Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rumat naiset - avaudutaan tänne kokemuksistamme

Vierailija
31.12.2016 |

Tänne saa avautua nöyryyttävistä ja kipeistä hetkistään, minä aloitan.

Olin pääsykokeissa, tehtävänä oli esitellä muille jumppaliike. Jokaiseen liikkeeseen piti pyytää avustaja ryhmästä. Yksi poika viittoili itsensä avustajaksi jokaiselle kauniille tytölle. Kun tuli minun vuoroni, hän ei yhtäkkiä tullutkaan innolla auttamaan, lopulta eräs vanhempi nainen tuli avustajakseni. Tapauksesta tulee vieläkin ahdistava olo, se oli niin nöyryyttävää kaikkien edessä.

Toinen tapaus on kanssa syöpynyt mieleeni erittäin ahdistavana. Tapasin mieheni kavereiden naiset ensimmäistä kertaa. Oli todella nöyryyttävää kun esiin astelee kaksi hoikkaa ja upeaa alle parikymppistä naista, olin todella nolona mieheni puolesta, koska itse olen aivan toista maata. Minun oli pakko poistua jossain kohtaa, ahdistus ja häpeä alkoi olla niin suurta. Itkin yöllä ahdistustani, miksi minulle on annettu näin kamalat kasvot...

Kommentit (1086)

Vierailija
841/1086 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäpä kerron teille mitä rumuus voi pahimmillaan ihmiselle tehdä.

Olen aina ollut lihava ja sellainen ruman androgyyni, mitätön perunanaama. Jouduin koko peruskoulun ajan kiusatuksi eikä kukaan halunnut kaverikseni. Jopa serkut ja vieraat ihmiset kadulla pilkkasivat ja syrjivät. Masennuin ja tulin syömishäiriöiseksi. Jojoilin koko nuoruuteni painon kanssa, olin milloin normaalipainoinen ja milloin lihava. Lopulta sain diagnoosin kilpirauhasen vajaatoiminnasta ja lääkkeet, jotka eivät kuitenkaan auttaneet mitään.

Aloin paisua rankasta liikunnasta ja laihduttamisesta huolimatta. Turposin kaikkialta, iho muuttui sinisenkirjavaksi ja veltoksi, hiukset ohentuivat hiirenhännäksi ja niistä tippui ainakin puolet ja ryhti romahti. Nyt painan 135 kg enkä saa kiloja lähtemään millään konstilla. Olen turvonnut kuin juoppo, vyötärö 130 cm, ei lantiota, ei persettä, pienet löysät pannulappu-utareet, jäätävät kylkiläskit ja paksu niskakyhmy. Nahka on ihan löystynyt ja hyllyy ympäriinsä muhkuraisena raejuustona. Kädet ja jalat ovat leveät lapiot, silmät pienet ja vedenväriset, nenä lyhyt ja pyöreä isosieraiminen possunkärsä, huulet ohuet, posket isot ja roikkuvat ja näytän loppuunkuluneelta mitä olenkin.

Baareissa saan palvelua viimeisenä tai en ollenkaan, ja minua lähestyvät valonmerkin jälkeen ehkä vain ne vanhemmat setämiehet tai ulkomaalaiset. Kaikki nettitreffit ovat päättyneet ikävästi, olen saanut kuulla olevani liian isomahainen ja ruma useat kerrat eri tavoilla ilmaistuna. Lääkärit kohtelevat kuin saastaa ja maanvaivaa, sairautta ei oteta todesta eikä minua haluta hoitaa. Niin lääkärit kuin työkkärin väkikin pitää täytenä idioottina, sekin on tullut varsin selväksi. Opiskelut jäivät ahdistuksen vuoksi kesken enkä työtäkään ole saanut aikoihin. Kaupan kassat ym. tuntuvat myös olevan kovin vaivautuneita kanssani, varsinkin sellaiset nuoremmat kauniit naiset. Ikäiseni miehet eivät ole koskaan edes katsoneet minua silmiin, olen heille pelkkää ilmaa tai pilailun kohde. Viimeksi pari nuorta komeaa miestä pilaili kustannuksellani kesälomamatkalla, yrittivät vetää minut erääseen outoon ja halventavaan tilanteeseen mukaan, kun olen tällainen hassu möllönaamainen tantta.

Että joo. Nyt alan olla vihdoin siinä pisteessä, että en enää jaksa olla tämä ruma, alempiarvoinen ällötys, elämä ei todellakaan ole elämisen arvoista näin. Tänäänkin olen käynyt läpi kaikki mahdolliset itsemurhametodit ja yrittänyt kovasti keräillä rohkeutta tekoon. Parin viime vuoden aikana olen myös sortunut ajoittaiseen reseptilääkkeiden väärinkäyttöön ja sitä kautta lopulta muihinkin huumausaineisiin. Olenkin tässä juuri hankkimassa itselleni uutta annosta turruttavia kemikaaleja, jotta ei tarvisi enää ajatella tälle päivää.

Muutama havaintokuvia rumuudestani:

http://images.cdn.yle.fi/image/upload//w_1198,h_899,q_70/13-3-6074771.j…

http://leeshet.nu/wp-content/uploads/2015/12/dik-2.jpeg

http://1000uglypeople.com/wp-content/uploads/Im-Joker-Ugly-Woman-With-B… (miinus "meikit" + isompi nenä)

N26

Wow, tämä oli kova kuvaus. Tuli pala kurkkuun, en muista onko koskaan tullut keskustelupalstoilla aiemmin, olen näet aika karaistunut provoilija. Toivon että löydät vielä joku päivä jostain ilon elämääsi. Kuulostaa pateettiselta mutta sinunkin olemassaololla on tarkoituksensa, et ole täällä turhaan.

Ensimmäisessä kuvassa oleva tyttö on tosi söpö.

Vierailija
842/1086 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun saisi edes yhden viikon ajan elämässään kokea, minkälaista on olla kaunis nainen? Kaikki ihailisi, ovet aukaistaisiin sinulle ja olisi poikaystävä joka rakastaisi ja ihailisi ja kohtelisi hyvin. Rumana naisena olet näkymätön ja ainoa mihin miehille kelpaat olet hyväksikäyttö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/1086 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuo parisuhteen löytäminen rumana miehenäkään ole helppoa. Itse olen kaikki ns. helpot keinot jo tehnyt. Pukeudun ihan tyylikkäästi, käyn 4viikon välein parturissa, jne. Olen yrittänyt parantaa ulkonäköä siis. 5kg on ylipainoa, mutta en usko, että 5kg laihdutus muuttaa asiaa. Perusjutut kunnossa vakiduuni (amk-inssi). Tinderit, nettideitit, täysin kuollutta. Kuvia on useita, profiilissa kerron mitä haen ja minkälainen olen. Baareista ei mun ulkonäöllä saa seuraa ja tuskin siellä parisuhdetta monikaan etsii. Minulla on koira, joka tietty kyllä karsii hirveästi naisia.

M38

Kehitä luonnettasi sillä saat naisia. Jos olet oikeasti mukava, sosiaalinen ja keskustelutaitoinen ja naiset huomioiva, niin löydät naisen.Naisilla tämä ei toimi koska ulkonäkö pitää olla kunnossa, miehille on ihan yksi ja sama, minkälainen nainen on luonteeltaan, pitää olla pantava. Koira ei ole miinus naisille, itseasiassa suurin osa naisista pitää lemmikkieläimistä. Miehille kissa tai koira on miinus

Rumana miehenä on vaikea päästä edes mitään keskustelemaan kun tinderissä sun muissa karsitaan ensin ulkonäön perusteella jo pois jatkosta. Arjessa en itse ainakaan pahemmi sinkkunaisia tapaa missään. Koira vaikuttaa olevan suurimmalle osalle miinus, niin moni harrastaa matkailua, että eläimet koetaan rajoittavana tekijänä.

M38

Rumille Tinder on oikeasti ihan hyödytön seuranhakukanava. Siellähän homma perustuu lähes kokonaan ulkonäköön. Eläinrakkaus ei ole koskaan negatiivinen tekijä miehessä, mutta koira voi toki tuntua elämää rajoittavalta ihmisestä, jonka intressit ovat muualla. Matkailuintoiset ja koiranomistajat eivät välttämättä ole paras match muutenkaan. Koiran kanssa juttukavereita ja miksei seuraakin voi ehkä löytää toisista koiranomistajista.

Jos et arjessa juuri sinkkunaisia tapaa, niin voisitko ehkä laajentaa tuttavapiiriä? Naisia tapaa harrastuksissa, kavereiden kautta yms. Rumana on parempikin tavata uusia ihmisiä sellaisissa olosuhteissa, missä on luontevaa tutustua ihmisiin ilman että se tarkoittaa romanttista kiinnostusta. Ruma kun ei sillä ulkonäöllä pääse vaikutusta tekemään, niin sitten pitää turvautua siihen mukavaan luonteeseen ja hauskaan seuraan. Ihmiset ovat paljon avoimempia juttelemaan ja tutustumaan, jos ei tarvitse pelätä että toinen tulkitsee sen romanttisen kiinnostuksen osoitukseksi.

Ja ei se kumppanin löytäminen rumalle ole koskaan helppoa, mutta siellä normaalielämässä semmoinenkin saattaa jopa löytyä kun ihmiset eivät hylkää heti kättelyssä pelkästään ulkonäön perusteella.

- N45

Vierailija
844/1086 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tinder on myös huono kauniille ja syvällisille ihmisille. 🤣 Esim mulla tuttu joka paremman näkönen ku miss suomet, mutta ei löydä tinderissä ketään koska ei mee siihen "pinnallinen ja menevä" kategoriaan.

Vierailija
845/1086 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne ketään, joka olisi niin ruma, ettei pienellä laittautumisella saisi ulkonäköään siihen kuntoon, että kelpaisi suhteeseen.

Lihavat naiset eivät kelpaa suhteeseen, elleivät ole ns. nättejä lihavia, eli kauniskasvoisia ja tiimalasivartaloisia. 30 kg laihdutus on mun mielestä kyllä aika lailla eri asia kuin "pieni laittautuminen".

Omenavartaloiset ja naamasta rumat naiset eivät kelpaa suhteeseen edes normaalipainoisena jos bmi on yli 23.

Vierailija
846/1086 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitteko etsiä googlesta kuvan naisesta jonka rumuus on samankaltaista kuin itsellänne ja laittaa linkin sitten tänne? Olisi kiinnostavaa tietää minkälaisia te "rumat" naiset olette.

Yrittäkää myös tehdä niin että valitsette mahdollisiman osuvan kuvan, eikä sitä miltä teistä tuntuu.

http://www.nndb.com/people/001/000024926/streep.jpg

http://media.salon.com/2010/05/meryl_streeps_quote_of_the_day-1280x960…

On sanottu monesti hänen näköisekseen.

Joskus itkin kun katsoin peiliin, nyt vanhempana olen jo tottunut. Rypyt peittävät rumuutta joten kiitos niille :)

Mä oikeasti itkisin onnesta jos olisin yhtä upea kuin Meryl Streep! Hän on kaikkea muuta kuin ruma. Ei toki välttämättä mikään klassinen kaunotar, mutta ei ole rumaa nähnytkään.

N45

Vierailija
847/1086 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei koskaa heiluttele mulle niiden pippeleitä - mä joudun aina heiluttelee heidän pippeleitä

Vierailija
848/1086 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei koskaa heiluttele mulle niiden pippeleitä - mä joudun aina heiluttelee heidän pippeleitä

Haista vttu.Mene muualle, älä tule tänne vttuilrmaan. Täällä ihmiset keskustelee vakavissaan oikeasta , kipeästä asiasta ja sinä tulet tänne muka hahaha hauskoja juttujasi tänbe kertomaan.

Vierailija
849/1086 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma mies pystyy saamaan naisen, jos on oikeasti mukava luonteeltaan, keskustelutaitoinen ja empasttinen ja kohtelee naista hyvin. Ruma bainen ei koskaan. Ainoat asia t mikä miehillä parisuhteessa merkitsee on naisen ulkpnäkö ja pntavuus

Vierailija
850/1086 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako rumat miehetkin tulla itkemään tänne ?

Kauneus ja kateus on naisten juttu.

Vierailija
851/1086 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toisaalta jotkut MALLIT itkevät rumuuttaan joten ei näistä jutuista niin tiedä.

Vierailija
852/1086 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyväksynyt rumuuteni enkä pahemmin enää sure koko asiaa, mutta joskus nuorempana muistan kuinka koko päiväni meni pilalle kun joku tuntematon kakara kaupassa huusi kavereilleen miten ruma olen. Välillä edelleenkin tulee sellaisia hetkiä että haluaisin tyyliin hypätä jostain korkealta katolta alas kun joku sanoo jotain negatiivista ulkonäöstäni, muuten en tosiaan pahemmin edes ajattele koko asiaa.

Vierailija
853/1086 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

petolinnun perse hyvällä kropalla kirjoitti:

Olen hyväksynyt rumuuteni enkä pahemmin enää sure koko asiaa, mutta joskus nuorempana muistan kuinka koko päiväni meni pilalle kun joku tuntematon kakara kaupassa huusi kavereilleen miten ruma olen. Välillä edelleenkin tulee sellaisia hetkiä että haluaisin tyyliin hypätä jostain korkealta katolta alas kun joku sanoo jotain negatiivista ulkonäöstäni, muuten en tosiaan pahemmin edes ajattele koko asiaa.

Vierailija
854/1086 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kiinnostava kokemus olla sekä ruma että kaunis nainen.

Kasvoni ovat aika voimakaspiirteiset ja "jylhät" ja olin todella laiha nuorena. Näytin siis aikuiselta jo lapsena, ja minua haukuttiin koulussa ja pojat yökkivät. Noin parikymppisenä aloin näyttää enemmän ikäiseltäni ja iän myötä piirteet pehmenivät ja sain lisää painoa. Opin laittautumaan ja pukeutumaan hyvin. Sitten muutuinkin kauniiksi naiseksi, ja saan paljon huomiota ja kehuja.  Miehiä on riittänyt perässä.

Tästä oppineena en ole kiinnostunut nytkään miehistä, jotka katsovat pintaa ja itse haluan myös miehen, jolla on ennen muuta hyvä sydän ja luonne. Nautin kyllä viehättävästä ulkonäöstä, sitä en kiellä ja viehättävyys tekee elämästä helpompaa.

Olen pahoillani ikävistä kokemuksista ja ilkeyksistä, joita tänne kirjoittavat ovat kokeneet.

Minulla on myös kokemusta sekä olla ruma että kaunis. Piirteeni ovat aika pehmeät, joten näytän hyvin erilaiselta ilmeestä ja valaistuksesta ja ties mistä riippuen. Kun olen hymyillyt, minua on luultu missiksi. Huonoina päivinä palaute on taas ollut sitä luokkaa, että "jos olisin ton näköinen, en ikinä poistuisi kotoani". Miehetkin osaavat olla tosi ilkeitä.

Vierailija
855/1086 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

petolinnun perse hyvällä kropalla kirjoitti:

Välillä edelleenkin tulee sellaisia hetkiä että haluaisin tyyliin hypätä jostain korkealta katolta alas kun joku sanoo jotain negatiivista ulkonäöstäni, muuten en tosiaan pahemmin edes ajattele koko asiaa.

Ainakin näin miehenä hyvä kroppa menee ruman naaman edelle. Mitä niillä kauniilla kasvoilla edes tekee? Petolinnun perseessä kiinnostaisi siis nimenomaan se perse ja persoona :-)

Vierailija
856/1086 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on iso nenä.

Kokeilin sovellusta, jolla sai itselleen muokattua sen pienemmän nenän, kunnes kuvaa katsottuani tajusin, että ei ole suuresta tai pienestä nenästä kiinni, mutta kasvojen rakenne on vain niin outo. Sanoja kuvaamaan kasvojani löytyisi useita, mutta käytän sitä yhtä että ruma olen.

En ole kertaakaan seurustellut, koska tosiaan kasvot on mitä on, että ei kukaan mies katsele, vaikka vartalo onkin laiha.

Takaapäin näytän hyvältä, mutta kun käännyn ja kasvoni näkyvät, miehet juoksevat karkuun.

Vierailija
857/1086 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstaesoteerikko tässä. Ap tuskin on absoluuttisen ruma, mutta hänen omat alitajuiset ajatuksensa tekevät hänestä ei-halutun ja ei-rakastettavan. Nämä eivät ole tietoisia ajatuksia eikä niitä voi ”käskeä” muuttumaan sillä juurisyy on usein lapsuudessa ja vielä ajalta jossa ei ollut sanoja.

Suosittelen aplle youtubesta Michael Sealey hyponoterapeuttia (esim äänite Self-love) ja myös voisit kokeilla subliminaaleja eli äänitteitä jossa on alitajunnalle vahvistuslauseita. Esim Akuo on hyvä ja turvallinen subliminaalituottaja. Hänellä on mm. ”Mesmerize anyone” (muistaakseni nimi oli tuo) subliminaali joka voisi auttaa. Tuloksia subliminaalista et saa heti, et viikossakaan vielä, mutta kolmessa kuulaudessa uskallan luvata jo jotain. 3kk ajan kuuntelet 2krt päivässä 10min pätkän.

Sinun ajatuksesi muokkaavat todellisuutesi vaikka sitä onkin vaikea tajuta ”päivätajunnalla” eli loogisella älyllä. Olen itse kurjan lapsuuden omaava kaltoinkohdeltu lapsi joka on itse rakentanut itsensä aikuisena uudestaan, joten väitän tietäväni jotain arvottomuuden tunteesta ja hylätyksi tulemisen kokemuksesta.

Sinä olet ap arvokas ja rakastettava, ainutlaatuinen ja ihana. Mutta se ei vielä riitä että sinä tietoisella mielelläsi olet samaa mieltä. Se tiedostamaton mieli eli alitajunta pitää saada uskomaan asiaan myös, ja se tapahtuu useamman kuukauden kouluttamisella. Kun sinä muutut niin ympäröivien ihmisten käytöskin muuttuu.

Kaikkea hyvää ja rakastavaa sinulle!

Hohhoijaa ja lässynlää.

Moni kauniskin ihminen pitää itseään rumana ja ajattelee itsestään muuten negatiivisesti. Ja kas kummaa, kun se ei kuitenkaan karkota niitä ympärillä pyöriviä ihmisiä...

Vierailija
858/1086 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

PaskaaElämää kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, sulla on kuitenkin mies? Et siis voi olla toivoton tapaus. Muhun ei ole mies edes koskenut koko elämäni aikana...

Ihan mielenkiinnosta, millainen ihminen muuten olet? Koska minulla on, anteeksi nyt vain hänelle, todella ruma ja lihava ystävä joka on myös äärimmäisen ujo ja hänelläkin on pari yhdenillan juttua ollut. Kuulostaa jotenkin tosi uskomattomalta ettei IKINÄ KUKAAN olisi sinusta edes vähän kiinnostunut.

Rumien naisten osaksi lankeaa ikävä kyllä olla se nainen, johon ns. lasketaan lastit hädän hetkellä mutta johon kukaan mies ei ihastu/rakastu. Olla se ihminen, jota ei aidosti haluta tai josta ei välitetä tuon taivaallista sen jälkeen kun mies on saanut tyydytettyä tarpeensa. Ei sellainen osa mitenkään ruusuinen ole, saatika että se korvaisi molemminpuolisen luottamuksen, rakkauden, kunnioituksen -ja sitoutumisen. Itse en ole koskaan onnistunut saamaan suhteeseen edes niitä vähemmän komeita miehiä, en koskaan. Olen heitä itse henkilökohtaisesti lähestynyt, silti vastaanotto on jompikumpi näistä: Joko mies haluaa kanssani vain tyyliin känniseksiä tai sitten antaa tylysti pakit. Eli suhteeseen pääsystä voin vain haaveilla. Olen muuten päälle parikymppinen nainen, ja en ole koskaan elämäni aikana ollut vakavassa parisuhteessa. Jos nainen ei kelpaa ns. huippuvuosinaan niin miksi hän kelpaisi miehille myöhemminkään? Masentavinta tässä on se että tiimalasista valuu hiekka hukkaan koko ajan eikä ole mitään mitä voisin tälle asialle tehdä. Olen kasvoistani niin ruma ettei huipputason vartalokaan sitä koskaan pystyisi kompensoimaan. En liioittele laisinkaan enkä kerjää sääliä, sanon vain asiat niin kuin ne todellisuudessa ovat.

Allekirjoitan, valitettavasti. Toki toimii toiseenkin suuntaan, rumia miehiä käytetään hyväksi, mutta silloin on kyse muusta kuin seksistä. T. Mies, ei ruma

Vierailija
859/1086 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rumaa naista olekkaan, se on myytti. On vain ihmisiä jotka eivät ymmärrä hyvän päälle.

Olette ihania kaikki omalla tapaa!

Vierailija
860/1086 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstaesoteerikko tässä. Ap tuskin on absoluuttisen ruma, mutta hänen omat alitajuiset ajatuksensa tekevät hänestä ei-halutun ja ei-rakastettavan. Nämä eivät ole tietoisia ajatuksia eikä niitä voi ”käskeä” muuttumaan sillä juurisyy on usein lapsuudessa ja vielä ajalta jossa ei ollut sanoja.

Suosittelen aplle youtubesta Michael Sealey hyponoterapeuttia (esim äänite Self-love) ja myös voisit kokeilla subliminaaleja eli äänitteitä jossa on alitajunnalle vahvistuslauseita. Esim Akuo on hyvä ja turvallinen subliminaalituottaja. Hänellä on mm. ”Mesmerize anyone” (muistaakseni nimi oli tuo) subliminaali joka voisi auttaa. Tuloksia subliminaalista et saa heti, et viikossakaan vielä, mutta kolmessa kuulaudessa uskallan luvata jo jotain. 3kk ajan kuuntelet 2krt päivässä 10min pätkän.

Sinun ajatuksesi muokkaavat todellisuutesi vaikka sitä onkin vaikea tajuta ”päivätajunnalla” eli loogisella älyllä. Olen itse kurjan lapsuuden omaava kaltoinkohdeltu lapsi joka on itse rakentanut itsensä aikuisena uudestaan, joten väitän tietäväni jotain arvottomuuden tunteesta ja hylätyksi tulemisen kokemuksesta.

Sinä olet ap arvokas ja rakastettava, ainutlaatuinen ja ihana. Mutta se ei vielä riitä että sinä tietoisella mielelläsi olet samaa mieltä. Se tiedostamaton mieli eli alitajunta pitää saada uskomaan asiaan myös, ja se tapahtuu useamman kuukauden kouluttamisella. Kun sinä muutut niin ympäröivien ihmisten käytöskin muuttuu.

Kaikkea hyvää ja rakastavaa sinulle!

Hohhoijaa ja lässynlää.

Moni kauniskin ihminen pitää itseään rumana ja ajattelee itsestään muuten negatiivisesti. Ja kas kummaa, kun se ei kuitenkaan karkota niitä ympärillä pyöriviä ihmisiä...

Kyllä voi karkottaa. Mulla oli opiskeluaikana kaveri, jonka kanssa käytiin yhdessä bileissä. Hän oli huomiotaherättävän kaunis, minä taas sellainen 13 tusinassa tavis. Mutta miehet halusi jutella enemmän minulle, koska tämän kauniin kaverin kehonkieli oli todella sulkeutunutta ja torjuvaa. Hänet tulkittiin ylimieliseksi ja tylyksi, sellaiseksi jolta tuskin ns. "saa".