Rumat naiset - avaudutaan tänne kokemuksistamme
Tänne saa avautua nöyryyttävistä ja kipeistä hetkistään, minä aloitan.
Olin pääsykokeissa, tehtävänä oli esitellä muille jumppaliike. Jokaiseen liikkeeseen piti pyytää avustaja ryhmästä. Yksi poika viittoili itsensä avustajaksi jokaiselle kauniille tytölle. Kun tuli minun vuoroni, hän ei yhtäkkiä tullutkaan innolla auttamaan, lopulta eräs vanhempi nainen tuli avustajakseni. Tapauksesta tulee vieläkin ahdistava olo, se oli niin nöyryyttävää kaikkien edessä.
Toinen tapaus on kanssa syöpynyt mieleeni erittäin ahdistavana. Tapasin mieheni kavereiden naiset ensimmäistä kertaa. Oli todella nöyryyttävää kun esiin astelee kaksi hoikkaa ja upeaa alle parikymppistä naista, olin todella nolona mieheni puolesta, koska itse olen aivan toista maata. Minun oli pakko poistua jossain kohtaa, ahdistus ja häpeä alkoi olla niin suurta. Itkin yöllä ahdistustani, miksi minulle on annettu näin kamalat kasvot...
Kommentit (1086)
Sori, mutta tämä täällä meuhkaava "kaunis" alkaa jo kuulosta joltain avohoitopotilaalta. Tuskin kenenkään kaunottaren perässä sentään miehet juoksevat kadulla kuin kiimaiset rakit niin ettei voi edes ulos mennä.
Vierailija kirjoitti:
Siis voi luoja miten kerta toisensa jälkeen ihmiset jaksavat loilottaa tuota samaa mantraa: laittautukaa ja korostakaa parhaita puolianne ja laihduttakaa, niin olette kauniita!
Vittu jos ihmisellä on kasvojen symmetria perseellään ja rumat piirteet siihen päälle, niin ihminen on RUMA vaikka maailman parhain maskeeraaja ja kampaaja ja kuntovalmentaja tulisivat hätiin. Miten se nyt voi olla niin vaikea käsittää, en ymmärrä
On se vaan vaikea käsittää miksi teet itsestäsi vielä rumemman huutelemalla täällä rumia sanoja päälle.
Okei olet ruma ja siitä sinun on opittava uimaan ihan samoin kuin sen ns kauniinkin. Tajua jo että kortit lyötiin sinulle käteen syntymässäsi ja niillä joko opit rakentavaa pelia tai tuhoavaa. Se on valintakysymys.
Yritin etsiä netistä rumia naisia ja löysin Paavo Väyrysen.
http://1000uglypeople.com/ugly-women-girls/the-pink-lady-ugly-women-and…
Ilkeille itsensä rumiksi julistaville ei vaan irtoa sympatiaa mistään, hyviksille kyllä. Ihmisen tekee kauniiksi luonne ainakin minulle . Minulla on ystävinä muotoon katsomatta ihmisiä.
Veikko Lavi: ken katsoo kauneuteen eikä hyvyyteen höneltä monta ystävyyttä jääkin pois.
Ilkeyttään ei voi perustella mitenkään millään ikinä. Rumuus ei oikeuta katkeruuteen vaan se on asia joka pitää käsitellä pois ja kateus on tunne joka pitää oppia hillitsemään jotenkin.
Vierailija kirjoitti:
Sori, mutta tämä täällä meuhkaava "kaunis" alkaa jo kuulosta joltain avohoitopotilaalta. Tuskin kenenkään kaunottaren perässä sentään miehet juoksevat kadulla kuin kiimaiset rakit niin ettei voi edes ulos mennä.
Mollaat avohoitopotilaatkin sitten vielä päälle? No höh.
Ja kyllä pidän itseäni kauniina niikuin jokainen tasapainoinen nainen . Sinusta epäilemättä olisin erittäin ruma sillä olihan täällä ns ruma jopa Milla Jojovichikin ja jään hänestä huikeastikin jälkeen:)! Mutta kauniina itseäni pidän sillä viihdyn kehossani ja naamassani. En tykkää ulkonäköön liikaa huomiota kiinnittäviin ihmisiin en puoleen enkä toiseen siksi en pidä että sitä minullekaan toitotetaan . Ja kyllä ne todellakin juoksevat ja se ahdistaa paljon. Helsinki on jo nykyään paikka jossa saa olla varovainen.
Kuka on niin dorka, että toista rumaksi haukkuu? Sanoisin, että itsellä hänellä täytyy itsetunto-ongelmia olla. Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan, ja kauneus on katsojan silmissä. Ihan tavalliset ihmiset pariutuu, kaikki on mahdollista. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä enemmän ihmisen käytöksellä on väliä, ja ulkonäkö menettää merkitystään. Ja jos oman mielipiteeni saan ulkonäöstä sanoa, niin naiset ovat keskimäärin kauniimpia kuin miehet, joten rinta rottingille tytöt!
N26 nimimerkille: Minusta tuntuu, että saattaisit sairastaa Cushingin oireyhtymää. Tuo niskan alueen rasva ja omenalihavuus+ vaikeus laihduttaa sopivat todella hyvin kyseiseen sairauteen. Kannattaa käydä yksityisellä sisätautilääkärillä keskustelemassa asiasta ja mittauttaa kortisoniarvot samalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kyllä pidän itseäni kauniina niikuin jokainen tasapainoinen nainen . Sinusta epäilemättä olisin erittäin ruma sillä olihan täällä ns ruma jopa Milla Jojovichikin ja jään hänestä huikeastikin jälkeen:)! Mutta kauniina itseäni pidän sillä viihdyn kehossani ja naamassani. En tykkää ulkonäköön liikaa huomiota kiinnittäviin ihmisiin en puoleen enkä toiseen siksi en pidä että sitä minullekaan toitotetaan . Ja kyllä ne todellakin juoksevat ja se ahdistaa paljon. Helsinki on jo nykyään paikka jossa saa olla varovainen.
Mitkään missit ja mallit ja vastaavat eivät siis voi liikkua Helsingin kaduilla, koska heti on läähättävä mieslauma perässä minne tahansa menevätkin?
jos tuijottaa liikaa ulkonäköönsä se on kehonkuvanhäiriö olipa kaunis tai ruma
Kypsällä ihmisellä on paljon muita kriteereitä kuin rumuus tai kauneus joilla  itseään määrittää. Siksi en usko että täällä on edes rumia vaan muita ongelmaisia enemmänkin. Kaikille ihmisille huudellaan nykyisin ihan tasaiseen. Vammaisille eniten varmaan. Normirumakin saa vähemmän kuin vammainen. Olkaa onnellisia että on kädet suu ja jalat edes. Miettikää ja olkaa kiitollisia . Ja tyytyväisiä kroppiinne. 
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkään missit ja mallit ja vastaavat eivät siis voi liikkua Helsingin kaduilla, koska heti on läähättävä mieslauma perässä minne tahansa menevätkin?
ei vaan minulla on rajat joitten yli ei mennä missään . Koska nollatoleranssi liehittelyyn ja lääppäilyyn . Kertakin on liikaa. Opettele lukemaan kontekstissa tekstiä .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei vaan minulla on rajat joitten yli ei mennä missään . Koska nollatoleranssi liehittelyyn ja lääppäilyyn . Kertakin on liikaa. Opettele lukemaan kontekstissa tekstiä .
Jatkan vielä koska en ole huomionhakuinen minua vaivaa liika huomio myöskin . En koe sitä normaalina asiana . Joku missi tai malli ehkä pitää mutta minä en. Minulla on niin paljon muuta mukavaa elämässäni etten kaipaa huomiota siksi pukeudunkin huomaamattomasti nykyään koska opin että jos pukeutuu kuten Ruotsissa kauniisti naisellisesti on ongelmissa joka metrillä melkein- koska en pidä huomiosta.
Se on kumma että ns ruma luulee että kaikki halauvat sitä huomiota ulkonäöllään. En tajua. Ellei ole ihmisille esittää muuta kuin naamaa niin heikoilla ollaan. Todellakin.
Hei lopettakaa jo tää rumat vs kauniit-sota ja kaikki muu turha jankkaus täällä.
Tämä ketju on rumien naisten kokemusten jakoon, ei muuhun. Älkää provosoituko viesteistä, jotka ei kuulu tähän ketjuun!
Vierailija kirjoitti:
jos tuijottaa liikaa ulkonäköönsä se on kehonkuvanhäiriö olipa kaunis tai ruma
Kypsällä ihmisellä on paljon muita kriteereitä kuin rumuus tai kauneus joilla itseään määrittää. Siksi en usko että täällä on edes rumia vaan muita ongelmaisia enemmänkin. Kaikille ihmisille huudellaan nykyisin ihan tasaiseen. Vammaisille eniten varmaan. Normirumakin saa vähemmän kuin vammainen. Olkaa onnellisia että on kädet suu ja jalat edes. Miettikää ja olkaa kiitollisia . Ja tyytyväisiä kroppiinne.
Jos joku valittaa seksuaalisesta häirinnästä, niin vastaisitko yhä näin:
"jos tuijottaa liikaa seksuaalisuutensa se on kehonkuvanhäiriö olipa seksikäs tai ei. Kypsällä ihmisellä on paljon muita kriteereitä kuin seksuaalinen viehätysvoima joilla itseään määrittää. Siksi en usko että täällä on edes liian seksikkäitä vaan muita ongelmaisia enemmänkin. Kaikille ihmisille huudellaan nykyisin ihan tasaiseen. Vammaisille eniten varmaan. Normiseksikäskin saa vähemmän kuin vammainen. Olkaa onnellisia että on kädet suu ja jalat edes. Miettikää ja olkaa kiitollisia . Ja tyytyväisiä kroppiinne".
Kysyn noin viidennen kerran - miksi negatiivisesti ulkonäköön kohdistuva syrjintä ja häirintä on UHRIN vika, kun mikään muukaan syrjintä tai ahdistelu ei sitä ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkan vielä koska en ole huomionhakuinen minua vaivaa liika huomio myöskin . En koe sitä normaalina asiana . Joku missi tai malli ehkä pitää mutta minä en. Minulla on niin paljon muuta mukavaa elämässäni etten kaipaa huomiota siksi pukeudunkin huomaamattomasti nykyään koska opin että jos pukeutuu kuten Ruotsissa kauniisti naisellisesti on ongelmissa joka metrillä melkein- koska en pidä huomiosta.
Se on kumma että ns ruma luulee että kaikki halauvat sitä huomiota ulkonäöllään. En tajua. Ellei ole ihmisille esittää muuta kuin naamaa niin heikoilla ollaan. Todellakin.
Kukahan ruma tässä ketjussa on väittänyt että kaikki haluavat huomiota ulkonäöllään? Ja kuka ruma on sanonut pitävänsä Milla Jovovichia rumana?? Miten sua voi noin paljon ärsyttää se, että rumat kertovat omia kokemuksiaan? Eihän sua kukaan ollut mitenkään haukkunut ennen kuin tulit ketjuun valittamaan kauneudestasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otetaanpa Tina Turner. Ei klassisen kaunis tod! Onko Tina Turner teistä ns rumat rumempi kuin te? Kertokaa aidoti kiinnostaa .
Naurettavaa, ja kertoo paljon miten pihalla joku voi olla. Siis onko tämä:
http://a4.files.biography.com/image/upload/c_fit,cs_srgb,dpr_1.0,h_1200…
jonkun mielestä oikeasti esimerkki "rumasta"??? Tinan ainoa "vika" lienee se, että hän ei ole nykykauneusihanteen mukaisen pitkä. Kuule voin sanoa, että todellakin olen 100-kertaa rumempi kuin tuo kasvoiltaan todella kaunis nainen.
Ihmisillä on todellisuudentaju hukassa: Kun media puskee koko ajan niitä taidokkaasti stailattuja ja kauneusleikattuja ihmisiä taviskansan silmille, alkaa jotkut oikeasti kuvitella, että tämä: http://pbs.twimg.com/media/CIIyrmgUkAAdQ__.png on perus kaduntallaaja ja sitä rumemmat ovat jo oikeastikin rumia. Ja kun googlaat "Ugly woman", niin sieltä löytyy niiden pilakuvien lisäksi aika paljon näitäkin:https://lizhawksworth.files.wordpress.com/2012/08/001.jpg
http://www.answersfrommen.com/wp-content/uploads/2012/01/ugly-girl.jpg
https://hips.hearstapps.com/prod-rover-media-hearst-io.s3.amazonaws.com…:*, eli ihan tavallisen näköisiä naisia, mutta tietenkin ällötyksiä niiden yllättävän monien mielestä, jotka ovat jo omaksuneet Hollywood-sarjojen ja vaatemainostaulujen käsityksen normaalin ihmisen ulkonäöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otetaanpa Tina Turner. Ei klassisen kaunis tod! Onko Tina Turner teistä ns rumat rumempi kuin te? Kertokaa aidoti kiinnostaa .
Naurettavaa, ja kertoo paljon miten pihalla joku voi olla. Siis onko tämä:
http://a4.files.biography.com/image/upload/c_fit,cs_srgb,dpr_1.0,h_1200…
jonkun mielestä oikeasti esimerkki "rumasta"??? Tinan ainoa "vika" lienee se, että hän ei ole nykykauneusihanteen mukaisen pitkä. Kuule voin sanoa, että todellakin olen 100-kertaa rumempi kuin tuo kasvoiltaan todella kaunis nainen.
Ihmisillä on todellisuudentaju hukassa: Kun media puskee koko ajan niitä taidokkaasti stailattuja ja kauneusleikattuja ihmisiä taviskansan silmille, alkaa jotkut oikeasti kuvitella, että tämä: http://pbs.twimg.com/media/CIIyrmgUkAAdQ__.png on perus kaduntallaaja ja sitä rumemmat ovat jo oikeastikin rumia. Ja kun googlaat "Ugly woman", niin sieltä löytyy niiden pilakuvien lisäksi aika paljon näitäkin:https://lizhawksworth.files.wordpress.com/2012/08/001.jpg
http://www.answersfrommen.com/wp-content/uploads/2012/01/ugly-girl.jpg
https://hips.hearstapps.com/prod-rover-media-hearst-io.s3.amazonaws.com…:*, eli ihan tavallisen näköisiä naisia, mutta tietenkin ällötyksiä niiden yllättävän monien mielestä, jotka ovat jo omaksuneet Hollywood-sarjojen ja vaatemainostaulujen käsityksen normaalin ihmisen ulkonäöstä.
Näin juuri. Paljon kertoo muutes se, että kun googlaa naisten kuvia (ihan vaikka "woman face"), niin tuloksista 99% on KAUNIIDEN naisten kuvia. Vaikka yrittäisi googlata rumia naisia ties millä sanoilla, niin silti vähintään 90% on mallien yms. kauniiden kuvia. Rumia naisia ei ylipäätään ole olemassa, ts. ainoat jotka ovat olemassa ja joita sanotaan naisiksi, ovat ne kauniit naiset.
Saman ilmiön huomaa monessa asiassa, esim. siinä kun monet miehet valittavat kuinka "Naisilla on niin helppoa, miehiä on koko ajan jonossa iskemässä arkenakin". Sitten kun tätä kaivelee hieman, niin selviää että he tarkoittivat _nuoria, hoikkia, kauniita_ naisia. Tottakai hei, sitähän "nainen" tarkoittaa, ne muut ovat vain jotain sukupuolettomia olentoja!
Saman huomaa tässäkin keskustelussa - ulkonäöltään epäviehättäviä naisia ei saa edes mainita olevan olemassa VAIKKA ITSE OLISI SELLAINEN, eikä etenkään saa kertoa mitä kokemuksia se on itselle aiheuttanut. Ei saa olla olemassa, eikä saa kokea asioita ja jos kokee, niin niistä ei todellakaan ainakaan saa välittää vaan pitää olla kone, jonka selästä kaikki paska valuu kuin hanhen selästä vesi. Auta armias, jos rumalla naisella olisi tunteet ja jotain tavoitteita esim. työelämän suhteen, eihän niistä saa välittää vaan pitäisi olla Iloinen ja Ihana vaikka mitä tulisi vastaan, koska vain Iloinen, Ihana ja Kaunis nainen ansaitsee elää.
Noista ^ "ugly woman" googlatuista ei tosiaan ole yksikään ruma. Eka on ihan tavallinen, jolla on muuten ihanan luonnollinen ja hyväntahtoinen hymy. Toinen ja kolmas ovat minusta nättejä.
Itse olen kaikkia noita rumempi, koska iho on huono ja nenä on mallia siankärsä. En silti jaksa ulkonäöstäni kauheasti välittää ja onneksi olen välttynyt sellaiselta systemaattiselta kiusaamiselta, mitä jotkut ovat ketjussa kuvailleet. En toki ole koskaan missään miesten suosiossa paistatellut, mutta ei se haittaa, kun sen yhden joka minua rakastaa, olen löytänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin täällä vaikutat erittäin huomionhakuiselta, jopa epätavallisen.
Laittakaa kuvalinkki rumasta naisesta, mä en tiedä yhtäkää rumaa.
Malli on idiooteille tehty standardi hyvät ns rumat. Katsokaapa eivät he mitään kedon kukkasia narkkarisilminen ole ja anoreksia on ongelma monilla. Ihmiselle ei ole mallia vain natsihenkisille on " jokin malli". Nuohan ovat rahaukkojen kukkaroille lisää rahaa tehtyjä typeriä idoleita.
Ihmisyydelle ei ole mallia ellei sitten Jeesus . Se onkin hyvä malli.