Ostin 1,50€ edestä irttareita
Ja nyt on paha olo. En edes tykkää irttareista ja silti ostin.
Kommentit (22)
Teen ihan samanlaisia karkkiostoksia. 20 kpl irtokarkkeja on jo melkein liikaa. :)
Miksi 2 t:tä? Irttokarkkejako? Miusta irtareita.
Vierailija kirjoitti:
Saitko tuolla rahalla 10 vai 13 karkkia?
Saako tuolla rahalla noin monta karkkia? Minun arvio oli viisi.
Aika hyvä summa irttareita.
Irttarit on terveellisempiä kuin suklaa.
Vierailija kirjoitti:
En laskenut.
Vierailija kirjoitti:
Ne on irtsareita 🥸
Irttareita!
Miten uskallatte ostaa irtokarkkeja joita ensinnäkin lapset on rähmineet likaisilla käsillään, aivastaneet avoimiin irtokarkkivasuihin ja yöllä kauppaan päässeet linnut ja hiiret vielä nokkineet niitä...
Vierailija kirjoitti:
Saako tuolla rahalla noin monta karkkia? Minun arvio oli viisi.
Riippuu karkkien koosta, 100 grammaa maksaa n. 1,5 euroa.
Irtiksiä ne oli kasarilla kun olin lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Ne on irtsareita 🥸
niitten nimi on itsemurha. inhoooon moisia lyhenteitä kuten korkkari minari, rööki partsii,lasuuuu. Yök. Ja osta harvoin mutta hyvää laatusuklaata. Toki itse sorrun sukulakuun silloin tällöin.
Vierailija kirjoitti:
Irtiksiä ne oli kasarilla kun olin lapsi.
Meillä irttareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on irtsareita 🥸
Ei vaan iskareita
Vai ihan vaan Irtomakeinen bakteeripesästä, hyi hitto. Makeiset oookooo silloin tällöin,mutta paperisuojattuja. Moni yskii käteensä, penskat ottaa käteensä ja laittaa takaisin laariin jne, likaiset kädet, vaikka muka kauhalla, hahhaaa yö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on irtsareita 🥸
Irttareita!
Ai irttokarkkeja?
On teillä kieli vääntynyt kummalliseksi. Vastaava kun halppis. Onko se halppa?
Vai sittenkin irtis ja halpis.
Jo sananakin "irttari" kuulostaa lasten jutulta. Vedähän sinä niitä ja oksentele. Elämänhallinta päin persettä.
Vierailija kirjoitti:
Miten uskallatte ostaa irtokarkkeja joita ensinnäkin lapset on rähmineet likaisilla käsillään, aivastaneet avoimiin irtokarkkivasuihin ja yöllä kauppaan päässeet linnut ja hiiret vielä nokkineet niitä...
Mitä tekee aikuinen? Lapsi kahmi liikaa karkkeja - muija (lapsen äiti) kouhii niitä sieltä pussista ja laittaa takaisin laariin. Samalla tarkistaa puhelimestaan, että ei olis tullut instaan jotain uutta kommaa persekuvastaan.
Iskarit löytyy autojen varaosaliikkeistä. Irtokarkit kauppojen makeishyllyiltä.
Fazerillahan on Irttarit -niminen karkkipussi ilman että tarvitsee itse keräillä niitä sieltä looseistaan:
https://fi.fazer.com/products/remix-irttarit-karkkipussi-500g