Rumat naiset - avaudutaan tänne kokemuksistamme
Tänne saa avautua nöyryyttävistä ja kipeistä hetkistään, minä aloitan.
Olin pääsykokeissa, tehtävänä oli esitellä muille jumppaliike. Jokaiseen liikkeeseen piti pyytää avustaja ryhmästä. Yksi poika viittoili itsensä avustajaksi jokaiselle kauniille tytölle. Kun tuli minun vuoroni, hän ei yhtäkkiä tullutkaan innolla auttamaan, lopulta eräs vanhempi nainen tuli avustajakseni. Tapauksesta tulee vieläkin ahdistava olo, se oli niin nöyryyttävää kaikkien edessä.
Toinen tapaus on kanssa syöpynyt mieleeni erittäin ahdistavana. Tapasin mieheni kavereiden naiset ensimmäistä kertaa. Oli todella nöyryyttävää kun esiin astelee kaksi hoikkaa ja upeaa alle parikymppistä naista, olin todella nolona mieheni puolesta, koska itse olen aivan toista maata. Minun oli pakko poistua jossain kohtaa, ahdistus ja häpeä alkoi olla niin suurta. Itkin yöllä ahdistustani, miksi minulle on annettu näin kamalat kasvot...
Kommentit (1086)
Mitä väliä sillä on millastet luontoäiti on kasvot luonut, en ainakaan häpeä tai nolostele missään tai ketään. Olen aina ollut kaunis mutta silti ylääasteella kiusattiin rajusti niin paljon etten mennyt aina kouluunkaan. Se jos mikä satuttaa. Aina on ollut ystäviä mutta silti se kun en saanut käydä koulua tympii vieläkin. Olen nyt 50 ja ei paljon naurata tilipäivänä kun ansiot ovat alle 1000 euroa puhtaana kuukaudessa. En toki ole narkkari tai mt-potilas, onneksi.
En tunne ketään, joka olisi niin ruma, ettei pienellä laittautumisella saisi ulkonäköään siihen kuntoon, että kelpaisi suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
En tunne ketään, joka olisi niin ruma, ettei pienellä laittautumisella saisi ulkonäköään siihen kuntoon, että kelpaisi suhteeseen.
Juuri näin!
Olen sen verran ruma, että olen neitsyt 46-vuotiaanakin (nainen). En ole vaan koskaan saanut keltään, vaikka nuorena kävin bileissäkin yrittäen etsiä seuraa.
Nuorenpana aioin perustaa Rumuus ja sairaus nimisen lehden. Tuntui niin kohtuuttomalta, että epäonni geenilotossa määrittää elämäni niin monessa tärkeässä asiassa.
Mun kokemus on n. 15 vuoden takaa. Oli ihan ensimmäisiä sänkykokemuksia erään yhdenillanjutun kanssa, siis olin tokaa kertaa sängyssä kenenkään kanssa. Hän oli kirjautunut homman jälkeen mun koneella messengeriin juttelemaan jonkun kaverinsa kanssa. Siinä kertoi et oli ”päässyt pukille”, kaveri kysyi oliko hyvä, ja tämä tyyppi oli vastannut että ”ruma ku rullatuoli”. Löysin siis tämän mesekeskustelun kun luin vanhoja meselogeja tässä pari vuotta sitten, kesti hieman tajuta mistä kyse.
Olekerrankinmies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako rumat miehetkin tulla itkemään tänne ?
Johan sulla on monta vaikerrusketjua auki. Teepä nyt miehen työ ja hanki kivoja rättejä ja siisti hiukset, mene salille ja hoida ihosi kuntoon. Miehen ei tarvitse nätti olla kunhan se ei ole pystyyynpaskannettu lapamato joka itkee sääliä.
Punttisali on auki maanantaina. Siellä tapahtuu muuttumisen klo osa 1
Ihan samalla tavalla nuo pätee naisillakin. Myös nainen voi ostaa rakkautta rahalla kuten mieskin. Myös nainen voi opetella naurattamistaitoja ja iloita siitä, kun yksi mies sadasta lähtee matkaan.
Rumat naiset ja tavismiehet ovat samalla tasolla, mutta ruman naisen osaa pidetään tragediana, koska tätä verrataan toisiin naisiin eikä tavallisiin miehiin.
Miksi vain nainen saa surra sitä miten paskaa yksinäisyys ja huomiotyhjiössä olo on ja vain naisella on lupa vain raapia peppua huonot kortit saatuaan, mutta miehen pitää vaan kiristää vyötä ja yrittää kovemmin?
Olen kaikilla mittareilla kai ruma. Ylipainoinen, pyöreät posket ja possun kärsä nenänä. Silmalasit. Nuorempana paha akne. Lyhyt reitevä ja rintava. Mutta, mulla on kuulemma karismaa. Olen älykäs keskustelija, iloinen ja empaattinen. Rumuus haittasi nuorena, kun oman ikäiset miehet pelkäsivät älykästä, vahvaa naista. Nyt vanhempana ulkonäön merkitys on pienentynyt. Huomaan selvästi, että kun mies keskustelee kanssani, teen vaikutuksen eikä ulkonäkö enää näyttele pääosaa. Flirttaan, kuuntelen, näytän että olen kiinnostunut juuri tästä kyseisestä tyypistä. Sitä en tiedä, mitä se karisma on ja mistä olen sen saanut, mutta olen ihailtu, pidetty ruma nainen.
Vierailija kirjoitti:
Olen sen verran ruma, että olen neitsyt 46-vuotiaanakin (nainen). En ole vaan koskaan saanut keltään, vaikka nuorena kävin bileissäkin yrittäen etsiä seuraa.
No ei minunkaan kanssa miehet oikein millään laukea ja lisäksi minut kelpuutetaan aina vain yhden illan jutuksi, vaikka ensin valehdellaan muuta. Miehet hyviä hyväksikäyttämään ja harhauttamaan naisia. Yhdellekkään miehelle en enää anna.
N20
En tiedä, että olenko ruma. Minulla on pienet silmät raskailla silmäluomilla, eli aika perinteikkäät suomalaiset silmät. Nenäni on aika iso ja ihoni on ollut huonossa kunnossa teini-iästä saakka. Kroppani on kuitenkin hoikka, mutta ryhtini on huono.
13-vuotiaana tyylini muuttui aika poikamaiseksi, koska en uskaltanut pukeutua näyttävästi. Pidin vain huppareita ja collegehousuja. Lisäksi hiusteni malli ei ollut edullinen. Yritin meikata finnejä piiloon. Olin pilkan kohde pojille. Luokassa pulpettini vedettiin aina mahdollisemman kauas. Kerran joku poika riiteli opettajan kanssa siitä, että miksi hänen täytyy istua juuri minun vieressä. Tutuksi tuli myös "onnea!" -huutelut. Siksi lintsasin paritanssitunnit. Kuitenkaan kukaan ei koskaan sanonut suoraan minulle, että olen ruma ja ällöttävä, mutta sellaiseksi tunsin itseni.
Lopetin meikkaamisen lukiossa, koska totesin, ettei minua enää kiinnosta miltä näytän. Samalla linjalla olen edelleen, vaikka ihoni ei ole finnitön. Kun menen baariin laittautuneena, niin ei kukaan tule juttelemaan minulle. :D Kuitenkaan en ole saanut haukkumiskommentteja, joten päättelen olevani vain seinäruusu. Miehet ovat ystävällisiä nykyään onneksi, mutta kukaan ei ole yrittänyt iskeä. En ole koskaan seurustellut, enkä uskalla yrittää. Tunnen itseni edelleen ällöttäväksi ja rumaksi, vaikka en näytä samalta kuin 15-vuotiaana.
Löysin tämän ketjun kun googlasin ulkonäköpaineissani rumuudesta. Kamalia kommentteja ja kohtelua olette jotkut kyllä saaneet. Jessus miten ilkeitä paskiaisia ihmiset osaakin olla. Ei välttämättä helpota teitä juuri nyt, mutta nuo haukkujat ovat kyllä jollain tapaa mielenvikaisia. Toisin sanoen, eivät voi itsekään hyvin. Ei kukaan terve ja hyväitsetuntoinen sano noin törkeitä kommentteja toisille puskista.
UP
Eli olen poikkeuksellisn ruma nainen.
En ole ikinä seurustellut. Olen jo yli 50- vuotias. Olisin halunnut perheen, miehen ja lapsia, mutta koska olen niin ruma, niin en ole kelvannut kenenkään kuin vain kertapanoksi, mihin en ole suostunut.
Olen isokokoinen, ja läski(tiedän , omavika) ja naamasta näytän lähinnä sialta. Haaveeni olisi viettää yksi viikko kauniina naisena ja kokea miten maailma kohtelisi minua toisin
Olen mukava, fiksu, älykäs ja huumorintajuinen, ja minulla on paljon ystäviä, mutta miesmarkkinoilla näillä asioilla ei ole mitään väliä. Miehille tärkeintä on naisen ulkonäkö. Olin jopa normaalipainoinen jossain vaiheessa. Tästäkään ei ollut apua.
Kohta joku palstamies tulee täjän valittamaan, että olisit onnellinen, kun kerta edes panomatoksi paremman puutteessa kelpaisi, kun ruma mies ei saa edes irtopillu*. No voin kertoa, että meille naisille se ei ole kohteliaisuus, lohtu , kunnia vaan suuri loukkaus
Olisi edes kerran elämässä kiva tuntea olevansa näkyvä. Me rumat javanhat naiset olemme näkymättömiä, meitä ei nähdä tai huomata
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Olekerrankinmies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako rumat miehetkin tulla itkemään tänne ?
Johan sulla on monta vaikerrusketjua auki. Teepä nyt miehen työ ja hanki kivoja rättejä ja siisti hiukset, mene salille ja hoida ihosi kuntoon. Miehen ei tarvitse nätti olla kunhan se ei ole pystyyynpaskannettu lapamato joka itkee sääliä.
Punttisali on auki maanantaina. Siellä tapahtuu muuttumisen klo osa 1
Ihan samalla tavalla nuo pätee naisillakin. Myös nainen voi ostaa rakkautta rahalla kuten mieskin. Myös nainen voi opetella naurattamistaitoja ja iloita siitä, kun yksi mies sadasta lähtee matkaan.
Rumat naiset ja tavismiehet ovat samalla tasolla, mutta ruman naisen osaa pidetään tragediana, koska tätä verrataan toisiin naisiin eikä tavallisiin miehiin.
Miksi vain nainen saa surra sitä miten paskaa yksinäisyys ja huomiotyhjiössä olo on ja vain naisella on lupa vain raapia peppua huonot kortit saatuaan, mutta miehen pitää vaan kiristää vyötä ja yrittää kovemmin?
Ihan samalla tavalla mieskin voi surra.
Älä aloita naisten haukkumista tästäkin.
Ruma nainen kelpaa tavismiehelle vain "kassien tyhjennykseen", jos parempaa ei ole saatavilla. Vaikka nainen olisi miten ihana luonteeltaan, keskustelutaitoinen, kuunteleva, huumorintajuinen, miehen huomaavainen, niin nainen ei ikinä kelpaisi miehelle parisuhteeseen, jos on ruma. Toisinpäin on eri asia, jos mies olisi tarvis tai ruma ja o.aise em luonteen, niin naisia olisi jonossa.
Pienet silmät, raskaat luomet, koukkunenä, ohuet huulet, uurteinen otsa, ohuet hiukset, pienet rinnat, suonikohjut... jatkanko? Olen hoikka ja jäntevä, pukeudun hyvin ja olen siisti. Mutta sanalla sanoen ruma. Ei miehet jaloissa pyöri!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei minunkaan kanssa miehet oikein millään laukea ja lisäksi minut kelpuutetaan aina vain yhden illan jutuksi, vaikka ensin valehdellaan muuta. Miehet hyviä hyväksikäyttämään ja harhauttamaan naisia. Yhdellekkään miehelle en enää anna.
N20
Ei kannatakaan, paitsi josmies on tosi komea ja haluttava ja nimenomaan ITSE HALUAT. Silloin annat mennä ja otat kaiken nautinnon ITSELLESI ja kun olet sen saanut pyydät miestä poistumaan. Miehiä kannattaa käyttää hyväksi samalla tavalla kuin he käyttävät meitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, sulla on kuitenkin mies? Et siis voi olla toivoton tapaus. Muhun ei ole mies edes koskenut koko elämäni aikana...
Ihan mielenkiinnosta, millainen ihminen muuten olet? Koska minulla on, anteeksi nyt vain hänelle, todella ruma ja lihava ystävä joka on myös äärimmäisen ujo ja hänelläkin on pari yhdenillan juttua ollut. Kuulostaa jotenkin tosi uskomattomalta ettei IKINÄ KUKAAN olisi sinusta edes vähän kiinnostunut.
Olen luonnollisestikin eri, kun lainaamani viesti on neljän vuoden takaa mutta pisti ihmetyttämään, onko normaali-ihminen oikeasti niin eri maailmasta kuin esim minä jonka mielestä tuo ei ole mitenkään uskomatonta. Tai ehkä kuvaa sitten sitä, että KUINKA vastenmielinen itse olen, kun ei minulla ole ollut ikinä kysyntää ja nyt on sekin juna mennyt että olisin edes nuorikaan enää. Keski-ikäinen kokematon akka, joka muistuttaa lähinnä roskisdyykkaria. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Jos on läski ja ruma niin kannattaa laihduttaa. Ihan oikeasti sinusta tulee paljon kauniimpi kun laihdutat. Vaikka et pysty kasvoistasi tiettyjä asioita muuttamaan niin läskit saa aina pois kunhan itsekuria löytyy. Kun läskit lähtee niin itseluottamus kasvaa. Se myös näkyy.
Näin miehenä, enkä ehkä niin komeana sellaisena, haaveilen täydellisestä itselleni sopivasta naisesta. Enkä halua tyytyä. Niin omallakin kohdalla on tilanne se että jään todennäköisesti yksin koska haluan tasoistani ylemmän naisen. Niin voisiko teillä ns. rumilla naisilla olla vähän samaa vikaa? Asetatte riman liian korkealle?
Tämä on hyvin realistinen kommentti asiaan. Ihmetyttää runsas alapeukutus. Aivan oikein, ettei pidä tyytyä ja myöntää se itselleen, että saattaa jäädä siksi yksin.
Myös ensimmäinen kappale tässä kommentissa harvinaisen totta.
Vierailija kirjoitti:
Vähemmän kauniina naisena olen kokenut ikääntymisen myönteisenä asiana, ulkonäkökeskeisyys vähenee. Ja kaikki me vanhetaan, kukaan ei ole ikuisesti kaunis.
Tai nuori. Ikääntyneistä naisista/mummoista näkee, kuka on ollut kaunis nuorena, ovat sitä omalla tavalla edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Rumat naiset, miksi ette tee itsellenne jotakin? Miksi pidätte itseänne rumana? Aina voi esimerkiksi laihduttaa, leikkauttaa kauniin kampauksen, värjäyttää hiuksia ja oppia kaunis ehostus. Kyllä jokaisesta saa ihan kauniin, kun vähän panostaa!
Heh, et tosiaan tiedä mistä puhut. Se just on ruman raja kun ehostuskaan ei auta. Nuorena opettelin taitavaksi meikkaajaksi, saatoin käyttää bileisiin valmistautumiseen parikin tuntia. Muistan kerrankin kun nätti kaverini pysähtyi minut nähdessään, sanoi VAU ja tuli tutkimaan meikkiäni lähempää. Ei mitään vaikutusta poikien kiinnostukseen, sain taas kulkea perässä mykkänä kun pojat piirittivät kaveriani. Se oli oikeasti nöyryyttävää enkä ole kauheasti aikuisena jaksanut enää panostaa. Kun se on ihan turhaa. Muilla avuilla pärjään. Iloinen mieli ja sosiaalisuus.
Saa. Mutta tiedätkö mitä? En ole minäkään komea mies, mutta olen treenannut kroppani, ja pukeudun siististi. Suht köyhäkin olen vaikka koulutettu ja älykäs. Olen aina saanut naisia. Minulla on hyvä itsetunto ja osaan puhua ja olla oma itseni ja rento. En pelkää sitä, haluaako deittini kenties pidemmän tai komeamman miehen. Naiset ihastuvat muuhunkin kuin siihen pelkkään pärstävärkkiin. Ja silloin joskus jos olen saanut pakit, niin ei se minua ole haitannut. Olen itsekin monia torjunut jos jokin asia ei ole natsannut.