Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rumat naiset - avaudutaan tänne kokemuksistamme

Vierailija
31.12.2016 |

Tänne saa avautua nöyryyttävistä ja kipeistä hetkistään, minä aloitan.

Olin pääsykokeissa, tehtävänä oli esitellä muille jumppaliike. Jokaiseen liikkeeseen piti pyytää avustaja ryhmästä. Yksi poika viittoili itsensä avustajaksi jokaiselle kauniille tytölle. Kun tuli minun vuoroni, hän ei yhtäkkiä tullutkaan innolla auttamaan, lopulta eräs vanhempi nainen tuli avustajakseni. Tapauksesta tulee vieläkin ahdistava olo, se oli niin nöyryyttävää kaikkien edessä.

Toinen tapaus on kanssa syöpynyt mieleeni erittäin ahdistavana. Tapasin mieheni kavereiden naiset ensimmäistä kertaa. Oli todella nöyryyttävää kun esiin astelee kaksi hoikkaa ja upeaa alle parikymppistä naista, olin todella nolona mieheni puolesta, koska itse olen aivan toista maata. Minun oli pakko poistua jossain kohtaa, ahdistus ja häpeä alkoi olla niin suurta. Itkin yöllä ahdistustani, miksi minulle on annettu näin kamalat kasvot...

Kommentit (1086)

Vierailija
341/1086 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sitten se mikä ärsyttää on tuo ihan älytön vaiva ulkonäkönsä eteen.

Vill man bli fin, får man lida pin. Sanonta vanhempi kuin isoisoisoäitisi.

Nykyään ei sentään tiukat korsetit ole pakollisia, eikä jalkoja sidota. Perspektiivistä kiinni, onko tämän päivän vaatimukset kovia. Fitness on sentään terveellistä ja hyödyllistä, 90-luvun heroin chic ihanne joka johti syömishäiriöhin ei ollut kumpaakaan.

Ei fitness ole terveellistä, eikä hyödyllistäkään. Se on totta, että kauneusihanteita on ollut kautta aikojen, vaarallisiakin ja epämiellyttäviä. Mutta nykyään kauneutta ja itsensä korostamista arvostetaan ihan liikaa. Liekkö sitten netti tuonut tämän ilmiön kun on blogit, facebook ja instagrammi jne. Ei ennen otettu selfieitä joka paikassa ja tuotu itseään esille tällä tavalla kuin nyt. Miksi näin on? Ehkä joku ihmisten käyttäytymistä tutkiva tietää.

Vierailija
342/1086 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei fitness ole terveellistä, eikä hyödyllistäkään.

Kyllä se vaan on sekä että. Hyödyllistä muuhunkin kuin kauneuteen ja seksikkyyteen. Keho pysyy terveempänä pitempään, ehkäisee monelta "istujan" vaivalta, selkävaivoilta jne. Harrastajalla on enemmän energiaa, jaksaa paremmin sekä töissä että vapaa-ajalla. Ja tietty kaikki ruumillinen työ sujuu helpommin, vaikka olisi kyse pelkästä perunamaan hoidosta tai ruokakassin kannosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/1086 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen komeaksikin sanottu mies. Kerran juttelin baarissa naisen kanssa, joka teki heti alussa selväksi että kukaan ei ole hänestä kiinnostunut vaan hän on ruma ja vastenmielinen, mutta voi muuten vaan istua minun kanssani ja jutella. Hän oli massasta poikkeavan näköinen, ei ruma eikä varsinaisesti sieväkään, mutta persoonallisella tavalla kiinnostavan näköinen. Siis ainakin parin kaljan jälkeen ihan pantavan näköinen :) Käytiin hyviä keskusteluja ja hän oli tosi mukava, mutta heti jos keskustelu kääntyi häneen, hän vähätteli itseään ja puhui kuinka vastenmielinen hän on. Sanoin ihan suoraan että olen kiinnostunut hänestä ja hän piti minua ihan outona kun olin kiinnostunut sellaisesta hirvityksestä. Ymmärrän että hänellä oli erittäin heikko itsetunto, mutta ei se tuolla tavalla ainakaan kohene. Se juttu jäi sitten siihen.

Vierailija
344/1086 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko ajatelleetkaan ns rumana itseään pitävät että oma asenteenne rumentaa teitä? Esim minusta oli erittäin rumasti tehty että kun tänne tuli vastaavasti muutama kaunis kertomaan ettei elämä ole senkemmempaa kuin teilläkään niin hyökkäsitte heti näitten ns kauniitten kimppuun!

Huono käytös ennakkoluuloisuus ja ilkeys tekevät teistä epäviehättäviä!! Ei se naama. Kaikki on korvien välistänne kiinni!

Vierailija
345/1086 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pittin Bradi kirjoitti:

Olen komeaksikin sanottu mies. Kerran juttelin baarissa naisen kanssa, joka teki heti alussa selväksi että kukaan ei ole hänestä kiinnostunut vaan hän on ruma ja vastenmielinen, mutta voi muuten vaan istua minun kanssani ja jutella. Hän oli massasta poikkeavan näköinen, ei ruma eikä varsinaisesti sieväkään, mutta persoonallisella tavalla kiinnostavan näköinen. Siis ainakin parin kaljan jälkeen ihan pantavan näköinen :) Käytiin hyviä keskusteluja ja hän oli tosi mukava, mutta heti jos keskustelu kääntyi häneen, hän vähätteli itseään ja puhui kuinka vastenmielinen hän on. Sanoin ihan suoraan että olen kiinnostunut hänestä ja hän piti minua ihan outona kun olin kiinnostunut sellaisesta hirvityksestä. Ymmärrän että hänellä oli erittäin heikko itsetunto, mutta ei se tuolla tavalla ainakaan kohene. Se juttu jäi sitten siihen.

Itse rumana naisena inhoan käydä baareissa juuri tuosta syystä. Se kun on ainoa paikka, jossa miehet ovat esittäneet olevansa "kiinnostuneita" (= rumia naisia luullaan helpoiksi ja humalatilassa ruma nainen kelpaa yhden illan juttuihin erittäin hyvin), muualla vastaavaa ei ole kuullut. Vaikka olen ruma, niin juttuseura kelpaa mutta torjun nykyisin nopeasti miehen, jos hän aliarvioi älykkyyttäni ja alkaa lässyttämään kauneudestani tai siitä miten mielenkiintoinen olen.

Vierailija
346/1086 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 44 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen ns kaunis ja inhoan sen hokemista koko aika joka päivä joka suunnalta. Tein ratkaisun mennä maan alle en kestänyt enää. Elän siis kuin ns ruma :?) nainen mutta vain siksi että saisin olla normaalisti. Ette usko miten se suuhun tuleminen oksettaa :(! Se todellla oksettaa älykästä naista ja se ulkonäöstä vaahtominen. Ja sitten se kilpailu kuka saa olla lähimpänä ja tulla luokseni.

Ns rumat ette uskokaan kuinka paljolta kakkelilta säästytte. Saatte normaalin elämän. Odotan sitkeästi rumistuvani ja pian. Että saan viettäö normielämää. Vain sellaista haluan ja kaipaan. En epätervettä hulluksitulemista miehen taholta.

No perustelkaapa alapeukutukset tähän? 

Minäpä perustelen. Syynä sille, miksi minä sinulle alapeukun annoin, oli tämä lausahduksesi:

Ns rumat ette uskokaan kuinka paljolta kakkelilta säästytte. Saatte normaalin elämän.

Luitko tätä ketjua paljonkin ennen tuon kirjoittamista? Huomasitko millaisia kokemuksia ketjun naiset kertoivat joutuneensa kohtaamaan? Kuinka jopa ystävä sanoo, että ei susta kukaan voisi tykätä, olet varmaan loppuelämäsi yksin? Kuinka baarissa tuntemattomat miehet tekevät yökkäyseleitä naisen nähdessään tai tulevat sanomaan, että hyi kun olet karmea, kuinka ruokakaupassa tuntematon ihminen tulee arvostelemaan ulkonäköä tai kuinka saattaa jopa päivittäisessä elämässään joutua kuuntelemaan huuteluita rumuudestaan.

Onko tällainen sinusta todellakin normaalia elämää? Jotain mistä pitäisi olla kiitollinen? Sinä itse kerroit kokevasi ahdistavana sen, että kauneudestasi vaahdotaan. Luulisi sinun siis, jos jonkun, ymmärtävän niitäkin, jotka sinun laillasi joutuvat kuulemaan kommentointia ulkonäöstään, ainoastaan että se kommentointi ei ole kehuvaa. Etkö sinäkin mieluummin eläisi rauhassa, kuin kuuntelisi kuinka ruma olet?

Et varmaankaan tarkoittanut kommenttiasi pahalla, mutta hirveän ajattelematon se minusta tällaisessa ketjussa oli. En ihmettele, jos se loukkaa niitä, joita ei sinun kauneudellasi ole siunattu. Ei jatkuva haukkuminenkaan ole kivaa, ei se ole tervettä huomiota eikä normaalia elämää. Minä uskon, että jos joutuisit näiden ketjun naisten kengissä hetken kulkemaan, harkitsisit ehkä tarkemmin mitä toivot itsellesi.

No huh huh! Luin todellakin kaikki tuohonastiset kokemukset . Mutta sinä itse et nyt kuunnellut mitä asiaa kerroin kerroin juuri samasta ahdistuksesta kuin teillä vaikka se tapahtuu muista syistä. Miksi se meidän kokema ahdistus on sinusta väärin tai vähemmän kuin teidän sitten? Kerroin aidoista tunteistani käsin asian.

Se vaahtoaminen tuntuu tasan tarkkaan yhtä loukkaavalta kuule meistä älykkäistä naisista kuin teillekin ns rumuudesta josta täällä kerrotte.

Kerroin kokemukseni siksi että juuri tähän herättäisiin siellä ns rumiksi kokevien parissa: ettei se kauneus ole asia joka pataan pannaan misäään AIDOSSA IHMISSUHTEESSA! Eli sillä ei OLE MERKITYSTÄ JUURI OLLENKAAN.

Vierailija
347/1086 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N 44 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen ns kaunis ja inhoan sen hokemista koko aika joka päivä joka suunnalta. Tein ratkaisun mennä maan alle en kestänyt enää. Elän siis kuin ns ruma :?) nainen mutta vain siksi että saisin olla normaalisti. Ette usko miten se suuhun tuleminen oksettaa :(! Se todellla oksettaa älykästä naista ja se ulkonäöstä vaahtominen. Ja sitten se kilpailu kuka saa olla lähimpänä ja tulla luokseni.

Ns rumat ette uskokaan kuinka paljolta kakkelilta säästytte. Saatte normaalin elämän. Odotan sitkeästi rumistuvani ja pian. Että saan viettäö normielämää. Vain sellaista haluan ja kaipaan. En epätervettä hulluksitulemista miehen taholta.

Minäpä perustelen. Syynä sille, miksi minä sinulle alapeukun annoin, oli tämä lausahduksesi:

Ns rumat ette uskokaan kuinka paljolta kakkelilta säästytte. Saatte normaalin elämän.

Luitko tätä ketjua paljonkin ennen tuon kirjoittamista? Huomasitko millaisia kokemuksia ketjun naiset kertoivat joutuneensa kohtaamaan? Kuinka jopa ystävä sanoo, että ei susta kukaan voisi tykätä, olet varmaan loppuelämäsi yksin? Kuinka baarissa tuntemattomat miehet tekevät yökkäyseleitä naisen nähdessään tai tulevat sanomaan, että hyi kun olet karmea, kuinka ruokakaupassa tuntematon ihminen tulee arvostelemaan ulkonäköä tai kuinka saattaa jopa päivittäisessä elämässään joutua kuuntelemaan huuteluita rumuudestaan.

Onko tällainen sinusta todellakin normaalia elämää? Jotain mistä pitäisi olla kiitollinen? Sinä itse kerroit kokevasi ahdistavana sen, että kauneudestasi vaahdotaan. Luulisi sinun siis, jos jonkun, ymmärtävän niitäkin, jotka sinun laillasi joutuvat kuulemaan kommentointia ulkonäöstään, ainoastaan että se kommentointi ei ole kehuvaa. Etkö sinäkin mieluummin eläisi rauhassa, kuin kuuntelisi kuinka ruma olet?

Et varmaankaan tarkoittanut kommenttiasi pahalla, mutta hirveän ajattelematon se minusta tällaisessa ketjussa oli. En ihmettele, jos se loukkaa niitä, joita ei sinun kauneudellasi ole siunattu. Ei jatkuva haukkuminenkaan ole kivaa, ei se ole tervettä huomiota eikä normaalia elämää. Minä uskon, että jos joutuisit näiden ketjun naisten kengissä hetken kulkemaan, harkitsisit ehkä tarkemmin mitä toivot itsellesi.

No huh huh! Luin todellakin kaikki tuohonastiset kokemukset . Mutta sinä itse et nyt kuunnellut mitä asiaa kerroin kerroin juuri samasta ahdistuksesta kuin teillä vaikka se tapahtuu muista syistä. Miksi se meidän kokema ahdistus on sinusta väärin tai vähemmän kuin teidän sitten? Kerroin aidoista tunteistani käsin asian.

Se vaahtoaminen tuntuu tasan tarkkaan yhtä loukkaavalta kuule meistä älykkäistä naisista kuin teillekin ns rumuudesta josta täällä kerrotte.

Kerroin kokemukseni siksi että juuri tähän herättäisiin siellä ns rumiksi kokevien parissa: ettei se kauneus ole asia joka pataan pannaan misäään AIDOSSA IHMISSUHTEESSA! Eli sillä ei OLE MERKITYSTÄ JUURI OLLENKAAN.

Jatkan vielä : tarkoitan tätä ettei sillä ole väliä oletko kaunis vai ruma kaikki saavat jotain kommentointia joka ei ole yhtään mukavaa tai tarkoituksenmukaista vaan ihan vaan ns kiusaamista. Myös kauniit kokevat tuon vaahtoamisen ulkonäöstään pelkkänä kiusallisena seikkana ja kiusaamisena. Ei kukaan normaali halua tulla huomioiduksi ulkonäöllään haloo????? Ei puoleen tai toiseen.

Vierailija
348/1086 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pittin Bradi kirjoitti:

Itse rumana naisena inhoan käydä baareissa juuri tuosta syystä. Se kun on ainoa paikka, jossa miehet ovat esittäneet olevansa "kiinnostuneita" (= rumia naisia luullaan helpoiksi ja humalatilassa ruma nainen kelpaa yhden illan juttuihin erittäin hyvin), muualla vastaavaa ei ole kuullut. Vaikka olen ruma, niin juttuseura kelpaa mutta torjun nykyisin nopeasti miehen, jos hän aliarvioi älykkyyttäni ja alkaa lässyttämään kauneudestani tai siitä miten mielenkiintoinen olen.

Tuo nut oli ainoa tilanne jossa olen naisen tavannut, missä muualla olisin voinut kertoa olevani kiinnostunut? Enkä sanonut että ajattelin hänen olevan "helppo". Hän oli mukava nainen, joskin epävarma itsestään. Lässyttämisestä ei ollut kyse, nainen oli fiksu ja käytiin hyviä keskusteluja hänen kanssaan.  

Jos sinulla on tuollainen asenne ja perustat kaiken arvailuihin ja omiin päätelmiisi, olisiko sinun asenteessasi korjattavaa?

Vierailija
349/1086 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty enää lukemaan ketjua rumien ihmisten morkkaamisen takia.

Tavallisen näköisille ihmisille on mahdoton ajatus, että rumana ihmisenä saa huonompaa hoitoa jopa lääkärissä. Työllistyminen on haastavaa, koska rumia harvemmin halutaan palkata. On pakko kehittää oma kompetenssi hurjaksi, että pärjää kilpailussa muille.

Vierailija
350/1086 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pittin Bradi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pittin Bradi kirjoitti:

Tuo nut oli ainoa tilanne jossa olen naisen tavannut, missä muualla olisin voinut kertoa olevani kiinnostunut? Enkä sanonut että ajattelin hänen olevan "helppo". Hän oli mukava nainen, joskin epävarma itsestään. Lässyttämisestä ei ollut kyse, nainen oli fiksu ja käytiin hyviä keskusteluja hänen kanssaan.  

Jos sinulla on tuollainen asenne ja perustat kaiken arvailuihin ja omiin päätelmiisi, olisiko sinun asenteessasi korjattavaa?

Sitä en osaa sanoa. Joka tapauksessa rumia naisia voisi lähestyä muissa kuvioissa kuin baareissa, joissa toiminta keskittyy humalatilan ja seksin saavuttamiseen.

Olen nykyisin varautunut ja syystä. Olen antanut lukuisten ikävien kokemusten vaikuttaa siihen, että en luota enää missään muodossa siihen, että miehiä kiinnostaisi aidosti rumat naiset. Pahin kokemus taisi olla se, kun kuulin jälkikäteen olleeni vedonlyönnin kohde kun miesporukka etsi baarin ruminta naista ja saisiko sen iskettyä :)

Ei tehnyt hyvää itsetunnolleni, mutta toki mullahan ainoastaan se paska asenne tässä on, eiks jee?

Vierailija
351/1086 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko ajatelleetkaan ns rumana itseään pitävät että oma asenteenne rumentaa teitä? Esim minusta oli erittäin rumasti tehty että kun tänne tuli vastaavasti muutama kaunis kertomaan ettei elämä ole senkemmempaa kuin teilläkään niin hyökkäsitte heti näitten ns kauniitten kimppuun!

Huono käytös ennakkoluuloisuus ja ilkeys tekevät teistä epäviehättäviä!! Ei se naama. Kaikki on korvien välistänne kiinni!

Ei köyhäkään oikeasti köyhä ole. Ja kun rikas tulee sanomaan että on hänelläkin ongelmia, pitäisi olla kiitollinen että hopealusikka suussa syntynyt tuli kertomaan ettei köyhyys sittenkään ole niin pahaa. Rikas joutuu miettimään verosuunnittelua ja aina on joku pyytämässä rahaa johonkin, on se rikkaalla rankkaa. Kyllä se pitäisi köyhän mieltä nostaa, ehdottomasti.

Vierailija
352/1086 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Taitaa tämä asia olla ihan hirveän tabu, kun on näin paljon ihmisiä joiden mielestä asiasta ei saisi edes puhua "koska ei ole olemassa rumia naisia, ja on ihan oma vika jos olet ruma (koska et viitsi kammata tukkaasi ja meikata / koska teet itsestäsi ajatuksen voimalla ruman)." Naisen arvo on niin syvästi hänen ulkonäössään, ettei rumilla naisilla saa olla edes kokemuksia olemassaolostaan!"

Aivan, rumuus on melkein tabu. Rumuuden kieltäminen ei kuitenkaan ratkaise ongelmaa. Ja tässä ajassa ulkonäkö on tosi tärkeä asia. Se vaikuttaa työpaikan saantiin monilla aloilla, se vaikuttaa kumppanin löytymiseen jne. Rumuuden tuntuvat kieltävän etenkin ne, jotka ovat kauniita. Se saattaa tietysti olla aivan aitoakin, aitoa halua nähdä ihminen ulkonäön takana. Toisaalta se saattaa osaltaan olla jonkinlaista lohdutuspuhetta, kun samalla mielessään on kiitollinen siitä, että itse on kaunis. Se että on rumia, antaa kauniille etulyöntiasemaa monessa asiassa. 

Itse suhtauden hyvin myönteisesti esimerkiksi kauneuskirurgiaan. Se onkin jo kehittynyttä, mutta toivottavasti siinä edelleen kehitytään yhä turvallisempaan suuntaan. 

Näin juuri. V*tuttaa, kun jotkut ovat syntymästään asti niin itsevarmoja ja kauniita, että heillä ei ole aavistustakaan, millaista on elää tavallisen, ruman pallinaaman elämää. Helppoahan se on jaella itsetuntovinkkejä, kun on itse niin täydellinen. Tasan ei mene nallekarkit.

Vierailija
353/1086 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies johon olin ihastunut, sanoi minua hevosennaamaksi.

Myöhemmin kelpasin yhdenyön panoksi. Pian tuon jälkeen hän avioitui.

Kerran yksi suomenruotsalainen nainen sanoi kännissä että olen "häst".

Eli hevonen taas.

Minulla on kapeat kasvot kun olen laiha, lihavampana kroppa on ruma mutta kasvoissa vähemmän uurteita turpoamisen takia. Niinpä jojoilen painon kanssa.

Söisinpä vain kauroja. Laukkaisinpa lihakset kiinteinä. Mutta juoksu on hankalaa kun tissit roikkuu kuin lehmän utareet.

Elämä on helvettiä rumana.

Vierailija
354/1086 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaanpa Tina Turner. Ei klassisen kaunis tod! Onko Tina Turner teistä ns rumat rumempi kuin te? Kertokaa aidoti kiinnostaa .

Vierailija
355/1086 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ei voi olla olemassa ilmiötä, jossa huono ulkonäkö aiheuttaa toisissa ihmisissä negatiivisia reaktioita? Ei vaan voi olla, vaan kaikki on kiinni siitä, kuinka itse käyttäytyy? Päteekö tämä kaikkeen muuhunkin ahdisteluun, kuin ulkonäön haukkumiseen? Onko seksuaalinen ahdistelukin vain uhrin omaa vikaa (mitäs oli sellainen asenne), tai koulukiusaaminen (jos olisi käyttäytynyt eri lailla, ei olisi kiusattu), ja niin edelleen? Vai onko rumasta ulkonäöstä valittava ihminen se ainoa harvinainen tapaus, jossa ihminen maagisesti aiheuttaa muiden itseensä kohdistuvan epätoivotun käytöksen täysin itse? Että jokainen on täsmälleen yhtä viehättävän näköinen, mutta rumaksi itsensä kokeva on vaan sisältä niin paskaa, että siksi muut näkevät hänet rumana?

Huh huh. Tässä kulminoituu oikein hyvin se ajatus, kuinka "ruma" ihminen on myös paha, koska eihän hän muuten olisi ruma(na kohdeltu). Joillakin vaan ei voi mennä ymmärrykseen se, että ulkonäkö ei kerro sisimmästä - eikä sisin määritä ulkonäköä. Johan sen näkee siitä, että kauniiden naisten ympärillä pyörii jos jonkinlaista ihailijaa (sekä miehiä, että kaveriksi pyrkiviä naisia), vaikka he olisivat kuinka kusipäitä. Että joillakin on elämä yhtä disney-satua, jossa kivat on aina nättejä, nätit kivoja, ja vain pahikset rumia.

Vierailija
356/1086 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitäpaitsi: jos joku on niin tyhmä että tulee tähän ketjuun nyyhkimään kuinka elämä ei ole kauniinakaan helppoa kun saa ihan liikaa ihailua, niin kuule, ihan ansaitsee saada virtuaalisesti turpaansa. Vertaus siitä, kuinka rikas voivottelee varojen hoidon raskautta nälkää näkevälle, on oikein osuva. Rikas saa aina lahjoitettua varansa ja kaunis tehtyä itsestään tavallisen tai ruman, mutta toisinpäin se ei olekaan helppoa eikä usein edes mahdollista.

-379

Vierailija
357/1086 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N 44 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkan vielä : tarkoitan tätä ettei sillä ole väliä oletko kaunis vai ruma kaikki saavat jotain kommentointia joka ei ole yhtään mukavaa tai tarkoituksenmukaista vaan ihan vaan ns kiusaamista. Myös kauniit kokevat tuon vaahtoamisen ulkonäöstään pelkkänä kiusallisena seikkana ja kiusaamisena. Ei kukaan normaali halua tulla huomioiduksi ulkonäöllään haloo????? Ei puoleen tai toiseen.

Ajattelepa jos tekisit ketjun: kauniit naiset-kertokaa miten kärsitte kauneudestanne. Sitten ketjuun tultaisiin kertomaan kuinka vaikeaa on olla ruma eikä ole elämä herkkua... pitäisitkö siitä, että ongelmaasi tullaan vähättelemään?

Tämä ketju oli rumille naisille!! Tänne ei kauniiden kuulunut kertoa kokemuksistaan.

Vierailija
358/1086 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otetaanpa Tina Turner. Ei klassisen kaunis tod! Onko Tina Turner teistä ns rumat rumempi kuin te? Kertokaa aidoti kiinnostaa .

Naurettavaa, ja kertoo paljon miten pihalla joku voi olla. Siis onko tämä:

http://a4.files.biography.com/image/upload/c_fit,cs_srgb,dpr_1.0,h_1200…

jonkun mielestä oikeasti esimerkki "rumasta"??? Tinan ainoa "vika" lienee se, että hän ei ole nykykauneusihanteen mukaisen pitkä. Kuule voin sanoa, että todellakin olen 100-kertaa rumempi kuin tuo kasvoiltaan todella kaunis nainen. 

Vierailija
359/1086 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiusattiin nuorena, kun oli akne ja silmälasit. Joka päivä sai kuulla että "tapa ittes, sua ei kestä kattella. Tapa ittes pilaamasta rumalla naamallas meidän päivää". Ihan oikeasti olen varsin tavallisen näköinen nainen, mutta kyllä tuollaisen kuuntelemisella vakuutuin siitä, että olen suohirviö. Se, kuinka moneen elämän osa-alueeseen täydellisesti lytätty itsetunto vaikuttaa on aivan käsittämätöntä. Samoin kuin se, kuinka vaikea sieltä on nousta, erityisesti jos ei koskaan saa positiivista palautetta mistään ulkonäköön liittyvästä. 

Vierailija
360/1086 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei köyhäkään oikeasti köyhä ole. Ja kun rikas tulee sanomaan että on hänelläkin ongelmia, pitäisi olla kiitollinen että hopealusikka suussa syntynyt tuli kertomaan ettei köyhyys sittenkään ole niin pahaa. Rikas joutuu miettimään verosuunnittelua ja aina on joku pyytämässä rahaa johonkin, on se rikkaalla rankkaa. Kyllä se pitäisi köyhän mieltä nostaa, ehdottomasti.

No sinä vaan jatkat materialistisista arvoista puhumista kun minä taas yritin puhua siitä miten sielu on se avainsana kauneuteen. Jos on ruma sielu on kauniskin nainen sysiruma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi