Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudot/vaivaannuttavat/kamalat treffit & treffikumppanit

Vierailija
28.12.2016 |

Kerätään tähän ketjuun kokemuksia otsikon treffeistä ja treffikumppaneista.

AP aloittaa: Tapasin kokemattoman (epätoivoisuus näkyi kauas, olisi halunnut seurustella heti jne), mutta mukavanoloisen miehen treffeillä. Muuten meillä synkkasi, mutta miehen tulevaisuuden suunnitelmiin eivät kuuluneet lapset, kun asiasta kysyin (itse haluan lapsia sitten joskus). Muutenkin mies haaveili aivan erilaisesta elämästä kuin itse haaveilen. Kerroin miehelle, ettei tästä voi kehittyä mitään erilaisten tulevaisuuden toiveidemme vuoksi.

No, pari päivää myöhemmin saan mieheltä keskellä yötä tekstarin "halusin vain sanoa, että haluankin lapsia jo ihan lähitulevaisuudessa". Mielestäni on kaameaa, kuinka joku haluaa miellyttää toista niin, että olisi valmis luopumaan omista isoista periaatteistaan (toki mies halusi miellyttää sanomalla noin). Eikä tuollaisissa "elämän isoissa kysymyksissä" mielipide muutu parissa päivässä. Ei varmaan tarvitse sanoa, etten vastannut tuohon viestiin mitään.

N27

Kommentit (480)

Vierailija
301/480 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
302/480 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/480 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

... tämä tötteröpääkääpiö ...

:-D

Tosi hauskaa pilkata toista pituudesta.

Vierailija
304/480 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olin kaksivitonen kun sain yllättävän soiton: teinivuosien ex oli kaupungissa ja kysyi  haluaisinko kahville. no. hölmönä sitten ehdotin että voisimme juoda  kahvit luonani! kun avasin oven koin elämäni järkytyksen..muistin tämän miehen olevan lyhyt, mutta en niin  lyhyt että pää ylsi tissieni tasalle!  pitkät, kauniit luonnonkiharat olivat muuttuneet Lenigrad Cowboys-tyyliseksi  siniseksi tötteröksi.  ja vaatteet olivat yhä täyttä ysäriä:  ruskeat farkut ja flanellipaita.  olin kauhuissani ja komensin herran vain äkkiä sisälle, ennenkuin naapurit näkisivät.. otsa tuskanhiessä mietin, että miten hitossa tästä nyt selvitään?!

aloin sitten pistää kahvia tippumaan ja äkkiä ex kiersi kätensä ympärilleni hokien että olen ihana. irrotin tämän kädet päättäväisesti ja sanoin että juodaan kahvit, koko  ajan tämä tötteröpääkääpiö, johon olin joskus ollut niiiiin rakastunut tuijotti tissejäni ja virnuili. kun kahvit oli juotu tein selväksi että nyt olisi aika lähteä, jolloin mies alkoi murjottaa ja vikistä että voisinko edes ottaa suihin?  en suostunut, vaan  ilmoitin  että olen sun nakkis nähnyt ja että  nyt ulos.  poistui kiroillen  ja myöhemmin tuli selvästi humalassa kirjoitettuja viestejä, joissa haukkui mm.  nartuksi ja jääkuningattareksi ..

Haukkui? Jääkuningatarhan on miltei jokaisen parikymppisen naisen mielestä suurin kehu, ja moni estottomasti kuvaa itseään sellaiseksi.

Vierailija
305/480 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Kaikki treffit ovat olleet vaivaannuttavia, jotka on juonittu jonkun aktiviteetin ympärille. Parhaassa tapauksessa huomaa jo tärskyjen alkumetreiltä, että nämä treffit ovat kaverilliset ja kaikista huonoimmillaan daami on aloittanut jo whatsappissa jonkun toisen kanssa viestittelyn, vaikka itse treffit olisivat vielä käynnissä. Jälkimmäisessä tapauksessa nainen oli kyllä vähän lapsellinen.

2. Oudoin treffi on ehdottamasti muusikoksi valmistuneen naisen kanssa, jonka boheemius oli selvästi pinnalla. Kiltti ja mukava, mutta taiteilijanelämä pisti käyttäytymisellään pintaan jatkuvasti. Tällaista olisi varmaan ollut naispuolisen Jouko Turkan kanssa treffailu.

306/480 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jamba joo kirjoitti:

Taannoin juuri mietin tämän sisältöisiä naisten keskusteluita ja mietin, miksi en ole koskaan törmännyt miesten vastaaviin. Jossa siis miehet oikein ehdoin tahdoin revittelisivät kokemuksiaa negatiivisista kokemuksista naisten kanssa treffeillä olosta.

Et sitten ole Ylilautaa käynyt lukemassa?

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

307/480 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sanoi, että menee aivoihin? Minua ainakin inhottaa nimenomaan se ajatus, että ne voivat mennä korvaan, nenään tai vaikka alakerran reikiin.

Eeehhh... hyönteiset mennä alakerran reikiin? Onko tällaiset pelot ihan normiaikuisilla yleisiäkin?

Ja sori ohis, ei liity ketjun aiheeseen, mutta pisti vaan silmään...

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
308/480 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaivaannuttavaa kun ensi sekunnilla tajuaa että ei tule mitään. Sitten on kuitenkin pakko puristaa se tunti-pari, ja koko ajan odottaa vain että pääsisi pois. Eikä ole välttämättä mitään ns. vikaa toisessa, mutta mitään jännitettä ei ole.

Vierailija
309/480 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Mies näytti Robert De Nirolta Cape Fearissa ja vaikutelmaa tehosti sikarien tupruttelu. Siinä vaiheessa kun kysyi mennäänkö vessaan hajottamaan pytty, pakenin tekosyyn varjolla.

- Mies oli mukava ja herttainen, mutta tämän silmät katsoivat niin kieroon että omatkin meni solmuun. Maksoi meille ruuat ja leffat, sovimme toiset treffit kun ajattelin että  en voi antaa karsastuksen olla esteenä kun tyyppi on muuten ihan kiva, katsotaan miten tilanne kehittyy. No, toisilla treffeillä mies  ojensi minulle yllättäen lahjan , hyvää äitienpäivää ! kun tiesi että minulla on lapsi edellisestä suhteesta. Kaunis ajatus, mutta kyllä oli vaivaantunut olo ja sitten kun paketista löytyi vielä siro kultainen sydän.. Näillä treffeillä mies myös joi liikaa ja alkoi itkeä etkä kun kaikki akat vaan leikkii hänellä. Päädyin antamaan sääliseksiä ja kesken aktin  mies sammui.

- Mies oli rekkakuski ja sovimme treffit  REKKAAN. Mies joi energiajuomaa, söi sipsejä ja  tarjosi minullekin. Lopulta ehdotti "ruokalepoa" rekan takana ja oli pettynyt kun kieltäydyin tarjouksesta.

Vierailija
310/480 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näin miehen eka ajatus oli että "ei helkkari", miehellä oli nimittäin valtava kaljavatsa ja parta joka jatkui  poskille, kaulalle sekä rintaan.  Koska baarissa oli kallista myönnyin kun mies kysyi lähtisinkö hänen asunnolleen koska siellå oli baarikaappi, lisäksi uteliaisuuteni heräsi kun mies kertoi asuvansa omakotitalossa. Otettiin taksi alle ja lähdettiin .

Talo oli ihan söpö, mutta sisällä haisi tupakka ja tiskipöytä oli niin täynnä tiskejä ettei mies meinannut päästä pesemään meille mukeja. Joimme siis viskiä ja kolaa mukeista, minun mukissani oli vielä Ihaa :D  Mies otti päälimäisen paidan pois jolloin  huomasin olkapäähän tatuoidun ison suomenleijonan, myös olohuoneen seinällä oli suomenlippu. Päädyimme harrastamaan seksiä ja pidän rajuista otteista, kerroinkin tämän mutta mies vain inisi  hiuksiani silitellen "kulta, en mä tahdo satuttaa sua!" Olin tukehtua miehen partaan, ja rintakarvoihin. Juu ei jatkoon!

Vierailija
311/480 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt että EDES OLIN TREFFEILLÄ. Olin Te-toimiston jollain kurssilla, tuli ruokatauko ja menin subiin, huomasin, että siellä oli joku mies joka oli siellä kurssilla, joten päätin ystävällisyyttäni mennä istumaan samaan pöytään.. VIRHE. Mies oli vähän vajaan oloinen ja kohta se sitten selvisi.

Kun käveltiin takaisin kurssiin, mies kysyy 'Nytkö me sit seurustellaan?' olin sillee O_______o? ei. 

Meni puolivuotta että pääsin eroon koko miehestä, koska hän stalkkasi minua puolivuotta ennen kuin lopetti. Vaikka uhkailin loppuvaiheessa poliisillakin.

Vierailija
312/480 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netissä tapaamani tyyppi ehdotti deittejä hautausmaalle. En mennyt.

Hahahaha! Yöaikaan vielä?

Vierailija
313/480 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kaverini kaveri, jota olen monesti tavannut baarissa ollessa. Ja meillä tuli sitten tinderissä matchit, joten pyysinpä hänet kahville ja ehkä leffaa katsomaan. 

Ekana hän haukkuu jääkahvini, sanoin, että odottaa, että jääpalat hieman sulavat, että se jääkahvin maku tulee esille maidon seasta. Sanoi vain, että 'HYI MAISTUU VAAN MAIDOLLE, PAHAA. EN JUO'

No älä juo. 

Kello oli jo aika paljon, teki mieli seksiä molemmilla, joten kokeiltiinpa. Mä alan hieromaan hänen mulkkuaan liukkarin kanssa. 'Ei tunnu missään, kun jotain mönjää laitoit. Oon tottunut kuivaan paperiin.' 

Ei pantu, meni fiilis. 

Päätin että saa jäädä yöksi, koska kello on jo tosi paljon. 

Hän valitsi leffan ja aloitettiin katsomaan. Alan nuokkua ja nukahdin vähäksi aikaa, kello löi yöllä 2. 

Mies 'On se törkeetä, kun kutsuu toisen yökylään ja sitten vaan alkaa nukkumaan'

Ei tavattu enää. Häntä ei väsyttänyt, koska valvoo joka yön pelaamassa.

Vierailija
314/480 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen Tampereella yliopistossa, mutta lähtöisin olen Etelä-Pohjanmaalta. Sinkkuna olen viihtynyt pitkään, eikä tämä ole oikeastaan salaisuus, että naisen kaipuu on suuri. Kerran käydessäni kotipaikkakunnalla äiti näki erään työtuttavansa, ja alkoi heti parittamaan meitä toisillensa. Ok, itse olen laihan jäntevä normaalin näköinen mies, joka käy pitää itsestään huolta esimerkiksi salitreenauksen avulla. Tämä vastapari oli reilusti ylipainoinen, vähän nuorempi likka, mutta ajattelin, että ainahan sitä oluella voi käydä! Ja pääseehän pitkästä aikaa treffeille.

Päätettiin sitten käydä keskustan rock-baarissa, jossa pääasiassa itsekin nuorempana istuin. Heti huomasi, että emme millään tavalla olleet yhteen sopivia. Tytöllä oli todella ronskit käytöstavat, ryyditti juttujansa kirosanoilla, puhui pääasiassa pahaa työkavereistansa ja varmaan vartin välein kävi tupakalla. :D Mielenkiinnon kohteiksi kertoi putouksen katsomisen ja kissojen hoitamisen. Jossakin vaiheessa alkoi vieläpä heittää jotain sketsihumoria putouksesta, mikä lähinnä aiheutti kamalan kiusallisuuden puuskan. Ja joo, lopuksi vielä kyseli iltateelle, mutta eipä itse jaksanut mennä, vaan äkkiä porukoiden kämpille nukkumaan ja numeron poisto.

Vierailija
315/480 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli salilta mun luo ekoille treffeille kahville. 

Keskustelu meni näin:

Mies: Annatko pyyhkeen, käyn nopee suihkussa, oon ihan hikinen.

40min on suihkussa

Mies: No onko sitä kahvia? 

Joo miepäs keitän, haluutko jotain syötävää? Mä käyn tupakalla tässä välissä.

Mies: Sä et näytä yhtään tupakoitsijalta.

Aha okei.

Joi kahvit ja lähti. 

Vierailija
316/480 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaikutti täysin normaalilta ja asialliselta, oli minua muutaman vuoden vanhempi ja atk-alalla. Tapasimme kahvilassa ja mies kysyi heti kättelyssä onko hiusvärini oma, vaikutti tyytyväiseltä kun sanoin että on.  Kehui myös miten mukavaa oli kun minulla ei ollut sotamaalausta eikä mitää romua naamassa. Sitten jutut alkoivat mennä todella pimeiksi, kyseli monta lasta haluan ja monen miehen kanssa olen ollut, valitteli että tahtoisi neitsyen mutta niin vaikea löytää.  Tässä vaiheessa nousi karvat pystyyn ja  kun en muuta keksinyt sanoin lähteväni tupakalle, tästähän mies suuttui  ja mesottuaan hetken häipyi.  Myöhemmin laittoi vielä viestiä, että voisimme mennä kihloihin jos lopettaisin tupakoinnin !  Ilmeisesti pitkät vaaleat hiukseni ja muutenkin kiltti olemukseni saivat tämän hepun kuvittelemaan, että olen neitsyt joka alkaa tehtailla hänelle lapsia.  Onneksi poltan, niin sain sekopään karkoitettua ! Ja onneksi tapasimme julkisella paikalla , muuten olisi varmaan muiluttanut minut johonkin kellariin...

Vierailija
317/480 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päädyinköhän jonkun outojen tyyppien listalle tässä keväällä? Ehdotin Tinderissä eräälle naiselle treffejä seuraavalle päivälle verenluovutukseen. En saanut koskaan vastausta. Huumorimme ei siis kohdanneet. Tuo oli siis avausviesti.

Vierailija
318/480 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
319/480 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päädyinköhän jonkun outojen tyyppien listalle tässä keväällä? Ehdotin Tinderissä eräälle naiselle treffejä seuraavalle päivälle verenluovutukseen. En saanut koskaan vastausta. Huumorimme ei siis kohdanneet. Tuo oli siis avausviesti.

Voi, minä kyllä lämpenisin :D Mutta sitten sinne kyllä pitäisi myös oikeasti mennä molempien. Muuten ois turn off.

Vierailija
320/480 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hieman ahdistavilla deiteillä. Mies oli fiksu ja ilmeisesti varoissaankin ja vielä nuorempi, mutta eipä sitten muuta. Jollain tapaa karmiva tyyppi. Näin heti, että nyt ei kyllä innosta. Juttelin mukavia kohteliaisuudesta. Koko ajan mies hivuttautuu lähemmäs ja lähemmäs ja suorastaan TUIJOTTAA, kun juttelimme. Hän olisi selvästi halunnut laittaa kätensä reidelleni, mutta pokka ei onneksi riittänyt vaan hipaisi ja piti vieressä. Itsellä koko ajan sellanen olo, että eiiih, koska kehtaan lähteä! Sitten lopetin treffit kun puolisen tuntia oli istuttu. Erotessa mies pyrki halaamaan ja ajattelin, että ok. Mutta eikä mitä, alkoi antaa pusua ja sain häthätää käännettyä poskeni:D Toivottavasti ymmärsi, etten ihan hirveesti innostunut, luultavasti täytyy vielä viestillä torjua. Epämukavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän