Rumat naiset - avaudutaan tänne kokemuksistamme
Tänne saa avautua nöyryyttävistä ja kipeistä hetkistään, minä aloitan.
Olin pääsykokeissa, tehtävänä oli esitellä muille jumppaliike. Jokaiseen liikkeeseen piti pyytää avustaja ryhmästä. Yksi poika viittoili itsensä avustajaksi jokaiselle kauniille tytölle. Kun tuli minun vuoroni, hän ei yhtäkkiä tullutkaan innolla auttamaan, lopulta eräs vanhempi nainen tuli avustajakseni. Tapauksesta tulee vieläkin ahdistava olo, se oli niin nöyryyttävää kaikkien edessä.
Toinen tapaus on kanssa syöpynyt mieleeni erittäin ahdistavana. Tapasin mieheni kavereiden naiset ensimmäistä kertaa. Oli todella nöyryyttävää kun esiin astelee kaksi hoikkaa ja upeaa alle parikymppistä naista, olin todella nolona mieheni puolesta, koska itse olen aivan toista maata. Minun oli pakko poistua jossain kohtaa, ahdistus ja häpeä alkoi olla niin suurta. Itkin yöllä ahdistustani, miksi minulle on annettu näin kamalat kasvot...
Kommentit (1086)
Minäkin kaipaisin (kuva)esimerkkejä millä tavalla rumana ihmiset täällä itseään pitävät. Nuo julkkisesimerkit ei minusta ole rumia, vaan persoonallisia, osa kauniitakin. Voisiko ne rumuudet olla yhtään muutettavissa persoonalliseksi kauneudeksi, vaikka jonkun muuttumisleikin avulla? Tosi surullista jos täytyy eristäytyä kotiin sen vuoksi, että ihmiset on törppöjä ja haluavat loukata.
Olen varmaan rumahko. Kauniiksi ovat kehuneet vain keski-ikäiset ihmiset ja sitä vanhemmat, ja joskus myös joku nuorempi nainen on sanonut, joten saatan ehkä olla jollain lailla viehättävä tai karismaattinen mutten tyttöystävämielessä. En esim saa koskaan profiilikuviini kehuja ja iskemään tulevat vain epätoivoisimmat tapaukset, ulkomaalaiset ja 10 v. vanhemmat. Ei ole koskaan päin naamaa sanottu rumaksi, mutta silloin kun itse olen tehnyt aloitteen jollekin niin reaktio on ollut kiikunkaakun. Olen ymmärtänyt että yleensä naisen tekemästä aloitteesta oltaisiin hyvillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voijumalauta.
Rumien naisten karut kokemukset... "en päässyt prinsessaksi monacoon".Onhan nämä vähän absurdeja näin miehen näkökulmasta, kun itse ei ole koskaan saanut edes pillua näiltä rumilta naisilta.
Eli ei niilläkään kovin huonosti voi mennä. Uskon nimittäin, että jos nainen olisi täysin vailla toivoa eikä ikinä olisi saanut miehiltä positiivista huomiota niin kyllä hänelle kelpaisi vähän vaatimattomampikin mies vaikka nyt jossain uudenvuoden juhlissa. Vaan eipä ole näin koskaan käynyt.Jospa olet ruma?
No sen voi kyllä sanoa varmaksi.
Mutta sitä tuossa takaa ajoinkin, että jos rumilla naisilla menisi niin huonosti, uskoakseni olisin joltakin pillua saanut minäkin. Mutta näillä rumillakin naisilla on miesehdokkaita, joista valita - eli heidän osansa ei ole niin surkea kuin itkuvirret antavat ymmärtää.
Miksi kuvittelet että seksi jonkun kenen tahansa tuntemattoman kanssa olisi prioriteetti mitä nämä keskustelun rumat ihmiset tavoittelevat? Nyt puhutaan naisista, ei teistä miehistä, haloo. Tosin onnea sitten sinullekin sen susiruman 150-kiloisen huonen hygienian seitenkymppisen mummon kanssa, joka saattaisi vaikka sinulle haluta antaa sitä niin kovasti kaipaamaasi p*llua - ihan varmasti saisit pystyyn kun vihdoinkin on tarjolla!
Luulen että jos nainen ei olisi koskaan ollut miehen kanssa eikä saanut huomiota miehiltä niin hänen tekisi kyllä mieli ainakin kokeilla seksiä. Mutta tadaa, sellaisia naisia ei ole, jotka eivät ikinä olisi miestä saaneet!
Ja mummo tänne vaan. Tässä on oltu ilman pillua koko elämä, että kyllä seisoisi vähemmästäkin.
No kuule, mene huoriin niin saat jopa kauniilta naiselta pillua. Tai jos halvemmalla haluat selvitä, mene paikalliseen räkälään ja valkkaa loppuillasta se itseäsi 20 vuotta vanhempi, 150-kiloinen, pöhöttynyt, punakka, pahalta haiseva ja umpikännissä oleva pahasti deekuuntunut pubiruusu matkaasi. Jos ei ekana iltana natsaa, yritä samaa eukkoa seuraavana iltana uudestaan ja tarjoa pari drinkkiä kaupan päälle.
Et varmasti jää ilman pillua jos todella täysin ilman mitään kriteereitä kenet tahansa etäisestikin naista muistuttavan kelpuutat.
LOL, Tekisi sinullekin hyvää kokeilla miehen elämää hiukan.
Ensinnäkin; kuvailemasi kaltaisia pubiruusuja on aika vähän missään. Toisekseen; niille vähän lievemmille pubiruusuillekin joita oikeasti on olemassa, on kyllä ottajia jos jonkinlaisia. Usein vielä ne pubimiehet on hyviä kertomaan juttuja, kokeneita eikä kaikki nyt niin kovin rumiakaan - monella iso leuka, ovat pitkiä ja leveäluustoisia, matalat äänet jne.Maksullisissa ei tee mieli käydä. Ei se olisi sama asia kuin saada joltain naiselta vapaaehtoisesti.
Tirsk, leukamies bongattu! :D Korvasit vaan sanan jykevä tällä kertaa isolla.
Iso ja vaikka nyt jykevä leuka on yksi keskeisimpiä asioita, jotka tekevät miehestä naisten silmissä miellyttävän.
Ja miinustetaan, vaikka kaikilla naisten haavemiehillä on iso leuka ja ko. asia lienee tutkimuksinkin todennettu.
Ei tätä keskustelua täällä voi ottaa tosissaan kun palstamammat ovat ihan periaatteesta aina eri mieltä kuin joku mieskommentoija.Ja sinä se oletkin näemmä jokaiselta maailman naiselta kysynyt, millainen hänen ihannemiehensä on?
Ei pahalla, mutta mieheksi joka ei edes pillua ole saanut, sinä kyllä esität varsinaista naisten sielunelämän asiantuntijaa. En tiedä minkä ikäinen olet, mutta todennäköisesti hyvin nuori. Se voisi osittain selittää tuon naiivin uskosi siihen, että sinä tiedät naisia paremmin, mistä he pitävät ja mistä eivät.
Kalsarimalleiksi, näyttelijöiksi ja laulajiksi alkaa varmaan kelvata pienileukaiset miehet sitten kun naiset heistä tykkäävät...
Mitä ihmettä jotkut kalsarimallit liittyvät ketjuun jonka aiheena on rumuus? Ja näyttelijöitä ja laulajiahan on vaikka minkänäköisiä muutenkin, niin miehissä kuin naisissakin. Ylipäätään, miksi ihmeessä kenenkään pitäisi verrata itseään malleihin, näyttelijöihin tai laulajiin? Etkö sinä kelpuuta muita kuin missin näköisiä naisia, vai miksi luulet että naiset haikailisivat joitain kalsarimalleja?
Minua on sanottu rumaksi, mutta on myös kehuttu kauniiksikin. Se taitaa kohdallani olla todella katsojan silmässä. Piirteeni on yksittäisinä rumat, jättimäinen nenä, leveä leuka, ohuet huulet, mut on myös kaunis hymy ja olen aika tyytyväinen elämääni, joten myös hymyilen paljon. Hiukset on ohuet lirut, rinnat on pienet, mut lantio on leveä ja vyötärö kapea, silmät on pienet tihrukkeet ja astelen jalat sisäänpäin. Harva ihminen on kaikilta osin täysin hyvissä mitoissa ja kaunis.
Tämä aika on jotenkin tosi ankara, ehkä vaativampi kuin koskaan aikaisemmin kauneuden suhteen. Ja se on masentavaa. Jotkut tuunaa itseään ihan hirveän paljon ja se saa ei-tuunaajat kuvittelemaan, että kaikki käy tosi helposti ja syntymälahjana on saatu se kauneus. Kauneuden ja rumuuden erot korostuu. Luonnollisuus ja aitous on hävinnyt, mutta toivon todella, että jossain vaiheessa olisi taas luonnollisen, persoonallisen ja tavallisen ihmisen arvostuksen aika.
Ärsyttää lukea näitä, kun ei tiedä että miltä te "rumat" oikeasti näytätte. Vaikea uskoa, että olette kaikki rumia. Mä en oikeasti ole nähnyt oikeasti rumaa naista, siis sellaista, joka olisi epäviehättävä vaikka voissa paistaisi. Epämuodostumat ovat asia erikseen, mutta tuskin olette kaikki epämuodostuneita.
Pysykää nyt jo te kauniit, itseenne tyytyväiset poissa täältä. Ketju on rumille naisille!!!
Mitä näillä "ei ole olemassa rumia ihmisiä" -kommenteilla haetaan? Sitäkö, että joka väittää itseään rumaksi ja kertoo saamastaan kohtelusta, se olisi valehtelua? Eihän se paljoa lohduta ettei "ole olemassa" rumia, jos itse saa sellaista kohtelua kuin moinen taruolento saisi! Jos kohdellaan rumana, niin silloin on ihan sama onko "oikeasti" ruma vai ei!
Varmaan kannattaisi sitten jokaisen kommentoijan määritellä, mitä rumuus käsitteenä itselle merkitsee, niin ei tarvitsisi tapella turhasta. Onko se siis poikkeamaa mahdollisimman keskimääräisestä fenotyypistä, huonoa tyyliä, kokemusta epäviehättävyydestä suhteessa omiin ystäviin vai mitä?
Olen viestin 168 kirjoittaja. Nenäni on sivustapäin'vähän tällainen, yhdistäkääpä siihen lyhyt otsa ja pieni leuka:
http://i.telegraph.co.uk/multimedia/archive/01609/rebecca-adlington_160…
Ja edestä näyttää tältä, tosin nenän alaosa on paaljon leveämpi:
http://im.mtv.fi/image/5020196/landscape16_9/1600/900/df7331b1636732418…
Onneksi minulla on tosiaan nätit silmät myös, joista olen saanut kehuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kellää vinkkejä miten saa maskuliinisista kasvoista vähän naisellisemmat?? Vai onko täysin mahdotonta? =( Mulla iso nenä ja kulmikkaat kasvot, näytän mieheltä.
Katso erittäin kauniin Milla Jovowitchin kuvia. Hän on erittäin miehekäs kasvoistaan, lyhyellä tukalla ja ilman meikkiä hän näyttäisi mieheltä. So what?
Nii joo.. totta.. mutta hänen kasvoissaan on kyllä paljon naisellisia piirteitä. Oikeastaan ainoa, mikä hänestä tekee maskuliinisen, on nenä.
Ja leukaperät. Milla kävisi miehestä puvussa, komeasta sellaisesta.
Ja iho on tällainen kuin tuo vasen puoli.
http://domacaliecba.sk/wp-content/uploads/2016/05/pory-na-pleti.jpg
-168&268
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää lukea näitä, kun ei tiedä että miltä te "rumat" oikeasti näytätte. Vaikea uskoa, että olette kaikki rumia. Mä en oikeasti ole nähnyt oikeasti rumaa naista, siis sellaista, joka olisi epäviehättävä vaikka voissa paistaisi. Epämuodostumat ovat asia erikseen, mutta tuskin olette kaikki epämuodostuneita.
No älä lue sitten. Meidän ei tarvitse todistaa mitään kenellekään. Yritäpä mikrosekunnin ajan miettiä, että jospas kyseessä onkin oikeasti ruma nainen, jolla on elämän mittaiseen kokemukseen perustuva mielipide asiasta. Mieti sitten, miltä nämä "ihanan ymmärtäväiset" tsemppausviestit kuulostavat.
muutaman sivun takainen kommenttini keräsi naiskollektiivilta 25 alapeukkua. jee.
Vierailija kirjoitti:
Olen viestin 168 kirjoittaja. Nenäni on sivustapäin'vähän tällainen, yhdistäkääpä siihen lyhyt otsa ja pieni leuka:
http://i.telegraph.co.uk/multimedia/archive/01609/rebecca-adlington_160…
Ja edestä näyttää tältä, tosin nenän alaosa on paaljon leveämpi:
http://im.mtv.fi/image/5020196/landscape16_9/1600/900/df7331b1636732418…
Onneksi minulla on tosiaan nätit silmät myös, joista olen saanut kehuja.
Nenäleikkaus?
Vierailija kirjoitti:
Milla ilman meikkiä vasemmalla. Tuohon vielä lyhyt miehen kampaus niin..
Ja tässä kun Millan tukka on vedetty päätä myöten.. varsin komea mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milla ilman meikkiä vasemmalla. Tuohon vielä lyhyt miehen kampaus niin..
Ja tässä kun Millan tukka on vedetty päätä myöten.. varsin komea mies.
No johan on. Jännä hiusraja.
Vierailija kirjoitti:
Pelkkiä alapeukkuja laittamassani kuvassa,kiitos vaan hemmetisti vertaistuesta.
Minkä kuvan laitoit? Mikä viestinumero? Mulla mennyt vissiin ohi kun en yhtään kenenkään omakuvaa hoksannut tästä ketjusta...
Surullista että moni e näe ihmistä ulkokuoren alta.
Miten niin poikkeuksellisen rumat kasvot? En oikein usko tuota, itsestäsi vaan tuntuu siltä. Kaikissa ihmisissä on jotain kaunista jopa kasvoissakin. Älä lannistu, tsemppiä!