Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rumat naiset - avaudutaan tänne kokemuksistamme

Vierailija
31.12.2016 |

Tänne saa avautua nöyryyttävistä ja kipeistä hetkistään, minä aloitan.

Olin pääsykokeissa, tehtävänä oli esitellä muille jumppaliike. Jokaiseen liikkeeseen piti pyytää avustaja ryhmästä. Yksi poika viittoili itsensä avustajaksi jokaiselle kauniille tytölle. Kun tuli minun vuoroni, hän ei yhtäkkiä tullutkaan innolla auttamaan, lopulta eräs vanhempi nainen tuli avustajakseni. Tapauksesta tulee vieläkin ahdistava olo, se oli niin nöyryyttävää kaikkien edessä.

Toinen tapaus on kanssa syöpynyt mieleeni erittäin ahdistavana. Tapasin mieheni kavereiden naiset ensimmäistä kertaa. Oli todella nöyryyttävää kun esiin astelee kaksi hoikkaa ja upeaa alle parikymppistä naista, olin todella nolona mieheni puolesta, koska itse olen aivan toista maata. Minun oli pakko poistua jossain kohtaa, ahdistus ja häpeä alkoi olla niin suurta. Itkin yöllä ahdistustani, miksi minulle on annettu näin kamalat kasvot...

Kommentit (1086)

Vierailija
601/1086 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne yhtään ainoaa ns rumaa naista jonka kuvia oltaisiin julkaistu ilkkuen tässämäärin kuin esim Sofia Ruusila ja Sara Sieppi, saara Aaltokin. No Meri sai osansa että silleen.

Haha mammat nimenomaan sanoivat ja ilkkuivat Meriä rumaksi ja miten" se sössii varmaan Saarankin uran " ja miten" hän ei ole Saaran " tasoa", huh huh.

Vierailija
602/1086 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää ketju on eksynyt ihan täysin aiheesta. En tajua miksi tänne tullaan lässyttämään asioista, jotka ei tähän ketjuun kuulu (esim. rasismi).

Ei tätä enää edes jaksa lukea kun ei niitä kokemuksia löydä täältä kaiken aiheettoman joukosta.

Tämä ketju oli rumille naisille, kai se on jotain yleistä vihaa vaan meitä kohtaan, että täytyy meitä tännekin tulla kiusaamaan eikä saada rauhassa avautua.

Jaaha ja nyt taisikin osua: jos valitatte täällä ulkönäkönne takia syrjintää niin kyllä siihen vaan ihonvärikin liittyy. Täällä vaahtoavat tällaiset prinsessarumukit lähinnä jotka olisivat ihan varmasti satasella kauneina ihmisinä vieläkin hirviömäisempiä toisille kuin rumina.

Senhän kertoo jo sekin käytös että he ovat ränkänneet kuitenkin asteikoissaan mustat ja tummat alapuolelleen. Eli mikähän se ongelma oikein on?

Luetun ymmärtämisessäs taitaa olla vikaa. Itselleni ihonvärillä ei ole mitään väliä, vaikkei se asiaan kuulukaan.

Pointtini oli se, että ketju on vain rumien naisten kokemuksille, mutta nyt on ihan eksytty aiheesta.

Mutta kun juuri teistä näyttää mustat olevan niitä rumia niin ketju on nimenomaan kai heille?

Jokainen ruma nainen, oot sitten musta, valkoinen, sininen, keltainen tai minkä tahansa värinen tai rotuinen, saa kirjoittaa tänne kokemuksiaan. Vai lukeeko tossa otsikossa sun mielestä jotain mistä oot saanu käsityksen muusta? ;)

Kyllä tämän voi jokainen lukea kenet miellätte kauniiksi täällä ja ihmisten kokemukset myös joista tummempina kertoivat. Että eikun peilin eteen mamma. Jos ränkkäätte toiset vielä rumemmiksi syrjien on vika ihan teissä. Ja niinkuin tuossa äskenkin osoitettiin sitä määrää kakkelia kun suomen huppukaunokaiset ovat saaneet on tuskin teistä saanut julkisesti vielä yksikään. Sara la Fountain oli esim erittäin kiusattu ja niin on nyt tämäkin uusi missi eksoottisine piirteineen ! Ettäs kehtaattekin!

Jos oot päättänyt, että kaikki täällä on rasisteja, niin ei sille sitten mitään voi. Kun kerta oot noin vainoharhainen niin ei kannattaisi av-palstalla olla. Täällä ei ketään kiinnosta ihonväri, tarkoitus oli antaa vertaistukea haukutuille naisille. Ymmärsitkö vihdoin??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/1086 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä menee rumuuden raja? Voiko vaikka (kehitys)vammaista sanoa rumaksi?   Vai onko ruma vain ihminen joka on täysin terve, mutta piirteet eivät ole viehättävät? Eli rumuus ei saa johtua sairaudesta.

Vierailija
604/1086 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voi herrajumala mitä Kiira Korpi sai kokea vaikka ei ollut kuin herttainen ja kaunis luistelija eikä edes ulkonäöllään esiin tullut.

Vierailija
605/1086 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää ketju on eksynyt ihan täysin aiheesta. En tajua miksi tänne tullaan lässyttämään asioista, jotka ei tähän ketjuun kuulu (esim. rasismi).

Ei tätä enää edes jaksa lukea kun ei niitä kokemuksia löydä täältä kaiken aiheettoman joukosta.

Tämä ketju oli rumille naisille, kai se on jotain yleistä vihaa vaan meitä kohtaan, että täytyy meitä tännekin tulla kiusaamaan eikä saada rauhassa avautua.

Jaaha ja nyt taisikin osua: jos valitatte täällä ulkönäkönne takia syrjintää niin kyllä siihen vaan ihonvärikin liittyy. Täällä vaahtoavat tällaiset prinsessarumukit lähinnä jotka olisivat ihan varmasti satasella kauneina ihmisinä vieläkin hirviömäisempiä toisille kuin rumina.

Senhän kertoo jo sekin käytös että he ovat ränkänneet kuitenkin asteikoissaan mustat ja tummat alapuolelleen. Eli mikähän se ongelma oikein on?

Luetun ymmärtämisessäs taitaa olla vikaa. Itselleni ihonvärillä ei ole mitään väliä, vaikkei se asiaan kuulukaan.

Pointtini oli se, että ketju on vain rumien naisten kokemuksille, mutta nyt on ihan eksytty aiheesta.

Mutta kun juuri teistä näyttää mustat olevan niitä rumia niin ketju on nimenomaan kai heille?

Jokainen ruma nainen, oot sitten musta, valkoinen, sininen, keltainen tai minkä tahansa värinen tai rotuinen, saa kirjoittaa tänne kokemuksiaan. Vai lukeeko tossa otsikossa sun mielestä jotain mistä oot saanu käsityksen muusta? ;)

Kyllä tämän voi jokainen lukea kenet miellätte kauniiksi täällä ja ihmisten kokemukset myös joista tummempina kertoivat. Että eikun peilin eteen mamma. Jos ränkkäätte toiset vielä rumemmiksi syrjien on vika ihan teissä. Ja niinkuin tuossa äskenkin osoitettiin sitä määrää kakkelia kun suomen huppukaunokaiset ovat saaneet on tuskin teistä saanut julkisesti vielä yksikään. Sara la Fountain oli esim erittäin kiusattu ja niin on nyt tämäkin uusi missi eksoottisine piirteineen ! Ettäs kehtaattekin!

Jos oot päättänyt, että kaikki täällä on rasisteja, niin ei sille sitten mitään voi. Kun kerta oot noin vainoharhainen niin ei kannattaisi av-palstalla olla. Täällä ei ketään kiinnosta ihonväri, tarkoitus oli antaa vertaistukea haukutuille naisille. Ymmärsitkö vihdoin??

Ja hahhaa sanon ! Peilin eteen vaan mars siellä. Kyllä te aliarvoitte ihmisiä.

Vierailija
606/1086 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs vittua sitä Merin tai Kiiran kaunesränkingit av mammoille kuuluvat? Hekään eivät ole millään missitittelillä edes liikenteessä. Miksi yritätte olantakaa pilata kauniitten ihmisten ja heidän ympärillänkin olevien elämiä? Sairasta puuhaa. Näistä rumemmaksi itsensä kokevat menkää oikeasti hakemaan apuja itsellenne. Ulkonäkä ei ole se ongelmanne.

Vierailija
607/1086 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja hahhaa sanon ! Peilin eteen vaan mars siellä. Kyllä te aliarvoitte ihmisiä.

Huomaatko lainkaan, että oot itse aika rasistinen? Peilin eteen, mars!

Vierailija
608/1086 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulta tulee kyllä todella outoa settiä jatkuvalla syötöllä. Mitä ihmeen tekemistä julkkiskaunotarten ulkonäöllä on tämän ketjun kanssa? Ja ihan hämärää jankkausta jostain "tummista".  Nyt oli kyse rumien naisten kokemuksista. Itse olen ruma nainen, enkä ole koskaan ketään kiusannut, en kaunista tai rumaa. Eikä minulla ole mitään vaikeuksia todeta, että Sara La Fountain, Jasmin Mäntylä ja kaltaisensa ovat upeita kaunottaria. En ole myöskään rasisti, miehenikin on ulkomaalainen, koska suomalaiselle tuskin olisin kelvannut,

Vierailija
609/1086 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvi Pitkäsen väitetään tahallaan rumentaneen itsensä. Eli kyllä rumuus on myös tavoiteltavaa.

Vierailija
610/1086 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisi nyt tuo rumukkihörhö pois pilaamasta tätä ketjua, kun ei kerran käsitä mistä täällä puhutaan.

Vierailija
611/1086 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä on ruma? Onko se joku muoto kasvoissa, kierot silmät, mädät hampaat tms? Mikä on semmoista, jolle ei voi tehdä mitään? Itselläni on aika haastavat "noitakasvot" (tykkään ajatella, että mieluummin intiaani- tai saamelaiskasvot), mutta olen pitkä (välillä hoikempi, välillä "isompi", riippuen vuodenajasta), pitkähiuksinen ja pukeudun tyylillä. Meikkaan ja laitan hiukset jne. Pidän itseäni kauniina ja saan huomiota, mutta en todellakaan klassisella tavalla ole kaunis ja ainakin korkkarit jalassa olen useita miehiäkin pidempikin (ja sekös niitä pelottaa, hui!). Ensimmäinen poikaystävä minulla oli 24-vuotiaana. Olen nähnyt paljon mitättömän näköisiä, ylipainoisia ja hompsuisia naisia, joilla saattaa olla jopa komea mies. Mikä heidän salaisuutensa on? Ainakin omaa mieltä voi vahvistaa, asennetta muuttaa, tyyliä/ kampausta/ ehostusta/ hampaita yms. voi parantaa... Mikä on tilanne, missä MITÄÄN ei ole tehtävissä??? Jos naama/ vartalo on epämuodostunut, sen korjaamiseen saa käsittääkseni Kelan tukea?

Vierailija
612/1086 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voijumalauta.

Rumien naisten karut kokemukset... "en päässyt prinsessaksi monacoon".

Onhan nämä vähän absurdeja näin miehen näkökulmasta, kun itse ei ole koskaan saanut edes pillua näiltä rumilta naisilta.

Eli ei niilläkään kovin huonosti voi mennä. Uskon nimittäin, että jos nainen olisi täysin vailla toivoa eikä ikinä olisi saanut miehiltä positiivista huomiota niin kyllä hänelle kelpaisi vähän vaatimattomampikin mies vaikka nyt jossain uudenvuoden juhlissa. Vaan eipä ole näin koskaan käynyt.

Jospa olet ruma?

No sen voi kyllä sanoa varmaksi.

Mutta sitä tuossa takaa ajoinkin, että jos rumilla naisilla menisi niin huonosti, uskoakseni olisin joltakin pillua saanut minäkin. Mutta näillä rumillakin naisilla on miesehdokkaita, joista valita - eli heidän osansa ei ole niin surkea kuin itkuvirret antavat ymmärtää.

Miksi kuvittelet että seksi jonkun kenen tahansa tuntemattoman kanssa olisi prioriteetti mitä nämä keskustelun rumat ihmiset tavoittelevat? Nyt puhutaan naisista, ei teistä miehistä, haloo. Tosin onnea sitten sinullekin sen susiruman 150-kiloisen huonen hygienian seitenkymppisen mummon kanssa, joka saattaisi vaikka sinulle haluta antaa sitä niin kovasti kaipaamaasi p*llua - ihan varmasti saisit pystyyn kun vihdoinkin on tarjolla!

Luulen että jos nainen ei olisi koskaan ollut miehen kanssa eikä saanut huomiota miehiltä niin hänen tekisi kyllä mieli ainakin kokeilla seksiä. Mutta tadaa, sellaisia naisia ei ole, jotka eivät ikinä olisi miestä saaneet!

Ja mummo tänne vaan. Tässä on oltu ilman pillua koko elämä, että kyllä seisoisi vähemmästäkin.

Miltä sä sit näytät, jos nykyinen olotila siitä kerran johtuu? Koetko, että sussa on joku ominaisuus, joka estää seksin saamisen vai onko se vika ympäröivässä maailmassa? Ihmetyttää! Vai oletko ehkä vain luovuttanut ja "hyväksynyt" sen, että olet ilman? Siinä mielessä naisilla on kyllä mielestäni helpompaa, että jos nyt lyhyen ajan tavoitteena on saada mitä tahansa seksiä, niin täytyy kyllä olla todella erikoinen tapaus, ettei onnistuisi tavoitetta täyttämään. No, on sitten eri asia, kuka haluaa "mitä tahansa seksiä", mutta silti kummaksun... Vaikutat kuitenkin ihan fiksulta, vaikkakin ehkä vähän katkeralta ja luovuttaneelta.

Vierailija
613/1086 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m50v kirjoitti:

Paljon hymyilevä (iloinen) hyvän itsetunnon omaava nainen ei koskaan voi olla ruma. Oli sitten laiha, lihava tai sporttinen. Itsetunto heijastelee ulkoisesti ryhtiin, kokonaisolemukseen ja parin sanan vaihdon jälkeen puheissakin. Tämä on erittäin tärkeä asia. Kasvojen meikkaamisellakin saa johonkin rajaan asti korostettua omia hyviä puolitaan tai vastaavasti korostettua huonoja puolia. Puhtaat hyvin hoidetut hiukset ja jos ei (vaikkapa syöpähoitojen vuoksi) ole hiuksia, niin kaljun tai vähien hiusten huolittelullakin on suuri merkitys.

t. 50v mies aviossa ja tätä teemaa vuosikymmenien ajan pohtineena

Minun mieheni 50+ sanoo täsmälleen samaa. Että itsevarma ja hymyilevä nainen on kaunis.

Ja sellaiset kääntää hänen päänsä vaikkei olisikaan mikään yleisesti kauniina pidetty.

Mutta ongelma on se että mistä sitä itsevarmuutta oikein ammentaa jos on tottunut siihen että lytätään?

Eikä mieskään oikein voi ymmärtää naisten kohtaa, miehen on helpompi kompensoida puuttuvaa ulkonäköä jollain osaamisellaan ja saada siitä sitä tärkeää itseluottamusta.

Nainen saa olla vaikka mikä nero niin ulkoäkö arvostellaan tärkeimpänä ominaisuutena.

Nyt on pakko kirjoittaa omasta kokemuksesta. Olen jo lapsesta saakka ollut ruma, koska mm. minulla on iso nenä ja en muutenkaan ole mikään kaunotar. Lapsena sain pojilta kuulla olevani ruma monet kerrat ja siitä on jäänyt sellainen pelko, että jos joku vieras katsoo minua pitkään, pelkään hänen kommentoivan ulkonäköäni negatiivisesti. Minusta eivät olleet pojat koskaan kouluaikoina kiinnostuneita.

Jostain ihme syystä sain napattua itselleni ihan hyvännäköisen miehen, johon muutkin naiset olivat ihastuneita. En voinut käsittää miestäni, että miksi hän on valinnut minut. Ensi kertaa elämässä tunsin olevani jonkun hyvän arvoinen ja minusta tuli iloisempi ja rohkeampi. Esimerkiksi uskalsin katsoa ihmisiä silmiin ja hymyillä ja nauraa. Ja siitä se iloisuus ja toisten parempi huomioonottaminen alkoi.

Tästä päästäänkin sitten työelämään, jossa huomasinkin, että miehet olivat kiinnostuneita minusta! Sillähän ei kuitenkaan ole väliä, koska olen naimisissa tämän hyvännäköisen miehen kanssa :D Mutta se jos mikä kohotti itsetuntoani ja olen nykyään todella varma itsestäni. Mutta hauska juttu, että kukaan ei edelleenkään osoita mitään kiinnostusta esim baareissa :D Ilmeisesti se on mun luonne josta tykätään ;)

Mutta pelko siitä, että minua loukataan ulkonäköni takia ei varmaan koskaan lähde pois.

614/1086 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen järkyttynyt näistä kertomuksista. Toivoisin että jotkut jotka ovat syyllistyneet rumien naisten pilkkaamiseen julkisesti kertoisivat täällä miksi he ovat niin tehneet. Oletteko todella niin pahoja ihmisiä että tietentahtoen haluatte loukata rumaa ihmistä joka jo muutenkin kärsii ja elää onnetonta ja yksinäistä elämää. Nautitteko siitä kun saatte murskata toisen itsetunnon ja viedä jopa elämänhalun? Vai mikä on pointtinne? Toivon vastauksia kun nyt on tilaisuus anonyymisti kertoa syyt tällaiseen törkeään käytökseen.

615/1086 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumat: minkänäköisiä olitte vauvoina ja lapsina? Olitteko silloin söpöjä ja suloisia vai näkyikö rumuus jo silloin?

Lapsena olin aivan tavallisen näköinen. Muistan kun luokkakaverini ala-asteella arvioi luokkamme tyttöjä. Vain pari tyttöä oli hänen mielestään kauniita, muutama oli ruma ja loput tavallisen näköisiä. Minä olin se tavallisen näköinen, en kaunis enkä ruma. Murrosikää lähestyessä ulkonäköni kuitenkin alkoi muuttumaan. Minusta tuli hirviö. Nenäni kasvoi isoksi ja kyömyiseksi, ja ihoni muuttui punaisenkirjavaksi ja kasvoni olivat aina pöhöttyneen näköiset. Tukkani oli sotkuinen kiilloton variksenpesä ja ryhtini oli huono. Sain joka päivä kuulla rumuudestani ja olen katkera vieläkin siitä että ruma ulkonäkö pilasi nuoruuteni. Paras ystävänikin sanoi minulle että jos hän olisi minun näköiseni hän tekisi itsemurhan. En kuitenkaan tehnyt ja siitä olen onnellinen. Päätin muuttaa ulkonäköäni erilaisin keinoin ja olen tänä päivänä täysin eri ihminen sekä ulkoisesti että sisäisesti. Silti ahdistavat ajatukset synkästä nuoruudestani valtaavat aika ajoin mieleni.

Vierailija
616/1086 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä on ruma? Onko se joku muoto kasvoissa, kierot silmät, mädät hampaat tms? Mikä on semmoista, jolle ei voi tehdä mitään? Itselläni on aika haastavat "noitakasvot" (tykkään ajatella, että mieluummin intiaani- tai saamelaiskasvot), mutta olen pitkä (välillä hoikempi, välillä "isompi", riippuen vuodenajasta), pitkähiuksinen ja pukeudun tyylillä. Meikkaan ja laitan hiukset jne. Pidän itseäni kauniina ja saan huomiota, mutta en todellakaan klassisella tavalla ole kaunis ja ainakin korkkarit jalassa olen useita miehiäkin pidempikin (ja sekös niitä pelottaa, hui!). Ensimmäinen poikaystävä minulla oli 24-vuotiaana. Olen nähnyt paljon mitättömän näköisiä, ylipainoisia ja hompsuisia naisia, joilla saattaa olla jopa komea mies. Mikä heidän salaisuutensa on? Ainakin omaa mieltä voi vahvistaa, asennetta muuttaa, tyyliä/ kampausta/ ehostusta/ hampaita yms. voi parantaa... Mikä on tilanne, missä MITÄÄN ei ole tehtävissä??? Jos naama/ vartalo on epämuodostunut, sen korjaamiseen saa käsittääkseni Kelan tukea?

Jokainen määrittelee itse rumuutensa, eli ei kukaan voi sanoa toiselle, että olet ruma. Tämä ketju on sellaisille jotka kokevat itse olevansa rumia, eli vain sinä tiedät, että kuulutko tähän ketjuun.

-ruma-

Vierailija
617/1086 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkin kenenkään naama ei ole ruma jos siellä on lämmin ja pilkoittava katse . Se on avain sieluun kuin sieluun. Älkää ottako totuutena tunnevammaisten huuteluja vaan tunnevammaisten huuteluna. Asiat pitää laittaa järjestykseen . Teidän elämänne on se tärkein hyvänä ja kivana nuo ihmiset hoitakoot ongelmiaan itse eikä teidän elämänne kustannuksella. Tästä on kysymys. Te maksatte että he saavat helpotusta. Sanokaa ettei teille makseta heidän ilkeilystään ja suu loksahtaa siellä auki ja sitten kiinni.

Sinulla ja niin monilla muillakin ketjun kommentoijilla on pallo pahasti hukassa, olen lukenut ketjusta jo useita sivuja, ja minulla alkaa pinna kiristyä toden teolla, joten väännän sinullekin nyt ihan rautalangasta: KETJU KOSKEE FYYSISTÄ RUMUUTTA, EI SISÄISTÄ KAUNEUTTA. Tajusitko nyt vai pitääkö toistaa sama asia uudestaan?

Vierailija
618/1086 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä olenko ruma. Olen toki aina ollut liian laiha, tikkureidet, pattipolvet, suonikkaat kädet. Ei naisellisia muotoja.  Kumara, anteeksipyytelevän huono ryhti. Pieni pää ja liian kapea epäsymmetrinen naama,  toinen silmä iso, toinen kapea, hieman vino pitkä nenä,  posket kuopalla ja ajoittain aknea. En myöskään ole jaksanut meikata ripsaria enempää enkä värjää tukkaa joka maantienharmaa. Ikää on lähes 40 ja olen mielestäni hieman ikäisiäni kulahtaneempi, esim. leuan alla on pieni heltta jo. Niskassa ämmänkyömy. Etsin jo harmaita tukasta :D Eikä ole miehet katselleet baarissa eikä kadulla koskaan.

Omasta mielestäni olen kuitenkin ihan ok. Nyt olen jopa lihonut muutaman kilon ja näytän jo naiselta. Kunhan aknea ei enää tule niin olen ihan tyytyväinen. Luulen että se, ettei miehet ole koskaan mua katsoneet, johtuu enemmän siitä että mulla on niin huono itsetunto, olen jörö ja katselen maata, kulmat kurtussa ja suu tiukalla viivalla. Ja tästä huolimatta mulla on ihan hyvännäköinen mies ollut 15 vuotta. Ero saattaa olla tulossa, mutta tuskin siksi että olen niin ruma. Mitä siis omasta mielestäni en oikeastaan edes ole. Eikä miehenikään ole haukkunut. 

Vierailija
619/1086 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka täällä on muka kehuskellut miten helppoa on jos on kaunis ? Täällähän porukat kertoivat nimenomaan etteivät saa edes niin ihmisarvoista kohtelua. Tämä juttu ollaan nyt paisutettu ihan nurin. Onko tämä nyt se kosto ja punttientasaus taas heille? Mitähän jos kuultelisitte edes tuohtumukseltanne?

Ettekö ymmärrä että se loukkaa meitä rumia ihmisiä, jos tähän ketjuun tulee kauniit ihmiset valittamaan omista ongelmistaan kun tämä ketju ei ole heidänlaisilleen ihmisille edes tarkoitettu eikä kauneus ole millään objektiivisilla määreillä itsessään mikään kirous, vaan ominaisuus joka tuo enimmäkseen hyviä asioita kantajalleen, ja kaikille vastaan vänkääjille sanon että tätä asiaa on ihan tutkittukin. Kaikkihan tuon asian ymmärtää mutta sitä ei tajua ne, jotka varta vasten tulevat tähän ketjuun höpöttämään asioista, joilla ei ole mitään yhteyttä itse ketjun pääaiheeseen mikä on rumuus. Eikö joillakin teistä ole minkäänlaista empatiakykyä muita ihmisiä kohtaan vai miksi olette noin kylmiä rumia naisia kohtaan?

Vierailija
620/1086 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkään me rumat naiset emme arvostele kenenkään julkimon ulkonäköä täällä, kerromme vain omia kokemuksiamme. Tämä ei ole haukkumisketju, eikä täällä kaivata itsestäänselviä neuvoja siitä, miten rumuuden saisi yhtäkkiä katoamaan. Jos sinulla ei ole kokemusta kerrottavana,älä kirjoita mitään. Kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi