Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rumat naiset - avaudutaan tänne kokemuksistamme

Vierailija
31.12.2016 |

Tänne saa avautua nöyryyttävistä ja kipeistä hetkistään, minä aloitan.

Olin pääsykokeissa, tehtävänä oli esitellä muille jumppaliike. Jokaiseen liikkeeseen piti pyytää avustaja ryhmästä. Yksi poika viittoili itsensä avustajaksi jokaiselle kauniille tytölle. Kun tuli minun vuoroni, hän ei yhtäkkiä tullutkaan innolla auttamaan, lopulta eräs vanhempi nainen tuli avustajakseni. Tapauksesta tulee vieläkin ahdistava olo, se oli niin nöyryyttävää kaikkien edessä.

Toinen tapaus on kanssa syöpynyt mieleeni erittäin ahdistavana. Tapasin mieheni kavereiden naiset ensimmäistä kertaa. Oli todella nöyryyttävää kun esiin astelee kaksi hoikkaa ja upeaa alle parikymppistä naista, olin todella nolona mieheni puolesta, koska itse olen aivan toista maata. Minun oli pakko poistua jossain kohtaa, ahdistus ja häpeä alkoi olla niin suurta. Itkin yöllä ahdistustani, miksi minulle on annettu näin kamalat kasvot...

Kommentit (1086)

Vierailija
581/1086 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT, anteeksi: Mä muuten teen youtubesta jumppia, esim. Jillian Michaelsin jumpat on hyviä. Salikortti on turhaa rahantuhlausta ellei siellä käy jatkuvasti, lisäksi matkoihin menee aikaa. Fiksu tekee liikkeet kotona. Punnerrus, kyykät, lankku, vatsat, selkäliikkeet. Suurin osa pärjää kehon omalla painolla, ei tarvita salilaitteista lisäpainoa. Salifirmojen huijausta se, ettei voi olla hyväkuntoinen muuta kuin ostamalla salikortin. 

Vierailija
582/1086 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä olenko oikea ihminen vastaamaan tähän ketjuun, koska en mielestäni ole mitenkään älyttömän ruma. Kun katson nuoruuskuviani, olen niissä mielestäni jopa kaunis. Silti olen nuorena saanut kuulla rumaksi haukkumista. Kuulin esim. kerran erään miehen sanovan minusta, että "tuota voisi panna jos sillä olisi pussi päässä". Joskus baarissa joku mies kääntyi minun suuntaani ja hänen kaverinsa sanoi, että "et nyt saatana noin rumaan sekaannu". Tuo jälkimmäinen on itse asiassa käynyt useammankin kerran, siis että miehen kaveri on "estänyt" näin ruman iskemisen.

Toisaalta, minua on myös kehuttu kauniiksi ja olen saanut miehiltä huomiota. Aina on ollut vientiä ja parisuhteita takana monta. Moni mies on sanonut ihastuneensa ulkonäkööni. En sitten tiedä, miksi olen joidenkin mielestä ollut ruma. Minuun nuo kaikki rumuus-kommentit ovat sattuneet todella paljon, joten ymmärrän niitä jotka saavat kuulla tuollaisia jatkuvasti. Nykyään en saa minkäänlaisia kommentteja keneltäkään, koska elän parisuhteessa enkä käy baareissa enkä yleensä jaksa meikata ollenkaan. Olen kai sellainen huomaamaton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/1086 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju on eksynyt ihan täysin aiheesta. En tajua miksi tänne tullaan lässyttämään asioista, jotka ei tähän ketjuun kuulu (esim. rasismi).

Ei tätä enää edes jaksa lukea kun ei niitä kokemuksia löydä täältä kaiken aiheettoman joukosta.

Tämä ketju oli rumille naisille, kai se on jotain yleistä vihaa vaan meitä kohtaan, että täytyy meitä tännekin tulla kiusaamaan eikä saada rauhassa avautua.

Vierailija
584/1086 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikillä, kampauksella ja vaatetuksella saa jotain aikaan:

https://brightside.me/article/this-seriously-talented-stylist-proves-th…

Tämä oli aika kehityskelpoinen https://files.brightside.me/files/news/part_5/50105/393105-800-14477815…

Kukaan mies ei halua jutella -> kaikki miehet haluavat jutella

M35

Vierailija
585/1086 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää ketju on eksynyt ihan täysin aiheesta. En tajua miksi tänne tullaan lässyttämään asioista, jotka ei tähän ketjuun kuulu (esim. rasismi).

Ei tätä enää edes jaksa lukea kun ei niitä kokemuksia löydä täältä kaiken aiheettoman joukosta.

Tämä ketju oli rumille naisille, kai se on jotain yleistä vihaa vaan meitä kohtaan, että täytyy meitä tännekin tulla kiusaamaan eikä saada rauhassa avautua.

Jaaha ja nyt taisikin osua: jos valitatte täällä ulkönäkönne takia syrjintää niin kyllä siihen vaan ihonvärikin liittyy. Täällä vaahtoavat tällaiset prinsessarumukit lähinnä jotka olisivat ihan varmasti satasella kauneina ihmisinä vieläkin hirviömäisempiä toisille kuin rumina.

Senhän kertoo jo sekin käytös että he ovat ränkänneet kuitenkin asteikoissaan mustat ja tummat alapuolelleen. Eli mikähän se ongelma oikein on?

Luetun ymmärtämisessäs taitaa olla vikaa. Itselleni ihonvärillä ei ole mitään väliä, vaikkei se asiaan kuulukaan.

Pointtini oli se, että ketju on vain rumien naisten kokemuksille, mutta nyt on ihan eksytty aiheesta.

Vierailija
586/1086 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat: minkänäköisiä olitte vauvoina ja lapsina? Olitteko silloin söpöjä ja suloisia vai näkyikö rumuus jo silloin?

Vierailija
587/1086 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo tää on ihan huippua kuinka tänne tullaan jo julistamaan, että me rumat naiset olemme rumuutemme lisäksi myös rasisteja. Käsittämätöntä.

Vierailija
588/1086 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli aika kehityskelpoinen https://files.brightside.me/files/news/part_5/50105/393105-800-14477815…

Kukaan mies ei halua jutella -> kaikki miehet haluavat jutella

M35

No ei tuossakaan alkuperäisessä ole mitään vikaa! Tavallinen, nätti nainen joka hymyilee iloisesti. Se, että tukka on värjätty, silmissä paksu smokey eyes meikki ja kasvot mattatasaiset ei tee ihmisestä "viehättävää"..

Vierailija
589/1086 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää rumat naiset vaipuko epätoivoon. Mun kollega on niin ruma, etten pysty katsomaan häntä, kun tulee niin sairas olo. Siis en käsitä mitenkä joku voi olla niin vasteinmielisen näköinen. Silti... hänkin on naimisissa. Aina löytyy tosi rumia miehiäkin, ja heille kyllä rumuus kelpaa. Monesti myös joku voi tuntea itsensä rumaksi, vaikka ei sitä ole. Tosi harvassa on todella rumat naiset. Esim. tämä mun kollega on ainut niin ruma, että tulee huono olo.

On sitten tietysti rumia, mutta heitä pystyy katselemaan, ja heidän rumuus monesti johtuu siitä, että eivät pidä itsestään minkäänlaista huolta. Ovat likaisia tai päästävät itsensä lässähtämään liialla mässäämisellä. Mutta kaikilla on toivoa. Rumimmatkin naiset voi omalla käytöksellään parantaa tilannetta kummasti. Aika moni on ruma ainoastaan ja vain laiskuutensa ja saamattomuutensa takia. Ihan sama koskee miehiä. Ei ole tullut kyllä sellaista miestä vastaan, että meinaa yrjö lentää, mutta se voi johtua siitä, että katson miehiä erilaisilla silmillä.

Vierailija
590/1086 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti kukaan ei ole niin ruma etteikö itsestään huolta pitämällä saa ihan kelvollisen yleisilmeen. Siis käy salilla ja pitää kehonsa kuosissa, käy ammattitaitoisella kampaajalla ja siistit, miksei muodikkaatkin vaatteet. Ei ole edes rahasta kiinni kunhan on prioriteetit kohdallaan. Pätee sekä miehiin että naisiin.

Tekosyitä silti riittää miksi näin ei voi toimia.

kyllä niitä kuule vaan on rumia, just eilen näin youtube videon MMA taistelija naisesta Amanda Nunesista ja koko videon keskustelu on täynnä miesten pilkaavia kommentteja miten sillö on aknea ja on mies, ja ottaa steroideja jnejne... käy lukee itse..

niin ja kyseessä todellakin on nainen vaikka näyttä mieheltä. Itse tosin pidän hänestä.

Vierailija
591/1086 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se lihaksisuus tee kaunista, itte oon lihaksikas ja oon huomannut että miehet vierastaa, heille pitää olla täysin lihakseton nainen. Liikaa fittiä on paha ja rumentavaa naiselle, sääli. Näin se vaan on, olen reality tv:ssä usein havainnut tämän saman. Ei muskeleita!! Ennemmin vaikka läskiä. Nainen ei saa olla läski mutta ei saa olla olympia atleettikaan, lukekaa mitä pilkkaa tehään Serena Williamista, on jopa videoita omistettu sen todistamiselle että hän on mies.

Vierailija
592/1086 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaaha ja nyt taisikin osua: jos valitatte täällä ulkönäkönne takia syrjintää niin kyllä siihen vaan ihonvärikin liittyy. Täällä vaahtoavat tällaiset prinsessarumukit lähinnä jotka olisivat ihan varmasti satasella kauneina ihmisinä vieläkin hirviömäisempiä toisille kuin rumina.

Senhän kertoo jo sekin käytös että he ovat ränkänneet kuitenkin asteikoissaan mustat ja tummat alapuolelleen. Eli mikähän se ongelma oikein on?

Luetun ymmärtämisessäs taitaa olla vikaa. Itselleni ihonvärillä ei ole mitään väliä, vaikkei se asiaan kuulukaan.

Pointtini oli se, että ketju on vain rumien naisten kokemuksille, mutta nyt on ihan eksytty aiheesta.

Mutta kun juuri teistä näyttää mustat olevan niitä rumia niin ketju on nimenomaan kai heille?

Vierailija
593/1086 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä tulla valittamaa rumuuttaan jos pitää itse vielä muita itseäänkin rumempana. Näin on. Pitäisi olla rehellinen. Täällä ollaan selkeästi kauniita haukuttu blondeiksi ja pidetty kauniimpana vaaleita. Että mammat peiliin katsomisen paikka:)!

Vierailija
594/1086 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kati Tervo ei ole ruma! Hän on normaalin näköinen suomalainen nainen, jolla on säännölliset piirteet. Itse en näe hänessä mitään rumaa.

Anteeksi, rupesi naurattamaan, luin tämän ensin ironisena kommenttina seuraavasti:

Jari Tervo ei ole ruma! Hän on normaalin näköinen suomalainen nainen, jolla on säännölliset piirteet. Itse en näe hänessä mitään rumaa.

Olisi ollut hyvä kommentti kaikkiin näihin stailauskehoituksiin. :-D Tulisikohan Jarista kaunis nainen, jos vaan tarpeeksi meikkaa, stailaa ja huolehtii itsestään? Emme kai koskaan saa tietää...

Vierailija
595/1086 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs Sara SIeppi . Saara Aaalto ja Jenni Vartiainen? Ketkään ei ikinä teistä ole kokoneet sitä määrää kiusaamista kuin he ja vieläpä täällä! Uskoisin että jokainen on ns rumempi kuin he mutta ei kiusataan vain. Sara la Fountain, se tunma fitnesstyttö ja Jasmin Mäntylä sekä Lola Odusoga saivat kunnolla kuraa rumemmiltaan myös, koska tummia. Hävetä tätäkin pitäisi. Ja se kaikki tullut nimenomaan RUMEMMILTA kuin he. Mikä oikeus on tällaiseen - ei niin mikään. Sitten täällä nillitellään jos jotakuta on joskus vilkaistu ja huomautettu ulkonäöstä vaikka nuo ovat saanet mega mega enemmän kakkelia niskaan. Ja silti he elävät omaa elämäänsä varsin dynaamisesti. Miettikääpä sitäkin puolta asiasta, olisiko yksikään noista nyt tuolla jos olisivat tällaisia tyyppejä? Pitää mennä pystypäin eteenpäin vaan?

Vierailija
596/1086 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun juuri teistä näyttää mustat olevan niitä rumia niin ketju on nimenomaan kai heille?

Jokainen ruma nainen, oot sitten musta, valkoinen, sininen, keltainen tai minkä tahansa värinen tai rotuinen, saa kirjoittaa tänne kokemuksiaan. Vai lukeeko tossa otsikossa sun mielestä jotain mistä oot saanu käsityksen muusta? ;)

Vierailija
597/1086 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen ruma nainen, oot sitten musta, valkoinen, sininen, keltainen tai minkä tahansa värinen tai rotuinen, saa kirjoittaa tänne kokemuksiaan. Vai lukeeko tossa otsikossa sun mielestä jotain mistä oot saanu käsityksen muusta? ;)

Kyllä tämän voi jokainen lukea kenet miellätte kauniiksi täällä ja ihmisten kokemukset myös joista tummempina kertoivat. Että eikun peilin eteen mamma. Jos ränkkäätte toiset vielä rumemmiksi syrjien on vika ihan teissä. Ja niinkuin tuossa äskenkin osoitettiin sitä määrää kakkelia kun suomen huppukaunokaiset ovat saaneet on tuskin teistä saanut julkisesti vielä yksikään. Sara la Fountain oli esim erittäin kiusattu ja niin on nyt tämäkin uusi missi eksoottisine piirteineen ! Ettäs kehtaattekin!

Vierailija
598/1086 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun käsittääkseni ovat av mamnat rankanneet jokaisen noista huippukauneista naisista rumiksi itse:D . Tuntuu olevan varaa kovin siihen. Kauniille pottuillaan ihan luvallisesti ja julkisesti! Mitä muuta tämä on kuin rumukkien kosto sillä jokainenhan on noita rumempi :)?

Vierailija
599/1086 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei se lihaksisuus tee kaunista, itte oon lihaksikas ja oon huomannut että miehet vierastaa, heille pitää olla täysin lihakseton nainen. Liikaa fittiä on paha ja rumentavaa naiselle, sääli. Näin se vaan on, olen reality tv:ssä usein havainnut tämän saman. Ei muskeleita!! Ennemmin vaikka läskiä. Nainen ei saa olla läski mutta ei saa olla olympia atleettikaan, lukekaa mitä pilkkaa tehään Serena Williamista, on jopa videoita omistettu sen todistamiselle että hän on mies.

Jonnet pelkää..

Vierailija
600/1086 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtään ainoaa ns rumaa naista jonka kuvia oltaisiin julkaistu ilkkuen tässämäärin kuin esim Sofia Ruusila ja Sara Sieppi, saara Aaltokin. No Meri sai osansa että silleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme