Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rumat naiset - avaudutaan tänne kokemuksistamme

Vierailija
31.12.2016 |

Tänne saa avautua nöyryyttävistä ja kipeistä hetkistään, minä aloitan.

Olin pääsykokeissa, tehtävänä oli esitellä muille jumppaliike. Jokaiseen liikkeeseen piti pyytää avustaja ryhmästä. Yksi poika viittoili itsensä avustajaksi jokaiselle kauniille tytölle. Kun tuli minun vuoroni, hän ei yhtäkkiä tullutkaan innolla auttamaan, lopulta eräs vanhempi nainen tuli avustajakseni. Tapauksesta tulee vieläkin ahdistava olo, se oli niin nöyryyttävää kaikkien edessä.

Toinen tapaus on kanssa syöpynyt mieleeni erittäin ahdistavana. Tapasin mieheni kavereiden naiset ensimmäistä kertaa. Oli todella nöyryyttävää kun esiin astelee kaksi hoikkaa ja upeaa alle parikymppistä naista, olin todella nolona mieheni puolesta, koska itse olen aivan toista maata. Minun oli pakko poistua jossain kohtaa, ahdistus ja häpeä alkoi olla niin suurta. Itkin yöllä ahdistustani, miksi minulle on annettu näin kamalat kasvot...

Kommentit (1086)

Vierailija
901/1086 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
902/1086 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju. Oli pakko tulla kommentoimaan- olen tosi ruma nainen. Lisäksi olen vanha ja läski. Vaikka laihtuisin, olisin edelleen ruma Näytän lähinnä rumalta läskillä mieheltä.

En ole koskaan ollut treffeillä, en ole koskaan seurustellut, enkä ollut parisuhteessa.

Olisi kiva olla viikon ajan kaunis, ja nähdä,että minkälaista elämä olisi kauniina. V

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/1086 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha ketju. Oli pakko tulla kommentoimaan- olen tosi ruma nainen. Lisäksi olen vanha ja läski. Vaikka laihtuisin, olisin edelleen ruma Näytän lähinnä rumalta läskillä mieheltä.

En ole koskaan ollut treffeillä, en ole koskaan seurustellut, enkä ollut parisuhteessa.

Olisi kiva olla viikon ajan kaunis, ja nähdä,että minkälaista elämä olisi kauniina. V

No, onneksi tarpeeksi vanhana ei ole enää niin väliä. Muutkin yhtä kurttuja ja lihonneita.

Vierailija
904/1086 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelin tuossa noita alkupään juttuja enkä voi ymmärtää, että miten ihmeessä joku kehtaa suoraa päin naamaa haukkua rumaksi ketään? Mä olen itse tosi ruma nainen ja lisäksi lievästi ylipainoinen ja SILTI kukaan ole ikinä ollut niin juntti, että oisi haukkunut päin näköä esim. h*lvetin rumaksi, kuten ketjun alussa oli jollekin käynyt. :(

Vierailija
905/1086 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Vanhana ei väliä. Olin joskus ok näköinen mutta nyt vain vanha. Vaikka nainen olisi jotenkin miellyttävän tai hyvän näköinen vanhana, hän on silti vain vanha eikä kukaan enää katso kuten ennen. Joten ihan sama. Meni jo.

Vierailija
906/1086 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain kumman syystä kommentteja joissa kerroin teini ajan tapahtumista ei julkaistu

Kerronpa nyt jospa nyt julkaisisi

Eli kokemukset yhteistanssi poikien kanssa, naurettiin ja yökkäiltiin jos joku poika päätyi mun pariksi, se inho poika parini kasvoilla oli jotain sanoinkuvaamatonta, huutelua et hyi sä sait ton pariksi, muut tytöt löysi helposti parin itselleen

Yläasteella ja amiksessa kiusaaminen ja halventaminen jatkui.... Edes yöelämässä, vaikka kuinka olisi laittautunut miehet ei mua katselleet...

Eräässä koulutuksessa, odotin kouluttajaa ja työkavereita ulko oven edessä, miehet siis työmiehet kulki vaan ohi eivätkä reagoineet tai kysyneet voisivatko auttaa,, heti kun kauniimpi ja hoikempi työkaverini tuli siihen viereen, niin melkeinpä heti joku työmies hymyillen kysyi et voiko olla avuksi, muhun katsomatta

Jos treffeillä olen ollut niin treffipari poistuu jonkun tekosyyn varjolla, fiksuimmat miehet kehuu kuinka herttainen olen ja löydän varmasti jonkun, vuodesta toiseen....

Kauheat traumat muistui mieleen koulun tanssitunneista. Mä osallistuin yhden ainoan kerran noihin tansseihin ja jatkossa aina karkasin liikuntatunneilta, jos tiedossa oli tanssimista tai muuta "läheisyyttä" poikien kanssa. Monesti kukaan ei edes huomannut poissaoloani. Tavallaan se sama on säilynyt läpi elämän, että jättäydyn ihan sovinnolla sivuun ja olen mahdollisimman huomaamaton, voi kun pystyisikin muuttumaan täysin näkymättömäksi. On sitä rumana toki tarpeeksi näkymätön jo muutenkin, mutta jos olisi oikeasti näkymätön, se ei tuntuisi niin pahalta.

Vierailija
907/1086 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihasin noita koulun tansseja. Olen nykyään hoikka ja naamani on kai suht siedettävä, mutta lapsena olin huomattavasti ylipainoinen... Poikien reaktio oli aina myös nauramista ja yökkäilyä kun joku joutui minun parikseni. Jos parit sai valita, olin aina viimeinen joka tuli valituksi. 

Yhden ainoan kerran joku pyysi minua koulun discossa tanssimaan. Onneksi kieltäydyin -- kyseessä oli poikien keskeinen vitsi. Ei todellakaan ainoa kerta kun pojat vitsailivat kustannuksellani rumuuteni takia.

Kerran taas luokkani pojat tekivät listan joissa ilmeni kuka on luokan kaunein/rumin tyttö. Minut oli listattu toisiksi rumimmaksi (vain koska "rumin" tyttö oli pojista erittäin ärsyttävä).

Vierailija
908/1086 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen koko elämäni ollut lihava (enkä vain vähän, vaan paljon). Laihduttanut olen monta kertaa, mutta joka kerta joutunut lopettamaan, kun se pahensi mielenterveysoireitani. Nyt en enää laihduta.

Kasvoistani taidan kuitenkin olla poikkeuksellisen kaunis, koska sitä on minulle monta kertaa sanottu. Olen monta kertaa kohdannut läskifobiaa ja törkeitä kommentteja, mutta sitten taas toisaalta on ollut myös treffailumielessä vientiä enemmän kuin olisin yhden elämän aikana ehtinyt. Viimeksi tuli treffipyyntö viime viikolla, mutta en tarttunut siihen, koska minulla on jo ihana mies kotona.

Olen sitä mieltä, että ihan ehdottomasti olen onnekas, että minulla on kauneusihanteiden vastainen vartalo, mutta kuitenkin kauniina pidetyt kasvot. En vaihtaisi tilannetta sellaiseksi, että minulla olisi kauneusihanteiden mukainen vartalo ja rumana pidetyt kasvot.

Vierailija
909/1086 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Vanhana ei väliä. Olin joskus ok näköinen mutta nyt vain vanha. Vaikka nainen olisi jotenkin miellyttävän tai hyvän näköinen vanhana, hän on silti vain vanha eikä kukaan enää katso kuten ennen. Joten ihan sama. Meni jo.

Tämä on jotenkin helpottavakin asenne. Ei ole enää tarvetta miettiä, että millä mielellä tuo mies katsoo vai katsoiko edes. Tai mitä laittaa päälle. Mikä näyttää hyvältä. Meikkaako vai eikö meikkaa. Nyt mennään mukavuus edellä, eikä kiinnosta vastaantulevat miehet, eikä naiset, pätkän vertaa.

Vierailija
910/1086 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ihan nätti nainen mutta kaikki tapahtui kerralla jokin aika sitten: tapaturma kasvoihin, hiusvärimoga katkaisi hiuksia, masennus katkaisi liikunnan jne.

Vierailija
911/1086 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan yökkäyksiä miespuolen edustajilta ja Hyi stna tms kommentteja paljon, nykyään vähemmän kuin nuorempana, olen vain ilmaa miehille, jotenkin ei jaksa kiinnostaa enää mitä he ajattelevat, yhden ainoan kerran seurustellut 30 vuotisen elämäni aikana ja sekin suhde päättyi siihen kun mies totesi että oli mun mieliksi vaan tässä suhteessa.

Vierailija
912/1086 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-iässä on avioeropiikki kun naiset menettävät sen minkä vuoksi miehet ovat heistä kiinnostuneita 🤷

Vierailija
913/1086 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kaunis. Mut arvatkaapa mitä. Se on suurimmaksi osaksi vain stailausta,johon pystyy ihan kuka tahansa.

En halus lytätä kokemuksianne,maailma on hirveän ulkonäkökeskeinen paikka. Tiedän säästyneeni monelta harmilta ihan vain naamakertoimen mukaan.

Mutta nyt siihen itse aiheeseen. En usko,että rumuutta on. On vain ihmisiä,jotka eivät osaa tuoda parhaita puoliaan esille. Täällä moni on sanonut,että on ruma vartalo. Olisiko kuitenkin niin,että ostat vaatteita,jotka eivät leikkaukseltaan,väreiltään tai tyyliltään sovi juuri sinun vartalollesi pätkääkään?

Minulla on esim.todella(siis ihan todella)riippuvat ja pienet rinnat. Siksi ostan vain sellaisia rintsikoita,jotka nostavat niitä ylöspäin ja harvoin käytän esim.peplum-tyylisiä paitoja tai lyhyitä takkeja,koska ne vain korostaisivat tätä vartaloni "epäkohtaa".

Minulla oli myös joskus ihan kauhean värinen tukka. Näytin ihan väsyneeltä,sellaiselta,joka ei ole käynyt suihkussa viikkoihin. Sen sijaan,että värjäilin kotona,menin asiansa tuntevalle kampaajalle. Nuorelle,joka on käynyt koulutuksissa ihan lähiaikoina ja osasi kunnostaa mallin ja värin tähän päivään. Ette voi uskoa miten erilaiselta näytin!

Lisäksi opettelin meikkaamaan. Tai lähinnä vähentämään turhan raskasta meikkiä. Ostin omalle ihotyypille sopivan meikkivoiteen. Jo se,että ihoni punakkuus ja tummat silmänaluset katosivat teki ihmeitä! Opettelin piirtämään kulmat (suosittelen sitä Lumenen kynää) ja käytän arkena tämän lisäksi vain poskipunaa ja ripsaria. Ripsari maksoi Tokmannilla 4€(Lumene)eli mikään rikas ei tarvitse olla.

Huolehdin myös,että hygienia on kohdallaan. Harjaan hampaat valkaisevalla tahnalla ja suihkautin aamulla hajuvettä. Tuntuu heti paljon paremmalle!

Suosittelen rohkeasti kysymään ammattilaiselta apua. Minä olen pyytänyt niin meikkiosastolla kuin vaatekauppassakin myyjän apua. Ja kertonut budjetin. Jos haluan maksaa max.20€ meikkivoiteesta,en häpeä sanoa sitä. Koska sillä hinnalla saa jo tosi hyvän.

https://1.bp.blogspot.com/_wg2mnzIH9mI/TJ_SZubZdkI/AAAAAAAAHFI/MnjpqRTZ…

Stailaapa siitä. Veikkaan nimittäin että tähän ketjuun on kirjoittanut jotain tuon tyyppisiä, mutta kaikilla hampailla toki.

Oho vaikutti mukavan kauniilta. Sydämessäni tapahtui positiivinen tunne. Toi nainen vissiin kuuluisi mun klaaniin jos menisin jutteleen. Siis ihanko oikeesti teille naisille sanotaan päin naamaa et hyi hitto oot ruma ja lähe menee?. Ei tulisi mieleenkään jälleen sanoo noin. Mä kyl juttelen mielelläni erilaisten ihmisten kaa ihan sama minkä näköisiä kokoisia koska joidenkin kanssa löytyy sitä kemiaa koskaan ei voi tietää minkä helmen tapaa.

Vierailija
914/1086 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on mun ihanne nainen. Mitä mieltä?

https://images.app.goo.gl/iaddJEeZ98ACyEAP7

Vierailija
915/1086 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma nainen täälläkin. Aina olen ollut miehille kuin ilmaa. Kauniit naiset ovat katsoneet nenänvartta pitkin. No, vaikka olenkin ruma niin tyylitajua minulta onneksi löytyy, että vaatteista saan usein kehuja...

Vierailija
916/1086 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteaika oli yhtä helvettiä: selän takana arvostelua, ulkopuolelle jättämistä, nolaamista, nöyryyttämistä, ihan suoraa haukkumista ja ulkonäön arvostelua, myös väkivallalla uhkailua.

Myös aikuisena olen saanut kokea henkistä väkivaltaa ja alistamista parisuhteessa. Mies taisi perustella käytöksensä siten, että minun rumuuteni oikeutti sen. Uskoin häntä.

Tunnen olevani kasa p*skaa ja täysin arvoton. En pidä itseäni minään. Tätähän ne kai halusivatkin, onnistuivat kyllä suunnitelmassaan.

Vierailija
917/1086 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-iässä on avioeropiikki kun naiset menettävät sen minkä vuoksi miehet ovat heistä kiinnostuneita 🤷

Ja mies päätyy exäänsä rumemman ja paljon vanhemman naisen kanssa. Näin on käynyt jokaiselle exälleni.

Vierailija
918/1086 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työelämässä kohtelu on erilaista kauniille ja rohkeille. Todettakoon, että kaikki kauniit naiset eivät käytä hyväkseen ulkonäköään ja ovat tosi ihania ihmisiä. Mutta, miehet sietävät kauniilta naiselta niin hirveää käytöstä ja oikuttelua ettei mitään rajaa. Pahimmat tilanteet ovat niitä, joissa kaunis ja ilkeä nainen on päässyt esimiesasemaan ja kyykyttää nimenomaan aina muita naisia. Siihen ei puutu kukaan eikä mikään. Johtaa isoihin mokiin myös taloudellisesti kun päätökset tehdään p eeniksellä.

Olen mies ja voin vahvistaa. Enkelikasvoiselta naiselta pystyn sietämään jos jonkinlaista loukkausta ja epäkunnioittavaa käytöstä, jota en ikinä kuuntelisi toiselta mieheltä tai taviksen näköiseltä naiselta.

Kauneus on jonkinlainen supervoima, ainakin kun sitä käytetään minua vastaan. Kauneuden, tai tässä tapauksessa kauniin ihmisen, näkeminen antaa jo itsessään jotain omituista mielihyvän tunnetta. Kaunista ihmistä vaan haluaa kohdella paremmin.

Jännä miten ihmisen aivot toimivat.

Ei, vaan jänmä,miten teidän miesten aivottoimivat.

Kyllä teitä naisia vie miesten ulkonäkö ihan yhtälailla, turha ottaa mitään ylemmyyden asennetta.

Paskamainen käytös tosin kumoaa sen komeuden äärimmäisen nopeasti. En katsele sellaista sormien läpi minkäännäköiseltä ihmiseltä.

Vierailija
919/1086 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain ketjun kommenteissa sanottiin, että rumat naiset mielletään miehiksi. Nyt selvisi sekin, miksi miehet aina puhuvat mulle urheilusta ja autoista... 😆

Vierailija
920/1086 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lueskelin tuossa noita alkupään juttuja enkä voi ymmärtää, että miten ihmeessä joku kehtaa suoraa päin naamaa haukkua rumaksi ketään? Mä olen itse tosi ruma nainen ja lisäksi lievästi ylipainoinen ja SILTI kukaan ole ikinä ollut niin juntti, että oisi haukkunut päin näköä esim. h*lvetin rumaksi, kuten ketjun alussa oli jollekin käynyt. :(

Minulle on toitotettu 12 vuoden ajan koulussa, miten vastenmielinen olen ja haukuttu eri eläimiksi niin että itse en halua katsoa enää peiliin tai mainitsemaan näitä eläimiä edes näin anonyyminä. Omalla kohdallani en näe siinä mitään junttia, vaan päinvastoin näen itseni niin kuvottavana, kuin on sanottu minun olevan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän