Siis myydäänkö airfryeria vieläkin? Näin mainoksen
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Aattele mikroaaltouunejakin myydään, tuota 80-luvun hittituotetta.
Ja leipäkoneita.
On ollut vaikka kuinka monta vuotta aktiivikäytössä, tosi hyvä laite. Ostin mökillekin. Rasvaa tarvitsee ihan vähän ja tulee tosi hyviä ruokia.
Ja mammoilla on kiertoilmauuni myös mutta eivät tajunneet että se on sama asia kuin airfryer.
Mainostajat kiittää :)
Meillä on ainakin nykyisin uunissa sisäänrakennettuna. Ei tarvitse erillistä laitetta!
Vierailija kirjoitti:
Mulla airi ollut 4 vuotta ja pois en anna. Käytössä päivittäin.
Joo kaikki uskoo. Ja leipäkone ja Lihashuoltovasara myös 😆🤣
Vierailija kirjoitti:
Ja mammoilla on kiertoilmauuni myös mutta eivät tajunneet että se on sama asia kuin airfryer.
Ei ihan viitsi kesähelteillä uunia lämmittää vaan Airfryer täydellinen sen sijaan. Lisäksi tosi nopea ja säästää aikaa paljon.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin aikaisemmin just tuota mieltä, että emme tarvi airfryeria minnekään, kun on kiertoilmauuni. Hankittiin kuitenkin ja nyt on uunin käyttö minimissä. Aivan loistava hankinta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi lämmittää uuni yhtä kokonaista kalaa varten, kun kypsyy nopeasti Airfryerissä.
Vierailija kirjoitti:
Airfryerhan on parasta mitä rahalla saa.
Opiskelija-asunnossani on kaksi hellanlevyä eikä minkäänlaista uunia. Aifryer tekee uunin työt. Sämpylöitä leivon mikrossa mukisämpylöinä kun olen yksin. Aifryer mahtuu miniyksiön minikeittonurkkaukseen.
Siis tänä kesänä vasta ostin helteiden aikaan ja on kyllä tosi hyvä laite.
Aika outoa.