Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rumat naiset - avaudutaan tänne kokemuksistamme

Vierailija
31.12.2016 |

Tänne saa avautua nöyryyttävistä ja kipeistä hetkistään, minä aloitan.

Olin pääsykokeissa, tehtävänä oli esitellä muille jumppaliike. Jokaiseen liikkeeseen piti pyytää avustaja ryhmästä. Yksi poika viittoili itsensä avustajaksi jokaiselle kauniille tytölle. Kun tuli minun vuoroni, hän ei yhtäkkiä tullutkaan innolla auttamaan, lopulta eräs vanhempi nainen tuli avustajakseni. Tapauksesta tulee vieläkin ahdistava olo, se oli niin nöyryyttävää kaikkien edessä.

Toinen tapaus on kanssa syöpynyt mieleeni erittäin ahdistavana. Tapasin mieheni kavereiden naiset ensimmäistä kertaa. Oli todella nöyryyttävää kun esiin astelee kaksi hoikkaa ja upeaa alle parikymppistä naista, olin todella nolona mieheni puolesta, koska itse olen aivan toista maata. Minun oli pakko poistua jossain kohtaa, ahdistus ja häpeä alkoi olla niin suurta. Itkin yöllä ahdistustani, miksi minulle on annettu näin kamalat kasvot...

Kommentit (1086)

Vierailija
541/1086 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut ruma sekä kaunis. Teini-ikään saakka sain kuulla huuteluja rumuudestani. Olen aina ollut myös hieman pyöreä. En kuitenkaan lihava. Laihduin 16-vuotiaana hoikaksi ja yhtäkkiä aloin saamaan huomiota ihan joka paikassa minne meninkään. Ne pojat, jotka olivat koko ala-ja yläkoulun vältelleet minua tulivat oikeasti iskemään ja ruinaamaan seuraani.

Aluksi olin imarreltu ja harrastin paljon yhdenillan juttuja ja tein asioita miellyyttääkseni miehiä, koska minulla oli yhä ruman tytön identiteetti. Jossain vaiheessa miesten huomio alkoi suoraan sanottuna vituttamaan ja koin oloni ahdistuneeksi ja aloin tuntea jonkinlaista kateutta naisia kohtaan, joita ei jatkuvasti ahdisteltu ja joiden naispuoliset kaverit eivät puukottaneet selkään sen takia, että olit heitä suositumpi miesten keskuudessa. Työpaikallakin tuli aina ongelmia naispomojen kanssa, minua kohdeltiin bimbona ja jätettiin ulkopuolelle. Mielessä tietysti kävi, että voisin lihoa ja pukeutua rumasti, olla meikkaamatta, mutta jollai tasolla kauneudesta ja sen aiheuttamasti huomiosta oli tullut myös addiktio.

Ristiriitaisella tavalla tiedostin olevani haluttu, mutta samaan aikaan näin itsessäni vain virheitä. Koin olevani ylipainoinen ja vihasin  vartaloani (vaikka syytä ei todellakaan ollut). En siis oikeestaan missään vaiheessa oikeasti kokenut olevani kaunis muuten kuin ulkoisen palautteen kautta. Peilistä katsoi läski rumilus, jonka ei minkään logiikan mukaan olisi kuulunut kelvata kenellekään. Itse päättelin, että suosion syy oli hauska uniikki persoonani, älykkyyteni ja taiteellinen lahjakkuuteni. 

Sitten pari vuotta sitten kävi niin, että lihoin ylipainoiseksi ja yhä paino keikkuu siellä normaalipainon ja ylipainon rajalla. Ollessani ulkona hoikemmat (ja tietysti myös kasvoilta nätit) ystäväni saavat ensimmäisenä huomiota. Yleensä se huomio tulee känniääliöiltä ja tämä on juuri sitä huomiota, mistä halusin eroon, mutta tietyllä tavalla asian huomaaminen oli kuin isku vasten kasvoja. Kun sitä ei ole, niin sitä kaipaa. Tai ainakin haluaisi olla porukasta se, joka halutaan pokata ensimmäisenä.

Olen myös huomannut sen, että syy miksi olen saanut miehiltä kivaa kohtelua aiemmin johtui täysin mun ulkonäöstä. Ei siitä, että mussa on ihailtavia henkisiä ominaisuuksia, älykkyyttä, lahjakkuutta, huumorintajua. En voisi väittää olevani ruma, koska en sitä ole, mutta en ole enää kaunis. En ole sairaalloisesti lihava, vaan hieman pyöreä. Selluliittia on niin paljon, etten kehtaa mennä uimaan (sukuvika). Vartaloani kuitenkin yhä kehutaan (yllättäen naiset), koska multa löytyy kurveja (enkä tarkoita vatsaa). Jännää muuten, että naiset eivät kehuneet vartaloani, kun se oli ihannemitoissa, vaikka kurveja löytyi silloinkin... :)

Kaikesta tästä huolimatta voin todeta, että poikaystävän löytäminen ei ollut kauniina sen helpompaa kuin nytkään. Kauniina koin ulkonäön olevan haitaksi, koska vedin puoleeni miehiä, jotka olivat rakastuneet ulkonäkööni, mutta eivät muihin ominaisuuksiini.  Nyt taas vedän vähemmän miehiä puoleeni, mutta lopputulos on suht sama, ei vain tarvitse siivilöidä kasaa paskaa löytääkseen aidon musta syvemmin kiinnostuneen miehen. 

Toinen positiivinen asia on ollut se, että olen joutunut oppimaan rakastamaan itseäni sisältä päin sen jälkeen, kun en ole pystynyt ammentamaan sitä ulkopuolelta. Oloni on paljon kauniimpi ja seksikkäämpi nyt, kuin ihannepainossani, muutaman vuoden nuorempana. 

Vierailija
542/1086 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otetaanpa Tina Turner. Ei klassisen kaunis tod! Onko Tina Turner teistä ns rumat rumempi kuin te? Kertokaa aidoti kiinnostaa .

Naurettavaa, ja kertoo paljon miten pihalla joku voi olla. Siis onko tämä:

http://a4.files.biography.com/image/upload/c_fit,cs_srgb,dpr_1.0,h_1200…

jonkun mielestä oikeasti esimerkki "rumasta"??? Tinan ainoa "vika" lienee se, että hän ei ole nykykauneusihanteen mukaisen pitkä. Kuule voin sanoa, että todellakin olen 100-kertaa rumempi kuin tuo kasvoiltaan todella kaunis nainen. 

Ihmisillä on todellisuudentaju hukassa: Kun media puskee koko ajan niitä taidokkaasti stailattuja ja kauneusleikattuja ihmisiä taviskansan silmille, alkaa jotkut oikeasti kuvitella, että tämä: http://pbs.twimg.com/media/CIIyrmgUkAAdQ__.png on perus kaduntallaaja ja sitä rumemmat ovat jo oikeastikin rumia. Ja kun googlaat "Ugly woman", niin sieltä löytyy niiden pilakuvien lisäksi aika paljon näitäkin:https://lizhawksworth.files.wordpress.com/2012/08/001.jpg

http://www.answersfrommen.com/wp-content/uploads/2012/01/ugly-girl.jpg

https://hips.hearstapps.com/prod-rover-media-hearst-io.s3.amazonaws.com…:*, eli ihan tavallisen näköisiä naisia, mutta tietenkin ällötyksiä niiden yllättävän monien mielestä, jotka ovat jo omaksuneet Hollywood-sarjojen ja vaatemainostaulujen käsityksen normaalin ihmisen ulkonäöstä.

Millähän perusteella tuo alempi on ruma?! Minusta tuo on todella nätti! Nenä on joo iso, mutta sopii kasvoihin hyvin, Kauniit silmät, kivat poskipäät ja nätti hymy. Mitä ihmettä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/1086 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otetaanpa Tina Turner. Ei klassisen kaunis tod! Onko Tina Turner teistä ns rumat rumempi kuin te? Kertokaa aidoti kiinnostaa .

Naurettavaa, ja kertoo paljon miten pihalla joku voi olla. Siis onko tämä:

http://a4.files.biography.com/image/upload/c_fit,cs_srgb,dpr_1.0,h_1200…

jonkun mielestä oikeasti esimerkki "rumasta"??? Tinan ainoa "vika" lienee se, että hän ei ole nykykauneusihanteen mukaisen pitkä. Kuule voin sanoa, että todellakin olen 100-kertaa rumempi kuin tuo kasvoiltaan todella kaunis nainen. 

Ihmisillä on todellisuudentaju hukassa: Kun media puskee koko ajan niitä taidokkaasti stailattuja ja kauneusleikattuja ihmisiä taviskansan silmille, alkaa jotkut oikeasti kuvitella, että tämä: http://pbs.twimg.com/media/CIIyrmgUkAAdQ__.png on perus kaduntallaaja ja sitä rumemmat ovat jo oikeastikin rumia. Ja kun googlaat "Ugly woman", niin sieltä löytyy niiden pilakuvien lisäksi aika paljon näitäkin:https://lizhawksworth.files.wordpress.com/2012/08/001.jpg

http://www.answersfrommen.com/wp-content/uploads/2012/01/ugly-girl.jpg

https://hips.hearstapps.com/prod-rover-media-hearst-io.s3.amazonaws.com…:*, eli ihan tavallisen näköisiä naisia, mutta tietenkin ällötyksiä niiden yllättävän monien mielestä, jotka ovat jo omaksuneet Hollywood-sarjojen ja vaatemainostaulujen käsityksen normaalin ihmisen ulkonäöstä.

Millähän perusteella tuo alempi on ruma?! Minusta tuo on todella nätti! Nenä on joo iso, mutta sopii kasvoihin hyvin, Kauniit silmät, kivat poskipäät ja nätti hymy. Mitä ihmettä?

Some-kiusaamista :(

Nuo naiset on nättejä, söpöjä ellei kauniita jopa. Ja tuolla yhdellä on sellaiset tissit, joista moni olisi valmis maksamaan tuhansia euroja..

Vierailija
544/1086 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Malliksi ei edes pääse, jos ei ole ruma. Juurikin Euroopassa pitää olla ruma naama, että pärjää.

Esim. Suvi Riggs. Yläasteen luokkakuvassa hän olisi korkeintaan erottunut mitättömällä ulkonäöllään.

Huippiksessakin on vain etua, jos on palovammoja, avopurenta jne.

Koreassa taas nuoret naiset laitattavat feikkihammasraudat näyttääkseen kauniilta.

No aasialaisethan laitattaa hammaslääkärillä esim. kulmahampaat ja/tai etuhampaat isommiksi, koska haluavat näyttää lapsekkailta eli nuorilta. Lapsilla on yleensä etuhampaat isommat ja/tai kulmurit vielä kulumatta samalle tasolle.

Toisaalta Aasiassa leikellään rankasti kasvoja ilman mitään syyllisyydentuntoja, jos siltä tuntuu. Leukaluut muotoillaan uusiksi jne. K-pop tähdet tehdään saman näköisiksi ja yhdessä bändissä oli videoilla jopa täysin digitaalisesti luotu "laulajakaunotar". Joku sen sitten kyllä huomasi..

Vierailija
545/1086 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla helpompaa kuin miehillä saada kirjoitti:

Pitää niin paikkansa, olen nähnyt kaikille naisille löytyvän miehen ketkä pitävät huolen itsestään ja HUOM!! tarkoittaa myös painon kurissa.

Se että jos et halua laihduttaa niin se on vain oma ongelmasi, ei kenenkään muun. Itsekin aloin saamaan kaunista naista vasta laihdutettuani, enkä edes ollut läski, tarkat naiset huomaisivat 6kg ylimääräisen lastin ensisilmäyksellä.

Montaako tavallista tai rumaa naista yritit silloin ennen kuin laihdutit 6kg?? Saitko heiltäkin kaikilta pakit?

Vierailija
546/1086 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pääse yli siitä, että joku oli aiemmin linkittänyt tänne Yael Groblasin kuvan esimerkkinä rumahkosta naisesta. Tuo nainenhan on kaunotar.

http://www.measurements.me/wp-content/uploads/2015/05/Yael-Grobglas.jpg

Vierailija
547/1086 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika käsittämätöntä että joku kehtaa päin naamaa tulla sanomaan rumuudesta. Mulla on aika rumat piirteet. Pienet silmät ja raskaat luomet, leveä naama, outo ,leuka, iso nenä, mutta ei kukaan ole ikinä mitään tullut sanomaan suoraan päin naamaa.

Vierailija
548/1086 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ollut ruma sekä kaunis. Teini-ikään saakka sain kuulla huuteluja rumuudestani. Olen aina ollut myös hieman pyöreä. En kuitenkaan lihava. Laihduin 16-vuotiaana hoikaksi ja yhtäkkiä aloin saamaan huomiota ihan joka paikassa minne meninkään. Ne pojat, jotka olivat koko ala-ja yläkoulun vältelleet minua tulivat oikeasti iskemään ja ruinaamaan seuraani.

Aluksi olin imarreltu ja harrastin paljon yhdenillan juttuja ja tein asioita miellyyttääkseni miehiä, koska minulla oli yhä ruman tytön identiteetti. Jossain vaiheessa miesten huomio alkoi suoraan sanottuna vituttamaan ja koin oloni ahdistuneeksi ja aloin tuntea jonkinlaista kateutta naisia kohtaan, joita ei jatkuvasti ahdisteltu ja joiden naispuoliset kaverit eivät puukottaneet selkään sen takia, että olit heitä suositumpi miesten keskuudessa. Työpaikallakin tuli aina ongelmia naispomojen kanssa, minua kohdeltiin bimbona ja jätettiin ulkopuolelle. Mielessä tietysti kävi, että voisin lihoa ja pukeutua rumasti, olla meikkaamatta, mutta jollai tasolla kauneudesta ja sen aiheuttamasti huomiosta oli tullut myös addiktio.

Ristiriitaisella tavalla tiedostin olevani haluttu, mutta samaan aikaan näin itsessäni vain virheitä. Koin olevani ylipainoinen ja vihasin  vartaloani (vaikka syytä ei todellakaan ollut). En siis oikeestaan missään vaiheessa oikeasti kokenut olevani kaunis muuten kuin ulkoisen palautteen kautta. Peilistä katsoi läski rumilus, jonka ei minkään logiikan mukaan olisi kuulunut kelvata kenellekään. Itse päättelin, että suosion syy oli hauska uniikki persoonani, älykkyyteni ja taiteellinen lahjakkuuteni. 

Sitten pari vuotta sitten kävi niin, että lihoin ylipainoiseksi ja yhä paino keikkuu siellä normaalipainon ja ylipainon rajalla. Ollessani ulkona hoikemmat (ja tietysti myös kasvoilta nätit) ystäväni saavat ensimmäisenä huomiota. Yleensä se huomio tulee känniääliöiltä ja tämä on juuri sitä huomiota, mistä halusin eroon, mutta tietyllä tavalla asian huomaaminen oli kuin isku vasten kasvoja. Kun sitä ei ole, niin sitä kaipaa. Tai ainakin haluaisi olla porukasta se, joka halutaan pokata ensimmäisenä.

Olen myös huomannut sen, että syy miksi olen saanut miehiltä kivaa kohtelua aiemmin johtui täysin mun ulkonäöstä. Ei siitä, että mussa on ihailtavia henkisiä ominaisuuksia, älykkyyttä, lahjakkuutta, huumorintajua. En voisi väittää olevani ruma, koska en sitä ole, mutta en ole enää kaunis. En ole sairaalloisesti lihava, vaan hieman pyöreä. Selluliittia on niin paljon, etten kehtaa mennä uimaan (sukuvika). Vartaloani kuitenkin yhä kehutaan (yllättäen naiset), koska multa löytyy kurveja (enkä tarkoita vatsaa). Jännää muuten, että naiset eivät kehuneet vartaloani, kun se oli ihannemitoissa, vaikka kurveja löytyi silloinkin... :)

Kaikesta tästä huolimatta voin todeta, että poikaystävän löytäminen ei ollut kauniina sen helpompaa kuin nytkään. Kauniina koin ulkonäön olevan haitaksi, koska vedin puoleeni miehiä, jotka olivat rakastuneet ulkonäkööni, mutta eivät muihin ominaisuuksiini.  Nyt taas vedän vähemmän miehiä puoleeni, mutta lopputulos on suht sama, ei vain tarvitse siivilöidä kasaa paskaa löytääkseen aidon musta syvemmin kiinnostuneen miehen. 

Toinen positiivinen asia on ollut se, että olen joutunut oppimaan rakastamaan itseäni sisältä päin sen jälkeen, kun en ole pystynyt ammentamaan sitä ulkopuolelta. Oloni on paljon kauniimpi ja seksikkäämpi nyt, kuin ihannepainossani, muutaman vuoden nuorempana. 

Vierailija
549/1086 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

entinen perhonen kirjoitti:

Luin näitä ja ihmettelin että millaisia ystäviä/kavereita ihmisillä oikein on?! Itse olin nuorena hoikka ja kaunis mutta jos joku olisi tullut iskemään niin että olisi yrittänyt sulkea kavereitani pois, saati solvata heitä, niin olisin taatusti pitänyt ystäväni puolta. Kaikkia idiootteja sitä silloinkin liikkui mutta teimme porukalla selväksi että seuraamme ei ole mitään asiaa elleivät käytöstavat ole kunnossa. Plus että eihän pelkän ulkonäön perässä juoksevaan mieheen nyt muutenkaan kannata tuhlata aikaansa.

Sittemmin menin naimisiin, kävin vaikean eron läpi ja lihoin. Paljon. Enää en ole klassisessa mielessä kaunis mutta puoliso löytyi työn parista ja meitä yhdistää huumorintaju, sama arvomaailma ja moni muu paljon mielenkiintoisempi asia kuin ulkonäkö. Tiedän että olen hänen silmissään kaunis riippumatta siitä, millainen ulkonäköni on ja mitä muut siitä ajattelevat. On minullekin jonkun kerran jossain työporukassa ulkona ollessa joku henkinen teini kommentoinut rumasti ulkonäköä mutta en oikeastaan välitä, enemmän se kertoo niistä ihmisistä itsestään kuin minusta.  

Vaikka ihmisen ulkonäkö olisi minkälainen tahansa, niin kenelläkään, ei kerta kaikkiaan kenelläkään, ole oikeutta nimitellä toista päin naamaa. Ystävä voi pyynnöstä kertoa, mitä ulkomuodolle kannattaisi tehdä mutta sellainen ihminen, joka pyytämättä arvostelee ulkomuotoasi, ei ole ystävä. Jokaiselle meistä löytyy ihminen, joka osaa katsoa pinnan läpi. Ne harvoin löytyvät baareista tai muista tyhjänpäiväisistä pintaliitopaikoista. Viimeistään ikä antaa kypsyyttä enemmistölle tajuta että vaikka kuoret on kivat, niin ne eivät jaksa kauaa kiehtoa jos sisältä ei löydy mitään. Älkää siis luovuttako sisaret rakkaat ja ennen kaikkea älkää suostuko edes ajattelemaan itseänne rumina! Kauneus on katsojan silmässä.

Vierailija
550/1086 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi jotkut pitävät Sarah Jessica Parkeria RUMANA? Oli äänestettykin jossain maailman rumimmaksi tai jotain. Siis mikä helvetti ihmisiä vaivaa. Mun mielestä Sarah on kaunis.

Vierailija
551/1086 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi jotkut pitävät Sarah Jessica Parkeria RUMANA? Oli äänestettykin jossain maailman rumimmaksi tai jotain. Siis mikä helvetti ihmisiä vaivaa. Mun mielestä Sarah on kaunis.

Some-kiusaamista ja naisvihaa, koska maailman nettijonneille SJP edustaa sitä kauheaa Carrie-naista, joka 3 kaverinsa kanssa vietti villiä elämää New Yorkissa.. He inhoavat tuota sarjaa ja sen edustamaa vapaata, vapautunutta ja huumorintajuista naiskuvaa. Tästä syystä heidän on dissattava SJP:tä ja solvattava tämän ulkonäköä.

Vierailija
552/1086 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en oikein jaksa näitä lässytyksiä sisäisestä kauneudesta, ja älkää välittäkö, ja että hei, ne jotka haukkuvat ovat itse huonoja. Syy siihen on se, että minä ja varmaan monet muutkin rumat ovat olleet prosessoineet nuo ajatukset jo valovuosia sitten. Mutta tiedättekö mitä? Ei se riitä. Jos saa joka päivä turpiinsa, niin lähinnä kyllästyttää kuulla, että hei, olet arvokas, ja se turpiinantaja on väärässä.

Koska seuraavana päivänä saa taas turpiinsa.

Tulee lähinnä tunne, että pidättekö te meitä vielä tyhminäkin, kun pitää ihan erikseen tulla lässyttämään meille tästä. Muuttakaa ne huutelijat jos pystytte. Muuttakaa yhteiskunnan kieroutuneet arvot. Kyllä me rumat tiedämme, että ne ovat kieroutuneita, sitä ei todellakaan tarvitse tulla erikseen kertomaan.

Vierailija
553/1086 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Some-kiusaamista ja naisvihaa, koska maailman nettijonneille SJP edustaa sitä kauheaa Carrie-naista, joka 3 kaverinsa kanssa vietti villiä elämää New Yorkissa.. He inhoavat tuota sarjaa ja sen edustamaa vapaata, vapautunutta ja huumorintajuista naiskuvaa. Tästä syystä heidän on dissattava SJP:tä ja solvattava tämän ulkonäköä.

Tuossa äänestyksessä toisen sijan taisi saada Greyn anatomia-sarjan Sandra Oh. Hänkään ei ole mielestäni millään tavalla ruma, näyttää aivan normaalilta korealaistaustaiselta naiselta.

Vierailija
554/1086 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa äänestyksessä toisen sijan taisi saada Greyn anatomia-sarjan Sandra Oh. Hänkään ei ole mielestäni millään tavalla ruma, näyttää aivan normaalilta korealaistaustaiselta naiselta.

No tällaiset jutut ovat just näiden jonnepoikien (joista osa on aikuisia, ainakin fyysisesti) keksimä tapa saada jonkinlaista valtaa - he voivat haukkua jotain naista ja saada tälle pahan mielen, jee, minulla on valtaa..

Vierailija
555/1086 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onhan sillä hevostava naama, mutta kun se ei vaikuta pahantahtoiselta vaan tavallisen kivalta, ja on laihakin, ja iloinen matkalla pankkiin, niin ei sellaista näe rumana.

Vierailija
556/1086 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän niitä miehiä, jotka väheksyvät tänne kirjoittamien naisten kokemuksia.

Oikeasti rumia naisia tekisi mieli halata. Voimia!

M33

Vierailija
557/1086 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori, mutta tämä täällä meuhkaava "kaunis" alkaa jo kuulosta joltain avohoitopotilaalta. Tuskin kenenkään kaunottaren perässä sentään miehet juoksevat kadulla kuin kiimaiset rakit niin ettei voi edes ulos mennä.

Mollaat avohoitopotilaatkin sitten vielä päälle? No höh.

Ja kyllä pidän itseäni kauniina niikuin jokainen tasapainoinen nainen . Sinusta epäilemättä olisin erittäin ruma sillä olihan täällä ns ruma jopa Milla Jojovichikin ja jään hänestä huikeastikin jälkeen:)! Mutta kauniina itseäni pidän sillä viihdyn kehossani ja naamassani. En tykkää ulkonäköön liikaa huomiota kiinnittäviin ihmisiin en puoleen enkä toiseen siksi en pidä että sitä minullekaan toitotetaan . Ja kyllä ne todellakin juoksevat ja se ahdistaa paljon. Helsinki on jo nykyään paikka jossa saa olla varovainen.

Mitkään missit ja mallit ja vastaavat eivät siis voi liikkua Helsingin kaduilla, koska heti on läähättävä mieslauma perässä minne tahansa menevätkin?

ei vaan minulla on rajat joitten yli ei mennä missään . Koska nollatoleranssi liehittelyyn ja lääppäilyyn . Kertakin on liikaa. Opettele lukemaan kontekstissa tekstiä .

Jatkan vielä koska en ole huomionhakuinen minua vaivaa liika huomio myöskin . En koe sitä normaalina asiana . Joku missi tai malli ehkä pitää mutta minä en. Minulla on niin paljon muuta mukavaa elämässäni etten kaipaa huomiota siksi pukeudunkin huomaamattomasti nykyään koska opin että jos pukeutuu kuten Ruotsissa kauniisti naisellisesti on ongelmissa joka metrillä melkein- koska en pidä huomiosta.

Se on kumma että ns ruma luulee että kaikki halauvat sitä huomiota ulkonäöllään. En tajua. Ellei ole ihmisille esittää muuta kuin naamaa niin heikoilla ollaan. Todellakin.

Ainakin täällä vaikutat erittäin huomionhakuiselta, jopa epätavallisen. 

Ja sinä et vai? Laitoin tänne yhden kommentin ja koska se otti väärällä tavalla tulta niin pidän tapanani vastata ihmisille. Kun lopetat tuo vääristelysi joka on erittäin huomiohakuista ollut niin ei ole travetta vastata . Niin yksinkertaista se on. Mutta opettele lukemaan tekstiä kontekstissa . On oma ongelma jos lukee väärin. Ja on epäreilua syyttää siitä toista. Täällä en ole kertaakaan mollannut teitä itseänne rumia pitäviä mitenkään koska en yksinkertaisesti tunne rumia ihmisiä . Se on asenteeni jonka soisin teidänkin omaksuvan jo pikkuhiljaa.

Rumia ihmisiä ei ole !

Vierailija
558/1086 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onhan sillä hevostava naama, mutta kun se ei vaikuta pahantahtoiselta vaan tavallisen kivalta, ja on laihakin, ja iloinen matkalla pankkiin, niin ei sellaista näe rumana.

On käsittämätöntä että rumien ketjussa muka Sarah olisi ruma sitten. Aivan käsittämätöntä kun ollaan valittu jopa maailman kauneimpien joukkoon. Vai sekö kosto taas...? Hevosennaamaa tuosta ei saa tekemälläkään. Kaikenlaista sitä kuuleekin!

Vierailija
559/1086 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en oikein jaksa näitä lässytyksiä sisäisestä kauneudesta, ja älkää välittäkö, ja että hei, ne jotka haukkuvat ovat itse huonoja. Syy siihen on se, että minä ja varmaan monet muutkin rumat ovat olleet prosessoineet nuo ajatukset jo valovuosia sitten. Mutta tiedättekö mitä? Ei se riitä. Jos saa joka päivä turpiinsa, niin lähinnä kyllästyttää kuulla, että hei, olet arvokas, ja se turpiinantaja on väärässä.

Koska seuraavana päivänä saa taas turpiinsa.

Tulee lähinnä tunne, että pidättekö te meitä vielä tyhminäkin, kun pitää ihan erikseen tulla lässyttämään meille tästä. Muuttakaa ne huutelijat jos pystytte. Muuttakaa yhteiskunnan kieroutuneet arvot. Kyllä me rumat tiedämme, että ne ovat kieroutuneita, sitä ei todellakaan tarvitse tulla erikseen kertomaan.

Ette te ole prosessoineet ulkonäköänne jos muistatte vielä kouluaikaisetkin letkautukset joita saa ihan jokaikinen jossain muodossa . Vammaiset eniten.

Vierailija
560/1086 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitaisiinko olla vastaamatta näihin "mene salille ja laita hiukset, niin olet kaunis" provoihin ja keskittyä olennaiseen? Minä kun kaipaisin ihan oikeasti vertaistukea omaan rumuuteeni ja siitä saamaani kohteluun.

Ei vaan sinä haluat kerätä valtaa kuvitellulle rumuudellasi ympärillesi että voisit alistaa toisia ja käytät rumuuttasi tekosyynä. Pidätkö jotenkin tyhminä muita:)?

Ja tämähän vaan rumentaa naista. Kävisit nyt ongelmasi kimppuun ihan totta ja hyväksyisit itsesi sellaisena kuin olet etkä alkaisi koko maailmaa muuttamaan. Et voi muuttaa kuin itsesi kuitenkaan.