tänään tuli vähän ratkettua :)
-iskender kebab
-2 omarmunkkia
-200g suklaata
+jotain normaalia ruokaa
Noo eipä se haittaa jos joskus vähän lipsahtaa.
Mukana ollaan!
Mä olen lihonut 2,5 vuodessa 10kg. Harmittaa, kun aiemmin ei ole ollut paino-ongelmia. Myönnän, että olen joka päivä vetänyt herkkuja ja liikkunut vähemmän.
Mitat tänä aamuna 162cm ja 66kg.
N49
Heitän haasteen ilmaan:
Jokainen ketjulainen lähtee iltalenkille klo 18.40.
Kuittaa jälkeenpäin, jos toteutit! :)
mies 45 v 168cm/ehkä 87 kg -päämäärä laihduttaa 15 kg helmikuun loppuun mennessä
Mukana. 169 cm / 80 kg. Tavoitteena kesäkuun alkuun mennessä -15 kiloa, eli tahti olis n. 3kg/kk.
Salamba
Hep! 165/77 Tavoitteena päästä normaalipainoon eli -9kg. Liikun melko paljon, joten katse kohti lautasta ja kättä, joka mättää suuhun kaikenlaista turhaa. Voisin (melkein) elää pelkillä karkeilla ja herkuilla, joten aloitan herkuttomuudella. Tavoitteena tottua kohtuuteen.
Ja päivän kävelylenkki kuitattu :)
Mulla ei ole kuin pari kiloa karisteltavana. Keinot
- sokerilakko
- vhh, hiilari ok jos tulee ruuasta. Leipä yms pupellus kielletty
- säännöllinen ruokarytmi
- enemmän marjoja. Jos ei mene millään niin hedelmiä.
- joka ruualla proteiini pääosassa
Näillä lähtee. Lähti jo viime vuonna raskauskilot ja muuta höttöä. Nyt uudella innolla jatketaan tavoitteeseen!
Minä aion kanssa ekan kerrän elämässäni pudottaa vähän painoa. Arviolta 70 kiloa/177cm. Huonot elämäntavat ja yhtäkkinen herkuttelu saanut aikamoisen pöhön päälle.
Mikä parasta, reilusti ylipainoisen miehen saan mukaan laihdutukseen, ei aloittaisi toi yksin.
Täällä on jo pari laihduttajaa joiden pitäisi pysähtyä miettimään tavoitteitaan. Alipainon ei koskaan pitäisi olla tavoite. Eikä myöskään suurien pudotusmäärien lyhyessä ajassa.
Terveellisyys ensisijalle!
Terv. Entinen anorektikko/nykyinen ylipainoinen.
Tuun mukaan, kiloja en kerro.
Mun ongelma on se, että asun yksin, oon enimmäkseen yksin ja sisäillat on pitkiä näin talvella, niin mitäs muuta kuin syön tylsyyteeni. :( Ahdistun syömättömyydestä - ja heti syömisen jälkeen.
Käyn lenkillä päivittäin. Yritän päästä uimaan, mieluusti vesijumppaan. Pelkään silti, että lisätty liikunta lisää myös ruokahalua, eikä iltamässyttely tuu vähenemään.
Olen enimmäkseen kasvissyöjä, paljon menee hedelmiä, vihanneksia, pähkinöitä jne. Paino sanalla Paljon. :(( Mitään sipsejä, pitsaa yms. en syö ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Heitän haasteen ilmaan:
Jokapäiväinen lenkki onnistuu kyllä, mutta ei tuohon aikaan. Tälle päivälle kuittaan kaksi lenkkiä :)
Salamba
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitin jo syyskuussa, matka jatkuu siis yhä. Taidan olla sellainen malliesimerkki jojoilijasta. Olen nyt löytänyt huippu PT:n, jonka kanssa homma etenee. Minusta oikein pysähdyttävää oli, kun mittailimme tuossa pari viikkoa sitten tuloksia, painoa lähtenyt noin 6 kiloa ja vyötäröltä (ongelmakohtani) 10 senttiä. Eli rasva palaa juuri sieltä mistä pitääkin ja rasva palaa nimenomaan syömällä ja liikkumalla. Syön paljon! ja säännöllisesti. Liikun 4-5 kertaa viikossa, jos kevyempikin liikkuminen lasketaan, niin sitten oikeastaan joka päivä.
Ruokavalioni on tehty siten, että siinä on helppo pysyä. Saan syödä asioita, joista nautin. Sokerin ja valkoisen, käsitellyn viljan olen jättänyt oikeastaan kokonaan pois, koska tulen niistä huonovointiseksi.
Tästä on hyvä jatkaa. Tsemppiä teille muillekin!
Upeat tulokset! Uskallatko suositella sun pt:tä julkisesti kertomalla nimen, voisi saada lisää asiakkaita?
En sano nimeä. Asiakkaista hänellä eilen pulaa, on kovanluokan ammattilainen. Ja kannattaa muistaa, että mikä sopii yhdelle, ei välttämättä sovi toiselle. Seurasin itse sivusta useamman työskentelyä ja kyselin ihmisiltä kokemuksia. Itse en missään nimessä halunnut mitään armeijatyyppistä karjujaa, vaan pikemminkin keskustelijan ja ohjaajan (mentorin).
Mukana! 170cm / 65kg. Tavoite 58-60kg.
Vierailija kirjoitti:
Heitän haasteen ilmaan:
Haaste vastaanotettu ja suoritettu, 6km käppäilyä takana. Kiitos impulssista, muuten olisin saattanut jäädä aprikoimaan lähdenkö toiselle tänään vai en ja losähtänyt helpompaan vaihtoehtoon.
-m
Vierailija kirjoitti:
Hep! 165/77 Tavoitteena päästä normaalipainoon eli -9kg. Liikun melko paljon, joten katse kohti lautasta ja kättä, joka mättää suuhun kaikenlaista turhaa. Voisin (melkein) elää pelkillä karkeilla ja herkuilla, joten aloitan herkuttomuudella. Tavoitteena tottua kohtuuteen.
Ja päivän kävelylenkki kuitattu :)
Mä mietin jo hetken, että joko mä kirjoitin tähän ketjuun. :D Sama mitta, sama paino ja sama loputon herkku/karkkihimo. Painoa haluaisin pudottaa kesään mennessä hiukan enemmän eli 12 kg, mutta katsotaan mihin rahkeet riittää.
Ja kävelylenkille kuitti myös! :)
Mäkin oon mukana! Kesäksi kuntoon. :D Aloitin jo loppuvuodesta, lähtöpaino oli 175-senttisenä 75 kg. Nyt oon 72 kilossa.
Keinot: fiksumpi ruokarytmi, aamiainen kunniaan ja herkutteluun kohtuus. Treenitavoite palauttavia viikkoja lukuunottamatta 2 intervallia, 2 lenkkiä, 2 punttia ja 2 lajitreeniä viikkoon (osa samalla kerralla, toki). Ja venyttely kunniaan! Musta on tulkut kankea kuin jäänkaappi.
Tavoitteet: Maaliskuun puolivälissä 68 kiloa. Pk-lenkkivauhti 5 minuuttiin kilsa. 300 metrin intervallit 56 sekunnin keskiarvoon. Penkki 60, kyykky 90, mave 120. Mitat sellaseen kuosiin, että vaatteet mahtuis taas päälle.
Heheh, uusi vuosi uudet kujeet? Nämä vuodenvaihteessa elämänmuutoksensa aloittavat epäonnistuvat suurella prosentilla. Heikoimmat eivät kestä ilman herkkuja viikkoakaan. :D
Nyt seuraa totuus jonka luettuanne ei tekosyille ja itsepetokselle ole enää sijaa: kuluta enemmän kuin syöt niin laihdut.
Vierailija kirjoitti:
Nyt seuraa totuus jonka luettuanne ei tekosyille ja itsepetokselle ole enää sijaa: kuluta enemmän kuin syöt niin laihdut.
Thank you, Captain Obvious!
Mukana ollaan!
Puolentoista vuoden aikana olen tiputtanut 30 kg (100 kg -> 70 kg). Pituutta 180 cm. Olen sirorakenteinen ja linnunluinen ja suurimman osan aikuisikääni painanut vain vähän yli 60 kg.
Suunnilleen 85 kilon paikkeilla haaveilin siitä, että vaa'an lukema joskus näyttäisi kuutosella alkavaa lukemaa. Pidin sitä hyvin epätodennäköisenä. Pääsin 68,5 kg:hen, mutta sitten repsahdin taas liikkumattomuuteen ja herkutteluun. Paino ei onneksi ole noussut missään vaiheessa 71 kg:hen, joten mitään ei ole menetetty.
Tuossa 68,5 kg:ssa rasvaa oli vielä jonkin verran ylimääräistä. Reidet paksut ja vatsalla makkaraa. Tavoitteeni tälle vuodelle on saavuttaa 65 kg:n paino. Jos menee itsestään sen alle, ei haittaa.
Ostin joskus 90 kg:n paikkeilla motivaatiovaatteen itselleni. Ai että se oli pikkuruinen! Vaikka olin 100 % varma, etten koskaan mahtuisi siihen, päätin yrittää. Kävikin niin, että se jäi isoksi :)
Aion laihtua liikuntaa lisäämällä ja jättämällä herkut pois. Ajoittain saa herkutella, mutta ei tällä tavalla, että joka päivä jotain.
Tsemppiä jokaiselle! Helppoa se ei ole. Välillä raivostuttaa ja itkettää ja haluaa vain luovuttaa ja iskee ajatus, että IHAN SAMA! Ei se ole ihan sama. Ja joka ainoa sekuntikin siihen tavoitepainoon saakka on elettävä. Oikotietä ei ole. Ziljoona kertaa on kieltäydyttävä mieliteoista. Pakotettava itsensä liikkeelle, vaikkei huvittaisi.
Se on todellakin sen arvoista! :)
P.S. Jos käykin niin, että repsahdat herkuttelemaan, ÄLÄ LUOVUTA! Älä ajattele "kaikki tai ei mitään". Kerran repsahdus ei haittaa mitään, mutta ÄLÄ JATKA SITÄ. Anna itsellesi anteeksi ja jatka uusin voimin kohti tavoitetta!