Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rumat naiset - avaudutaan tänne kokemuksistamme

Vierailija
31.12.2016 |

Tänne saa avautua nöyryyttävistä ja kipeistä hetkistään, minä aloitan.

Olin pääsykokeissa, tehtävänä oli esitellä muille jumppaliike. Jokaiseen liikkeeseen piti pyytää avustaja ryhmästä. Yksi poika viittoili itsensä avustajaksi jokaiselle kauniille tytölle. Kun tuli minun vuoroni, hän ei yhtäkkiä tullutkaan innolla auttamaan, lopulta eräs vanhempi nainen tuli avustajakseni. Tapauksesta tulee vieläkin ahdistava olo, se oli niin nöyryyttävää kaikkien edessä.

Toinen tapaus on kanssa syöpynyt mieleeni erittäin ahdistavana. Tapasin mieheni kavereiden naiset ensimmäistä kertaa. Oli todella nöyryyttävää kun esiin astelee kaksi hoikkaa ja upeaa alle parikymppistä naista, olin todella nolona mieheni puolesta, koska itse olen aivan toista maata. Minun oli pakko poistua jossain kohtaa, ahdistus ja häpeä alkoi olla niin suurta. Itkin yöllä ahdistustani, miksi minulle on annettu näin kamalat kasvot...

Kommentit (1086)

Vierailija
861/1086 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kiinnostava kokemus olla sekä ruma että kaunis nainen.

Kasvoni ovat aika voimakaspiirteiset ja "jylhät" ja olin todella laiha nuorena. Näytin siis aikuiselta jo lapsena, ja minua haukuttiin koulussa ja pojat yökkivät. Noin parikymppisenä aloin näyttää enemmän ikäiseltäni ja iän myötä piirteet pehmenivät ja sain lisää painoa. Opin laittautumaan ja pukeutumaan hyvin. Sitten muutuinkin kauniiksi naiseksi, ja saan paljon huomiota ja kehuja.  Miehiä on riittänyt perässä.

Tästä oppineena en ole kiinnostunut nytkään miehistä, jotka katsovat pintaa ja itse haluan myös miehen, jolla on ennen muuta hyvä sydän ja luonne. Nautin kyllä viehättävästä ulkonäöstä, sitä en kiellä ja viehättävyys tekee elämästä helpompaa.

Olen pahoillani ikävistä kokemuksista ja ilkeyksistä, joita tänne kirjoittavat ovat kokeneet.

Minulla on myös kokemusta sekä olla ruma että kaunis. Piirteeni ovat aika pehmeät, joten näytän hyvin erilaiselta ilmeestä ja valaistuksesta ja ties mistä riippuen. Kun olen hymyillyt, minua on luultu missiksi. Huonoina päivinä palaute on taas ollut sitä luokkaa, että "jos olisin ton näköinen, en ikinä poistuisi kotoani". Miehetkin osaavat olla tosi ilkeitä.

Sinä et tiedä mitään rumana olemisesta, jos olet toisinaan sekä omasta että toisten mielestä kaunis (suorastaan missin näköinen, kuten sinä sanot olevasi). 

Vierailija
862/1086 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstaesoteerikko tässä. Ap tuskin on absoluuttisen ruma, mutta hänen omat alitajuiset ajatuksensa tekevät hänestä ei-halutun ja ei-rakastettavan. Nämä eivät ole tietoisia ajatuksia eikä niitä voi ”käskeä” muuttumaan sillä juurisyy on usein lapsuudessa ja vielä ajalta jossa ei ollut sanoja.

Suosittelen aplle youtubesta Michael Sealey hyponoterapeuttia (esim äänite Self-love) ja myös voisit kokeilla subliminaaleja eli äänitteitä jossa on alitajunnalle vahvistuslauseita. Esim Akuo on hyvä ja turvallinen subliminaalituottaja. Hänellä on mm. ”Mesmerize anyone” (muistaakseni nimi oli tuo) subliminaali joka voisi auttaa. Tuloksia subliminaalista et saa heti, et viikossakaan vielä, mutta kolmessa kuulaudessa uskallan luvata jo jotain. 3kk ajan kuuntelet 2krt päivässä 10min pätkän.

Sinun ajatuksesi muokkaavat todellisuutesi vaikka sitä onkin vaikea tajuta ”päivätajunnalla” eli loogisella älyllä. Olen itse kurjan lapsuuden omaava kaltoinkohdeltu lapsi joka on itse rakentanut itsensä aikuisena uudestaan, joten väitän tietäväni jotain arvottomuuden tunteesta ja hylätyksi tulemisen kokemuksesta.

Sinä olet ap arvokas ja rakastettava, ainutlaatuinen ja ihana. Mutta se ei vielä riitä että sinä tietoisella mielelläsi olet samaa mieltä. Se tiedostamaton mieli eli alitajunta pitää saada uskomaan asiaan myös, ja se tapahtuu useamman kuukauden kouluttamisella. Kun sinä muutut niin ympäröivien ihmisten käytöskin muuttuu.

Kaikkea hyvää ja rakastavaa sinulle!

Hohhoijaa ja lässynlää.

Moni kauniskin ihminen pitää itseään rumana ja ajattelee itsestään muuten negatiivisesti. Ja kas kummaa, kun se ei kuitenkaan karkota niitä ympärillä pyöriviä ihmisiä...

Kyllä voi karkottaa. Mulla oli opiskeluaikana kaveri, jonka kanssa käytiin yhdessä bileissä. Hän oli huomiotaherättävän kaunis, minä taas sellainen 13 tusinassa tavis. Mutta miehet halusi jutella enemmän minulle, koska tämän kauniin kaverin kehonkieli oli todella sulkeutunutta ja torjuvaa. Hänet tulkittiin ylimieliseksi ja tylyksi, sellaiseksi jolta tuskin ns. "saa". 

No, tietysti tuossa mielessä saattaa karkottaa. Se ei kuitenkaan juuri vaikuta siihen, pidetäänkö häntä viehättävänä. Totta kai pidetään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/1086 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm."Oli todella nöyryyttävää kun esiin astelee kaksi hoikkaa ja upeaa alle parikymppistä naista, " miksi minulle on annettu näin kamalat kasvot..."

Jos vaikka laihduttasit, naama varmasti kaunistuu sillä, ellei nyt ihan frankestain ole.

Vierailija
864/1086 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin rumaa naista ei olekaan joka ei miestä sais, toisinpäin sitten kyl vaikeempaa

Vierailija
865/1086 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

PaskaaElämää kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, sulla on kuitenkin mies? Et siis voi olla toivoton tapaus. Muhun ei ole mies edes koskenut koko elämäni aikana...

Ihan mielenkiinnosta, millainen ihminen muuten olet? Koska minulla on, anteeksi nyt vain hänelle, todella ruma ja lihava ystävä joka on myös äärimmäisen ujo ja hänelläkin on pari yhdenillan juttua ollut. Kuulostaa jotenkin tosi uskomattomalta ettei IKINÄ KUKAAN olisi sinusta edes vähän kiinnostunut.

Rumien naisten osaksi lankeaa ikävä kyllä olla se nainen, johon ns. lasketaan lastit hädän hetkellä mutta johon kukaan mies ei ihastu/rakastu. Olla se ihminen, jota ei aidosti haluta tai josta ei välitetä tuon taivaallista sen jälkeen kun mies on saanut tyydytettyä tarpeensa. Ei sellainen osa mitenkään ruusuinen ole, saatika että se korvaisi molemminpuolisen luottamuksen, rakkauden, kunnioituksen -ja sitoutumisen. Itse en ole koskaan onnistunut saamaan suhteeseen edes niitä vähemmän komeita miehiä, en koskaan. Olen heitä itse henkilökohtaisesti lähestynyt, silti vastaanotto on jompikumpi näistä: Joko mies haluaa kanssani vain tyyliin känniseksiä tai sitten antaa tylysti pakit. Eli suhteeseen pääsystä voin vain haaveilla. Olen muuten päälle parikymppinen nainen, ja en ole koskaan elämäni aikana ollut vakavassa parisuhteessa. Jos nainen ei kelpaa ns. huippuvuosinaan niin miksi hän kelpaisi miehille myöhemminkään? Masentavinta tässä on se että tiimalasista valuu hiekka hukkaan koko ajan eikä ole mitään mitä voisin tälle asialle tehdä. Olen kasvoistani niin ruma ettei huipputason vartalokaan sitä koskaan pystyisi kompensoimaan. En liioittele laisinkaan enkä kerjää sääliä, sanon vain asiat niin kuin ne todellisuudessa ovat.

Viestistä nousi esiin yksi erittäin positiivinen kohta: olet uskaltanut lähestyä muita! Minä en ole koskaan uskaltanut...

Vierailija
866/1086 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ruma nainen, mutta aina olen parisuhteita löytänyt. Jopa ihan hyvännäköisten miesten kanssa. Kyllähän itseä hävettää tämä oma rumuuteni, vaikka aika vähällä huutelulla olen selvinnyt. Eniten harmittaa, kun rumuuteni on suurimmalta osin omaa syytäni. Jos vain viitsisin pitää itsestäni parempaa huolta, niin olisin kuitenkin suht tavallisen näköinen, vaikken kasvoiltani kaunis olekaan.

Vierailija
867/1086 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin rumaa naista ei olekaan joka ei miestä sais, toisinpäin sitten kyl vaikeempaa

"Miestä"? Siis, tarkoitat k*llia tai jotain parisuhteentapaista, johon hänen kanssaan ryhdytään paremman puutteessa?

Vierailija
868/1086 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun saisi edes yhden viikon ajan elämässään kokea, minkälaista on olla kaunis nainen? Kaikki ihailisi, ovet aukaistaisiin sinulle ja olisi poikaystävä joka rakastaisi ja ihailisi ja kohtelisi hyvin. Rumana naisena olet näkymätön ja ainoa mihin miehille kelpaat olet hyväksikäyttö.

Ei se kauneus tai komeus tarkoita, että olisi automaattisesti poika/tyttöystävä joka rakastaisi, ihailisi ja kohtelisi hyvin.

Täyttä p*skaa on parisuhdehistoriani ollut erittäin paljon kehutusta ulkonäöstäni huolimatta ja mielenterveys on siitä syystä mennyt ja haluaisin vain kuolla pois.

Vierailija
869/1086 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää näiden kauniiden ihmisten rumat ystävät, siis että ihan kuin se kaunis nauttisi et ruma saa vaan jatkuvasti "köniinsä", eivät edes puolusta ystäväänsä, hyi stna, en pitäisi sellaista ystävää joka lyö ns lyötyä jo

Yli 90% palstailijoista on kuitenkin tällaisia lyötyjen lyöjiä. Näkee ketjussa kuin ketjussa.

Vierailija
870/1086 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin tämä väitteesi perustuu? Onko siitä tehty joku tutkimus, koska selkeästikään se ei korreloi todellisuuden kanssa.

Itse olen "niin ruma nainen joka ei miestä saa", sensijaan olen saanut ihan lapsuudestani lähtien pilkkaa ja solvaamista ulkonäköni vuoksi. Vika on kasvoissa, joten sitä on perin hankala peittää (luojan kiitos kasvomaskeille, on tuonut vähän helpotusta asiaan). Ja, en ole saanut miestä, terveisin 40v neitsyt. Tosin, en minä haluaisi pelkkää panoa vaan ihan ihmissuhteen.

Vierailija
871/1086 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin bussissa keskiosiossa. Bussin etuosassa liikkui joku hullu tyyppi vaihtamassa paikkaa kunkin viehättävän nuoren naisen viereen. Yhdessä vaiheessa näin miehen tuijottavan minua arvioivasti, meni sitten jonkun muun naisen viereen ”juttusille.” Ennen bussista poisnousua ilmoitin kovaan ääneen kuskille häiriköstä, mies sitten pinkoi heti pakoon bussin takaosaan.

Hyvä vaan etten saanut ahdistelijaa kimppuuni mutta kyllähän se osoittaa karulla tavalla minun olevan niin ruma, etteivät edes hullut lähesty.

Vierailija
872/1086 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työelämässä kohtelu on erilaista kauniille ja rohkeille. Todettakoon, että kaikki kauniit naiset eivät käytä hyväkseen ulkonäköään ja ovat tosi ihania ihmisiä. Mutta, miehet sietävät kauniilta naiselta niin hirveää käytöstä ja oikuttelua ettei mitään rajaa. Pahimmat tilanteet ovat niitä, joissa kaunis ja ilkeä nainen on päässyt esimiesasemaan ja kyykyttää nimenomaan aina muita naisia. Siihen ei puutu kukaan eikä mikään. Johtaa isoihin mokiin myös taloudellisesti kun päätökset tehdään p eeniksellä.

Vierailija
873/1086 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenäni on niin leveä ettå jo teininä nenäkarvat kutkisteli ulos ja monissa kuvissa näkyy pelkät mustat aukot nenän kohdalla. Kun hymyilen,nenä leviää entisestään! Hymyni on myös ruma,suupielet eivät taivu oikein vaan näytän siltä kuin minulla olisi kipuja.

Hiukseni ovat niin ohuet että päänahka näkyy ja aina rasvaisen oloiset.

Kropaltani olen tissitön,leveäharteinen ja isomahainen.

Nuorena meikki ja topatut tissiliivit auttoi vähän,mutta nyt nelikymppisenä tullut partakarvoja ja ryppyjä koko naama valunut,olen rumempi kuin koskaan!

Vierailija
874/1086 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua luullaan välillä mieheks vaikka oonki nainen, se on kamalaa ja siks välttelenki mennä ja lähtee semmosiin paikkoihin mis on paljo ihmisiä, ei oo kiva kuulla et onko toi mies vai nainen, paitsi nyt on siinä mieles helpompaa liikkua kun käyttää kasvomaskia niin ei kukaan nää mun kasvoja

Vierailija
875/1086 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työelämässä kohtelu on erilaista kauniille ja rohkeille. Todettakoon, että kaikki kauniit naiset eivät käytä hyväkseen ulkonäköään ja ovat tosi ihania ihmisiä. Mutta, miehet sietävät kauniilta naiselta niin hirveää käytöstä ja oikuttelua ettei mitään rajaa. Pahimmat tilanteet ovat niitä, joissa kaunis ja ilkeä nainen on päässyt esimiesasemaan ja kyykyttää nimenomaan aina muita naisia. Siihen ei puutu kukaan eikä mikään. Johtaa isoihin mokiin myös taloudellisesti kun päätökset tehdään p eeniksellä.

Olen mies ja voin vahvistaa. Enkelikasvoiselta naiselta pystyn sietämään jos jonkinlaista loukkausta ja epäkunnioittavaa käytöstä, jota en ikinä kuuntelisi toiselta mieheltä tai taviksen näköiseltä naiselta.

Kauneus on jonkinlainen supervoima, ainakin kun sitä käytetään minua vastaan. Kauneuden, tai tässä tapauksessa kauniin ihmisen, näkeminen antaa jo itsessään jotain omituista mielihyvän tunnetta. Kaunista ihmistä vaan haluaa kohdella paremmin.

Jännä miten ihmisen aivot toimivat.

Vierailija
876/1086 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän varmaan kasvomaskia loppu elämän niin ei kukaan nää mun rumia kasvoja

Vierailija
877/1086 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minulla kasvaa viikset ja myös muualla kasvoissa on karvoja. Ajelen kyllä pois niitä mutta sitten kumminki vaikkei karvoja näy, niin jää tummia "varjoja" tai sillai että näyttää että parta kasvaa. Kiva sitten kuulla ihmisten sipistelyjä että kattokaa tolla kasvaa viikset

Vierailija
878/1086 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumuudesta on haittaa työnhaussakin.

Minut määrättiin TE-toimiston johdosta ”uravalmennukseen” Turussa. ”Uravalmentajani” oli mm. todella alentuva kohtaani ja teki piikikkäitä kommentteja. Kerran piti ottaa kokovartalokuva CV:hen. Olen reilusti ylipainoinen. Kuvan nähtyään nainen kommentoi, että näytän solakalta kuvassa. Aiemmassa tapaamisessa oli teroittanut minulle, että kuvaa varten täytyy pukeutua niin kuin pukeutuisi töihin, ikään kuin en sitä tajuaisi. Kun sitten saavuin kuvanottoon, katseli todella pitkään ja arvioivasti leikattuja hiuksiani ja siistimpää paitaani.

Myöhemmin jouduin toistamiseen samaan paikkaan. Sain paremman CV-kuvan mutta eri ohjaaja taisi muokata sitä Photoshopilla.

Olin töissä kausiapulaisena valtion yhtiössä. Siellä eräs ilkeä miesohjaaja mm. huusi minulle suoraan päin kaikkien edessä ja vieläpä asiasta, jota muut olivat tehneet! Tunsin olevani hänen silmätikkunsa, esimerkiksi kun menin kysymään jostain asiasta, niin vastasi sarkastisesti yms. Havaintoani vahvisti se, miten hän oli mielin kielin erästä nuorta ja nättiä kausiapulaista kohtaan, meni hänelle puhumaan ilman mitään varsinaista aihettakin. Mies: ”Onko orpo olo yksin täällä?” Nainen: ”Ei.”

Vierailija
879/1086 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lisäisin vielä, että nämä kertomukset koulukiusaamisesta ja muista pöyristyttävistä kommenteista kertoo tuhat kertaa enemmän niiden kommenttien lausujista, kuin teidän kuvitellusta "rumuudestanne". Jotkut ihmiset vain ovat epävarmoja ja ilkeitä persoonia, ja kokevat oikeudekseen levittää pahaa mieltä ympärilleen. Se on heidän tragediansa, älkää ottako siitä koppia. Ihan oikeasti, ulkoisesti täysin rumia ihmisiä ei ole, sen sijaan sisältä rumia on. t. 88 

Tämä on ihan totta. Olen tuntenut joitakin niin kamalia lasten vanhempia, että hirvittää. Ilkeitä, lastaan vähätteleviä ja väkivaltaisia. Kyllä sellaisessa myllyssä kasvaa vihaisia epävarmoja ihmisiä, jotka sylkevät suustaan mitä tahansa. Myös tämä aiemmin mainittu isä kuusivuotiaan tyttärensä kanssa Prismassa, kasvattaa tyttärestään hirviötä. 

Vierailija
880/1086 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja voin vahvistaa. Enkelikasvoiselta naiselta pystyn sietämään jos jonkinlaista loukkausta ja epäkunnioittavaa käytöstä, jota en ikinä kuuntelisi toiselta mieheltä tai taviksen näköiseltä naiselta.

Kauneus on jonkinlainen supervoima, ainakin kun sitä käytetään minua vastaan. Kauneuden, tai tässä tapauksessa kauniin ihmisen, näkeminen antaa jo itsessään jotain omituista mielihyvän tunnetta. Kaunista ihmistä vaan haluaa kohdella paremmin.

Jännä miten ihmisen aivot toimivat.

Ex haikaili yhä entisen kauniin avokkinsa perään, joka oli käyttäytynyt väkivaltaisesti ja jolle olikin lopulta diagnosoitu vakava persoonallisuushäiriö. Totesin, että mies on ulkonäkökeskeinen ja lähtisi aina ja varmasti nuoremman ja nätimmän perään, joten mitäpä sellaiseen parisuhteeseen kannattaa panostaa? Jätin miehen haavailemaan ihan itsekseen.