Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rumat naiset - avaudutaan tänne kokemuksistamme

Vierailija
31.12.2016 |

Tänne saa avautua nöyryyttävistä ja kipeistä hetkistään, minä aloitan.

Olin pääsykokeissa, tehtävänä oli esitellä muille jumppaliike. Jokaiseen liikkeeseen piti pyytää avustaja ryhmästä. Yksi poika viittoili itsensä avustajaksi jokaiselle kauniille tytölle. Kun tuli minun vuoroni, hän ei yhtäkkiä tullutkaan innolla auttamaan, lopulta eräs vanhempi nainen tuli avustajakseni. Tapauksesta tulee vieläkin ahdistava olo, se oli niin nöyryyttävää kaikkien edessä.

Toinen tapaus on kanssa syöpynyt mieleeni erittäin ahdistavana. Tapasin mieheni kavereiden naiset ensimmäistä kertaa. Oli todella nöyryyttävää kun esiin astelee kaksi hoikkaa ja upeaa alle parikymppistä naista, olin todella nolona mieheni puolesta, koska itse olen aivan toista maata. Minun oli pakko poistua jossain kohtaa, ahdistus ja häpeä alkoi olla niin suurta. Itkin yöllä ahdistustani, miksi minulle on annettu näin kamalat kasvot...

Kommentit (1086)

Vierailija
301/1086 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on pikkujuttu noihin ketjun huutelijoihin verrattuna, mutta töissä ahdistaa se, että miehet eivät uskalla jutella minulle normaalisti. Joko keskusteluun tuodaan heti esiin oma vaimo/tyttöystävä (eikä millään luontevalla tavalla) tai sitten yritetään liueta paikalta tai olla huomioimatta kokonaan.

Sama kohdistuu myös sinkkuihin. Raivostuttaa, kun itsellä ei ole mitään aikomustakaan koskea varattuun.

Miksi raivostut? Toinen ystävällisesti mainitsee olevansa varattu, mikä se estää ennalta seksuaalisen jännitteen ja väärien toiveiden syntymisen. Minusta se on kohteliasta etenkin mahdollista sinkkua kohtaan, mutta kertoo ihmisestä tärkeitä asioita kenelle tahansa. Nolompia tilanteita sattuu, kun joku flirtistä pitävä jättää puolisonsa ja lapsensa mainitsematta niin pitkäksi aikaa, että syntyy kuva vapaasta.

Vierailija
302/1086 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen viestin 168 kirjoittaja. Nenäni on sivustapäin'vähän tällainen, yhdistäkääpä siihen lyhyt otsa ja pieni leuka:

http://i.telegraph.co.uk/multimedia/archive/01609/rebecca-adlington_160…

Ja edestä näyttää tältä, tosin nenän alaosa on paaljon leveämpi:

http://im.mtv.fi/image/5020196/landscape16_9/1600/900/df7331b1636732418…

Onneksi minulla on tosiaan nätit silmät myös, joista olen saanut kehuja.

Nenäleikkaus?

No haloo. Kuvan nenä on persoonallinen, ulkomaalaisen näköinen, muttei ruma lainkaan. t. M44

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/1086 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milla ilman meikkiä vasemmalla. Tuohon vielä lyhyt miehen kampaus niin..

Ja tässä kun Millan tukka on vedetty päätä myöten.. varsin komea mies.

Mun mielestä Milla on kaunis, ei tulisi mieleenkään käyttää häntä esimerkkinä kun puhutaan rumuudesta. Mutta niin se kauneus vain on katsojan silmissä ilmeisesti, jos suurimman osan mielestä hän on hyvä esimerkki rumasta naisesta

Tämä on malliesimerkki "mitättömästä" ulkonäöstä, joka tarkemmin katsoen onkin lähes täydellinen. Hyvin moni nainen,  johon ei teininä kiinnittäneen mitään huomiota tai jota pidettiin poikamaisena, on lopulta todellinen aarre miehelle, joka ensimmäiseksi näkee todellisuuden. 

Vierailija
304/1086 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko mä kysyä että millaiselta näyttää "ruma ihminen"? Mä oon ite tämmönen pyylevä pallopää,mutta pidän itteäni ihan nättinä. Enkä keksi nyt äkkiseltään yhtäkään ihmistä, joka olisi minusta ruma ulkomuodoltaan. Tietenkin osa on kauniimpia kuin toiset, mutta en silti luokittele ketään rumaksi. Oletteko ihan varmoja ettei kyse ole vääristyneestä kehonkuvasta tai todella huonosta itsetunnosta?

Mitä väliä, jos muut kuitenkin kohtelevat rumana?

Vierailija
305/1086 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on miehet pari kertaa sanoneet että  "Kattelin ensin tota sun kaveria, mutta kiinnostuin sitten susta kun ei toi sun kaveri lämmennyt mulle." Kerran myös joku vieras mies tuli kaupungilla kysymään saako ottaa meistä kuvan. Yritin ottaa mahdollisimman edustavan ilmeen jne, mutta myöhemmin paljastui että mies olikin zoomannut kaveriini ja jättänyt minut pois kuvasta. Muitakin samantyyppisiä stooreja mulla piisaa. Kyllä se satuttaa ja syö itsetuntoa, kun joutuu aina olemaan se ruma kaveri ja olen vaan ilmaa muille. 

Vierailija
306/1086 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja huomatkaa te jotka tungette ketjuun irvailemaan: MIKSI RUMA NAINEN ON TEISTÄ AINA LIHAVA? RUMA EI OLE SAMA ASIA KUIN YLIPAINOINEN.

-ap

Vierailija
307/1086 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi rinnat kasvaa suuriksi ja alaspäin jo ala-asteella. Kiusattiin c-kupin rinnoista. Kuljin kumarassa kuin vanha mummo. Jouduin vakavien kourinta- kähmintäjuttujen kohteeksi. Väkivaltaiset kähmijät nauroivat kun rinnat roikkui ja heilui. Kaikki paha johtui äärettömän rumista riipputisseistäni.

Kumara syveni, leuka roikkuu, katson maahan. Raahustan eteenpäin tämän ainoan elämäni ihme friikkinä.

Vierailija
308/1086 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumaa ihmistä en ole koskaan nähnyt. En ketään, jota ei hymy olisi kaunistanut.

Ymmärrän, että jotkut voivat olla eriskummallisen ja oudonnäköisiä. Jos vaikka on nenän paikalla vain yksi silmä.

Mutta teistä, itseänne rumina pitävistä, ei olisi kukaan ruma, jos lakkaisitte itseänne rumaksi luokittelemasta.

T. Rumaksi sanottu

Vierailija
309/1086 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kanssa kyllä väitän, etteivät nämä "rumat" vain osaa ehostaa. Voin myöntää että minä olen kaunis, mutta ihan hitonmoisella työllä! Kroppaa saan tosin kiittää geeneistä, on tiimalasivartalo joka korostuu entisestään kun treenaan paljon, mutta muuten. Nätin vartalon saa kuka tahansa kovalla treenillä ja oikealla ruokavaliolla!

Ja entäs naama sitten? Mulla on todella valkoinen iho, käytän jatkuvasti päivettäviä voiteita jotta näyttäisin terveemmältä. Hiukset on puolipitkät mutta ohuet, siksi mulla on teippipidennykset olleet jo vuosia (laadukkaat sellaiset, kukaan ei edes tiedä että ovat pidennykset), ripsipidennykset on tietenkin ja kulmat laitan joka aamu. Oikeasti mulla on myös näkymättömät kulmat ja ripset, huulet tosin ovat onneksi luonnostaan täyteläiset.

Se vaatii panostusta, mutta jokainen saa itsestään kauniin kunhan jaksaa nähdä vaivaa sen eteen. Mua luullaan usein vielä ulkomaalaiseksi, vaikka oikeasti olen suomalainen harmaahiiri :'D nyt olen kihloissa, mutta miehistä ei koskaan ole ollut pulaa. Sitten varmasti olisi jos en itselleni mitään tekis.

Keskustelun otsikko on Rumat naiset - avaudutaan tänne kokemuksistamme. Haluatko kertoa, miten viestisi liittyy tähän aiheeseen? Etkö saa tarpeeksi huomiota kotona tai muualla, kun täytyy tulla tällaiseen vertaistukiketjuun itseään esittelemään? :) :) :) :) Ihanasti loppuun sait vielä lisättyä tuollaisen humble braggayksen siitä, kuinka olet "harmaahiiri" ja silti sua luullaan ulkomaalaiseksi.

Arvasin että tästä joku mielensä pahoittaa. En minäkään ole aina ollut hyvännäköinen, töitä se on vaatinut mutta voin viimeinkin sanoa olevani ihan tyytyväinen. Edelleen mun mielestä fakta on se, että rumia naisia ei ole, kovalla treenillä ja oikealla ehostuksella kenestä vaan saa hyvännäköisen. Se on sitten eri asia jaksaako itseensä panostaa ja jos ei jaksa, turha itkeä. Mä näytän ilman mitään ehostuksia suohirviöltä mutta ihan sama, kroppa on kunnossa ja meikillä saa ihmeitä aikaan. Harmi jos tämä sun itsetuntoa haavoitti :) :)

Vierailija
310/1086 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kanssa kyllä väitän, etteivät nämä "rumat" vain osaa ehostaa. Voin myöntää että minä olen kaunis, mutta ihan hitonmoisella työllä! Kroppaa saan tosin kiittää geeneistä, on tiimalasivartalo joka korostuu entisestään kun treenaan paljon, mutta muuten. Nätin vartalon saa kuka tahansa kovalla treenillä ja oikealla ruokavaliolla!

Ja entäs naama sitten? Mulla on todella valkoinen iho, käytän jatkuvasti päivettäviä voiteita jotta näyttäisin terveemmältä. Hiukset on puolipitkät mutta ohuet, siksi mulla on teippipidennykset olleet jo vuosia (laadukkaat sellaiset, kukaan ei edes tiedä että ovat pidennykset), ripsipidennykset on tietenkin ja kulmat laitan joka aamu. Oikeasti mulla on myös näkymättömät kulmat ja ripset, huulet tosin ovat onneksi luonnostaan täyteläiset.

Se vaatii panostusta, mutta jokainen saa itsestään kauniin kunhan jaksaa nähdä vaivaa sen eteen. Mua luullaan usein vielä ulkomaalaiseksi, vaikka oikeasti olen suomalainen harmaahiiri :'D nyt olen kihloissa, mutta miehistä ei koskaan ole ollut pulaa. Sitten varmasti olisi jos en itselleni mitään tekis.

Keskustelun otsikko on Rumat naiset - avaudutaan tänne kokemuksistamme. Haluatko kertoa, miten viestisi liittyy tähän aiheeseen? Etkö saa tarpeeksi huomiota kotona tai muualla, kun täytyy tulla tällaiseen vertaistukiketjuun itseään esittelemään? :) :) :) :) Ihanasti loppuun sait vielä lisättyä tuollaisen humble braggayksen siitä, kuinka olet "harmaahiiri" ja silti sua luullaan ulkomaalaiseksi.

Arvasin että tästä joku mielensä pahoittaa. En minäkään ole aina ollut hyvännäköinen, töitä se on vaatinut mutta voin viimeinkin sanoa olevani ihan tyytyväinen. Edelleen mun mielestä fakta on se, että rumia naisia ei ole, kovalla treenillä ja oikealla ehostuksella kenestä vaan saa hyvännäköisen. Se on sitten eri asia jaksaako itseensä panostaa ja jos ei jaksa, turha itkeä. Mä näytän ilman mitään ehostuksia suohirviöltä mutta ihan sama, kroppa on kunnossa ja meikillä saa ihmeitä aikaan. Harmi jos tämä sun itsetuntoa haavoitti :) :)

En ole se, kenelle vastasit, mutta olet kyllä harvinaisen vihjeetön. Nyt voisitko sinä ja muut ohjeiden jakelijat pysyä pois tästä ketjusta ja antaa meidän rumien vertaistukea toisiamme. Kiitos.

Vierailija
311/1086 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä moni valittaa asioista joille oikeasti voi tehdä jotain! "minulla on Keltaiset hampaat ja lättänä tukka" OIKEASTI?? Ja ei ole ikinä tullut mieleen mitö niille voisi tehdä?? Ja joku sanoi ettei kauneus rakennu yksityiskohdista.. Nimenomaan niistä se rakentuu, huolitelluista yksityiskohdista.

Vierailija
312/1086 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä itseäni rumana, mutta miesten silmää en miellytä. En siis ole mikään kikatteleva sievä blondi vaan tumma, ystävällinen ja asiallinen. En ole kasvoiltani yhtään söpö, vaikkei niissä mitään vikaa olekaan. Otan mielelläni osaa keskusteluun ja myös sanon mielipiteeni (asiallisen ystävällisesti) toisin kuin naiset yleensä(ovat hiljaa). Tämä on johtanut siihen, että monet miehet syvästi inhoavat minua. Töissä on välillä vaikeaa, kun mielipiteeni poljetaan alas tai ne vain ohitetaan. Sitten joku mies sanoo saman asian ja se otetaan vakavasti tai hän saa asian toteutukseen rahaa. Minulle sanotaan usein myös, ettei minua ymmärretä. Miehet eivät vain halua ymmärtää, koska en ole heistä seksuaalisesti tarpeeksi viehättävä.

Tunnen pari kaunista naista, jotka rehentelevät töissä sillä miten monta miestä hyppää heidän talutusnarussaan kun vähän käy itkemässä naisellisesti huoliaan. Miehet sallivat tällaisten naishirviöiden sitten polkea kaikkia muita naisia työpaikoilla. Tämä vaatii tosin ne sievät kasvot ja vaaleat hiukset. Mutta ero säännöt on. Se tuntuu välillä epäreilulta, että jotkut saavat kaiken vain syntymällä kauniiksi.

Löysin poikaystäväksi ja mieheksi ujon nörtin jo hyvin nuorena, jolle kelpasin ja joka halusi viettää aikaa kanssani. Hän ei ehkä ole yleisten kauneusstandardien ykkönen, mutta oikein söpö ja itse löydän useimmista ihmisistä jotain persoonallisen kaunista ja kiehtovaa. Minua aidosti miellyttävät mieheni piirteet ja vartalo, vaikka hän ei edes etäisesti muistuta miesmalleja. Lisäksi rakkaat ja mukavat ihmiset näyttävät automaattisesti kauniimmilta.

Sen vuoksi olen pitänyt kiinni miehestäni ja hänellä on sydän kultaa. En koe menettäväni mitään ja mitkään jännät moottoripyörämiehet tai bisnessjohtajat eivät edes kiinnosta.

Tämä. Miesten mielestä kaunis nainen saa käyttäytyä ihan miten vaan ja saa ikuisesti ymmärrystä ja myötätuntoa osakseen. Voi olla juuri niin häijy kuin haluaa. Miehet ovat aivan avuttomia tuollaisten edessä ja joukkorakastuvat ja -ihastuvat ja menevät täysin sekaisin. Kiltti ja tavallisen näköinen nainen on tietysti tylsä verrattuna blondiin seksipommiin, jonka laskelmoitu oikuttelu ja itsekeskeisyys tuovat elämään ilmeiesti ihanaa ennalta-arvaamattomuutta ja jännitystä.

Muut naiset jos uskaltaisivat edes sanoa vastaan mehiläiskuningattarelle niin miehet vihastuvat naisen puolesta. Tulee niin paha mieli meidän hanipupuselle ja lempikukkaselle. Jos tuo esiin sen miten pahalta tuollaisen naisen puheet tai pompottelu tuntuvat muista on vain kateellinen ja vanha/ruma hiekkap*llu. Onneksi hiekkap*lluksi julistaminen ei tietenkään pahoita kenenkään mieltä. Säännöt ovat tosiaan erilaiset eri ihmiselle. Onneksi näitä naisia on harvassa ja tämä ei tarkoita sitä, että kaikki kauniit naiset väärinkäyttäisivät asemaansa, mutta ne jotka sitä tekevät, saavat paljon pahaa aikaiseksi. Ja miehet, miksi te sallitte tuollaisen käytöksen? Miksi ihmeessä? Kehtaatte syytellä naisia, että lankeavat pahoihin poikiin ja jännämiehiin kun itse olette aivan yhtä vietävissä. 

Vierailija
313/1086 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla alkoi rinnat kasvaa suuriksi ja alaspäin jo ala-asteella. Kiusattiin c-kupin rinnoista. Kuljin kumarassa kuin vanha mummo. Jouduin vakavien kourinta- kähmintäjuttujen kohteeksi. Väkivaltaiset kähmijät nauroivat kun rinnat roikkui ja heilui. Kaikki paha johtui äärettömän rumista riipputisseistäni.

Kumara syveni, leuka roikkuu, katson maahan. Raahustan eteenpäin tämän ainoan elämäni ihme friikkinä.

LOL, tuskin kukaan vastenmielisiä tissejä tulee väen vänkällä kähmimään.

Tietenkään kähmiminen väkisin ei ole sallittua.

Minuakin hävetti lapsena/teininä kun olin pisin ja minulla alkoi kasvaa ihan ok sänki jo varsin aikaisin. Ei siis sellaiset amisviikset, vaan ikään suhteutettuna kunnon sänki. Yläasteella. Haha, nolostelin siis sitä, että olin muit poikia pidempi ja omasin hyvän parrankasvun. Vain iso penis olisi vielä nolompaa :D

Vierailija
314/1086 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin AP postauksen ja kiireessä ennen nukkumaanmenoa kerron muutaman oman ajatuksen. Kommentoikaa vapaasti, olisi kiva tuumata mitä olette mieltä.

Tosiaan olen keski-ikää lähestyvä henkilö.  Jo pikkulapsesta asti mulla on ollut ulkonäköriisi. Olen ollut lähes koko elämäni ylipainoinen. Kasvoistani en ole koskaan pitänyt. Ne ovat erilaiset kuin muilla ja ehkä yksittäisten tapausten pohjalta olen joskus tullut siihen tulokseen että ne eivät ole viehättävät. 

Elämässäni olen saavuttanut hieman sitä ja tätä. Mutta yhtä asiaa en koskaan saavuttanut. Ulkonäköä johon olisin tyyvyäinen. En koskaan voinut käyttää vaatteita joita halusin, ei sillä kropalla. Naamani kanssa olin myös todella epävarma ja joskus inhosin itseäni. 

No päätin ottaa ulkonäköprojektin. Koska olin lihava ja naamastani... noh epämiellyttävä. Koitan välttää yhtä r alkavaa sanaa koska minusta ketään ei saisi kutsua sillä adjektiivilla. Ei. Ei edes itseään. No kuitenkin. Ensimmäisenä pudotin painoa 20kg. Sitten luin kaiken mitä löysin ihonhoidosta ja siis erityisesti kasvojen alueen ihonhoidosta sekä karvojen huolitsimisesta. Aloin noudattaa tarkkaa ihonhoitorutiinia sekä käymään parturissa säännöllisesti. Hain itselleni hiustyylin joka sopi parhaiten kasvoihini. Karvoituksen kanssa olin todella tarkka. Se oli huoliteltu ja viimeistelty nyt. Muutin ruokavalioni sellaiseksi että se vähentää turvotusta kasvoissa ja saa kasvot raikkaamman näköisiksi. Lopetin jopa polttamisen yhtenä anti age toiminpiteenä. Vaatekaapin uudistin kokonaan ja käytin muutaman tonnin siihen että ostin mieluisat vaatteet/kengät. Ensimmäistä kertaa elämässäni saatoin käyttää vaatteita joista pidän. Vaatteet voin ostaa mistä kaupasta vain, kokoja löytyy eivät ne ole missään liikkeessä isoimmat mahdolliset. 

Minulla oli yksi selkeä tavoite: olla hyvännäköinen. Kuulostaa ehkä helpolta jne. MUTTA. Se ei sitä ole. Monet ihmiset ovat luonnostaan viehettävän näköisiä. Nykyisin saan jo jossain määrin huomiota tytöiltä. Joskus jopa positiivista. Kukaan tosin ei ole sanonut minua hyvännäköiseksi. Se on minun päämääräni tällä hetkellä. Aikaikkuna tämän kehun kuulemiselle on 2-vuotta. 

Uskokaa itseenne. Nauttikaa palasta hemmottelua silloin tällöin (hyvät shampoot/rasvat jne.)

Vierailija
315/1086 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

KohtaNukkumaanVaikkaOnkinMielenkiintoinenLanka kirjoitti:

Luin AP postauksen ja kiireessä ennen nukkumaanmenoa kerron muutaman oman ajatuksen. Kommentoikaa vapaasti, olisi kiva tuumata mitä olette mieltä.

Tosiaan olen keski-ikää lähestyvä henkilö.  Jo pikkulapsesta asti mulla on ollut ulkonäköriisi. Olen ollut lähes koko elämäni ylipainoinen. Kasvoistani en ole koskaan pitänyt. Ne ovat erilaiset kuin muilla ja ehkä yksittäisten tapausten pohjalta olen joskus tullut siihen tulokseen että ne eivät ole viehättävät. 

Elämässäni olen saavuttanut hieman sitä ja tätä. Mutta yhtä asiaa en koskaan saavuttanut. Ulkonäköä johon olisin tyyvyäinen. En koskaan voinut käyttää vaatteita joita halusin, ei sillä kropalla. Naamani kanssa olin myös todella epävarma ja joskus inhosin itseäni. 

No päätin ottaa ulkonäköprojektin. Koska olin lihava ja naamastani... noh epämiellyttävä. Koitan välttää yhtä r alkavaa sanaa koska minusta ketään ei saisi kutsua sillä adjektiivilla. Ei. Ei edes itseään. No kuitenkin. Ensimmäisenä pudotin painoa 20kg. Sitten luin kaiken mitä löysin ihonhoidosta ja siis erityisesti kasvojen alueen ihonhoidosta sekä karvojen huolitsimisesta. Aloin noudattaa tarkkaa ihonhoitorutiinia sekä käymään parturissa säännöllisesti. Hain itselleni hiustyylin joka sopi parhaiten kasvoihini. Karvoituksen kanssa olin todella tarkka. Se oli huoliteltu ja viimeistelty nyt. Muutin ruokavalioni sellaiseksi että se vähentää turvotusta kasvoissa ja saa kasvot raikkaamman näköisiksi. Lopetin jopa polttamisen yhtenä anti age toiminpiteenä. Vaatekaapin uudistin kokonaan ja käytin muutaman tonnin siihen että ostin mieluisat vaatteet/kengät. Ensimmäistä kertaa elämässäni saatoin käyttää vaatteita joista pidän. Vaatteet voin ostaa mistä kaupasta vain, kokoja löytyy eivät ne ole missään liikkeessä isoimmat mahdolliset. 

Minulla oli yksi selkeä tavoite: olla hyvännäköinen. Kuulostaa ehkä helpolta jne. MUTTA. Se ei sitä ole. Monet ihmiset ovat luonnostaan viehettävän näköisiä. Nykyisin saan jo jossain määrin huomiota tytöiltä. Joskus jopa positiivista. Kukaan tosin ei ole sanonut minua hyvännäköiseksi. Se on minun päämääräni tällä hetkellä. Aikaikkuna tämän kehun kuulemiselle on 2-vuotta. 

Uskokaa itseenne. Nauttikaa palasta hemmottelua silloin tällöin (hyvät shampoot/rasvat jne.)

Mene pois.

Vierailija
316/1086 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsuudesta ja teini-iästä on kasa kamalia muistoja. Pahimpana mieleen jäänyt viitos/kutosluokan opettaja, joka käytti mua esimerkkinä ihmistyypistä "ruma päältä, kultaa sisältä". Olin siis superujo ja hyvä koulussa. Muutenkin lapsena/teininä saadut aikuisten kommentit oli kamalia... ihme kyllä, ikätoverit enimmäkseen jätti ulkonäköasian sivuun.

Nyt aikuisena on sen verran timantinkova nahka, että juuri mikään kommentti ei tunnu missään. Paitsi, jos oma lapsi on kuulemassa, kun huomaan, että hänelle tulee mun puolesta paha mieli. Silloin tekisi mieli vetää yökkijää turpaan...

Ja tässä pari vuotta sitten yks pikkulapsi alkoi itkeä nähtyään mun naaman. Se oli ihan hirveää ja jäi pitkäksi aikaa painamaan mieltä...

T. Pahat palovamma-arvet naamassa

Siis törkeää käytöstä opettajalta! Kuitenkin kysymys ihmisestä, jolla on suuri vaikutus lapsen kasvuun.

Mulle tuli todella paha mieli sen (sinun) pienen ihmisen puolesta, joka on joutunut kuulemaan tämän ja ehkä esittämään vielä urheaa koko luokan edessä. Täysin urpo opettaja!

Vierailija
317/1086 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

KohtaNukkumaanVaikkaOnkinMielenkiintoinenLanka kirjoitti:

Eiköhän ole jo todettu aiemmin, ettei me olla mitään tyhmiä alkuihmisiä, jotka muuttuu kauniiksi kun viisaammat tulee kertomaan neuvojaan. Kyllä me rumemmatkin kuule osataan pukeutua ja huolehtia itsestämme, naamaani se ei valitettavasti kauniimmaksi tee. :(

318/1086 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-- Kaverimies kertoi pitävänsä minua saatanan rumana :D

siis mitä helvettiä? Täällä on parikin naista tullut kertomaan näistä "kaverimiehistään", jotka oksentavat mielipiteensä tuosta vaan. EI tuollaista tarvitse eikä pidä sietää. Miten nämä naiset suhtautuisivat, jos heidän hyvä naispuolinen ystävänsä sanoisi että 'kyl sä oikeesti oot ihan helvetin ruma'? Saattaisi tulla sanomista tai mennä välit poikki. Miksi tällaiset kommentit mies"kavereilta" ovat jotenkin hyväksyttävämpiä? Ei sellaista henkilöä voi kutsua ystäväksi, joka loukkaa toista tietoisesti ja tarkoituksella.

Samaa ihmettelin, miten ihmeessä kellään oikealla kaverilla tai edes tutulla tulisi mieleenkään haukkua toista noin vain? Jos kyseessä oli "läppä", niin tosi huono ja idioottimainen. Hiiteen tollaiset "kaverit"!

319/1086 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori ihan täydellinen ohis, mut aaargh, miks vitussa laitatte viesteihinne hymiöitä, vaikka olisitte vihaisia, tai edes tuohtuneita? Saatana, ku nolon näköstä, ei yhtään cool and calm, jos (ja kun) sellaista vaikutelmaa yrität(te) hakea!!!!!

Vierailija
320/1086 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat ihmiset menkää kotiinne kirjoitti:

Meillä on tossa naapurirapussa niin ruma ja lihava ämmä,joka haiseekin..Voi hyi helvetti sentään.Se on niin helv.ruma,että varmaan jopa sen käsi kieltäytyy itsetyydytyksestä.

Niinkö rumille miehille käy??!!??

En ollut ennen kuullutkaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi