Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2017 laihduttajat, pistetäänkö ketju pystyyn?

Bingbing
01.01.2017 |

Noniin, eli te joilla tarkoitus laihtua, pistetäänkö ketjua kasaan jossa voidaan tsempata ja tukea toisiamme? :)

-164cm/79kg

Kommentit (897)

Vierailija
21/897 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä samoja laihdutusketjuja. Joka vuosi sama juttu.

Vierailija
22/897 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä laihduttaja. Leipä ja sipsit on minut turvottaneet. Siispä ne pois ruokavaliosta ja samoin nyt karkit ja leivonnaisetkin. Ruokavaliolla laihdutan ja tietty lenkit pitenee koiran kans. Ananasta hamstrattu kaappiin, jotta sillä makeanhimo taltutettaisiin. Kovasti vettä kitusiin ja iltasyöminen pois. Mitat nyt 161cm ja 77kg. Pois haluan 8 kg ainakin.

Et sinä makeaa syömällä makeanhimosta eroon pääse.

No ei siitä pääse eroon, joten en yritäkään kuin taltuttaa pahinta. Makealla en ole itseäni lihottanut, joten ei se paha ole mulle. Joskus tekee mieli ja ananas on hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/897 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitin jo syyskuussa, matka jatkuu siis yhä. Taidan olla sellainen malliesimerkki jojoilijasta. Olen nyt löytänyt huippu PT:n, jonka kanssa homma etenee. Minusta oikein pysähdyttävää oli, kun mittailimme tuossa pari viikkoa sitten tuloksia, painoa lähtenyt noin 6 kiloa ja vyötäröltä (ongelmakohtani) 10 senttiä. Eli rasva palaa juuri sieltä mistä pitääkin ja rasva palaa nimenomaan syömällä ja liikkumalla. Syön paljon! ja säännöllisesti. Liikun 4-5 kertaa viikossa, jos kevyempikin liikkuminen lasketaan, niin sitten oikeastaan joka päivä.

Ruokavalioni on tehty siten, että siinä on helppo pysyä. Saan syödä asioita, joista nautin. Sokerin ja valkoisen, käsitellyn viljan olen jättänyt oikeastaan kokonaan pois, koska tulen niistä huonovointiseksi.

Tästä on hyvä jatkaa. Tsemppiä teille muillekin!

Upeat tulokset! Uskallatko suositella sun pt:tä julkisesti kertomalla nimen, voisi saada lisää asiakkaita?

Vierailija
24/897 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä liityn kans. Joulu sai mut turpoamaan kuin ilmapallon, en tod uskalla punnita itteäni. Ennen joulua painoin73, oon 170 pitkä. Mulla on tavoitteena kävellä 10 000 askelta päivässä, mutta ruokavalio kaipaa korjausta. Pitäis päästä takaisin vhh-ruualle, silloin on parhain olo mulla ja paino tippuu eikä niin tee mieli sokeria.

Mulla on vauva 3kk, vaunulenkit on oikeestaan ainoaa liikuntaa mulla nyt.

Vierailija
25/897 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

185/~85. Viikon olen kävellyt joka pvä 5-6km. Ei toistaiseksi muuta efektiä kuin että se kävely tuntuu päivä päivältä helpommalta rastilta. Voi että ensimmäinen askel ensimmäisellä kerralla oli lähes ylivoimainen henkinen kynnys.

-m

Mitä ihmettä oot tehnyt aikaisemmin jos muutaman kilometrin kävely tuntuu suurelta rastilta? Hyvä kuitenkin että olet nyt aloittanut liikunnan.

En mitään. On ollut paljon mukavampi vaan jäädä loikomaan ja katsoa vaikka joku tvsarja kuin avata ulko-ovi ja mennä kävelemään. <:-)

-m

Näissä pyhissä on se hyvä puoli ettei ilmesty oikein mitään katsottavaa joten tämän päivän lenkki onkin jo heitetty :D Hiljainen oli kylätienoo...

-m

Vierailija
26/897 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

171 cm ja 60,5 kg. Ei kuulosta paljolta, mutta läski on kertynyt rumasti alavatsaan ja haluan eroon keissistä. Vaikka yritän syödä useimmiten terveellisesti (kasvissyöjä), niin rakastan kaikkea suolaista ja annoskoot on liian isoja. Eilen söin pitsan ja join ihan liikaa viiniä, tämäänkin taitaa olla darrapitsan paikka, mutta huomisesta alkaa skarppaus. Vegaaninen ja tipaton tammikuu, ja aloitan liikkumisen tosissani.

Vierailija
27/897 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki! Tavoite - 5kg. 167cm/66.6kg  

-Peppi

Omasta puolestani sanoisin, että olen näköjään tuollainen ikuinen viiden kilon laihduttaja. Nyt jo muutamana vuonna, näin tammikuun alusta, olen ottanut itselleni samanlaisen -5 kg projektin. Ja onnistunutkin siinä. SIlti huomaan, että vuoden lopussa on tapahtunut +5 kg muutos, joista osa on tullut nopeasti joulun suklaan mussutuksen myötä. Minulle paino tulee herkuista; suklaa, pulla, jäätelö, karkit. Muuten koen, että muu syömiseni on suurinpiirtein hallinnassa, vaikka en mikään terveysintoilija, erikoisdieettejä noudattava tai edes ravitsemussuositusten mukaan syöjä ole. Herkunhimon taltutan maustettua teetä juomalla (löysin viime vuoden puolella Clipperin teet, ihania ilman makeuttajaakin). On toiminut aikaisemmin, joten toimii nytkin.

Vierailija
28/897 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta painoa en tiedä koska kieltäydyn astumista vaa'alle ;)

Mut läskiä pitää saada vähemmäksi nyt.

Kannattaa ottaa avuksi sitten mittanauha ja mitata pari strategista paikkaa, on sitten mihin verrata ja huomata edistyminen! Motivoi eteenpäin, mutta ehkä puhun vain omasta puolestani?

-Peppi

Vierailija
29/897 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulen mukaan! Olen 170cm ja ja kauhukseni tänä aamuna painoin 96,6kg!

Olen kahdessa vuodessa lihonut +20kg, olen joutunut syömään kolmea eri lihottavaa lääkettä -hormoneja, kortisonia ja masennuslääkkeitä. Mnulla on aika vakavia terveysongelmia ja ilmeisesti endometrioosia joudutaan leikkaamaan, jopa koko kohtu lähiaikoina :(

Olen aina ollut todella sporttinen, käyn lenkillä joka päivä, tykkään käydä salilla ja jumpassa. Surullista että vatsa on valtava turvonnut pallo ja kipuja on joka päivä!

Nyt hihat heilumaan etten saa vielä diabetestäkin! Tavoitteeni on painaa 80kg vuoden kuluttua. Punnitaanko ensi perjantaina seuraavan kerran ja raportoidaan tänne? :)

-Fatso N31

Vierailija
30/897 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon nyt klassisen, että aloitan huomenna:) Tänään syöminen menee vielä uuden vuoden rääppiäisillä, mutta ensi viikolla pitää taas palata arkeen ja arkiruokailuun. Syöminen lähti tänä jouluna ihan täysin käsistä, vaikka (tai ehkä koska) olen laihduttanut jo pitemmän aikaa ja normiarjessa olen löytänyt ihan toimivat ruokailurutiinit. Viime jouluna jaksoin pitää tiukkaa linjaa, tänä vuonna ajattelin, että jos syön peruskulutuksen mukaisesti pari viikkoa, mutta jotenkin ruokamäärät lähtivät siitä vain kasvamaan ja kasvamaan. Saa nähdä, että paljonko painoa tuli lisää, laskennallisesti vähintään puoli kiloa parissa viikossa. 

Olen pudottanut jo pitemmän aikaa, lähes 20 kg, ja ennen joulua oli jäljellä 5 kiloa normaalipainon ylärajaan ja siitä vielä 2-5 kiloa lopulliseen tavoitteeseen. (Vaikea tietää ennen kuin näkee, että paljonko tuo 5 kiloa vaikuttaa kroppaan, jos lainkaan.) Keinoina on kalorien laskeminen, ruokailujen jaksottaminen pätkäpaaston periaatteella sekä sisäelinten ympäriltä rasvaa polttamaan liikunta. Lasken kuitenkin kalorit siten, että vaikka en liikkuisi, niin vähän pudotusta pitäisi tulla silti.

Hieman on vienyt motivaatiota se, että painon pudotessa kalorivajekin pienentyy. En ole halunnut pienentää syömiäni ruokamääriä ihan hirveän paljon, jotta ei syntyisi mitään ahmimisen tarvetta. Tällä hetkellä pieni tavoite on, että kesän alussa olisin vähintään tuossa pari kiloa alle normaalipainon tavoitteessa.

Mutta eiköhän tämä tästä! Nyt kun on vähän aikaa syönyt mitä sattuu ja mitä haluaa, niin ainakin huomaa sen, että olo ei ole mitenkään hyvä. En ole elintapojen muutoksen vuoksi huomannut mitään suurta muutosta olotilassa tai energiassa, mutta nyt tämän lipsumisen takia huomaan kyllä negatiivisen muutoksen. Aika hurja ajatus, että aiemmin oli varmaan lähes aina tällainen aneeminen ja pöhöttynyt olotila.

Vierailija
31/897 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, jotka ette uskalla punnita itseänne, ette tule onnistumaan laihduttamisessa. Menkää vaa'alle.

Jos ihminen haluaa niin väkisin pitäytyä itsepetoksessa ja valheessa, niin tilanteen muuttaminen on täysin mahdotonta. 

Vierailija
32/897 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te, jotka ette uskalla punnita itseänne, ette tule onnistumaan laihduttamisessa. Menkää vaa'alle.

Jos ihminen haluaa niin väkisin pitäytyä itsepetoksessa ja valheessa, niin tilanteen muuttaminen on täysin mahdotonta. 

Peili ja mittanauha riittää sekä tietenkin vaatteet. Itsepetosta on olla riemuissaan kilon parin pudotuksesta vaa'assa, samoin tuhoisaa on murehtia parin kilon nousua.

Vierailija
33/897 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurailen. Itsellä 20kg liikaa,pituus 172 cm.

Vierailija
34/897 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Minä menin vaa'alle vasta kahden kuukauden jälkeen ja paino oli silloinkin 103 kiloa. Myöhemmän laihdutustahdin mukaan arvioin painaneeni vähintään 110 kiloa. Nyt olen ollut normaalipainossa pari vuotta.

Vierailija
35/897 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

163/76

Viime vuonna painoa oli 90 kiloa, mutta vielä on matkaa. Paino putoaa noin 0,7 kg viikossa, joten vauhtia voisi kiristää.

Vierailija
36/897 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

173cn, 78kg. Lihonut kesästä 5kg stressin ja huonojen elintapojen vuoksi, tavoite 10kg pois hitaasti ruokavaliota muokaten, kesään mennessä olisi kiva olla 72kg

Vierailija
37/897 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

162/64. En välitä painosta mutta vyötäröllä on ylimääräistä - VY melkein 80!!! En oikein tiedä millä sentit sulatan, kun en nytkään juuri herkkuja syö...

Mutta lähden kokeilemaan HIIT-treeniä ja hiilarit vähemmälle, enemmän proteiinia (vaikeaa kun melkein kaikki proteiini inhottaa), kunnolla rasvaa.

Vierailija
38/897 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peili ja mittanauha riittää sekä tietenkin vaatteet. Itsepetosta on olla riemuissaan kilon parin pudotuksesta vaa'assa, samoin tuhoisaa on murehtia parin kilon nousua.

En ole tuo ketä lainasit, mutta pakko sanoa että itselleni vaaka oli ratkaiseva tekijä laihtumisessa. Olen jojoillut kilojeni kanssa pitkään, sillä olen ilmeisesti sokea peilikuvani suhteen enkä huomaa lihomistani peilistä. Ostin vuosi sitten vaa'an ja järkytyin, en todellakaan olisi uskonut peilikuvani perusteella painavani 80 kg. (Olen 178 cm pitkä) Kun tajusin, paljonko oikeasti painan, aloin huomata myös esim. valokuvista että ylimääräistä löytyy. Vuoden aikana olen saanut laihdutettua terveellisemmän ruokavalion ja salin avulla 15 kg. Tavoitteena on pudottaa vielä 5 kg kesään mennessä. Käyn joka päivä vaa'alla, mutta en stressaa vaikka paino olisikin yhtäkkiä noussut kilon tai pari, paino palautuu muutamassa päivässä takaisin entiseen. Näin pystyn myös tekemään korjausliikkeen nopeasti, sillä jos en käy vaa'alla niin katson herkutteluani herkästi läpi sormien ja paino pääsee nousemaan salakavalasti.

En sano, että tämä sopii kaikille mutta itse onnistuin vasta vaa'an avulla. En ole harrastanut minkään näköisiä kitudieettejä, rukkasin vain ruokavalion säännölliseksi ja katsoin alkuun kalorit Yazio-nimisen sovelluksen avulla, jolloin tajusin että olen aiemmin syönyt yli kulutuksen vaikka olen pitkään harrastanut salia.

En kyllä näe itsepetosta laihtumisesta ilahtumisessa, päin vastoin itseäni se on motivoinut pysymään ruokavaliossa.

Vierailija
39/897 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Olen vegaani ja ruokavalio on suht terveellinen, ainoa pahe on pepsi max, josta pitäisi yrittää vieroittua. Lisäksi lisään salikäyntejä ja käytän kotona olevaa stepperiä päivittäin vähintään 40min. Suorastaan vituttaa, kun alkusyksystä olen lihonut taas 4kg. Tavoitteena -6kg.

T. 171 & 51

Vierailija
40/897 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi tänään 2:2:3 aineenvaihdunta dieetti. Yritän nyt kolmen viikon aikana boostata aineenvaihduntaa, ja sen jälkeen jatkaa terveellisen syömisen linjalla. Salilla olen käynyt jo muutaman kuukauden, säännöllisen epäsäännöllisesti.

Parasta tässä on se, että mies suostui dieettaamaan mun kanssa. Tai no, mies saa syödä leipää yms mitä huvittaa, mutta suostui siihen, että lämpimät ruuat mitkä syödään yhdessä kotona, on sitten mun dieetin mukaan tehtyjä. Helpottaa kummasti mun elämää :D Herkkujakin tuo lupasi olla ostamatta.

Paino on nyt 95kg ja pituus 170. Ylipainoa siis on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi