Rumat naiset - avaudutaan tänne kokemuksistamme
Tänne saa avautua nöyryyttävistä ja kipeistä hetkistään, minä aloitan.
Olin pääsykokeissa, tehtävänä oli esitellä muille jumppaliike. Jokaiseen liikkeeseen piti pyytää avustaja ryhmästä. Yksi poika viittoili itsensä avustajaksi jokaiselle kauniille tytölle. Kun tuli minun vuoroni, hän ei yhtäkkiä tullutkaan innolla auttamaan, lopulta eräs vanhempi nainen tuli avustajakseni. Tapauksesta tulee vieläkin ahdistava olo, se oli niin nöyryyttävää kaikkien edessä.
Toinen tapaus on kanssa syöpynyt mieleeni erittäin ahdistavana. Tapasin mieheni kavereiden naiset ensimmäistä kertaa. Oli todella nöyryyttävää kun esiin astelee kaksi hoikkaa ja upeaa alle parikymppistä naista, olin todella nolona mieheni puolesta, koska itse olen aivan toista maata. Minun oli pakko poistua jossain kohtaa, ahdistus ja häpeä alkoi olla niin suurta. Itkin yöllä ahdistustani, miksi minulle on annettu näin kamalat kasvot...
Kommentit (1086)
Kyllä se niin on, et oikeasti rumilla ei ole parisuhdetta
Ihmetyttää näiden kauniiden ihmisten rumat ystävät, siis että ihan kuin se kaunis nauttisi et ruma saa vaan jatkuvasti "köniinsä", eivät edes puolusta ystäväänsä, hyi stna, en pitäisi sellaista ystävää joka lyö ns lyötyä jo
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää näiden kauniiden ihmisten rumat ystävät, siis että ihan kuin se kaunis nauttisi et ruma saa vaan jatkuvasti "köniinsä", eivät edes puolusta ystäväänsä, hyi stna, en pitäisi sellaista ystävää joka lyö ns lyötyä jo
Mulla oli nuoruudessa ystävä, joka on kaunis. Oltiin bestiksiä. Sen ainoan kerran, kun yksi mies oli vaarissa minusta kiinnostunut, juteltiin siis , änkäsi tämä mun kaveri minun ja miehen väliin ja alkoi röyhkeösti iskemään Ja kun moitin häntä tästä ja mies oli sitä mieltä, että me hänestä tapellaan, niin tämä mun ystävä haukkui mut ja sanoi, että kato nyt, nyt se luuli, että me siitä tapeltiin
Kauniit ihmiset on mielellään rumien kabssa- ei ole kilpailua ja huomiota saa vieläkin enemmän ja ruma on tyytyväinen, kun saa edes siten miesseuraa, eli viihdyttää niitä kaikkia miehiä, jotka sen kauniin ympärillä pyörii odottamassa huomiotasiltä kauniilta
Jostain kumman syystä kommentteja joissa kerroin teini ajan tapahtumista ei julkaistu
Kerronpa nyt jospa nyt julkaisisi
Eli kokemukset yhteistanssi poikien kanssa, naurettiin ja yökkäiltiin jos joku poika päätyi mun pariksi, se inho poika parini kasvoilla oli jotain sanoinkuvaamatonta, huutelua et hyi sä sait ton pariksi, muut tytöt löysi helposti parin itselleen
Yläasteella ja amiksessa kiusaaminen ja halventaminen jatkui.... Edes yöelämässä, vaikka kuinka olisi laittautunut miehet ei mua katselleet...
Eräässä koulutuksessa, odotin kouluttajaa ja työkavereita ulko oven edessä, miehet siis työmiehet kulki vaan ohi eivätkä reagoineet tai kysyneet voisivatko auttaa,, heti kun kauniimpi ja hoikempi työkaverini tuli siihen viereen, niin melkeinpä heti joku työmies hymyillen kysyi et voiko olla avuksi, muhun katsomatta
Jos treffeillä olen ollut niin treffipari poistuu jonkun tekosyyn varjolla, fiksuimmat miehet kehuu kuinka herttainen olen ja löydän varmasti jonkun, vuodesta toiseen....
Vierailija kirjoitti:
Ruma mies saa kyllä parisuhteen, jos se on hauska, sosiaalinen ja mukava tai sillä on statusta, karismaattinen tai rahaa. Nainen puolestaan ei.
Rumatkin miehet tavoittelevat niitä kauniita naisia, ne eivöt edes huomaa rumia naisia. Sitten valittavat, kun eivöt kelpaa naisille
Mitä helkkaria sä valitat, sulla on kuitenkin mies? Moni mies on niin ruma ettei naiset edes vilkaise päin, moni mies jää kokonaan ilman naista ulkonäkönsä vuoksi.
Palstaesoteerikko tässä. Ap tuskin on absoluuttisen ruma, mutta hänen omat alitajuiset ajatuksensa tekevät hänestä ei-halutun ja ei-rakastettavan. Nämä eivät ole tietoisia ajatuksia eikä niitä voi ”käskeä” muuttumaan sillä juurisyy on usein lapsuudessa ja vielä ajalta jossa ei ollut sanoja.
Suosittelen aplle youtubesta Michael Sealey hyponoterapeuttia (esim äänite Self-love) ja myös voisit kokeilla subliminaaleja eli äänitteitä jossa on alitajunnalle vahvistuslauseita. Esim Akuo on hyvä ja turvallinen subliminaalituottaja. Hänellä on mm. ”Mesmerize anyone” (muistaakseni nimi oli tuo) subliminaali joka voisi auttaa. Tuloksia subliminaalista et saa heti, et viikossakaan vielä, mutta kolmessa kuulaudessa uskallan luvata jo jotain. 3kk ajan kuuntelet 2krt päivässä 10min pätkän.
Sinun ajatuksesi muokkaavat todellisuutesi vaikka sitä onkin vaikea tajuta ”päivätajunnalla” eli loogisella älyllä. Olen itse kurjan lapsuuden omaava kaltoinkohdeltu lapsi joka on itse rakentanut itsensä aikuisena uudestaan, joten väitän tietäväni jotain arvottomuuden tunteesta ja hylätyksi tulemisen kokemuksesta.
Sinä olet ap arvokas ja rakastettava, ainutlaatuinen ja ihana. Mutta se ei vielä riitä että sinä tietoisella mielelläsi olet samaa mieltä. Se tiedostamaton mieli eli alitajunta pitää saada uskomaan asiaan myös, ja se tapahtuu useamman kuukauden kouluttamisella. Kun sinä muutut niin ympäröivien ihmisten käytöskin muuttuu.
Kaikkea hyvää ja rakastavaa sinulle!
Mulla on kiinnostava kokemus olla sekä ruma että kaunis nainen.
Kasvoni ovat aika voimakaspiirteiset ja "jylhät" ja olin todella laiha nuorena. Näytin siis aikuiselta jo lapsena, ja minua haukuttiin koulussa ja pojat yökkivät. Noin parikymppisenä aloin näyttää enemmän ikäiseltäni ja iän myötä piirteet pehmenivät ja sain lisää painoa. Opin laittautumaan ja pukeutumaan hyvin. Sitten muutuinkin kauniiksi naiseksi, ja saan paljon huomiota ja kehuja. Miehiä on riittänyt perässä.
Tästä oppineena en ole kiinnostunut nytkään miehistä, jotka katsovat pintaa ja itse haluan myös miehen, jolla on ennen muuta hyvä sydän ja luonne. Nautin kyllä viehättävästä ulkonäöstä, sitä en kiellä ja viehättävyys tekee elämästä helpompaa.
Olen pahoillani ikävistä kokemuksista ja ilkeyksistä, joita tänne kirjoittavat ovat kokeneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voijumalauta.
Rumien naisten karut kokemukset... "en päässyt prinsessaksi monacoon".Tässähän ihmiset kertovat kokemuksistaan, kohtaamastaan uskomattomasta törkeydestä ja typeryydestä. Ei ole mitään syytä epäillä kertomuksien todenmukaisuutta, sillä ulkonäön yleensä negatiivinen kommentointi on osa useimpien naisten elämää murrosiästä alkaen, vaikka olisi ihan tavallisen näköinen tai nättikin.
Itselläni on leveä ja kupera otsa ja silmät aika syvällä päässä eli ns. concave-malliset kasvot kuten esim. Rihannalla on. Peitän tätä otsatukalla, koska otsa on myös leveä ja korkea. Poskipäät ovat korkeat ja kasvot muuten suunnilleen sydämenmuotoiset sekä nenä hieman hyppyrimäinen. Huulet ja silmät ovat suuret.
Posket ovat iän myötä kaventuneet ja silmät ja huulet ovat kauniit ja leuka normaali. Koin lapsena kun kasvoissa oli myös lapsenpyöreyttä rankkaa kiusaamista ja rumaksi haukkumista. Jossain vaiheessa kyllästyin kiusaamiseen ja muokkasin ulkonäköäni meikkaamalla, paremmalla kampauksella jne.
Huomasin sitten, että yhtäkkiä sainkin olla rauhassa, jopa kelpasin. Sitten kun vaatteet olivat ihonmyötäisiä ja tukka vaalennettu sekä kasvoilla oli meikkiä alettiin haukkua pinnalliseksi. Mieluummin olen sitten pinnallinen kuin ruma.
Kysymys kuuluu: kuka täällä on pinnallinen, se kirjoja tankkaava hiirulainen vai joku niistä yläkoulun kymmenistä pojista jotka haukkuivat vai se arvosteleva poika jolle en koskaan ole edes puhunut?
Nyt kun näen hyvin laitettuja ja leikeltyjä naisia koen myötätuntoa heitä kohtaan. Minulle ulkonäöstä tuli suojaava kuori. Tuntuu varsinkin leikeltyjen naisten kohdalla siltä, että heidän valintansa ulkonäön suhteen ovat vapaata riistaa.
Nykyään pidetään usein kauniinakin ja mies kehuu usein. On kyllä tullut myös vahvasti kyynistyttyä ihmisten suhteen. Pidän useimpia ihmisiä yksinkertaisina tapauksina ja suorastaan eläiminä.
Ihmettelen millä oikeudella varsinkin naisia jotka eivät mitään pahaa ole kenellekään tehneet mennään haukkumaan? Oli sitten syynä käytös tai ulkonäkö, vääränlainen huumori, joku pieleen mennyt kauneustoimenpide, rumuus, mitä vain? Nämä ovat yleensä vielä niitä tavallisia ihmisiä jotka ovat haukkumassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruma mies saa kyllä parisuhteen, jos se on hauska, sosiaalinen ja mukava tai sillä on statusta, karismaattinen tai rahaa. Nainen puolestaan ei.
Rumatkin miehet tavoittelevat niitä kauniita naisia, ne eivöt edes huomaa rumia naisia. Sitten valittavat, kun eivöt kelpaa naisille
Syy sun parisuhteettomuuteen on sun katkerassa luonteessasi, ei rumassa lärvissäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuo parisuhteen löytäminen rumana miehenäkään ole helppoa. Itse olen kaikki ns. helpot keinot jo tehnyt. Pukeudun ihan tyylikkäästi, käyn 4viikon välein parturissa, jne. Olen yrittänyt parantaa ulkonäköä siis. 5kg on ylipainoa, mutta en usko, että 5kg laihdutus muuttaa asiaa. Perusjutut kunnossa vakiduuni (amk-inssi). Tinderit, nettideitit, täysin kuollutta. Kuvia on useita, profiilissa kerron mitä haen ja minkälainen olen. Baareista ei mun ulkonäöllä saa seuraa ja tuskin siellä parisuhdetta monikaan etsii. Minulla on koira, joka tietty kyllä karsii hirveästi naisia.
M38
Kehitä luonnettasi sillä saat naisia. Jos olet oikeasti mukava, sosiaalinen ja keskustelutaitoinen ja naiset huomioiva, niin löydät naisen.Naisilla tämä ei toimi koska ulkonäkö pitää olla kunnossa, miehille on ihan yksi ja sama, minkälainen nainen on luonteeltaan, pitää olla pantava. Koira ei ole miinus naisille, itseasiassa suurin osa naisista pitää lemmikkieläimistä. Miehille kissa tai koira on miinus
Rumana miehenä on vaikea päästä edes mitään keskustelemaan kun tinderissä sun muissa karsitaan ensin ulkonäön perusteella jo pois jatkosta. Arjessa en itse ainakaan pahemmi sinkkunaisia tapaa missään. Koira vaikuttaa olevan suurimmalle osalle miinus, niin moni harrastaa matkailua, että eläimet koetaan rajoittavana tekijänä.
M38
Kommentit kuten
"menisit sairaalaan kun naamasi näyttää kamalalta"
"tekisit jotain kasvoillesi" naureskellen
"menisi kauneusleikkaukseen"
"paskanaama"
"naamapuoli"
"friikki"
Aikanaan onnettomuudessa loukkaantunut.
Seurustelusuhde päättyi aikanaan kun ex sanoi että en ole yhtä kaunis kuin muut tytöt
Ikuisesti muistan
Pääasia että kelpaan tällaisenä nykyiselle puolisolleni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä yhden miehen vastaus: Itsestään huolen pitäminen ainakin itselleni huomattavasti tärkeämpää kuin jotkut kasvonpiirteet. Voihan jollakulla olla vaikka onnettomuus pilannut kasvot, olla proteesiraaja, jokin ihosairaus.
Mutta. Jos ihminen huolehtii itsestään, eli yleisilme on siisti, "minä välitän itsestäni", ja luonne aurinkoinen ja rehellinen, en kiinnittäisi toissijaisiin asioihin mitään huomiota.
Ihan täyttä soopaa. Vaikka kuinka huolehtisit itsestäsi ja olisit ihana ja aurinkoinen luonne, mutta susiruma nainen niin yksin jäät. Ei miehet sinua huomaa tai huomio. Its olen aina ollut tämmöinen mutta yksin olen jäänyt. Ystävät kyllä löysivät seuraa ympäriltä vaikka olivat vaativia ja ilkeitä, mutta kun olivat nättejä ja kauniita, niin seuraa riitti. Minä olin aina se seuraneiti ja miesten viihdyttäjä, mutta tyttöystäväksi en kelvannut.
Minulla on tuttava, joka on oikeasti diagnosoitu narsistiksi. On muutenkin omituinen tapaus. Miehet yleensä huomaavat hyvin nopeasti, että nainen ei ole ihan sieltä terveimmästä päästä ja jopa kommentoivat ihmetellen, että onko tää nainen tosissaan näiden juttujensa kanssa?
Mutta, kun tämä nainen on oikeasti nätti, työskennellyt kansainvälisenä mallina, niin hän saa AIVAN KAIKEN anteeksi ja miehet ovat ihan vietävissä. Jos minä käyttäytyisin samalla tavalla ja olisin yhtä sekaisin, hankala, vaativa, vässykkä ja draamailija, joka etsii palvelushovia ympärilleen, minut jätettäisiin heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä yhden miehen vastaus: Itsestään huolen pitäminen ainakin itselleni huomattavasti tärkeämpää kuin jotkut kasvonpiirteet. Voihan jollakulla olla vaikka onnettomuus pilannut kasvot, olla proteesiraaja, jokin ihosairaus.
Mutta. Jos ihminen huolehtii itsestään, eli yleisilme on siisti, "minä välitän itsestäni", ja luonne aurinkoinen ja rehellinen, en kiinnittäisi toissijaisiin asioihin mitään huomiota.
Ihan täyttä soopaa. Vaikka kuinka huolehtisit itsestäsi ja olisit ihana ja aurinkoinen luonne, mutta susiruma nainen niin yksin jäät. Ei miehet sinua huomaa tai huomio. Its olen aina ollut tämmöinen mutta yksin olen jäänyt. Ystävät kyllä löysivät seuraa ympäriltä vaikka olivat vaativia ja ilkeitä, mutta kun olivat nättejä ja kauniita, niin seuraa riitti. Minä olin aina se seuraneiti ja miesten viihdyttäjä, mutta tyttöystäväksi en kelvannut.
Minulla on tuttava, joka on oikeasti diagnosoitu narsistiksi. On muutenkin omituinen tapaus. Miehet yleensä huomaavat hyvin nopeasti, että nainen ei ole ihan sieltä terveimmästä päästä ja jopa kommentoivat ihmetellen, että onko tää nainen tosissaan näiden juttujensa kanssa?
Mutta, kun tämä nainen on oikeasti nätti, työskennellyt kansainvälisenä mallina, niin hän saa AIVAN KAIKEN anteeksi ja miehet ovat ihan vietävissä. Jos minä käyttäytyisin samalla tavalla ja olisin yhtä sekaisin, hankala, vaativa, vässykkä ja draamailija, joka etsii palvelushovia ympärilleen, minut jätettäisiin heti.
Niin tuttua Tälläkin palstalla useasti miehet kertovat, miten kaunis nainen saa olla ilkeä, inhottava, vmäinen, kun on kaunis, mutta tavisnaisen pitää sitten olla tosi nöyrä js kiltti ja ihana jne. Hohoijakkaa. Miehet menee minne k, kieli vie. Miksi ette myönnä tätä. Ai niin, sitten menisi mahkut myös taviksiin( kun ensin on yritetty ne kaunottaret iskeä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuo parisuhteen löytäminen rumana miehenäkään ole helppoa. Itse olen kaikki ns. helpot keinot jo tehnyt. Pukeudun ihan tyylikkäästi, käyn 4viikon välein parturissa, jne. Olen yrittänyt parantaa ulkonäköä siis. 5kg on ylipainoa, mutta en usko, että 5kg laihdutus muuttaa asiaa. Perusjutut kunnossa vakiduuni (amk-inssi). Tinderit, nettideitit, täysin kuollutta. Kuvia on useita, profiilissa kerron mitä haen ja minkälainen olen. Baareista ei mun ulkonäöllä saa seuraa ja tuskin siellä parisuhdetta monikaan etsii. Minulla on koira, joka tietty kyllä karsii hirveästi naisia.
M38
Kehitä luonnettasi sillä saat naisia. Jos olet oikeasti mukava, sosiaalinen ja keskustelutaitoinen ja naiset huomioiva, niin löydät naisen.Naisilla tämä ei toimi koska ulkonäkö pitää olla kunnossa, miehille on ihan yksi ja sama, minkälainen nainen on luonteeltaan, pitää olla pantava. Koira ei ole miinus naisille, itseasiassa suurin osa naisista pitää lemmikkieläimistä. Miehille kissa tai koira on miinus
Rumana miehenä on vaikea päästä edes mitään keskustelemaan kun tinderissä sun muissa karsitaan ensin ulkonäön perusteella jo pois jatkosta. Arjessa en itse ainakaan pahemmi sinkkunaisia tapaa missään. Koira vaikuttaa olevan suurimmalle osalle miinus, niin moni harrastaa matkailua, että eläimet koetaan rajoittavana tekijänä.
M38
Kuule, tosi monella naidella on itsellään koira, joten.....tulee mieleen, että taidat tavoitella naisia, jotka ovat huimasti tasosi yläpuolella ja omaavat töysin erilaiset arvot kuon sinä
Olin teininä niin lyhyt ja kieroselkäinen ruma poika että kun aloitin yliopiston niin en edes ymmärtänyt kun joku halusi tehdä tuttavuutta. Armeija ja kuntosali 5-6 kertaa viikossa ja muutama vuosi ikää. Muutaman kerran on tullut naisia juttelemaan julkisella paikalla enkä osaa vieläkään viedä tilannetta eteenpäin. Taisin mennä rikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
M38
Kuule, tosi monella naidella on itsellään koira, joten.....tulee mieleen, että taidat tavoitella naisia, jotka ovat huimasti tasosi yläpuolella ja omaavat töysin erilaiset arvot kuon sinä
Niinkai sitten, ilmeisesti niitä mun tasoisia ei edes ole olemassa.
M38
Niin pitkä et se pitää mitata kellolla.