Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2017 laihduttajat, pistetäänkö ketju pystyyn?

Bingbing
01.01.2017 |

Noniin, eli te joilla tarkoitus laihtua, pistetäänkö ketjua kasaan jossa voidaan tsempata ja tukea toisiamme? :)

-164cm/79kg

Kommentit (897)

Vierailija
61/897 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heheh, uusi vuosi uudet kujeet? Nämä vuodenvaihteessa elämänmuutoksensa aloittavat epäonnistuvat suurella prosentilla. Heikoimmat eivät kestä ilman herkkuja viikkoakaan. :D

Onneksi en aijo ollakkaan ilman herkkuja, aijon vaan laihduttaa.

Vierailija
62/897 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuun mukaan, kiloja en kerro.

Mun ongelma on se, että asun yksin, oon enimmäkseen yksin ja sisäillat on pitkiä näin talvella, niin mitäs muuta kuin syön tylsyyteeni. :( Ahdistun syömättömyydestä - ja heti syömisen jälkeen.

Käyn lenkillä päivittäin. Yritän päästä uimaan, mieluusti vesijumppaan. Pelkään silti, että lisätty liikunta lisää myös ruokahalua, eikä iltamässyttely tuu vähenemään.

Olen enimmäkseen kasvissyöjä, paljon menee hedelmiä, vihanneksia, pähkinöitä jne. Paino sanalla Paljon. :(( Mitään sipsejä, pitsaa yms. en syö ollenkaan.

Sun tarttis selkeesti keksiä yksinäisiin iltoihin jotain toimintaa tylsyyden poistamiseksi että tylsäsyominen jäisi vähemmälle. Joku harrastus. Lue? Leffoja? Osta pleikkari ja pelaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/897 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana! 169cm/79kg. Tavoite olisi päästä 70kg alle :) Haastavinta on päästä eroon sokerista, riippuvainen kun olen :( Itse ajattelin kokeilla Go fat go- dieettiä, (tällä olen joskus 5kg pudottanut) siispä paljon maitorahkaa luvassa :D Salikortin hankkiminen seuraava etappi. Millaisia sotasuunnitelmia kohtalontovereilla on? Liikunnan ja ruokavalion suhteen?

K

Vierailija
64/897 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ongelma on se, että asun yksin, oon enimmäkseen yksin ja sisäillat on pitkiä näin talvella, niin mitäs muuta kuin syön tylsyyteeni. :( Ahdistun syömättömyydestä - ja heti syömisen jälkeen.

Käyn lenkillä päivittäin. Yritän päästä uimaan, mieluusti vesijumppaan. Pelkään silti, että lisätty liikunta lisää myös ruokahalua, eikä iltamässyttely tuu vähenemään.

Olen enimmäkseen kasvissyöjä, paljon menee hedelmiä, vihanneksia, pähkinöitä jne. Paino sanalla Paljon. :(( Mitään sipsejä, pitsaa yms. en syö ollenkaan.

Sun tarttis selkeesti keksiä yksinäisiin iltoihin jotain toimintaa tylsyyden poistamiseksi että tylsäsyominen jäisi vähemmälle. Joku harrastus. Lue? Leffoja? Osta pleikkari ja pelaa?

Ja sitä mitä ei ole kotona, ei voi syödä eli tarkka kauppalista, ei koskaan nälkäisenä kauppaan ja hävitä kaapeista kaikki vähänkin herkkua muistuttava.

Vierailija
65/897 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana! Nyt 167/75. Tavoite ainakin -10kg.

-Stina

Vierailija
66/897 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja piti lisätä, että viime vuonna pudotin 5 kg eli 80>75. En yritä liian nopsaa laihduttaa, mutta nyt pitää vähän kiristää tahtia ja olla kurinalaisempi :)

Stina

Vierailija
67/897 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[ei koskaan nälkäisenä kauppaan

Tää on muutenkin jo taloudellisesti hyvä ohje :)

Mut ei välttämättä heti kannata tavoitella hirmu askeesia missä kaapissa ei ole kuin pari nuhjuista riisikakkua. Jos heti vaan pistää elämän sellaiseksi että pitäisi vain liikuskella ja olla nälässä tai natustaa pahvinpalaa niin ennenpitkää se alkaa vituttaa liikaa ja repsahtaa. Pitäs ennemmin olla jotain kaloreita lisäämättömiä "palkintoja" siitä ettei ostanutkan niin paljon mättöä tai natustaakin ainakin vähän enemmän pahvinpaloja mätön sijaan.

Vierailija
68/897 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tämä päivä on mennyt ihan hyvin! Tosin ikävön jumppaani joka jatkuu vasta viikon päästä eikä pääse edes luistelemaan....

Aamupala: kaurapuuro raejuustolla

Lounas: nakkikeittoa, salaattia, yksi hapankorppu

-puolen tunnin kevyt kävely-

Välipala: rahka ja mandariini

Iltaruoka: kanafile ja salaattia

- tunnin sauvakävely-

Iltapala: real-viipale ja kananmuna.

-Fatso N31 (96,6kg)

Vierailija
69/897 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden mukaan projektiin ehdottomasti. Olen 27-vuotias nainen, ja olen vuoden 2015 kesästä Llaihtunut 20 kiloa. Oikeastaan laihduin nyt 20 kiloa jouluun 2015 mennessä - sen jälkeen on ollut jojoilua vuoden päivät. Viisi kiloa pois, viisi lisää, viisi pois jne. Ja siis ihan syömisen takia. Pituuteni on 164 cm, ja lähtöpainoni oli 88 kg, ja sain laihdutettua 68 kiloon, minkä jälkeen pelkkää jojoilua.

Tänä aamuna oli painoni 67 kg. Nyt on tavoitteenani saada pois 10 kg kolmen kuukauden aikana, eli huhtikuun alkuun mennessä. Tavoitepaino 57 kg. Aion punnita itseni joka päivä, mutta päivitän t¨nne painon kerran viikossa. Toivottavasti porukka jaksaa pysyä kasassa. :)

Minde

Vierailija
70/897 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://9gag.com/gag/a8p6ObV/what-ordinary-people-eat-around-the-world-i…

Tässä muistutus laihduttajille, vain vähän liikuntaa (hyötyliikunta, kävely) harrastavien naisten kalorintarve on ~2 000, yleensä vähän alle. Itselläni alkoi paino tippumaan heti kun tarkastin ateriakoot ja kalorimäärät, tippui puolessa vuodessa 20kg. Nyt on paino pysynyt tasaisena eikä tarvitse tarkkailla ruokailuja kun oppi sopivat määrät.

Vierailija
71/897 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt seuraa totuus jonka luettuanne ei tekosyille ja itsepetokselle ole enää sijaa: kuluta enemmän kuin syöt niin laihdut.

Thank you, Captain Obvious!

Ole hyvä. :) Tämä asia ei ole kuitenkaan itsestäänselvyys useille aikuisille ihmisille kun kuuntelee "syitä" miksi laihduttaminen on mennyt mönkään. Nyt se on ketjun lukijoiden tiedossa joten onnistuminen on todennäköisempää. Jos itsekuria löytyy, eikä laiskuus vaivaa, niin onnistuminen on varmaa.

Vierailija
72/897 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti tästä ketjusta, tää on just mitä tarvitsen! :) Toivottavasti tämä ketju pysyy aktiivisena.

En oikein kehtaa jutella laihdutusprojektista kellekään niin mukava, että voi sitten täällä yhdessä purkaa ja toivon mukaan juhlia onnistumisia!

Tällä hetkellä omat mitat 167 cm / 68 kg ja tavoitepaino on 60 kg.

Urheiluna joogaa, pilatesta ja kävelyä. Suurin ongelma minulla on liika syöminen ja liian harvoin (ähky kerran päivässä) sekä älytön herkuttelu! :(

-Kesämato

Vierailija
73/897 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin tammikuussa 2016 hissunkissun pudottamaan painoa. Vuoteen on mahtunut toki rapsahduksia, mutta niistä on selvitty sillä, että oon aiemmista lukuisista repsahduksista poiketen antanut itselleni anteeksi ja jatkanut siitä mihin ennen repsahdusta jäin. Heti. Aiemmin oon vaan masentunut ja luovuttanut. Vuodessa on mennyt 12 kiloa eli tosi hissukseen oon mennyt ja se on sopinut mulle. Nyt kun vielä olisi 6 kiloa tiputettavaa, niin tuntuu, että tahtia haluaisin vähän nopeuttaa. Toisaalta en jotenkin uskalla kauheasti lisää kieltoja itselleni asettaa, ettei repsahda ja homma kosahda. Jatkan jotakuinkin siis entiseen malliin, mutta viilaten pikkuhiljaa jotakin pois ja liikuntaa taas hieman lisää. Niin se kai vaan on mun tehtävä, koska hitaus on nähtävästi toiminut. Malttia se vaatii ja se ärsyttää kyllä.

Vierailija
74/897 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niin messissä!

Pituus 165, paino tällä hetkellä 75kg, haluaisin ainakin 10 kg pois.

Olen viime vuoden keväästä laihtunut jo 7 kiloa, mutta hankalaa on pitää niitä pois! Nyt täytyy laittaa suklaalle ja herkuttelulle stoppi vähäksi aikaa, kun en näemmä osaa niitä kohtuudella syödä.

Tsemppiä kaikille kilojen kanssa taisteleville!

N35

Vierailija
75/897 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tuun mukaan! Mulla painoa hiipinyt parin vuoden sisään pikkuhiljaa liiaksi asti :( tällä hetkellä painan varmaan hiukan alle 90kg (pitää aamulla käydä puntarilla!) ja pituutta 175cm. Tavoitteena olisi normaali paino eli noin 76kg. Kesällä paino voisi alkaa seiskalla.

Mulla suurimpana ongelmana herkuttelu ja liian vähäinen liikunta. Syön pääateriat terveellisesti, mutta sen lisäksi sit mässytän karkkia ja muuta herkkua. Alotan homman nyt tammikuun kestävällä herkkulakolla ja viilaan ruokavaliota pikkuhiljaa parempaan suuntaan.

Liikunta koostuu tällä hetkellä koiran kanssa lenkkeilystä. Haluan lisätä viikkoon pari salitreeniä ja yhden ryhmäliikuntatunnin/uinnin.

Näillä lähdetään liikkeelle! Tsemppiä kaikille!!! :)

-norppa

Vierailija
76/897 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saisi psyykattua itsensä niin ettei ajattelisi koko ajan syömistä? Uskomatonta, että ensimmäinen päivä kevennystä takana ja mielessä on jatkuvasti se ettei saa syödä herkkuja..

Ärsyttävää, että on antanut itsensä addiktoitua niin pahasti suklaalle, pullalle, karkeille jne. Olisiko mahdollista pystyä saavuttamaan kohtuukäyttö vai vaatiiko nami-addiktio täyden kieltäytymisen? Uskomatonta, että olen kerryttänyt 10kg painoa syömällä makeita herkkuja!

Pohtii N49

Vierailija
77/897 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitä mitä ei ole kotona, ei voi syödä eli tarkka kauppalista, ei koskaan nälkäisenä kauppaan ja hävitä kaapeista kaikki vähänkin herkkua muistuttava.

Juu, oon tää tylsäsyöjä :)) kiitos hyvistä vinkeistä. Nyt vaan olen 'hävittänyt' lahjasuklaita syömällä, kun en saanut niitä heti annettua eteenpäin.

Mulla vaan mikä tahansa muuttuu "herkuksi", kun muuta ei ole, esim. Vaasan ruispaloja voi mennä monta illan mittaan. :((

Onko tuossa vaan joku kynnys, mikä pitää ylittää, ettei ahdistu syömättämyydestä?

Pitäis varmaan lähteä ulos kävelemään aina, kun askel käy jääkaapille.

Vierailija
78/897 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitti tästä ketjusta, tää on just mitä tarvitsen! :) Toivottavasti tämä ketju pysyy aktiivisena.

En oikein kehtaa jutella laihdutusprojektista kellekään niin mukava, että voi sitten täällä yhdessä purkaa ja toivon mukaan juhlia onnistumisia!

Tällä hetkellä omat mitat 167 cm / 68 kg ja tavoitepaino on 60 kg.

Urheiluna joogaa, pilatesta ja kävelyä. Suurin ongelma minulla on liika syöminen ja liian harvoin (ähky kerran päivässä) sekä älytön herkuttelu! :(

-Kesämato

Kävin sittenkin vielä varmuuden vuoksi vaa´alla, lähtöpaino onkin 69kg.. eli taas lisäkilo tullut viikossa :( Pahalta tuntuu, mutta toisaalta antaa voimaa sille faktalle, että nyt jos koskaan on pakko tehdä jotakin sillä painoni on vain noussut ja noussut koko syksyn. Kesällä en tarkkaillut painoani, mutta keväällä painoin 63kg ja syyskuussa vielä 65kg. Suunta on vain ylös mikäli muutos ei ala nyt. 

Vierailija
79/897 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten saisi psyykattua itsensä niin ettei ajattelisi koko ajan syömistä? Uskomatonta, että ensimmäinen päivä kevennystä takana ja mielessä on jatkuvasti se ettei saa syödä herkkuja..

Ärsyttävää, että on antanut itsensä addiktoitua niin pahasti suklaalle, pullalle, karkeille jne. Olisiko mahdollista pystyä saavuttamaan kohtuukäyttö vai vaatiiko nami-addiktio täyden kieltäytymisen? Uskomatonta, että olen kerryttänyt 10kg painoa syömällä makeita herkkuja!

Pohtii N49

Auttaisiko namihimon iskiessä juoda vettä niin että tulee korvista ja sitten yksi karkki. Vai karkittaako vaikka vatsa olisi halkeamispisteessä jo?

Vierailija
80/897 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohtii N49

mäkin kaipaisin tähän sokeri addiktioon vinkkejä. Parhaillaan olen ollut viikon syömättä herkkuja ja sekin tuntui todella vaikealta. toisaalta, silloin painoa tippui 1kg pelkästään tuosta joten se antaa motia.. mutta jos jollakin olisi jakaa vinkkejä tohon himon hallintaan niin kiitän :)

-kesämato

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme