Rumat naiset - avaudutaan tänne kokemuksistamme
Tänne saa avautua nöyryyttävistä ja kipeistä hetkistään, minä aloitan.
Olin pääsykokeissa, tehtävänä oli esitellä muille jumppaliike. Jokaiseen liikkeeseen piti pyytää avustaja ryhmästä. Yksi poika viittoili itsensä avustajaksi jokaiselle kauniille tytölle. Kun tuli minun vuoroni, hän ei yhtäkkiä tullutkaan innolla auttamaan, lopulta eräs vanhempi nainen tuli avustajakseni. Tapauksesta tulee vieläkin ahdistava olo, se oli niin nöyryyttävää kaikkien edessä.
Toinen tapaus on kanssa syöpynyt mieleeni erittäin ahdistavana. Tapasin mieheni kavereiden naiset ensimmäistä kertaa. Oli todella nöyryyttävää kun esiin astelee kaksi hoikkaa ja upeaa alle parikymppistä naista, olin todella nolona mieheni puolesta, koska itse olen aivan toista maata. Minun oli pakko poistua jossain kohtaa, ahdistus ja häpeä alkoi olla niin suurta. Itkin yöllä ahdistustani, miksi minulle on annettu näin kamalat kasvot...
Kommentit (1086)
PaskaaElämää kirjoitti:
Olen kasvoistani niin ruma ettei huipputason vartalokaan sitä koskaan pystyisi kompensoimaan.
Tota noin, onko ikä vain numero? ;)
Joskus yläasteella vanhemmat pojat istui käytävällä ja huuteli numeroita ohi kävelevien tyttöjen ulkonäölle. Mun kohdalla kuului vaan hyi vittu. Vieläkin vähän ahdistaa, samalla kaveri kehuskeli kuinka hänelle huikattiin ysi.
Väitän, että puoletkaan tässä ketjussa eivät ole oikeasti rumia. En kiellä rumuutta ja sen aiheuttamia ongelmia, mutta tosielämässä monet itseään rumaksi väittävät ovat oikeasti todella uniikkeja ja kauniita. Siis _oikeasti_. Heillä on ehkä joku voimakas kasvonpiirre, jonka vuoksi he pitävät itseään rumana, eivätkä näe että juuri se tekee heistä tosi kauniin ja vetävän. Tavallisessa arkielämässä näkee oikeasti rumia ihmisiä erittäin harvoin.
Koette ruumuuden onglemaksi. Se lienee osin omien korvien välissä, toisilla enempi toisilla vähempi. Olen tavannut yhden onnettoman joka oi rumentunut tulipalossa, kasvot olivat osin kuin muodotonta massaa ja toinen silmä puuttui. Hän kuitenkin hymyili meidän juttellessamme. Elämä ei ole oikeudenmukaista, mutta kunkin velvollisuus on itse yrittää eteenpäin. Ei muut sitä puolestanne tule tekemään. Pajon on myös vähemmän suosittuja miehiä. Yski pointti vielä, kauneus on tosella katoavaista vrt. Esim aira samulin.
Ja vihje. Jos koet olevasi absoluuttisen ruma hanki näkövammainen kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Miehet antavat täällä ymmärtää että koska rumatkin naiset kelpaavat seksiin ei heillä ole mitään oikeutta valittaa. Se vaan että kuka haluaa olla pelkästään joku johon tyhjennetään kassit? Ei kukaan. Se että miehille kelpaa paremman puutteessa reikä kuin reikä ei ole mikään ylpeyden aihe. Naiset kuitenkin haluavat parisuhdetta.
Miehet on valitettavan ulkonäkökeskeisiä ja se onkin heidän tärkein vaatimus naiselle. Miehen ulkonäkö ei ole läheskään yhtä tärkeää naiselle kun haetaan elämänkumppania.
Itse on ruma nainen, minua on haukuttu lapsesta lähtien. En ole koskaan seurustellut saati suudellut tai käynyt treffeillä ja olen siis yli 30-vuotias. En juurikaan ole enää ulkomaailman kanssa tekemisissä koska en jaksa ihmisten julmuutta. Jos pitäisi kuvailla ulkonäköäni niin voisi sanoa että näytän mieheltä. Minulla on siis hyvin miehiset kasvot ja ruumiinrakenne (leveät hartiat, isot jalat/kädet jne) Joskus mietin miksi en voinut syntyä mieheksi?
Jos haluatte esimerkkiä niin esim. naiskuulantyöntäjissä Nadzeja Ostaptshuk on samannäköinen.
Tuota kuulantyöntäjää ei taida kauheasti kauneus kiinnostaakaan.
Erikoinen tukka, jota ei ole mitenkään laitettu. Tuon kun laittaisi edes ponnarille ja normaalit meikit niin olisi ihan eri näköinen.
"Oletko kaiken lisäksi vajukki?
Sinulla on mies, mutta kukaan ei ole yrittänyt iskeä sinua, eikä ollut sinuun ihastunut?
Pidätkö miestäsi väkisin häkissä, josta käsin se käskee sinun kokata ja siivota?"
En ole vajukki, eikä ukko häkissä. Mies on näemmä erittäin tyytyväinen tilanteeseen, jossa kotona häärää "toinen äiti", olisihan tuo muuten jo lähtenyt. Itselle tämä on ensimmäinen parisuhde, ja kokemuksen ja itsekunnioituksen puutteessa olen tällaiseen sitten ajautunut - lähdössä toki heti kun tilanne sallii.
Lisätietona ettei mies iskenyt tai ollut ihastunut, tarvitsi näköjään jonkun, mutta naiivina kakarana en sitä heti ymmärtänyt. Toisaalta mies ei ole luonteeltaan "iskevää tyyppiä", joten en sitä olisi odottanutkaan.Tavallaan olin myös onnellinen kun jollekkin kelpasin. Nytpä olen oppinut.
Terv. 100
Vierailija kirjoitti:
Itse olen Yael Grobglasia muistuttava.
... joka näyttäisi Googlen perusteella olevan nätti kuin mikä! Tuonnäköinen nainen kelpaisi minulle koska vaan jos luonne on normaalin rajoissa.
Törkeydet on asia erikseen (sikamaisia) mutta onhan sitä varsin vahvaa tieteellistä evidenssiä että kauniit saa parempaa palkkaa ja ihmiset automaattisesti olettaa heidät paremmiksi ihmisiksi monella tapaa. Itsetunnosta on helppo puhua, mutta positiivista palautetta jatkuvasti saavilla on taatusti itsetuntokin on parempi. Tulee mieleen parikin kohtuuhyvännäköistä kaveria, jotka ovat todella vakuuttuneita esim älykkyydestään, vaikka eivät meidän viiteryhmässämme ole mitenkään erityisiä siinä suhteessa. Tämä keskimääräinen yhteys ei tietenkään sulje pois sitä, että aina on joitakin kauniita ihmisiä, joiden itsetunto on esim vanhempien toimesta tuhottu.
Uhriutumista en kannata (myöskään sukupuolen, rodun tai minkään muunkaan perusteella), pitää vaan yrittää löytää omat vahvuutensa ja yrittää niistä löytää iloa. Mutta masentavaa usein on, että joskus yllättävissäkin paikoissa törmää uskomattomaan pinnallisuuteen, esim vanhojen proffankurppien (joiden luulisi nimenomaan näkevän oikean älykkyyden eikä ulkopintaa) selvä hyvännäköisiin opiskelijoihin kohdistuva mielistely. Tässä on kyllä paljon yksilöllistä vaihtelua, jotkut ovat pinnallisia edes itse tajuamatta sitä, jotkut tiedostavat sen ja pitävät mölyt mahassaan ja jotkut ehkä sitten ovat aika sokeita ulkonäölle, heitä on vähemmistö kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rumien naisien ongelma on usein huomattava ylipaino. Vaikka nainen ei olisikaan kasvoiltaan mikään kaunotar niin normaalipainoinen vartalo tasapainottaa tilannetta ja se mitä naiset eivät ymmärrä että mies katsoo yhtä paljon vartaloa kuin kasvoja.
Olisikin. Kun oma BMI on 21, vartalo tiimalasi ja treenaa eri liikuntalajeja 3-5 krt viikossa niin ei paljoa laihdutus enää voisi auttaa.
Ei ole mahdollista että noilla spekseillä ei löytyisi miehiä, ainakaan jos ikä on 20-35. Se on kyllä mahdollista että jotkut haukkuu namaa, ja ettei saa haluamaansa miestä.
olkoon ihmine millane hyvänsä mitä sitä täällä jauhamaan jokainen on kaunis ja hyvä omalla tavallaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kaunis. Mut arvatkaapa mitä. Se on suurimmaksi osaksi vain stailausta,johon pystyy ihan kuka tahansa.
En halus lytätä kokemuksianne,maailma on hirveän ulkonäkökeskeinen paikka. Tiedän säästyneeni monelta harmilta ihan vain naamakertoimen mukaan.
Mutta nyt siihen itse aiheeseen. En usko,että rumuutta on. On vain ihmisiä,jotka eivät osaa tuoda parhaita puoliaan esille. Täällä moni on sanonut,että on ruma vartalo. Olisiko kuitenkin niin,että ostat vaatteita,jotka eivät leikkaukseltaan,väreiltään tai tyyliltään sovi juuri sinun vartalollesi pätkääkään?
Minulla on esim.todella(siis ihan todella)riippuvat ja pienet rinnat. Siksi ostan vain sellaisia rintsikoita,jotka nostavat niitä ylöspäin ja harvoin käytän esim.peplum-tyylisiä paitoja tai lyhyitä takkeja,koska ne vain korostaisivat tätä vartaloni "epäkohtaa".
Minulla oli myös joskus ihan kauhean värinen tukka. Näytin ihan väsyneeltä,sellaiselta,joka ei ole käynyt suihkussa viikkoihin. Sen sijaan,että värjäilin kotona,menin asiansa tuntevalle kampaajalle. Nuorelle,joka on käynyt koulutuksissa ihan lähiaikoina ja osasi kunnostaa mallin ja värin tähän päivään. Ette voi uskoa miten erilaiselta näytin!
Lisäksi opettelin meikkaamaan. Tai lähinnä vähentämään turhan raskasta meikkiä. Ostin omalle ihotyypille sopivan meikkivoiteen. Jo se,että ihoni punakkuus ja tummat silmänaluset katosivat teki ihmeitä! Opettelin piirtämään kulmat (suosittelen sitä Lumenen kynää) ja käytän arkena tämän lisäksi vain poskipunaa ja ripsaria. Ripsari maksoi Tokmannilla 4€(Lumene)eli mikään rikas ei tarvitse olla.
Huolehdin myös,että hygienia on kohdallaan. Harjaan hampaat valkaisevalla tahnalla ja suihkautin aamulla hajuvettä. Tuntuu heti paljon paremmalle!
Suosittelen rohkeasti kysymään ammattilaiselta apua. Minä olen pyytänyt niin meikkiosastolla kuin vaatekauppassakin myyjän apua. Ja kertonut budjetin. Jos haluan maksaa max.20€ meikkivoiteesta,en häpeä sanoa sitä. Koska sillä hinnalla saa jo tosi hyvän.
https://1.bp.blogspot.com/_wg2mnzIH9mI/TJ_SZubZdkI/AAAAAAAAHFI/MnjpqRTZ…
Stailaapa siitä. Veikkaan nimittäin että tähän ketjuun on kirjoittanut jotain tuon tyyppisiä, mutta kaikilla hampailla toki.
Helppo tapaus! Vartalokin valmiiksi ok, ja hyvä rusketus. Hiuslisäkkeitä ja uusi kampaus, Tekoihammas puuttuneentilalle ja hammasvalkaisu, nätimpi paita, kulmakarvojen nyppiminen ja meikki. Niin, ja piilolinssit tai tyylikkäämmät kakkulat. Etsikää oikeasti ruma, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rumien naisien ongelma on usein huomattava ylipaino. Vaikka nainen ei olisikaan kasvoiltaan mikään kaunotar niin normaalipainoinen vartalo tasapainottaa tilannetta ja se mitä naiset eivät ymmärrä että mies katsoo yhtä paljon vartaloa kuin kasvoja.
Olisikin. Kun oma BMI on 21, vartalo tiimalasi ja treenaa eri liikuntalajeja 3-5 krt viikossa niin ei paljoa laihdutus enää voisi auttaa.
Ei ole mahdollista että noilla spekseillä ei löytyisi miehiä, ainakaan jos ikä on 20-35. Se on kyllä mahdollista että jotkut haukkuu namaa, ja ettei saa haluamaansa miestä.
Ihanko tosissasi luulet, että olen keksinyt nämä miesten "oletpa sä ruma" -kommentit? Tai että huvikseni teeskentelisin, että tähän ikään mennessä (27) en ole onnistunut saamaan ketään miestä tapailemaan minua? Kukaan mies ei ole pyytänyt treffeille ja kun olen ollut aloitteellinen olen saanut pakkeja. Aiemmin kun kävin baareissa niin ketkään muut kuin ulkomaalaiset eivät lähesty ja hekin tiedustelulla, että asunko lähellä ja haluaisinko seksiä. Todella mieltä ylentävää kelvata pussien tyhjentämiseen, ei muuhun :D
Miehet katsovat eniten naisen kasvoja, eivät vartaloa kun ajatellaan parisuhdetta. Tästä on ihan tutkimustuloksia saatavilla.
Vierailija kirjoitti:
Voisitteko etsiä googlesta kuvan naisesta jonka rumuus on samankaltaista kuin itsellänne ja laittaa linkin sitten tänne? Olisi kiinnostavaa tietää minkälaisia te "rumat" naiset olette.
Yrittäkää myös tehdä niin että valitsette mahdollisiman osuvan kuvan, eikä sitä miltä teistä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni tuntee Rossy de Palman? Itselleni hän tuli tutuksi Almodovarin elokuvista. Kukaan ei varmaan väitä häntä klassisen kauniiksi, sieväksi, söpöksi tai vastaavaksi? Kasvoistaan ja piirteistään huolimatta Rossy on upea, ainakin minun mielestäni. Ja hän näyttelee ja tekee mallin töitä.
Jos Rossy olisi yrittänyt leikata kasvojaan ja meikata niitä sievemmiksi hän kulkisi jossain kyhärässä ja harmaana "rumiluksena" pitkin katuja..
Rossyn nenä on valtava kyömy ja lisäksi edestäpäin ihan vinossa
Toinen silmä on eri kokoinen
Hampaat ovat vinot
Nauru ja hymy paljastavat ikenet ylhäältä
Ja näköjään vanhemmiten on lihonutkin
Ja silti nainen on kuin taideteos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin festareilla, seisoskelin ystävieni kanssa katsomassa jotain artistia. Vieressäni oli neljän hengen kaveriporukka, toinen miehistä seisoi kahden naisen välissä ja toinen minun vieressäni. Tämä ensimmäinen mies sanoi toiselle miehelle, että "onpa kiva seistä tässä, kun on kaksi kaunista naista kainalossa". Toinen mies katsoi ensin toisella puolella seisovaa naista, ja kääntyi sitten vilkaisemaan minun suuntaani. Naama kääntyi irvistäen äkkiä poispäin, ja loputkin porukasta kääntyivät katsomaan minua ja repesivät nauruun. "Pitäskö siirtyä niin pekkakin saa edes ihmisennäköisen ämmän viereen".
Nuorempana, kun tuli käytyä enemmän ulkona, sain myös enemmän huuteluita osakseni. "Hyi mikä rupikonna" "kato totakin ämmää hyi vittu" "toi naama tarvis kunnon hakkauksen, vai onkohan se jo hakattu lapsena" "kiva kypärä, ota pois se" jne jne. Nyt olen kyyninen ja arka, en ole koskaan seurustellut (28), enkä usko niin tulevan käymään. Toki tämä johtuu myös luonteestani, sillä en uskalla luottaa vieraisiin ihmisiin, etenkään miehiin, ja vetäydyn sosiaalisissa tilanteissa taka-alalle, sillä pelkään saavani vain haukkuja ja halveksuvia katseita.
Ai ihmiset jakelevat oikeassakin elämässä yhtä hirveitä kommentteja kuin netissä? Enpä kyllä olisi uskonut. Onneksi vietän hyvin vähän aikaa missään muualla kuin kotona.
Näistä tyypeistä pitäisi ottaa kännykällä kuva ja jakaa kertomuksen kera kaikille vaikka facessa. Koska kukaan normaali aikuinen ei hyväksy eikä suvaitse tuollaista v*tun idioottikäytöstä. Karmat heille. Raskaat sellaiset.
Noin toimimalla saat syytteen kunnianloukkauksesta. Toisekseen et voi koskaan tietää onko nuo tarinat oikeasti tosia, joten yksikään järkevä ihminen ei niitä usko ilman todisteita. Onhan näitä lynkkausoperaatioita nähty, joiden taustalla on ties mitkä motiivit ja ihmiset uskovat, kun riittävästi itkee.
Kannattaa maksaa se sakko sitten. On joka euron arvoista nolata tuollainen roskasakki.
Tämmöiset tyypit sais huijattua helposti tekemään pilkkaa kameran edessä. Onhan näitä tehtykin, esim. mies kulkee muka-housut märkinä juhlissa ja salaa kuvataan kuinka 99% naureskelee ja osoittelee sormella. Ei muuta kuin joku lihava/rillipää/ei-prinsessa viereen kyselemään ja toinen salaa kuvaamaan mitä tekevät kun "ruma" kääntyy pois. Ja sitten vaan nettiin anonyymisti naurettavaksi. Ja nämä ansaitsevat kaiken sen naurun.
Minua ei ole ikinä haettu tanssimaan. Olen aina katsonut pöydästä kun toiset tanssivat illan viimeisiä hitaita.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti ruman naisen ongelma ei ole se että hän pitäisi itseään rumana vaan se että muut ihmiset pitävät. Onneksi kaikki se haukkuminen, nauraminen ja päälle sylkeminen on vähentynyt mitä vanhemmaksi olen tullut. Vanhempana on jotenkin hyväksyttävämpää olla ruma?
Nääh, vanhana meistä kaikista tulee tasa-arvoisia. Eli näkymättömiä ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kaunis. Mut arvatkaapa mitä. Se on suurimmaksi osaksi vain stailausta,johon pystyy ihan kuka tahansa.
En halus lytätä kokemuksianne,maailma on hirveän ulkonäkökeskeinen paikka. Tiedän säästyneeni monelta harmilta ihan vain naamakertoimen mukaan.
Mutta nyt siihen itse aiheeseen. En usko,että rumuutta on. On vain ihmisiä,jotka eivät osaa tuoda parhaita puoliaan esille. Täällä moni on sanonut,että on ruma vartalo. Olisiko kuitenkin niin,että ostat vaatteita,jotka eivät leikkaukseltaan,väreiltään tai tyyliltään sovi juuri sinun vartalollesi pätkääkään?
Minulla on esim.todella(siis ihan todella)riippuvat ja pienet rinnat. Siksi ostan vain sellaisia rintsikoita,jotka nostavat niitä ylöspäin ja harvoin käytän esim.peplum-tyylisiä paitoja tai lyhyitä takkeja,koska ne vain korostaisivat tätä vartaloni "epäkohtaa".
Minulla oli myös joskus ihan kauhean värinen tukka. Näytin ihan väsyneeltä,sellaiselta,joka ei ole käynyt suihkussa viikkoihin. Sen sijaan,että värjäilin kotona,menin asiansa tuntevalle kampaajalle. Nuorelle,joka on käynyt koulutuksissa ihan lähiaikoina ja osasi kunnostaa mallin ja värin tähän päivään. Ette voi uskoa miten erilaiselta näytin!
Lisäksi opettelin meikkaamaan. Tai lähinnä vähentämään turhan raskasta meikkiä. Ostin omalle ihotyypille sopivan meikkivoiteen. Jo se,että ihoni punakkuus ja tummat silmänaluset katosivat teki ihmeitä! Opettelin piirtämään kulmat (suosittelen sitä Lumenen kynää) ja käytän arkena tämän lisäksi vain poskipunaa ja ripsaria. Ripsari maksoi Tokmannilla 4€(Lumene)eli mikään rikas ei tarvitse olla.
Huolehdin myös,että hygienia on kohdallaan. Harjaan hampaat valkaisevalla tahnalla ja suihkautin aamulla hajuvettä. Tuntuu heti paljon paremmalle!
Suosittelen rohkeasti kysymään ammattilaiselta apua. Minä olen pyytänyt niin meikkiosastolla kuin vaatekauppassakin myyjän apua. Ja kertonut budjetin. Jos haluan maksaa max.20€ meikkivoiteesta,en häpeä sanoa sitä. Koska sillä hinnalla saa jo tosi hyvän.
https://1.bp.blogspot.com/_wg2mnzIH9mI/TJ_SZubZdkI/AAAAAAAAHFI/MnjpqRTZ…
Stailaapa siitä. Veikkaan nimittäin että tähän ketjuun on kirjoittanut jotain tuon tyyppisiä, mutta kaikilla hampailla toki.
Kuvan henkilö ei mielestäni ole mitenkään pahimmasta päästä. Ensimmäisenä hampaat kuntoon, eli tuo puuttuva etuhammas. Ihon puhdistus, meikki ja hiusten laitto jossain ammattitaitoisella kampaajalla. Onko hiusten väri alunperin noin tumma vai mikä on oikea sävy? Sitten silmälasien kehyksiä vaihtamalla tai piilareilla saadaan katsetta vähän vähemmän "oudoksi". Nainen on hymyileväinen ja iloinen. Se on jo iso plussa.
Täsmälleen samaa mieltä. Naisella on kivat tummat silmät ja hän nauraa iloisesti. Ihan normaali nainen, hampaat pitäisi vain fiksata. Ja tuo kuva on todella epäedustava, kaikkine rillien heijastuksineen. KAIKISTA saa hirveitä kuvia jos haluaa. Kuvaan paljon, ja voin sanoa että kamerasta löytyy kauniista, hoikista naisista kuvia joissa heillä näyttää olevan riipputissit ja roikkomaha, kun purskahtivat nauruun kesken kuvauksen ja vartalo meni outoon asentoon. Tietenkään en edes näytä niitä kuvia heille. Kaikista pitäisi aina valita se edustava ja ihana kuva.
Missä te kaikki rumat naiset olette? En ole nähnyt yhtään niin rumaa, että se olisi jäänyt mieleen. Suurin osa ihmisistä, joita näkee kaupungilla, on tavallisen näköisiä. Sellaisia ihan normaalipirteisiä, neutraalim näköisiä, ei erityisen kauniita, mutta ihan kivan näköisiä. Sittem on muutama kaunis, söpö, voimakaspiirteinen tai tyyliltään erilainen ihminen. Rumia on äärimmäisen vähän. Suurin osa on ihan kivannäköisiä, jos on puhdas ja siisti ulkoasu.
Nykyisin olenkin ok. Olen käynyt aikuisena tulotason noustessa myös terapiassa rumuuteni takia, mikä auttoi ajattelussani. Mulla on rumuudestani huolimatta ura, mukavia harrastuksia ja ihania ystäviä + olen terve. Siksi omakohtaisesti leikkaus olisi riski, jota en ole valmis ottamaan.
Yleisellä tasolla en ole tosiaankaan kauneuskirurgiaa vastaan!