Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rumat naiset - avaudutaan tänne kokemuksistamme

Vierailija
31.12.2016 |

Tänne saa avautua nöyryyttävistä ja kipeistä hetkistään, minä aloitan.

Olin pääsykokeissa, tehtävänä oli esitellä muille jumppaliike. Jokaiseen liikkeeseen piti pyytää avustaja ryhmästä. Yksi poika viittoili itsensä avustajaksi jokaiselle kauniille tytölle. Kun tuli minun vuoroni, hän ei yhtäkkiä tullutkaan innolla auttamaan, lopulta eräs vanhempi nainen tuli avustajakseni. Tapauksesta tulee vieläkin ahdistava olo, se oli niin nöyryyttävää kaikkien edessä.

Toinen tapaus on kanssa syöpynyt mieleeni erittäin ahdistavana. Tapasin mieheni kavereiden naiset ensimmäistä kertaa. Oli todella nöyryyttävää kun esiin astelee kaksi hoikkaa ja upeaa alle parikymppistä naista, olin todella nolona mieheni puolesta, koska itse olen aivan toista maata. Minun oli pakko poistua jossain kohtaa, ahdistus ja häpeä alkoi olla niin suurta. Itkin yöllä ahdistustani, miksi minulle on annettu näin kamalat kasvot...

Kommentit (1086)

Vierailija
761/1086 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus nuorempana 18 kesäisenä baarissa tilaamassa juotavaa ystäväni kanssa. Vieressäni toisella puolella oli mies, jonka kanssa katseet kohtasi. Morjenstin ja kysyin miten menee jne small talkkia. Hän sai juomansa, ja oli tekemässä lähtöä tiskiltä. Hän huikkasi minulle lopuksi, että "sano kaverillesi, että nähään huomenna aamulla". Kaveri ei siis jutellut miehen kanssa ollenkaan tai ollut edes keskustelussamme mukana, ja mies oli kuitenkin jo valinnut ns. sänkyseuraa meistä kahdesta. Tiedän, että en ole kedon kaunein kukka, mutta osaan kompensoida sen huumorilla, siistillä olemuksella ja käytöstavoilla. Joillain miehillä sitä jälkimmäistä ei valitettavasti ole. Omasta kokemuksesta useimmat miehet ovat paljon pinnallisempia, kuin naiset.

Nykyään olen kyllä parisuhteessa kohteliaan ja hauskan miehen kanssa.

T. N26

Vierailija
762/1086 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää joskus osa rumista ihmisistä. Yhtenä päivänä erään nähtävyyden jonossa edelläni oli nainen joka oli tosi epämiellyttävän näköinen. Sen nenä oli kummallinen ja ylähuuli melkein nenässä kiinni. Pahinta oli kun se naureskeli koko jonotuksen ajan. Jostain syystä ärsytti tosi paljon, vaikkei ihminen ulkonäölleen mitään voi. En tietenkään hauku ihmisiä tai kommentoi kenenkään ulkonäköä, mutta omassa mielessä joskus ärsyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/1086 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kaunis. Mut arvatkaapa mitä. Se on suurimmaksi osaksi vain stailausta,johon pystyy ihan kuka tahansa.

En halus lytätä kokemuksianne,maailma on hirveän ulkonäkökeskeinen paikka. Tiedän säästyneeni monelta harmilta ihan vain naamakertoimen mukaan.

Mutta nyt siihen itse aiheeseen. En usko,että rumuutta on. On vain ihmisiä,jotka eivät osaa tuoda parhaita puoliaan esille. Täällä moni on sanonut,että on ruma vartalo. Olisiko kuitenkin niin,että ostat vaatteita,jotka eivät leikkaukseltaan,väreiltään tai tyyliltään sovi juuri sinun vartalollesi pätkääkään?

Minulla on esim.todella(siis ihan todella)riippuvat ja pienet rinnat. Siksi ostan vain sellaisia rintsikoita,jotka nostavat niitä ylöspäin ja harvoin käytän esim.peplum-tyylisiä paitoja tai lyhyitä takkeja,koska ne vain korostaisivat tätä vartaloni "epäkohtaa".

Minulla oli myös joskus ihan kauhean värinen tukka. Näytin ihan väsyneeltä,sellaiselta,joka ei ole käynyt suihkussa viikkoihin. Sen sijaan,että värjäilin kotona,menin asiansa tuntevalle kampaajalle. Nuorelle,joka on käynyt koulutuksissa ihan lähiaikoina ja osasi kunnostaa mallin ja värin tähän päivään. Ette voi uskoa miten erilaiselta näytin!

Lisäksi opettelin meikkaamaan. Tai lähinnä vähentämään turhan raskasta meikkiä. Ostin omalle ihotyypille sopivan meikkivoiteen. Jo se,että ihoni punakkuus ja tummat silmänaluset katosivat teki ihmeitä! Opettelin piirtämään kulmat (suosittelen sitä Lumenen kynää) ja käytän arkena tämän lisäksi vain poskipunaa ja ripsaria. Ripsari maksoi Tokmannilla 4€(Lumene)eli mikään rikas ei tarvitse olla.

Huolehdin myös,että hygienia on kohdallaan. Harjaan hampaat valkaisevalla tahnalla ja suihkautin aamulla hajuvettä. Tuntuu heti paljon paremmalle!

Suosittelen rohkeasti kysymään ammattilaiselta apua. Minä olen pyytänyt niin meikkiosastolla kuin vaatekauppassakin myyjän apua. Ja kertonut budjetin. Jos haluan maksaa max.20€ meikkivoiteesta,en häpeä sanoa sitä. Koska sillä hinnalla saa jo tosi hyvän.

https://1.bp.blogspot.com/_wg2mnzIH9mI/TJ_SZubZdkI/AAAAAAAAHFI/MnjpqRTZ…

Stailaapa siitä. Veikkaan nimittäin että tähän ketjuun on kirjoittanut jotain tuon tyyppisiä, mutta kaikilla hampailla toki.

Muttta onhan tämä nainen hampaiden lisäksi aivan hoitamaton, eli hiukset ja iho, likaiset, epäsopivat silmälasit.

Vierailija
764/1086 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi on yhdelle kaunis, toinen toiselle. Harva on kaikkien mielestä ruma. Saattaa olla sanottu jo, mutta en viitsinyt kaikkea lukea.

-Ikämies

Jos ihminen on esteetikko, niin silloin häntä häiritsevät kasvoissa epäsuhtaisuus: kohtuuttoman suuri nenä, pienet silmät, liian pitkät kasvot, liian ohuet huulet, pienen pieni suu, terrävä leuka, kropasa naisilla rotevuus, suhteeton ylä- ja alavartalon ero jne. Se on kamalan pinnallista. Näin on.

Minua esim. Sarah Jessica Parkerin kasvoissa ovat aina häirinneet kohtuuttoman pitkät posket ja pienet lähekkäin syvällä olevat silmät. Hän osaa pukeutua ja meikata niin, että näyttää viehättävältä, mutta kaunista ei hänestä minun silmissäni saa.

Vierailija
765/1086 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet silmät syvällä päässä ja kaukana toisistaan, iso otsa,  pitkä ja alaspäin taipuva noidan kyömynenä,  iso ja pyöreä pää, olematon leuka, todella ohuet huulet ja alaspäin kääntyvät suupielet ,  hymyillessä näkyvät ikenet. Siinä se  mitä peilistä näkyy pähkinänkuoressa.

Ei auta meikki eikä kroppa joka on aina ollut hoikka ja nyttemmin sallilla timmiksi treenattu, yläasteelta asti olen kuullut "v""ttu sulla on karsee hymy" ja "kyllä tota pussi päässä panis"-juttuja, yökerhoissa olin aina se viimeinen vaihtoehto johon humalaiset miehet takertuivat valomerkin aikaan,  treffi-ilmoitukset ovat poikineet vain seksinnälkäisten miesten munakuvia ja suoria ehdotuksia. Minulla on tehty hyvin selväksi etten kelpaa kuin seksiin ja saan olla onnellinen, jos joku minua tahtoo panna!   En ole koskaan seurustellut, en ollut kihloissa enkä asunut miehen kanssa yhdessä, minulla on yksin hankkimani lapsi jonka kohdalla luotin  siihen että luovuttajan geenit olisivat dominoivat ja onneksi niin kävi, tyttäreni peri minulta vain ienhymyn mutta on muuten sievä.

Vierailija
766/1086 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai Meryl Streepkin on muka ruma. Just joo!

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitteko etsiä googlesta kuvan naisesta jonka rumuus on samankaltaista kuin itsellänne ja laittaa linkin sitten tänne? Olisi kiinnostavaa tietää minkälaisia te "rumat" naiset olette.

Yrittäkää myös tehdä niin että valitsette mahdollisiman osuvan kuvan, eikä sitä miltä teistä tuntuu.

http://www.nndb.com/people/001/000024926/streep.jpg

http://media.salon.com/2010/05/meryl_streeps_quote_of_the_day-1280x960…

On sanottu monesti hänen näköisekseen.

Joskus itkin kun katsoin peiliin, nyt vanhempana olen jo tottunut. Rypyt peittävät rumuutta joten kiitos niille :)

Pidän itseäni kauniina ja saan huomiota miehiltä ja olen naimisissa. Kukaan ei hauku tai hyljeksi minua. Julkkiksista nimeäisin eniten itseni näköiseksi Meryl Streepin. Kunpa karismakin olisi samaa tasoa.

Meryl Streepiä kaunistaa todella karisma. Nuorempana kasvot olivat selkeästi lättänät ja nenä vino. Nyt on jotain filleriä poskissa ja nenä suoristettu. Rumuus muutenkin tasoittuu vanhetessa, kun kauniillakin alkaa ikä näkyä ja piirteet lässähtää. Jotkut löytävät oman tyylinsä ja itsevarmuutensa iän mukana.

Nämä rakennekynsi, ripsipidennys, hiuslisäke, botoxhuulityypit sitä vastoin eivät iän mukana kaunistu, kun heitä voi tuskin tyylikkäiksi kiitellä.

Olipa kaunis tuon miehen kirjoitus, joka halusi kaikkia halata. Kyllä kaiken näköiset ukonturjakkeetkin pystyy naisia arvostelemaan, itsetuntoa riittää.

Vierailija
767/1086 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kaunis. Mut arvatkaapa mitä. Se on suurimmaksi osaksi vain stailausta,johon pystyy ihan kuka tahansa.

En halus lytätä kokemuksianne,maailma on hirveän ulkonäkökeskeinen paikka. Tiedän säästyneeni monelta harmilta ihan vain naamakertoimen mukaan.

Mutta nyt siihen itse aiheeseen. En usko,että rumuutta on. On vain ihmisiä,jotka eivät osaa tuoda parhaita puoliaan esille. Täällä moni on sanonut,että on ruma vartalo. Olisiko kuitenkin niin,että ostat vaatteita,jotka eivät leikkaukseltaan,väreiltään tai tyyliltään sovi juuri sinun vartalollesi pätkääkään?

Minulla on esim.todella(siis ihan todella)riippuvat ja pienet rinnat. Siksi ostan vain sellaisia rintsikoita,jotka nostavat niitä ylöspäin ja harvoin käytän esim.peplum-tyylisiä paitoja tai lyhyitä takkeja,koska ne vain korostaisivat tätä vartaloni "epäkohtaa".

Minulla oli myös joskus ihan kauhean värinen tukka. Näytin ihan väsyneeltä,sellaiselta,joka ei ole käynyt suihkussa viikkoihin. Sen sijaan,että värjäilin kotona,menin asiansa tuntevalle kampaajalle. Nuorelle,joka on käynyt koulutuksissa ihan lähiaikoina ja osasi kunnostaa mallin ja värin tähän päivään. Ette voi uskoa miten erilaiselta näytin!

Lisäksi opettelin meikkaamaan. Tai lähinnä vähentämään turhan raskasta meikkiä. Ostin omalle ihotyypille sopivan meikkivoiteen. Jo se,että ihoni punakkuus ja tummat silmänaluset katosivat teki ihmeitä! Opettelin piirtämään kulmat (suosittelen sitä Lumenen kynää) ja käytän arkena tämän lisäksi vain poskipunaa ja ripsaria. Ripsari maksoi Tokmannilla 4€(Lumene)eli mikään rikas ei tarvitse olla.

Huolehdin myös,että hygienia on kohdallaan. Harjaan hampaat valkaisevalla tahnalla ja suihkautin aamulla hajuvettä. Tuntuu heti paljon paremmalle!

Suosittelen rohkeasti kysymään ammattilaiselta apua. Minä olen pyytänyt niin meikkiosastolla kuin vaatekauppassakin myyjän apua. Ja kertonut budjetin. Jos haluan maksaa max.20€ meikkivoiteesta,en häpeä sanoa sitä. Koska sillä hinnalla saa jo tosi hyvän.

https://1.bp.blogspot.com/_wg2mnzIH9mI/TJ_SZubZdkI/AAAAAAAAHFI/MnjpqRTZ…

Stailaapa siitä. Veikkaan nimittäin että tähän ketjuun on kirjoittanut jotain tuon tyyppisiä, mutta kaikilla hampailla toki.

Hmm, itseasiassa mun mielestä tuolla kuvan naisella nimenomaan ei ole rumat piirteet. Juurikin laittautumalla saisi nätiksi. Kuvassa on vain epäsiisti, lasit vinossa ja tietysti hampaat huonot.

Vierailija
768/1086 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, itse en ole täysi-ikäinen vielä kolmeen vuoteen, mutta naispuolinen olen.

Ja olen iljettävän ruma: tätä olen saanut kuulla niin sisaruksilta kuin kaveriltakin (joka kerran kertoa pamautti päin näköä minun olevan ruma, ja sitä seuranneet yksityäsiten piirteiden haukkumiset).

Koko kouluajan nämä tyttö-poika -jutut ovat olleet karmeita kokemuksia. Paritanssit, istumajärjestykset... Muut remahtivat nauruun, jos joku varsinkin ""suositumpi"" poika laitettiin viereeni. Myöhemmin vieressäni istuvalle sarkastisesti sanottu "Onnea" on tullut tutuksi.

Oli noloa, kun liikuntatunnilla kanssani ei tahdottu tanssia. Tyyppi yritti saada toista tanssimaan kanssani, ja siinä ne jonkin aikaa keskenään kinasivat.

Vierailija
769/1086 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksittäisten

Vierailija
770/1086 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän kauniina naisena olen kokenut ikääntymisen myönteisenä asiana, ulkonäkökeskeisyys vähenee. Ja kaikki me vanhetaan, kukaan ei ole ikuisesti kaunis.

Vierailija
771/1086 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, tärkeä aihe. 

Vierailija
772/1086 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähemmän kauniina naisena olen kokenut ikääntymisen myönteisenä asiana, ulkonäkökeskeisyys vähenee. Ja kaikki me vanhetaan, kukaan ei ole ikuisesti kaunis.

Joo, muuten ehdottomasti näin, mutta jostain pitäisi pystyä vielä keski-ikäisenä naaraamaan puoliso tai  saa olla loppuiän yksin. 

Juuri tänään pamahti taas ulkonäkökriisi. Iho on todella ohut ja ihon alla liikaa rasvaa ja etenkin nestettä, olen ihan muovailuvahaa ja taikinaa ja löysää ihoa. Ihan kuin olisin jossain läskipuvussa ja itse piilossa sen alla. Posket ja leukakin. Ok, tällä hetkellä painoa on reippaasti liikaa: 84 kg, mutta sama ongelma on kevyempänäkin. Ja tuntuu, että jotkut hyvin lihoneet painavammatkin onnistuvat näyttämään vähemmän lihavilta kuin minä. 

Vierailija
773/1086 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on läpi elämän ollut niin, että poikaystäväni, silloin kun sellaisen olen onnistunut hankkimaan, ovat olleet kiinnostuneita tai jopa ihastuneita kauniimpiin kavereihini. Joissain tapauksissa ehkä joku tietty kaveri on jopa ollut kimmokkeena suhteelle, että ovat sitten minun kauttani päässeet hänen lähipiiriinsä edes jollain lailla, ja sitä kautta yrittämään näitä kavereitani. Joissain tapauksissa kaverit ovat häikäilemättömästi nauttineet tilanteesta jopa rehvastelleet sillä muiden kuullen, minun läsnäollessani, että kun "Ton se-ja-se poikaystävä oli niin ihastunut minuun/yritti minua, hih hih hii." Onneksi on myös ystäviä, jotka eivät tuohon peliin ole mukaan lähteneet. En luota enää yhteenkään mieheen, ja vain muutamaan ystävään. Aina ne miehet kaverini tavatessaan näkevät tilaisuuden tulleen, ns. naida ylöspäin. Minä taas olen hyvä ja suosittu kaveri, koska omaan mukavan luonteen, ja minun kanssani ei tarvitse pelätä, että varastaisin huomion, oli kyseessä sitten sinkkututyttöjen ilta viihteellä, tai kaverin uuden poikaystävän tapaaminen. Kukapa tälläisen rumiluksen kanssa haluaisi olla, ainakaan jos on nätimpiäkin tarjolla.

Vierailija
774/1086 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuntatunnilla nuorena kieltäydyin paritansseista, koska yritin välttää etukäteen tilanteen joka on edelläkin jo mainittu, koin häpeällisenä että vastakkainen sukupuoli suorastaan ällösi minua. Helpotuin, kun pääsin tilanteesta eroon lintsaamalla. Samaten tuttu on aikuiselämän tilanne, jossa miespuolinen henkilö ihmettelee, miten minulla on itsetuntoa olla baarissa kauniiden ystävieni seurassa. 

Olen pyrkinyt ajattelemaan, että ilman rumia ei ole kauniitakaan - siis tehtävänsä kullakin tässä elämässä (olkoon sitten vaikka muiden kauneuden korostaminen). Muitakin asioita elämässä on, vaikka kieltämättä se kateuden tunne välillä puraisee.

Vierailija
775/1086 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma ulkoa - kaunis sisältä

Vierailija
776/1086 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viina auttaa ainakin mua. Kun otan pari paukkua, niin näytän heti paremmalta.

Vierailija
777/1086 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruma ulkoa - kaunis sisältä

Noinkin. Ja myös että ruma ulkoa - ruma sisältä.

Ja kaunis ulkoa - kaunis sisältä.

Ja kaunis ulkoa - ruma sisältä.

Vierailija
778/1086 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat naiset, miksi ette tee itsellenne jotakin? Miksi pidätte itseänne rumana? Aina voi esimerkiksi laihduttaa, leikkauttaa kauniin kampauksen, värjäyttää hiuksia ja oppia kaunis ehostus. Kyllä jokaisesta saa ihan kauniin, kun vähän panostaa!

Vierailija
779/1086 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruma. Onneksi sain miehen ennen kuin rumennuin näin pahasti. Hiusraja on noussut, on tummat silmänaluset ja silmäpussit, olen lihonut 30 kg ja tullut täyteen venymisarpia. Kaula on kuin 80 vuotiaalla. Akne tekee edelleen hallaa naamassa vaikka ikää on 35.

Vierailija
780/1086 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ruma. Onneksi sain miehen ennen kuin rumennuin näin pahasti. Hiusraja on noussut, on tummat silmänaluset ja silmäpussit, olen lihonut 30 kg ja tullut täyteen venymisarpia. Kaula on kuin 80 vuotiaalla. Akne tekee edelleen hallaa naamassa vaikka ikää on 35.

Miksi et laihduta? Minä lihoin koronan aikana 5 kiloa, ja kun huomasin asian, niin aktivoidun heti. Kyllä hyvinvoivassa kropassa mielikin voi paremmin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä