Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rumat naiset - avaudutaan tänne kokemuksistamme

Vierailija
31.12.2016 |

Tänne saa avautua nöyryyttävistä ja kipeistä hetkistään, minä aloitan.

Olin pääsykokeissa, tehtävänä oli esitellä muille jumppaliike. Jokaiseen liikkeeseen piti pyytää avustaja ryhmästä. Yksi poika viittoili itsensä avustajaksi jokaiselle kauniille tytölle. Kun tuli minun vuoroni, hän ei yhtäkkiä tullutkaan innolla auttamaan, lopulta eräs vanhempi nainen tuli avustajakseni. Tapauksesta tulee vieläkin ahdistava olo, se oli niin nöyryyttävää kaikkien edessä.

Toinen tapaus on kanssa syöpynyt mieleeni erittäin ahdistavana. Tapasin mieheni kavereiden naiset ensimmäistä kertaa. Oli todella nöyryyttävää kun esiin astelee kaksi hoikkaa ja upeaa alle parikymppistä naista, olin todella nolona mieheni puolesta, koska itse olen aivan toista maata. Minun oli pakko poistua jossain kohtaa, ahdistus ja häpeä alkoi olla niin suurta. Itkin yöllä ahdistustani, miksi minulle on annettu näin kamalat kasvot...

Kommentit (1086)

Vierailija
321/1086 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä moni valittaa asioista joille oikeasti voi tehdä jotain! "minulla on Keltaiset hampaat ja lättänä tukka" OIKEASTI?? Ja ei ole ikinä tullut mieleen mitö niille voisi tehdä?? Ja joku sanoi ettei kauneus rakennu yksityiskohdista.. Nimenomaan niistä se rakentuu, huolitelluista yksityiskohdista.

Miksi keltaisille tai vinoille hampaille pitäisi tehdä jotain, jos ne ovat ehjät ja hoidetut muuten? Miksi lättänästä tukasta pitäisi muotoilla joka aamu joku ihme tätipallo tai kouvolatukka? Jos ne haittaavat vain jonkun random jonnen tai huonokäytöksesisen mätäpaiseen silmää

Tai muotoilkoot ne joiden elämä ja fiilikset riippuvat siitä, että miten tukka on ja vonksottaako joku hammas.

Vierailija
322/1086 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elokuvissa pahikset ja menehtyvät sivuhahmot ovat aina rumia, koska he eivät herätä katsojissa samanlaista myötätuntoa kuin kauniit ja komeat ihmiset. He myös saavat ulkonäöllään aikaan negatiivisia tuntemuksia katsojissa joten sopivat paremmin pahan hahmon muottiin.

Usein he ovat myös monta kertaa seksikkäämpiä ja kiinnostavampia kuin hyvikset..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/1086 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua lukiessani,moni on kommentoinut,että päin naamaa haukutaan rumaksi...Onko tosiaan nykyään niin huonot tavat?Jos joku sanoi noin päin naamaa niin et ole mitään menettäny.Olisit onnellinen,että jätkän typeryys paljastuu jo ennen tutustumista.Jos satun kuulemaan raflassa kun jtn kommentoidaan tuohon tyyliin niin kauniina naisena,en halua olla sellaisten kusipäiden kanssa missään tekemisissä.

Vierailija
324/1086 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko ihmisten käsitys rumasta naisesta Milla??????????????????????????????????????? Mulle ei sit asteikko ees riitä, jos toi nainen on ruma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Provojahan nuo on, ei kannata huomioida tuollaisia ollenkaan. 

Vierailija
325/1086 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet ehdottaa meikkaamista ulkonäön parantamiseksi. Minä olen nainen ja voin sanoa olevani taitava meikkaaja. Kasvonpiirteeni ovat aika rumat, mutta meikin avulla saan itseni ihan vetävännäköiseksi. Tämä auttaa kyllä siihen, että kaupungilla ja baareissa minua ei haukuta ja töissäkin minua kohdellaan hyvin, saan jopa miehiltä katseita. Ongelma on kuitenkin siinä, että en voi olla pakkelit naamalla 24/7. Olen ollut muutamassa lyhyessä seurustelusuhteessa ja kaikki niistä päättyivät siihen, että miehet lopulta jättivät minut. Yleensä syyksi sanoivat, että ei ole kemiaa. Itse uskon siihen, että ulkonäköni olikin heille pettymys, kun hengailinkin heidän kanssaan ilman sitä kamalaa meikkikerrosta. Että eipä tämäkään kivaa ole. En tiedä kumpi olisi parempi vaihtoehto: Jättää suurin osa meikeistä hyllylle, liikkua vain pienessä ehostuksessa ja näyttää muille ruma naamani. Ehkä joku sitten jopa ihastuisi minuun ja saisi sitten aina yllättyä positiivisesti, kun joskus sitten meikkaisinkin ihan kunnolla ja näyttäisin kuumalta. Tai sitten jatkan runsaan meikin käyttöä ja ihmisten huijaamista.

Kannatan ehdottomasti tätä vaihtoehtoa. Riskinä on tietysti, että ei tule kovin paljon huomiota, mutta sitten kun sitä tulee, niin se onkin todennäköisesti aitoa.

Vierailija
326/1086 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet ehdottaa meikkaamista ulkonäön parantamiseksi. Minä olen nainen ja voin sanoa olevani taitava meikkaaja. Kasvonpiirteeni ovat aika rumat, mutta meikin avulla saan itseni ihan vetävännäköiseksi. Tämä auttaa kyllä siihen, että kaupungilla ja baareissa minua ei haukuta ja töissäkin minua kohdellaan hyvin, saan jopa miehiltä katseita. Ongelma on kuitenkin siinä, että en voi olla pakkelit naamalla 24/7. Olen ollut muutamassa lyhyessä seurustelusuhteessa ja kaikki niistä päättyivät siihen, että miehet lopulta jättivät minut. Yleensä syyksi sanoivat, että ei ole kemiaa. Itse uskon siihen, että ulkonäköni olikin heille pettymys, kun hengailinkin heidän kanssaan ilman sitä kamalaa meikkikerrosta. Että eipä tämäkään kivaa ole. En tiedä kumpi olisi parempi vaihtoehto: Jättää suurin osa meikeistä hyllylle, liikkua vain pienessä ehostuksessa ja näyttää muille ruma naamani. Ehkä joku sitten jopa ihastuisi minuun ja saisi sitten aina yllättyä positiivisesti, kun joskus sitten meikkaisinkin ihan kunnolla ja näyttäisin kuumalta. Tai sitten jatkan runsaan meikin käyttöä ja ihmisten huijaamista.

Kannatan ehdottomasti tätä vaihtoehtoa. Riskinä on tietysti, että ei tule kovin paljon huomiota, mutta sitten kun sitä tulee, niin se onkin todennäköisesti aitoa.

Rumana naisena parempi valmistautua vaihtamalla sanan kun tilalle jos.

Vierailija
327/1086 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä näillä "ei ole olemassa rumia ihmisiä" -kommenteilla haetaan? Sitäkö, että joka väittää itseään rumaksi ja kertoo saamastaan kohtelusta, se olisi valehtelua? Eihän se paljoa lohduta ettei "ole olemassa" rumia, jos itse saa sellaista kohtelua kuin moinen taruolento saisi! Jos kohdellaan rumana, niin silloin on ihan sama onko "oikeasti" ruma vai ei!

Se, että kauneus on katsojan silmässä ja jos itse pitää itseään rumana, niin sitten varmaan muutkin.

Mä en todellakaan ole kaunis tai mitenkään edes söpö, voisin luetella niin paljon huonoja puolia ulkonäöstäni ja oikeastaan on jopa vaikea keksiä eddes yhtä hyvää puolta, mutta ei silti tulisi mieleenkään pitää itseäni rumana. Voi olla että joku muu on pitänyt mutta ei onneksi ole sanonut ääneen. Vaikka teille on tullut mitä idiootteja vastaan, niin älkää antako näiden idioottien sanomisten määritellä itseänne! Toisaalta myös aika omituista kuvitella, että muut ihmiset jaksaisivat kovinkaan paljon välittää teidän ulkonäöstänne.

Vierailija
328/1086 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä näillä "ei ole olemassa rumia ihmisiä" -kommenteilla haetaan? Sitäkö, että joka väittää itseään rumaksi ja kertoo saamastaan kohtelusta, se olisi valehtelua? Eihän se paljoa lohduta ettei "ole olemassa" rumia, jos itse saa sellaista kohtelua kuin moinen taruolento saisi! Jos kohdellaan rumana, niin silloin on ihan sama onko "oikeasti" ruma vai ei!

Se, että kauneus on katsojan silmässä ja jos itse pitää itseään rumana, niin sitten varmaan muutkin.

Mä en todellakaan ole kaunis tai mitenkään edes söpö, voisin luetella niin paljon huonoja puolia ulkonäöstäni ja oikeastaan on jopa vaikea keksiä eddes yhtä hyvää puolta, mutta ei silti tulisi mieleenkään pitää itseäni rumana. Voi olla että joku muu on pitänyt mutta ei onneksi ole sanonut ääneen. Vaikka teille on tullut mitä idiootteja vastaan, niin älkää antako näiden idioottien sanomisten määritellä itseänne! Toisaalta myös aika omituista kuvitella, että muut ihmiset jaksaisivat kovinkaan paljon välittää teidän ulkonäöstänne.

Täällä nätit tai tavallisen näköiset eivät ymmärrä lainkaan millaista ON olla ruma!

Minä en koskaan ajatellut olevani ruma ennenkuin kasvoin aikuiseksi ja aloin kuulemaan usealta eri taholta olevani epämiellyttävän näköinen. En voi kuin vetää sen johtopäätöksen, että valtaosan mielestä olen ruma ja siihen ei auta hyvä itsetunto.

Vierailija
329/1086 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori nyt vaan, mutta en vieläkään ymmärrä tätä jeesustelua. Mitä ihmeen väliä vaikka pitäisi itseään universuminen kauniimpana naisena, jos muilta ihmisiltä kuitenkin saa kohtelua kuin jokirotta? Minä itseasiassa pidän itseäni ihan nättinä, mutta silti saan kohtelua joka kertoo että en sitä muiden mielestä ole. Ei se, mitä itsestäni ajattelen, vaikuta muiden tekemisiin millään lailla. Ne muiden tekemiset sen sijaan vaikuttavat minuun - minut ohitetaan, ignoorataan, ollaan epäkohteliaita ja epäystävällisiä, jne jne. Auta armias sitä pakokauhun ilmettä miesten silmissä, kun olen tavallisen mukava, ja ne raukat luulevat että yritän iskeä!! Kyllä se vaan minuun vaikuttaa, vaikka en itse itseäni rumana pidäkään. Se vaikuttaa ihan käytännön tasolla, ei pelkästään pahan mielen.

Sitäpaitsi tässä ketjussakin on vaikka kuinka monta kommenttia "olen mielestäni ruma, silti saan positiivista huomiota miehiltä enemmän kuin haluisin". Eipä näytä oikeasti paljoa vaikuttavan se, mitä itsestään ajattelee. Kumpaankaan suuntaan. Se muiden mielestä epämiellyttävän näköinen saa epämiellyttävän näköisen ihmisen kohtelua, ja se muiden mielestä viehättävä saa viehättävän kohtelua, riippumatta siitä mitä ko. henkilö itse ulkonäöstään ajattelee.

Taitaa tämä asia olla ihan hirveän tabu, kun on näin paljon ihmisiä joiden mielestä asiasta ei saisi edes puhua "koska ei ole olemassa rumia naisia, ja on ihan oma vika jos olet ruma (koska et viitsi kammata tukkaasi ja meikata / koska teet itsestäsi ajatuksen voimalla ruman)." Naisen arvo on niin syvästi hänen ulkonäössään, ettei rumilla naisilla saa olla edes kokemuksia olemassaolostaan!

Vierailija
330/1086 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elokuvissa pahikset ja menehtyvät sivuhahmot ovat aina rumia, koska he eivät herätä katsojissa samanlaista myötätuntoa kuin kauniit ja komeat ihmiset. He myös saavat ulkonäöllään aikaan negatiivisia tuntemuksia katsojissa joten sopivat paremmin pahan hahmon muottiin.

Usein he ovat myös monta kertaa seksikkäämpiä ja kiinnostavampia kuin hyvikset..

Ja silti tosielämässä kukaan ei ole kiinnostunut pahiksen näköisistä rumilusnaisista, tai pidä heitä seksikkäänä. Joten mitä väliä jos elokuvissa he ovat charmikkaita?

Vierailija
331/1086 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei

Vierailija
332/1086 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori nyt vaan, mutta en vieläkään ymmärrä tätä jeesustelua. Mitä ihmeen väliä vaikka pitäisi itseään universuminen kauniimpana naisena, jos muilta ihmisiltä kuitenkin saa kohtelua kuin jokirotta? Minä itseasiassa pidän itseäni ihan nättinä, mutta silti saan kohtelua joka kertoo että en sitä muiden mielestä ole. Ei se, mitä itsestäni ajattelen, vaikuta muiden tekemisiin millään lailla. Ne muiden tekemiset sen sijaan vaikuttavat minuun - minut ohitetaan, ignoorataan, ollaan epäkohteliaita ja epäystävällisiä, jne jne. Auta armias sitä pakokauhun ilmettä miesten silmissä, kun olen tavallisen mukava, ja ne raukat luulevat että yritän iskeä!! Kyllä se vaan minuun vaikuttaa, vaikka en itse itseäni rumana pidäkään. Se vaikuttaa ihan käytännön tasolla, ei pelkästään pahan mielen.

Sitäpaitsi tässä ketjussakin on vaikka kuinka monta kommenttia "olen mielestäni ruma, silti saan positiivista huomiota miehiltä enemmän kuin haluisin". Eipä näytä oikeasti paljoa vaikuttavan se, mitä itsestään ajattelee. Kumpaankaan suuntaan. Se muiden mielestä epämiellyttävän näköinen saa epämiellyttävän näköisen ihmisen kohtelua, ja se muiden mielestä viehättävä saa viehättävän kohtelua, riippumatta siitä mitä ko. henkilö itse ulkonäöstään ajattelee.

Taitaa tämä asia olla ihan hirveän tabu, kun on näin paljon ihmisiä joiden mielestä asiasta ei saisi edes puhua "koska ei ole olemassa rumia naisia, ja on ihan oma vika jos olet ruma (koska et viitsi kammata tukkaasi ja meikata / koska teet itsestäsi ajatuksen voimalla ruman)." Naisen arvo on niin syvästi hänen ulkonäössään, ettei rumilla naisilla saa olla edes kokemuksia olemassaolostaan!

Täyttä asiaa. Olen täysin samoilla ajatuksilla liikkeellä.

Vierailija
333/1086 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahna kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kanssa kyllä väitän, etteivät nämä "rumat" vain osaa ehostaa. Voin myöntää että minä olen kaunis, mutta ihan hitonmoisella työllä! Kroppaa saan tosin kiittää geeneistä, on tiimalasivartalo joka korostuu entisestään kun treenaan paljon, mutta muuten. Nätin vartalon saa kuka tahansa kovalla treenillä ja oikealla ruokavaliolla!

Ja entäs naama sitten? Mulla on todella valkoinen iho, käytän jatkuvasti päivettäviä voiteita jotta näyttäisin terveemmältä. Hiukset on puolipitkät mutta ohuet, siksi mulla on teippipidennykset olleet jo vuosia (laadukkaat sellaiset, kukaan ei edes tiedä että ovat pidennykset), ripsipidennykset on tietenkin ja kulmat laitan joka aamu. Oikeasti mulla on myös näkymättömät kulmat ja ripset, huulet tosin ovat onneksi luonnostaan täyteläiset.

Se vaatii panostusta, mutta jokainen saa itsestään kauniin kunhan jaksaa nähdä vaivaa sen eteen. Mua luullaan usein vielä ulkomaalaiseksi, vaikka oikeasti olen suomalainen harmaahiiri :'D nyt olen kihloissa, mutta miehistä ei koskaan ole ollut pulaa. Sitten varmasti olisi jos en itselleni mitään tekis.

Keskustelun otsikko on Rumat naiset - avaudutaan tänne kokemuksistamme. Haluatko kertoa, miten viestisi liittyy tähän aiheeseen? Etkö saa tarpeeksi huomiota kotona tai muualla, kun täytyy tulla tällaiseen vertaistukiketjuun itseään esittelemään? :) :) :) :) Ihanasti loppuun sait vielä lisättyä tuollaisen humble braggayksen siitä, kuinka olet "harmaahiiri" ja silti sua luullaan ulkomaalaiseksi.

Arvasin että tästä joku mielensä pahoittaa. En minäkään ole aina ollut hyvännäköinen, töitä se on vaatinut mutta voin viimeinkin sanoa olevani ihan tyytyväinen. Edelleen mun mielestä fakta on se, että rumia naisia ei ole, kovalla treenillä ja oikealla ehostuksella kenestä vaan saa hyvännäköisen. Se on sitten eri asia jaksaako itseensä panostaa ja jos ei jaksa, turha itkeä. Mä näytän ilman mitään ehostuksia suohirviöltä mutta ihan sama, kroppa on kunnossa ja meikillä saa ihmeitä aikaan. Harmi jos tämä sun itsetuntoa haavoitti :) :)

Sori ihan täydellinen ohis, mut aaargh, miks vitussa laitatte viesteihinne hymiöitä, vaikka olisitte vihaisia, tai edes tuohtuneita? Saatana, ku nolon näköstä, ei yhtään cool and calm, jos (ja kun) sellaista vaikutelmaa yrität(te) hakea!!!!!

Ilmeisesti tällaiset ihmiset eivät uskalla olla vihaisia tai ärsyyntyneitä kunnolla, vaan negatiivisia tunteita kokiessaan koittavat pehmentää sitä laittamalla noita hymiöitä ja sydämiä. Puheessa he käyttävät ilmaisua "kuule kulta rakas, EI". Voi myös olla, että heillä sekoittuu tunteisiin lievää vahingoniloa ja jotkut haluavat tahalleen ärsyttää. Joka tapauksessa ristiriitaiset viestit antaa käyttäjästään tyhmän ja yksinkertaisen kuvan.

Vierailija
334/1086 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja huomatkaa te jotka tungette ketjuun irvailemaan: MIKSI RUMA NAINEN ON TEISTÄ AINA LIHAVA? RUMA EI OLE SAMA ASIA KUIN YLIPAINOINEN.

-ap

Lihavuus harvoin sopii oikeasti kellekkään. Niille kenelle se sopii, niin naamassa ei näy rasvaa. Riippuu ihan kasvoista ja vartalon mallista minne se ylimääräinen rasva menee. Kun katselin noita kuvia mitä tännekin oli googlehakuina laitettu, niin useimmissa oli ongelmana vain lihavuus, ei rumuus. Tulee tuplaleukaa ja silmät pienenee jne. Mut yhtälailla liiallinen laihuus ei ole kaunista.

Vierailija
335/1086 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä... kirjoitti:

Mikä sitten on totuus? Mitä mies etsii loppujen lopuksi?  Mitä tuo mukamas "ruma" tyttö etsii loppujen lopuksi? Baaritiskimenestystä? Rakkautta? Rakkautta ei saa, jos sitä ei anneta jostain ylhäältä. Siinä ei auta ulkonäkö eikä mikään. Brigitte Bardot sanoi elämänsä lopulla, ettei ollut koskaan saanut rakkautta. Mutta baaritiskimenetystä varmana siitäkin edestä. Ja entä miksi kaikki eivät saa elämänsä aikana todellista rakkautta? Syytä en tiedä. Vai kulkeeko osa ihmisistä onnensa ohi?

Rakkautta ei saa ellei sen eteen tee hemmetisti töitä, ellei ole fiksu, ellei tee uhrauksia, ellei pysy aina valppaana sekä omia että toisen virheitä ja hairahduksia kohtaan. Se joka luulee että rakkaus on tunne joka iskee salamana taivaalta, oppii ajan myötä ettei semmoinen kestä. Ylläpito vaati yhtä paljon tai vielä enemmän töitä kuin rakentaminen.

Vierailija
336/1086 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tosi ruma nainen. Mulla on läskinen ,kaksoisleukainen pyöreä taikinanaama, vaikka olen muuten hoikka (167 cm, 53 kg). Pienet, syvällä päässä olevat silmätkin on uponneet ihran sekaan. Nenä on leveä ja luonnottoman lyhyt potaatti keskellä naamaa. Hampaat on liian isot ja valitettavasti sinertävän valkoiset, mikä korostaa ongelmaa - oravanhampaat oikein erottuu naamasta. Leukaperät on leveät, mutta itse leuka olematon eli kadonnut kaksoisleukaläskin sekaan. Lisäksi olen synkän näköinen koska olen tumma ja iho on jotenkin likaisenbeige.

Mä olen silti elämässäni kahdesti seurustellut, tosin itseäni merkittävästi vanhempien ulkomaalaisten miesten kanssa. Suomalaiset, tai ikäiseni miehet ei minuun päin katsoneet. Eikä nuo ulkomaalaisetkaan minusta vaimoa halunneet, vaan panoseuraa pitkästyttävää vastaanottokeskus-elämää piristämään. Kolmekymppisenä päätin, etten enää halua miesseuraa. Sen jälkeen rumuus ei ole käytännössä yhtään haitannut minua, kun ei kerran enää tarvitse kelvata kellekään. Viihdyn nykyisin erinomaisesti sinkkuna, ja seksikin hoituu itse apuvälineillä.

Vierailija
337/1086 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Taitaa tämä asia olla ihan hirveän tabu, kun on näin paljon ihmisiä joiden mielestä asiasta ei saisi edes puhua "koska ei ole olemassa rumia naisia, ja on ihan oma vika jos olet ruma (koska et viitsi kammata tukkaasi ja meikata / koska teet itsestäsi ajatuksen voimalla ruman)." Naisen arvo on niin syvästi hänen ulkonäössään, ettei rumilla naisilla saa olla edes kokemuksia olemassaolostaan!"

Aivan, rumuus on melkein tabu. Rumuuden kieltäminen ei kuitenkaan ratkaise ongelmaa. Ja tässä ajassa ulkonäkö on tosi tärkeä asia. Se vaikuttaa työpaikan saantiin monilla aloilla, se vaikuttaa kumppanin löytymiseen jne. Rumuuden tuntuvat kieltävän etenkin ne, jotka ovat kauniita. Se saattaa tietysti olla aivan aitoakin, aitoa halua nähdä ihminen ulkonäön takana. Toisaalta se saattaa osaltaan olla jonkinlaista lohdutuspuhetta, kun samalla mielessään on kiitollinen siitä, että itse on kaunis. Se että on rumia, antaa kauniille etulyöntiasemaa monessa asiassa. 

Itse suhtauden hyvin myönteisesti esimerkiksi kauneuskirurgiaan. Se onkin jo kehittynyttä, mutta toivottavasti siinä edelleen kehitytään yhä turvallisempaan suuntaan. 

Vierailija
338/1086 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta sitten se mikä ärsyttää on tuo ihan älytön vaiva ulkonäkönsä eteen.

Vill man bli fin, får man lida pin. Sanonta vanhempi kuin isoisoisoäitisi.

Nykyään ei sentään tiukat korsetit ole pakollisia, eikä jalkoja sidota. Perspektiivistä kiinni, onko tämän päivän vaatimukset kovia. Fitness on sentään terveellistä ja hyödyllistä, 90-luvun heroin chic ihanne joka johti syömishäiriöhin ei ollut kumpaakaan.

Vierailija
339/1086 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen erään "ruman" naisen (naama muistuttaa lähinnä porsasta, kamalaa sanoa näin mutta en keksi parempaakaan kuvausta..:D) mutta kyseinen tyyppi on todella fiksu, pukeutuu kauniisti ja hänellä on kaunis ääni ja tapa liikkua. Naamastaan vaan on auttamattoman ruma ja ylipainoa on myös. Minä en häntä rumana nää, koska tiedän että hän on sisäisesti kaunis ja fiksu; satun vaan tietämään että esim. yöelämään ei hänellä ole asiaa, työpaikoilla miehet halveksuvat jne.

http://imgur.com/gallery/UjwvY

Ei siis ole tämän näköinen?

Vierailija
340/1086 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pidä itseäni rumana, mutta miesten silmää en miellytä. En siis ole mikään kikatteleva sievä blondi vaan tumma, ystävällinen ja asiallinen. En ole kasvoiltani yhtään söpö, vaikkei niissä mitään vikaa olekaan. Otan mielelläni osaa keskusteluun ja myös sanon mielipiteeni (asiallisen ystävällisesti) toisin kuin naiset yleensä(ovat hiljaa). Tämä on johtanut siihen, että monet miehet syvästi inhoavat minua. Töissä on välillä vaikeaa, kun mielipiteeni poljetaan alas tai ne vain ohitetaan. Sitten joku mies sanoo saman asian ja se otetaan vakavasti tai hän saa asian toteutukseen rahaa. Minulle sanotaan usein myös, ettei minua ymmärretä. Miehet eivät vain halua ymmärtää, koska en ole heistä seksuaalisesti tarpeeksi viehättävä.

Tunnen pari kaunista naista, jotka rehentelevät töissä sillä miten monta miestä hyppää heidän talutusnarussaan kun vähän käy itkemässä naisellisesti huoliaan. Miehet sallivat tällaisten naishirviöiden sitten polkea kaikkia muita naisia työpaikoilla. Tämä vaatii tosin ne sievät kasvot ja vaaleat hiukset. Mutta ero säännöt on. Se tuntuu välillä epäreilulta, että jotkut saavat kaiken vain syntymällä kauniiksi.

Löysin poikaystäväksi ja mieheksi ujon nörtin jo hyvin nuorena, jolle kelpasin ja joka halusi viettää aikaa kanssani. Hän ei ehkä ole yleisten kauneusstandardien ykkönen, mutta oikein söpö ja itse löydän useimmista ihmisistä jotain persoonallisen kaunista ja kiehtovaa. Minua aidosti miellyttävät mieheni piirteet ja vartalo, vaikka hän ei edes etäisesti muistuta miesmalleja. Lisäksi rakkaat ja mukavat ihmiset näyttävät automaattisesti kauniimmilta.

Sen vuoksi olen pitänyt kiinni miehestäni ja hänellä on sydän kultaa. En koe menettäväni mitään ja mitkään jännät moottoripyörämiehet tai bisnessjohtajat eivät edes kiinnosta.

Tämä. Miesten mielestä kaunis nainen saa käyttäytyä ihan miten vaan ja saa ikuisesti ymmärrystä ja myötätuntoa osakseen. Voi olla juuri niin häijy kuin haluaa. Miehet ovat aivan avuttomia tuollaisten edessä ja joukkorakastuvat ja -ihastuvat ja menevät täysin sekaisin. Kiltti ja tavallisen näköinen nainen on tietysti tylsä verrattuna blondiin seksipommiin, jonka laskelmoitu oikuttelu ja itsekeskeisyys tuovat elämään ilmeiesti ihanaa ennalta-arvaamattomuutta ja jännitystä.

Muut naiset jos uskaltaisivat edes sanoa vastaan mehiläiskuningattarelle niin miehet vihastuvat naisen puolesta. Tulee niin paha mieli meidän hanipupuselle ja lempikukkaselle. Jos tuo esiin sen miten pahalta tuollaisen naisen puheet tai pompottelu tuntuvat muista on vain kateellinen ja vanha/ruma hiekkap*llu. Onneksi hiekkap*lluksi julistaminen ei tietenkään pahoita kenenkään mieltä. Säännöt ovat tosiaan erilaiset eri ihmiselle. Onneksi näitä naisia on harvassa ja tämä ei tarkoita sitä, että kaikki kauniit naiset väärinkäyttäisivät asemaansa, mutta ne jotka sitä tekevät, saavat paljon pahaa aikaiseksi. Ja miehet, miksi te sallitte tuollaisen käytöksen? Miksi ihmeessä? Kehtaatte syytellä naisia, että lankeavat pahoihin poikiin ja jännämiehiin kun itse olette aivan yhtä vietävissä. 

Niin, tämä ilmiö ei ole rajoittunut toiseen sukupuoleen, vaan ihan samanlainen molemmille. Kaunis/komea on kuin eri ihmislaji, mitä kohteluun tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme