Rumat naiset - avaudutaan tänne kokemuksistamme
Tänne saa avautua nöyryyttävistä ja kipeistä hetkistään, minä aloitan.
Olin pääsykokeissa, tehtävänä oli esitellä muille jumppaliike. Jokaiseen liikkeeseen piti pyytää avustaja ryhmästä. Yksi poika viittoili itsensä avustajaksi jokaiselle kauniille tytölle. Kun tuli minun vuoroni, hän ei yhtäkkiä tullutkaan innolla auttamaan, lopulta eräs vanhempi nainen tuli avustajakseni. Tapauksesta tulee vieläkin ahdistava olo, se oli niin nöyryyttävää kaikkien edessä.
Toinen tapaus on kanssa syöpynyt mieleeni erittäin ahdistavana. Tapasin mieheni kavereiden naiset ensimmäistä kertaa. Oli todella nöyryyttävää kun esiin astelee kaksi hoikkaa ja upeaa alle parikymppistä naista, olin todella nolona mieheni puolesta, koska itse olen aivan toista maata. Minun oli pakko poistua jossain kohtaa, ahdistus ja häpeä alkoi olla niin suurta. Itkin yöllä ahdistustani, miksi minulle on annettu näin kamalat kasvot...
Kommentit (1086)
Enpä ole IKINÄ tavannut kasvokkain oikeasti rumaa naista! Ihmiset on viehättäviä ja vähemmän viehättäviä, mutta kyllä se rumuus on ihmisen oman pään sisällä. Musta on kamalaa edes käyttää koko sanaa, kun kanssaihmisistä puhutaan! Ja kyllä, olen kokenut itsenikin joskus rumaksi, varmaan jokainen varsinkin nuorena ja itsestään epävarmana, jokaista millimetriään syynätessä on näin ajatellut. Mutta tiedän kyllä etten sitä todellisuudessa ole. Todella surku, jos joku oikeasti itsestään niin ajattelee!!!
Tyylinsä tunteminen ja päivittäminen sekä kunnosta plus hiuksista huolehtiminen tekee kenestä tahansa "kauniin" - kannattaa kokeilla, AP, voit vaikka yllättyä ;)
Ihmeeellistä hommaa tämä parisuhdemarkkina. Itse olen ruma ja erittäin arkinen ilmestys. Ylipainoa 20 kg, hailut silmäripset ja ohuet hiukset, vedenväriset silmät, perunanenä ja pieni kapeahuulinen suu. Lyhyet jalat ja vatsakas omenavartalo, kulahtaneet tissit. Silti en ole ollut elämässäni hetkeäkään sinkkuna täytettyäni 13 vuotta. Työpaikalla miehiä tulee jonona oven taakse julistamaan rakkauttaan vaikka olen ollut jo naimisissa 15 vuotta ja yli neljänkymmenen. Siis joka vuosi 2-3. Nykyisin onnea koittavat ovat vieläpä 10 vuotta nuorempia miehiä. Onko tämä joku feromoniasia? En ole uskoton joten ei voi olla kiinni että minulla olisi mikään maine että irtoaa helposti tms. Minua vaan rakastetaan kauheasti.
Kyllä se ongelma on idiootti-äijissä, jotka huutelee tuollaisia eikä teissä, arvon naiset!! Rinta rottingille ja potkut munille tuollaisille kusipäille - se on itse joka toista haukkuu, nääs!
Oikeasti ruman naisen ongelma ei ole se että hän pitäisi itseään rumana vaan se että muut ihmiset pitävät. Onneksi kaikki se haukkuminen, nauraminen ja päälle sylkeminen on vähentynyt mitä vanhemmaksi olen tullut. Vanhempana on jotenkin hyväksyttävämpää olla ruma?
Vierailija kirjoitti:
Tyylinsä tunteminen ja päivittäminen sekä kunnosta plus hiuksista huolehtiminen tekee kenestä tahansa "kauniin" - kannattaa kokeilla, AP, voit vaikka yllättyä ;)
Nämä asiat kunnossa. Rumat kasvot ei sillä katoa. :(
Ap
Nenäni on kuin tuo vasemmanpuoleinen.
http://3.bp.blogspot.com/_Fa-NqGm0-Lk/TU4SkaFx1AI/AAAAAAAANd0/CSkYUGBaW…
Nenäni erottuu selvästi sivusuunnassa, varsi on korkea ja hyppyri nostaa "potun" tosi pitkälle muusta naamasta. Sieraimeni ovat isot ja ne suurenevat valtaviksi kun haukottelen tai muuten vaan vahingossa avaan ne.
Perusilmeeni on vihainen. Kasvojeni iho on kuiva ja helposti punaiseksi muuttuva. Silmänaluset tummat. Kulmat matalat. Kasvot ovat oudon muotoiset, ylhäältä kulmikkaat ja alhaalta pyöreät. Hiukset ovat pörröiset. Verisuonet erottuvat selvästi silmäluomissa, mutta myös muualla vartalossa.
Vartaloni näyttää suunnilleen tältä, mutta käteni ovat paljon tikummat, hartiat leveämmät (hirveää), rintakehä leveämpi ja lantio kapeampi.
http://trendingpost.com/wp-content/uploads/2014/06/Hayden-Panettiere.jpg
Kengänkokoni on 38 vaikka olen 155cm lyhyt.
Lisäksi minulla on syntymästä asti ollut erilainen kohta ihossa n. 5 cm halkaisijaltaan, ei onneksi näkyvällä paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kaunis. Mut arvatkaapa mitä. Se on suurimmaksi osaksi vain stailausta,johon pystyy ihan kuka tahansa.
En halus lytätä kokemuksianne,maailma on hirveän ulkonäkökeskeinen paikka. Tiedän säästyneeni monelta harmilta ihan vain naamakertoimen mukaan.
Mutta nyt siihen itse aiheeseen. En usko,että rumuutta on. On vain ihmisiä,jotka eivät osaa tuoda parhaita puoliaan esille. Täällä moni on sanonut,että on ruma vartalo. Olisiko kuitenkin niin,että ostat vaatteita,jotka eivät leikkaukseltaan,väreiltään tai tyyliltään sovi juuri sinun vartalollesi pätkääkään?
Minulla on esim.todella(siis ihan todella)riippuvat ja pienet rinnat. Siksi ostan vain sellaisia rintsikoita,jotka nostavat niitä ylöspäin ja harvoin käytän esim.peplum-tyylisiä paitoja tai lyhyitä takkeja,koska ne vain korostaisivat tätä vartaloni "epäkohtaa".
Minulla oli myös joskus ihan kauhean värinen tukka. Näytin ihan väsyneeltä,sellaiselta,joka ei ole käynyt suihkussa viikkoihin. Sen sijaan,että värjäilin kotona,menin asiansa tuntevalle kampaajalle. Nuorelle,joka on käynyt koulutuksissa ihan lähiaikoina ja osasi kunnostaa mallin ja värin tähän päivään. Ette voi uskoa miten erilaiselta näytin!
Lisäksi opettelin meikkaamaan. Tai lähinnä vähentämään turhan raskasta meikkiä. Ostin omalle ihotyypille sopivan meikkivoiteen. Jo se,että ihoni punakkuus ja tummat silmänaluset katosivat teki ihmeitä! Opettelin piirtämään kulmat (suosittelen sitä Lumenen kynää) ja käytän arkena tämän lisäksi vain poskipunaa ja ripsaria. Ripsari maksoi Tokmannilla 4€(Lumene)eli mikään rikas ei tarvitse olla.
Huolehdin myös,että hygienia on kohdallaan. Harjaan hampaat valkaisevalla tahnalla ja suihkautin aamulla hajuvettä. Tuntuu heti paljon paremmalle!
Suosittelen rohkeasti kysymään ammattilaiselta apua. Minä olen pyytänyt niin meikkiosastolla kuin vaatekauppassakin myyjän apua. Ja kertonut budjetin. Jos haluan maksaa max.20€ meikkivoiteesta,en häpeä sanoa sitä. Koska sillä hinnalla saa jo tosi hyvän.
https://1.bp.blogspot.com/_wg2mnzIH9mI/TJ_SZubZdkI/AAAAAAAAHFI/MnjpqRTZ…
Stailaapa siitä. Veikkaan nimittäin että tähän ketjuun on kirjoittanut jotain tuon tyyppisiä, mutta kaikilla hampailla toki.
Kuvan henkilö ei mielestäni ole mitenkään pahimmasta päästä. Ensimmäisenä hampaat kuntoon, eli tuo puuttuva etuhammas. Ihon puhdistus, meikki ja hiusten laitto jossain ammattitaitoisella kampaajalla. Onko hiusten väri alunperin noin tumma vai mikä on oikea sävy? Sitten silmälasien kehyksiä vaihtamalla tai piilareilla saadaan katsetta vähän vähemmän "oudoksi". Nainen on hymyileväinen ja iloinen. Se on jo iso plussa.
Vierailija kirjoitti:
Voijumalauta.
Rumien naisten karut kokemukset... "en päässyt prinsessaksi monacoon".
Naisten ongelma tässä on juuri se, että ne haluaa olla yhtä kauniita kuin kauneimmat naiset, joita näkevät elokuvissa, lehdissä jne.
Itsellä on hirveä nenä, siis järjettömän iso joka kasvaa vain koko ajan. Lapsena ja teininä se ei ollut niin suuri kasvoihin, vasta lapsen syntymän jälkeen on alkanut kasvamaan kuin pinokkiolla. Ensinnäkin se alkaa tosi korkealta, on jäätävän pitkä, korkea jne ja edestäpäin ihan julmetun leveä.
Jonain päivänä on vielä rahat kasassa leikkaukseen, enkä epäröi hetkeäkään ja toivon todella ettei se ole periytynyt lapsellemme. Sitä kun ei vielä oikein näe.
Vierailija kirjoitti:
Voijumalauta.
Rumien naisten karut kokemukset... "en päässyt prinsessaksi monacoon".
Tässähän ihmiset kertovat kokemuksistaan, kohtaamastaan uskomattomasta törkeydestä ja typeryydestä. Ei ole mitään syytä epäillä kertomuksien todenmukaisuutta, sillä ulkonäön yleensä negatiivinen kommentointi on osa useimpien naisten elämää murrosiästä alkaen, vaikka olisi ihan tavallisen näköinen tai nättikin.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni tuntee Rossy de Palman? Itselleni hän tuli tutuksi Almodovarin elokuvista. Kukaan ei varmaan väitä häntä klassisen kauniiksi, sieväksi, söpöksi tai vastaavaksi? Kasvoistaan ja piirteistään huolimatta Rossy on upea, ainakin minun mielestäni. Ja hän näyttelee ja tekee mallin töitä.
Jos Rossy olisi yrittänyt leikata kasvojaan ja meikata niitä sievemmiksi hän kulkisi jossain kyhärässä ja harmaana "rumiluksena" pitkin katuja..
Rossy de Palma on persoonallisen kaunis, näyttävä nainen, jota todennäköisesti kunnioittavat niin miehet kuin naiset. Minusta tuntuu hassulta ilmaisusi "piirteistään huolimatta Rossy on upea". Luulenpa että moni oikeasti ruma ottaisi erittäin mielellään nuo piirteet. Sanoisinpa mieluummin että juuri kasvojensa ja piirteidensä ansiosta Rossy on upea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voijumalauta.
Rumien naisten karut kokemukset... "en päässyt prinsessaksi monacoon".Naisten ongelma tässä on juuri se, että ne haluaa olla yhtä kauniita kuin kauneimmat naiset, joita näkevät elokuvissa, lehdissä jne.
Eiköhän ole pikemminkin niin, että ulkonäöstään haukutut ja suoranaista syrjintää kokeneet naiset haluaisivat vain olla rauhassa.
Niillä korteilla pelataan, mitä on jaettu. Kukin voi vaan tehdä niillä sitten parhaansa, niin ulkonäön kuin muiden ominaisuuksiensa muokkaamiseen. Epä-asiallisuuksia laukovat miehet voisivat työstää käytöstapojaan.. Koskaan ei kannata luovuttaa eikä kukaan ulkonäön takia ole ilman kumppania jäänyt, vaan siksi, että antaa niin pinnallisen seikan vallata KOKO olemassaolonsa ja katkeroituu. Katkeria ihmisiä ei tee mieli lähestyä, senhän tietää jokainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voijumalauta.
Rumien naisten karut kokemukset... "en päässyt prinsessaksi monacoon".Onhan nämä vähän absurdeja näin miehen näkökulmasta, kun itse ei ole koskaan saanut edes pillua näiltä rumilta naisilta.
Eli ei niilläkään kovin huonosti voi mennä. Uskon nimittäin, että jos nainen olisi täysin vailla toivoa eikä ikinä olisi saanut miehiltä positiivista huomiota niin kyllä hänelle kelpaisi vähän vaatimattomampikin mies vaikka nyt jossain uudenvuoden juhlissa. Vaan eipä ole näin koskaan käynyt.Jospa olet ruma?
No sen voi kyllä sanoa varmaksi.
Mutta sitä tuossa takaa ajoinkin, että jos rumilla naisilla menisi niin huonosti, uskoakseni olisin joltakin pillua saanut minäkin. Mutta näillä rumillakin naisilla on miesehdokkaita, joista valita - eli heidän osansa ei ole niin surkea kuin itkuvirret antavat ymmärtää.
Miksi kuvittelet että seksi jonkun kenen tahansa tuntemattoman kanssa olisi prioriteetti mitä nämä keskustelun rumat ihmiset tavoittelevat? Nyt puhutaan naisista, ei teistä miehistä, haloo. Tosin onnea sitten sinullekin sen susiruman 150-kiloisen huonen hygienian seitenkymppisen mummon kanssa, joka saattaisi vaikka sinulle haluta antaa sitä niin kovasti kaipaamaasi p*llua - ihan varmasti saisit pystyyn kun vihdoinkin on tarjolla!
Meillä on toimistolla välillä päivän teemaksi sovittu, että pukeudutaan kaikki yhteneväisesti, esim vaaleanpunaiseen paitaan tai tummiin farkkuihin tai, että kaikilla on isot roikkuvat korvikset (siis ei oo pakko pukeutua, mutta vuorollaan saa ehdottaa aina teemaa). Viime kesänä oli sitten 'lyhyt hame ja toppi' kerran teemana. Itse olen reilusti ylipainoinen, ja sinä päivänä tunsin itseni valaaksi akvaariossa :(
Vierailija kirjoitti:
Saako rumat miehetkin tulla itkemään tänne ?
Tämä olisi mukava tietää, en haluaisi kirjoitella kokemuksiani tänne jos vastaukseksi saa pelkkää vähättelyä.
Miehet antavat täällä ymmärtää että koska rumatkin naiset kelpaavat seksiin ei heillä ole mitään oikeutta valittaa. Se vaan että kuka haluaa olla pelkästään joku johon tyhjennetään kassit? Ei kukaan. Se että miehille kelpaa paremman puutteessa reikä kuin reikä ei ole mikään ylpeyden aihe. Naiset kuitenkin haluavat parisuhdetta.
Miehet on valitettavan ulkonäkökeskeisiä ja se onkin heidän tärkein vaatimus naiselle. Miehen ulkonäkö ei ole läheskään yhtä tärkeää naiselle kun haetaan elämänkumppania.
Itse on ruma nainen, minua on haukuttu lapsesta lähtien. En ole koskaan seurustellut saati suudellut tai käynyt treffeillä ja olen siis yli 30-vuotias. En juurikaan ole enää ulkomaailman kanssa tekemisissä koska en jaksa ihmisten julmuutta. Jos pitäisi kuvailla ulkonäköäni niin voisi sanoa että näytän mieheltä. Minulla on siis hyvin miehiset kasvot ja ruumiinrakenne (leveät hartiat, isot jalat/kädet jne) Joskus mietin miksi en voinut syntyä mieheksi?
Jos haluatte esimerkkiä niin esim. naiskuulantyöntäjissä Nadzeja Ostaptshuk on samannäköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voijumalauta.
Rumien naisten karut kokemukset... "en päässyt prinsessaksi monacoon".Onhan nämä vähän absurdeja näin miehen näkökulmasta, kun itse ei ole koskaan saanut edes pillua näiltä rumilta naisilta.
Eli ei niilläkään kovin huonosti voi mennä. Uskon nimittäin, että jos nainen olisi täysin vailla toivoa eikä ikinä olisi saanut miehiltä positiivista huomiota niin kyllä hänelle kelpaisi vähän vaatimattomampikin mies vaikka nyt jossain uudenvuoden juhlissa. Vaan eipä ole näin koskaan käynyt.Jospa olet ruma?
No sen voi kyllä sanoa varmaksi.
Mutta sitä tuossa takaa ajoinkin, että jos rumilla naisilla menisi niin huonosti, uskoakseni olisin joltakin pillua saanut minäkin. Mutta näillä rumillakin naisilla on miesehdokkaita, joista valita - eli heidän osansa ei ole niin surkea kuin itkuvirret antavat ymmärtää.
Miksi kuvittelet että seksi jonkun kenen tahansa tuntemattoman kanssa olisi prioriteetti mitä nämä keskustelun rumat ihmiset tavoittelevat? Nyt puhutaan naisista, ei teistä miehistä, haloo. Tosin onnea sitten sinullekin sen susiruman 150-kiloisen huonen hygienian seitenkymppisen mummon kanssa, joka saattaisi vaikka sinulle haluta antaa sitä niin kovasti kaipaamaasi p*llua - ihan varmasti saisit pystyyn kun vihdoinkin on tarjolla!
Luulen että jos nainen ei olisi koskaan ollut miehen kanssa eikä saanut huomiota miehiltä niin hänen tekisi kyllä mieli ainakin kokeilla seksiä. Mutta tadaa, sellaisia naisia ei ole, jotka eivät ikinä olisi miestä saaneet!
Ja mummo tänne vaan. Tässä on oltu ilman pillua koko elämä, että kyllä seisoisi vähemmästäkin.
Juu on tosi ruma...NOT! Mikä sua oikein vaivaa? Moni olisi onnellinen jos olisi yhtään tuon näköinen.😳